-
IT café
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz doddencs #100522 üzenetére
A1, A2, SpuriSuli, a Duna plázánál van, hatalmas arc az oktató (Ludman) ő az iskola vezető/tulaj is amúgy.
CBF600-ak vannak és azt hiszem két ER6-os.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz doddencs #105365 üzenetére
Attól függ mennyit szánsz rá, meg milyen minőséget keresel. Olcsóbb boltok például a Shox és a SuperZone. Drágábban meg a Karasna, Motostar, Motor Line, Euromotor, Fokt ami eszembe jut. Többnyire minden bolt csak egy márkát árul, nincsenek itthon gigaboltok ahol többet is össze lehetne hasonlítani.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz doddencs #108322 üzenetére
Kényelmes - pláne a Te testmagasságoddal - csak a túraendurók lesznek. Pl. a kitűnő Suzuki DL650 (V-Strom), de az értelmes állapotúak nemigen jönnek ki 1 millió forintból (bevált típus, szinte nincs típushibája, nem nagyon válnak meg tőle az emberek).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
vendingo
veterán
válasz doddencs #108322 üzenetére
Ahogyan a többiek is írták, túraenduró.
"Sport túra" géppel kezdtem én is, aztán váltottam túraendurora.
A régi mocimon megfájdult a derekam, lapockám, vállaim, csuklóm, nyakam. Környéken csavarogni bármivel lehet, 200km pályázás se gond, de 4-6-12+ óra motorozás már mástészta, oda kell a kényelem. Írtad, hogy túráznál is. Nálam a túra min 400km-nél kezdődik.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz doddencs #108322 üzenetére
Sokkal határozottabb és konkrétabb elképzeléseid legyenek, mielőtt beírsz egy ilyen forumba.
Ugyanis mindig ugyanaz történik. Mindenki javasolja az általa leginkább kedvelt, használt kategóriát.
A többség tudja rólam, h szeretem a nagy ccm-s motort, sőt, ha valakinek volt már 125-250-500-as motoron eltöltött 10-15.000km-e / pár éve, és fejben is felnőtt, simán azt mondom továbbra is, h ráülhet egy ezer körüli, min 150 LE-s gépre.
De friss A jogsival ne tedd.
Ha nincs több éves motoros előéleted, akkor a rutintalanságot is hamar megbosszulhatja egy nagyon erős gép.
Tehát utcai fronton, a 600 körüli, 90-100 LE sor 4 tökéletes első motornak (akár az általad nézett típusok is, mondjuk kiegészítve a CBR 600 F4i-vel).
Azt nem állítom, h 2 személlyel is nagy élvezet lesz, de megtanulni magabiztosan kezelni forgalomban a gépet tökéletes."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz doddencs #108350 üzenetére
3 dolgot szoktam mindenkinek ajánlani: tréning, tréning, tréning!
Korábban már írtam pár sort, igaz akkor a tereptréningekre fókuszálva, de olyanoknak, akik sosem akarnak terepen motorozni, a Hungaroring Dirt képzését akkor is legelsőnek ajánlom! Ott adnak motort, védőfelszerelést, és megtanítják, hogy mi van, ha megcsúszik a motor! Ha ez megvan, utána már lehet menni bármire, akár sajátmotoros tréningre is!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#45302528
törölt tag
válasz doddencs #109270 üzenetére
Én ezek közül - ezzel a magassággal és arra, amire szánod - a V-Stromot választanám. 6 évig volt DL-em, nem fogsz benne csalódni. Anno ültem NC-n, Versys-en is, több a hely a Suzukin, túrára, két személlyel szerintem nagyon jó választás. Első motornak is. Szeretni fogod. Hajrá!
250 ezer a különbség a sima és az XT között. Ezért kapsz küllős kereket, kézvédőt, blokkvédőt....Ha nem számolom bele a küllős kereket (ami valljuk be csak esztétikum, ha soha nem mész vele földútra és miért is mennél új motorral, új motorosként) akkor szerintem nem éri meg a különbözet.
-
-Mosquito-
őstag
válasz doddencs #109270 üzenetére
Új jogsival én vennék 1-4 éves jól felszerelt DL-t. Pl: [link] , [link] , [link]
NC: az jó kis motor de csomagok+utas nagyon harmat. Cserébe keveset eszik,jól néz ki. (Lehet tudok egy eladót)
Versys: A DL-hez képest 10cm rövidebb,az bizony sok ha utasod is van.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz doddencs #109270 üzenetére
A MotorRevü épp nemrég hasonlította össze ezt a kategóriát: cikk. Persze szerintem az árat nem teljesen reálisan vetették össze, mert szerintem egy 2,5 MFt-os DL, és egy 4 MFt-os F750 felszereltségben nem igazán említhető egy lapon, ők mégis az árat figyelmen kívül hagyva teszik ezt meg, de ezt leszámítva kifejezetten jó a cikk!
Az NC-ről pedig itt egy onroad cikk, ami a cikkben is található videónál azért valamivel több infót tartalmaz!
...bár a szerző véleménye erősen megkérdőjelezhető itt (is)!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#31733248
törölt tag
válasz doddencs #109270 üzenetére
Immár új motorban gondolkodsz? A múltkor még 1 millió volt a keret, ezért kérdezem. Én is hasonlóan jártam, először nem feltétlenül akartam újat venni, de annyira drága volt a megkímélt példányokból álló használtpiaci felhozatal, hogy új lett belőle...
A helyedben a V-Strom 650-et venném, a most futó modell szerintem a legjobb vétel ár-érték arányban a kategóriáján belül. Nagyon kiforrott típus, kényelmes, magas emberek számára utassal is jó a helykínálata.
A Honda NC750X-et a gyártó is ingázómotorként tartja nyilván, erre érdemes odafigyelni. Lehet vele túrázni is, de nem arra való elsősorban. 190-es magassággal nagy szélzaj rajta és az idomzata gyakorlatilag egyáltalán nem véd. Előnye, hogy közel egy literrel kevesebbet eszik a Suzukinál és hogy kapható automatával is.
A Honda CB650R-en valóban gyönyörű, de 190-es magassággal nem lesz kényelmes, ahhoz túl magasan vannak a lábtartói. Egy nakeddel autópályázni amúgy sem kellemes, én 100-110-ig tartom jónak, utána a tempó növekedésével egyre kellemetlenebb.
A Versys 650 tengelytávja akkora, mint a városi robogómé (SH300), nincs olyan jó helyknálata, mint a V-Stromnak. Önmagában jó motor az is, de a Suzuki mellett nincs mivel mellette érvelni.
-
etnies
senior tag
válasz doddencs #109501 üzenetére
Menetszélben lekonyul, valamivel fixálni kell a gömbös mechanizmusát, nekem is ilyen tokom van.
Gumikesztyű darab (vagy hasonló) vagy ragasztó a megoldás. A fényerősséget kézire kell állítani és maxra kell húzni nappal, mate 20 prot tartok benne."önmagam hite vagyok magamban"
-
Khaosz55
addikt
válasz doddencs #112065 üzenetére
Kb mindig akciós szinte minden évek óta én is akciósan vettem 3-4 éve és azóta is tart. Ez az üzletpolitika. Nekem sok mugen cuccom van-volt, gondom nem volt vele én személy szerint a 2 részes perforált bőr ruhát szeretem a legjobban már 3-4 éve megvan semmi gond vele. Jövőre kell vennem másikat mert felszaladt 6kg és Mugen bőrruhák kb versenyzőkre szabott.
Akkor meg is szeretném kérdezni, hogy melyik gyártó ruháit nézzem meg ha 2 részes perforált bőr ruhát szeretnék, de pl hasban egy kicsit bővebb is lehetne. Nem vagyok már 20-30 éves. 182cm 90kg.
-
-
Geresics
addikt
válasz doddencs #112113 üzenetére
én már fél Európát bejártam a motoros farmeremben, és imádom!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz doddencs #115519 üzenetére
Ez van, miért nem jók a maláj barnás dumák? Meg a sztorik? Nem volt vele bajom a motoron töltött idő mindig pont annyi volt amenyiről szó volt, rutin előtt is odaadta a vizsga motort 20 percre, hogy olajozott legyen biztosan a dolog.
Autóban ülve meg alapvetően hasznos hibákra hívta fel a figyelmet.
Amit felhoznék az inkább a nyers stílusa, mert van egy stílusa az tuti.
fattyu: ne öntsd a tűzre a benzint mert meggyullad.
persu: nem, nem lesz scramble amíg nálam van biztosan nem. De értelmes lábtartó szett az lehet fog rá kerülni, hogy ne ilyen alacsonyan legyenek. Ha scramet szeretnék akkor 500X-et vettem volna 2x öregebb majdnem mint én de kegyetlenül jól nézne ki. Tőled a kipufogó miatt vártam csak rosszallást meg a DYNO kit miatt, hogy mérés nélkül érzésre lett berakva na meg bemondott tapasztalatra.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Geresics
addikt
válasz doddencs #126290 üzenetére
én a KTM-re konkrétan ezt használom, de a Kawasakimhoz is van hasonló!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz doddencs #137542 üzenetére
Képek
A táska belsejébe vágtam egy egy 2mm alulemezt teher elosztó alátét gyanánt. Erről nincs kép, de pár fakötésű alátét is elég lett volna. Ez atom biztos.Már 2 barátom ugyanezt megcsinálta, ugyanilyen táskával, az egyik csak sima alátétet tett belülre, terepezik vele.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
JoinR
senior tag
válasz doddencs #142812 üzenetére
Gyártanak noname kínaiak is hozzá, én még nem vettem, de olvastam tesztet, ami szerint nem olyan rossz.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen