-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackki
senior tag
Kis tájékoztatásra volna szükségem a témában jártasoktól
Vásároltam egy TV-t (telekom online), kihozták, hibás volt, jeleztem, felajánlották a cserét, ma kijött egy szervizes akit a telekom kért meg hogy vizsgálják ki indokolt-e a csere, és úgy találta, hogy hibás a készülék, fogta elvitte. Mondta hogy telekom fog kereseni, hogy miként kapom meg a cserét.
A kacifántos része innen jön. A készülékre járt nekem Online illetve Készülék kedvezmény, ami 55ezer forint volt, viszont mikor rendeltem akkor kifutónak volt feltüntetve, és ha elfogy nem lesz több. Hát most nincs is. Van egy típus ami 100%-ban megegyezik a kifutott termékkel, a szervizes szerint is annyi az eltérés, hogy egy másik országnak gyártották vagy mi és ezért van 1 szám eltérés (UJ634-et rendeltem, UJ635 van most raktáron). Viszont drágább... Erre mondta a szervizes, hogy ebben az esetben, hanem nem tudják pontosan azt a cserekészüléket kihozni nekem ami volt, akkor hasonló tudású készüléket kell kapnom.
Én is így tudtam ezt, de 20ezer forint eltérésnél létezik, hogy a telekom azt mondja, nem tudja szállítani így eláll a üzlettől és törlik a rendelésem simán? Én meg itt állok majd tv nélkül, kedvezményektől is megfosztva.Privátot hamarabb észreveszem
Új hozzászólás Aktív témák
- Tudományos Pandémia Klub
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- EAFC 24
- Milyen videókártyát?
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen