- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
A kúton, amit mértek -15 körülit (hűtőfolyadék), azt most az autószerelőnél megmérték azért a csere előtt, majdnem -30-as.....
Izzítógyertyáimból, viszont a 2 teljesen kuka, kettő, még mondjuk működik, így csere. Nem is csodálom, hogy tavaly télen a -10-15 fokokban nagyon nehezen indult, meg mostanában is a hajnali -2-4 fokokban is nehézkesen akart indulni.
Kíváncsi leszek, hogy kicserélve most télen mit fog produkálni a-15-20 körül.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Vagy Remy vagy Vale megy bele szerintem és 40.000.- körül mozog.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #13154 üzenetére
Hát én múltkor szét szedtem de nem jön ki az olyan egyszerűen amíg le nem bontom ott ahol a tűzfal megbontható addig nem tudom kiszedni az egészet..mert akkor már kitakarítanám
Na felhívtam az önindító véget az egyik autós boltot..mondom neki hogy motor kód stb alapján nem e tudjuk meghatározni milyen típus van a gépsárkányba erre a válasza amit én is tudok hogy többféle gyártót alkalmaztak így többféle lehet bár én ahogy néztem nem látok különbséget egy valeo vs magneti között a márka neven kívül így nem nagyon értem..mind1 nem úszom meg hogy kiszedés nélkül menjen a történet...
-
mycso
Topikgazda
válasz laszlo168 #13159 üzenetére
Huhh, az igen.
Én annó, csak a fűtőmotort szedtem ki, az sem volt kis mutatvány, de ez basszus tényleg nagyon szét van bombázva.(#13162) giigz: de kellene mutatni az időt, illetve ha van hőmérőd, akkor a külső hőfokot is.
Fejegység milyen van a kocsiban, ha a gyári CD/magnó van, akkor a "nagy üres részen" a rádió/cd/magnó/stb. adatokat írja ki használat/lejátszás közben (RDS, hanyadik szám, ilyesmi)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
válasz rob210 #13160 üzenetére
Most jut eszembe, akartam a múltkor kérdezni valamit, csak elfelejtettem, de most a belső láttán eszembe jutott.
Ezen a képen lehet látni, gondolom neked is van középen olyan kijelződ, ahol most a 16:10-et és a hőmérsékletet mutatja ki... Nekem is megvan az a rész, de nem ír ki semmit... Annak nem kellene kiírni az órát, hőmérsékletet? És mellette balra az a sok üres terület mit keres ott? Gondolom valami célja csak van...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Na igen, sejtettem, hogy a nagy felületen a rádió lesz... Nekem nem a gyári van, hanem egy Pioneer lejátszó, az mondjuk mutatja az RDS-t, szóval nincs vele probléma... Akkor ez megvan, az a rész üresen marad... Viszont a jobb oldalon se óra, se hőmérséklet...
Péntek 5 óra szerelő, rákérdezek majd erre is...
Mondjuk ahogy beszéltünk, úgy tűnt nekem, hogy az ilyen dolgokat nagy ívben lesz@rja... Na mind1, majd kiderül mi lesz pénteken...
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Ezzel ne is hergeld a szerelődet.
Egy az, hogy elektromos, másik meg hogy a tiédben nincs.
Azaz neked nem tudja se a hőfokot se az időt.
Ezekből a közép konzolokból 3 féle van.
Az ami a tiédben van és az enyémben is, csak a rádió funkciókat tudja.
Van olyan ami az időt is mutatja és a rádió funkciókat.
Illetve van az RT-s megane amiben van hőmérséklet rádió funkció és óra is.Azokban a meganeokban amelyikben analóg óra van egyikben sem tudja a hőmérséklet és óra kijelzést.
Illetve, maga a kijelző tudja csak a funkciókhoz a vezérlők nincsenek bent a kocsiba.
Erre van a megane klubbon az utólagos hőmérséklet jeladó amit ugye a tükörlaphoz kell betenni.Renault power
-
-
zsizsef
senior tag
-
_NCT
őstag
válasz zsizsef #13168 üzenetére
Messze is van, meg nagy benne a motor is, nem használnám ki 1.5-ös bőven elég nekem. Jelenleg őt néztem ki, remélem nem viszik el szombatig, én szeretném.
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Ez elvileg egy Megane Klub tag autója, közel is van, továbbá maradna 300k-m félretéve az esetleges javításokra.
-
giigz
veterán
Azt álmodtam, hogy a használtautón 1,4 M Ft-ig nem lehet találni Megane II-t
Álmomban kerestem, de még amikor 1,3-ig írtam be a határt, akkor sem volt egyetlen egy darab MII sem...
-
FerNandor
őstag
ja, ezt mutattam. egy megnézést nagyon megér. elvileg elsö tulajos, ha vigyáztak rá, vannak számlák stb. nem lehet rossz vétel.
hajtókarcsapágy volt-e cserélve, milyen olajjal jártak milyen gyakran volt cserélve stb.
csak ugye tudod, ez kettöstömegü lendkerekes"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
neked otthon ilyenek heverésznek?
Mycso, de, így igaz. nem tudom, hogy mi kerül ennyibe ezen a hülye lendkeréken..
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
_NCT
őstag
Ha nem akarok kettőstömegűre költeni, még ez lehet alternatíva, viszonylag normális ez a hely, legalábbis jókat mondanak róla. Továbbá ehhez is van számla stb, akkor már jó....
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #13190 üzenetére
Semmi, csak mivel utángyártva nincs (1-2 gyártó van csak), ezért ennyit kérnek el érte.
Visszább írtam, hogy pl. a 86 lovas lendkereke kb. negyede annyi, mint a 106lovasé...jó-jó, hogy az erősebb egy picivel többe kerül (bár még abban sem vagyok biztos, hogy a 106-osnak erősített lenne a lendkereke), de nem 4x annyiba.
Ez egy ilyen jó kis átb@szás.
(#13191) MMA87: mondjuk, hogy kezdődik-e a kettőstömegű problémája, azt vásárlásnál is könnyen kiszúrhatod (persze nem garancia, hogy nem fog meghibásodni xy időn belül.) Illetve nem úgy működik, hogy amikor elkezd sz@rakodni, akkor gyorsan autó leállít és csere, hanem használod még 20k-50k-100k km-ert, majd széthullik és akkor cseréled.
pl.: alapjáraton, ha beáll normálra a fordulat, akkor rázza a kasztnit vagy tolatsz gáz nélkül és olyan érzésed van, mintha bakkecskén ülnél vagy le akarna fulladni úgy rángat (de természetesen nem a lefulladás miatt)Illetve van a klasszik, amit sok mindenki mond, hogy leállításkor ad egy koppanó/kottyanó hangot, bár szerintem ez nehezen kiszúrható/nehezen észrevehető.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
ja, tényleg akkor értem. pedig nem új autó/motor, lehetne már böven alternatíva (utángyártottak stb.)
MMA, abban meg valami okoskerék van amúgy ,
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
áh, ha pl az a piros kombi 106 lovas jó állapotban van, akkor nem fogsz vele szopni. Mycso is asszem 300ezerkm fölött van, mindene gyári, én is 225ezernél vagyok, ez is gyári. szóval nem kell annyira félni.
nekem az egyik szerelö azt mondta, hogy a durva visszaváltások nagyon hamar kinyírják. a másik szerelö meg azt mondta, hogy benyomott kuplunggal kell leállítani, mert úgy abszolút nincs semmi összeköttetésben és nem rangatódik, ahogy leáll a motor. plusz lejtön, ha megállsz, akkor kézifék, hagyni kell, hogy a kézifék megtartsa, utána lehet sebességbe rakni és akkor az sem feszül ott. kb ennyi."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #13190 üzenetére
Fater vett egy komplett szettet de mivel amit kiküldtek az a 120le-s változathoz volt na most az nem lett jó a lagunába mert az Övé import (franciából hozott limitált kiadás 140 paci ) így más fajta kellett bele...visszavenni meg fél áron akarták és azért meg durva lett volna főleg hogy azt hiszem 100k volt a cucc
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
Sziasztok!
Segítségért folyamodok, hátha valaki járt már így vagy tud valami okosat mondani a témához.
Adott egy clio2 1.5 dci, elvileg 140k km-el (gyakorlatilag meg nem tudjuk mennyi). Eszi az olajat mintha muszáj lenne, 2-3 ezer km alatt simán 2 litert kellett után tölteni. Hidegen nagyon füstöl - fehéres szürkés színben - lényeg, hogy világos füst, melegen annyira nem látni hogy füstölne.
Tények kronológiai sorrendben:
- ami biztos hogy 2 évig olajcsere nélkül járkáltak az autóval ~40-45 ezer km ez az általam kezdeményezett olajcserekor derült ki (eszméletlen mennyiségű korom dőlt ki a motorból, nem akartam hinni a szememnek)- elkezdett füstölni mint az állat a fent írtak szerint.
- egyenetlenül jár a motor, néha nagyon néha semmi gondja.
- komolyabb gyorsításoknál világít a szervíz, stop, és motorhiba lámpa, de azonnal el is alszik szinte.
- mivel nem az enyém az autó, javíttatni nem tudtam, de egy Renault szervizben megnézettem, elvileg 2-es 3-as henger porlasztócsúcsainak közel a vég, azt mondták míg pöccre indul az autó és jól megy addig ne öljünk pénzt a porlasztócsúcscserébe, a füst valószínű gázolajgőz, turbóra nem adott a diagnosztika hibát és szerintük is rendben volt - javaslat hogy tankoljunk valami jobb minőségű gázolajat, és 2-3 adag tisztítófolyadék a gázolajba, ami elvileg keni a csúcsokat így nem mennek jobban tönkre.
- elvitték az autót a helyi szerelőhöz aki turbót cseréltetett, nem új hanem 1 év garis felújított turbó került bele (nem bízom benne, mert mikor csak meg akartuk tudni mi a baja, volt nála 1 hétig az autó [1 hét alatt derítette ki mi a baj? sicc! ] közölte hogy turbó és eddig nem látott hibák jöttek elő, minthogy ne ment az autó hallani lehetett, hogy tényleg szar a turbó és nem tölt)
- azóta is pont ugyan annyira eszi az olajat, de most már van hogy nem is megy, csak kormol mint az állat (mögöttem fekete köd), és mintha nem töltene a turbó, nem is megy, turbólyukon lehet vele közlekedni, alapjárat és 1400rpm között ez a tünet szerencsére elég ritka, és nem is tart sokáig (3-4 km alatt eltűnik)
- visszaküldtük a szerelőhöz, aki megint turbót cserélt (garancia volt ugye rá, amit a Turbotec cég el is fogadott ugye), és mondta, hogy ha nem cseréli ki az összes porlasztót a következő turbót már nekünk kell fizetni, nem lesz garanciás.
A kérdés adott, mi a picsát csináljunk, azon a megoldáson kívül, hogy beadjuk azt a szart a bontóba?
mod.: bocs a regényért
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
FRENK1988
veterán
-
tresh
addikt
Ez porlasztó gyanús és az hogy nem cseréltek olajat szűrőt stb ez így rengeteg pénz lesz... alapból a porlasztókat szakihoz kell vinni aki bevizsgálja és megmondja ténylegesen melyiket kell cserélni + gáz/ olaj szűrők +olaj sürgős cseréje ha használni szeretnéd még bár én egy métert se mennék vele mert csak több kárt teszel benne.. sajnos gondatlan volt a gazdája és ezt most te szívod meg nem akarlak elkeseríteni de akkor már a vezérlésre se ártana ránézni na most ez a móka porlasztok cseréjével szerintem nyaldossa 200-300k kiadást ebben biztos vagyok...
szerk: fehér fűst = hengerfejes lehet az autó... akár a blokk is megsérülhetett...nem elkeseríteni akarlak de ezekkel is számolni kell... én mindenképp vinném sos olyan szakemberhez aki rönokkal foglakozik +porlasztós...
mycso: +1
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Szia, az első és legkézenfekvőbb, hogy vigyétek el egy olyan szerelőhöz, aki ért is hozzá.
Egyébként
a füstöt + olajfogyást + a nem menést okozhatja a turbo (ez egy szerelő, nagyjából kiszerelés után ránézésre megmondja, de méregetve biztosan)
a füstöt + gyorsításkor hibaüziket okozhatja a csúcsok hibája (ezt diag után meg is kellett volna tudniuk mondani) --> nem feltétlenül kell cserélni, van hozzájuk felújító készletha már a harmadik turbó van rajta és még mindíg előjön a hiba, akkor elég egyértelmű, hogy nem a turbo hibája, hanem valami más okozza, viszont az okozat az lehet a turbók meghibásodása.
Tehát visszatérnék az első mondatomhoz, kellene keresni egy megfelelő szakembert, aki ért is hozzá, nem csak random cserélgeti az alkatrészeket.
viszont a 2l olaj/2-3k km, az elég erősnek tűnik.....olaj csepegés/folyás nincs???
más.: most raktam át a téli kerekeket...szegény autó hogy néz már ki a gyári 15-ös acéllal...
mod.:
(#13201) Coyot: 15w40-es olaj???? háát...az sem bele való.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Politika
- Tesla topik
- Tippmix
- Prohardver app (nem hivatalos)
- NBA és kosárlabda topic
- Tenisz topic
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...