-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Scaletta
tag
Üdvözlet mindenkinek,
olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy ipon-on keresztül kezdtem meg egy ott vásárolt HDD garanciáztatásának a folyamatát, 07.06-án felvette a futár, 07.07-én írtak hogy megkezdődött a garanciális ügyintézés. Történt egy e-mail váltás pár nappal ezelőtt, hogy mégis mi történt hogy ennyire elhúzódik a folyamat, érdemleges választ nem kaptam, csak a maszlagot hogy külföldi ügyintézés miatt lassulhat, meg hogy ez átlagosan 15 nap szokott lenni, majd jeleznek ha tudnak valamit, stb...
08.24-e van, és még semmi visszajelzés nem történt, cserébe a türelmem fogy, szerintem a jogszabálynak megfelelő javítási időt rég túl lépték, mi a teendő az esetemben?
Köszönöm a segítséget előre is!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- Samsung Galaxy S23 Ultra 1TB + 12GB RAM Gyári független (Phantom Black) SM-S918 + 24 hó garancia
- LG 65" B3 OLED 4K HDR SMART 120HZ GAMING TV
- ThinkPad L380 fém fedlap - 13.3", I5-8350, 16 ddr4/ 512 NVMe, ujjl.olvasó, type-c +SZLA +GAR!
- Lenovo Thinkpad P70 , T470p
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen