-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lackooo84
nagyúr
válasz gabor9991 #21024 üzenetére
Én egy ilyet találtam:
"Ha a fogyasztó a forgalmazóhoz fordul, a termék szervizbe való eljuttatásának költségeit nem köteles viselni. Ha választása szerint a szervizhez fordul, az eljuttatással kapcsolatos költséget viseli, viszont megalapozott jótállási/szavatossági igény esetén a visszajuttatás költségeinek viselésére a FOME álláspontja szerint nem kötelezhető."The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5 Slim (disc, Alza gari 2026.01.10-ig) + kiegészítők
- Ubisoft Avatar Frontiers of Pandora (PS5) - Limited Edition (bontatlan, fóliás)
- PlayStation 5 Pulse 3D Wireless (Alza gari 2026.01.10-ig)
- Eladó Canon EOS-550D váz + EF-S 50mm f/1.8 objektív (fix fókuszú/makró)
- Lenovo ThinkPad T470s, I7-6600U, 8GB RAM, FHD, 2 év garancia, áfás számla! (43)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen