Új hozzászólás Aktív témák

  • Scaletta

    tag

    Üdvözlet mindenkinek,
    olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy ipon-on keresztül kezdtem meg egy ott vásárolt HDD garanciáztatásának a folyamatát, 07.06-án felvette a futár, 07.07-én írtak hogy megkezdődött a garanciális ügyintézés. Történt egy e-mail váltás pár nappal ezelőtt, hogy mégis mi történt hogy ennyire elhúzódik a folyamat, érdemleges választ nem kaptam, csak a maszlagot hogy külföldi ügyintézés miatt lassulhat, meg hogy ez átlagosan 15 nap szokott lenni, majd jeleznek ha tudnak valamit, stb...
    08.24-e van, és még semmi visszajelzés nem történt, cserébe a türelmem fogy, szerintem a jogszabálynak megfelelő javítási időt rég túl lépték, mi a teendő az esetemben?
    Köszönöm a segítséget előre is!

Új hozzászólás Aktív témák