-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz rob210 #12101 üzenetére
Hát azért ha figyelembe vesszük hogy a 2 éve volt beállítva ,gondolom akkor cseréltél gyertyát és ha 15e km-nél többet mentél 2 év alatt akkor lehetséges hogy nem a hőérték hanem az elhasználódás volt az oka (nem azt mondom hogy feltétlen cserélni kell de nem kizárt a mai minőségi világba hogy 2év után még ha 15e km-s csere periódust se éri el de már cserélni kell, bár NGK nem erről híres )..illetve lehet ez az én hülyeségem de én minden tavasszal mindent átellenőrizek hézag stb-t is Én elsőre erre a két dologra gondolok. Ha nincs olaj folyás mint ahogy említetted
Laraxior: könnyebb és jobb bevétel a polcról ezt levenni mint elmagyarázni hogy egy 2ezer ft paszta a megoldás azért a huszonx ezer ft jobb bevétel
[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
Tartósságon úgyis kiderül, hogy mennyire válik be a paszta, mert most is azzal csinálta meg, de ha megint eldobja 1000km után akkor baszhatom
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
tresh
addikt
-
AMD Power
titán
Nem mondod? Jó mondjuk ízlések és pofonok. Ettől színes a világ.
Nah és ez,hogy tetszik!?
Suhanó fürdőkád: Megane CC
Teszt: Renault Megane CC FlorideEladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Laraxior
titán
válasz Reaper04 #12111 üzenetére
ha tudom hogy ilyennel csinálják akkor elviszem azt, ami itthon van nekem egy bontatlan tubus
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Karika87
csendes tag
Hali!
Kellene kis help. Tudna nekem vki linket küldeni amiben Renault Laguna 3.0 V6 szerelési utasítások vannak (üzemanyag szűrőt nem találom).
Segítséget előre is köszönöm. -
Laraxior
titán
válasz Karika87 #12114 üzenetére
torrentrol toltheto. ha nem talalod szolj, nekem megvan
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
válasz Laraxior #12115 üzenetére
Találtam egy regmentes feltöltőoldalt
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Karika87
csendes tag
Köszöntem! Szedem!
-
Karika87
csendes tag
Hello! Köszönöm!
Leszedtem megnéztem ezt írja:
Az üzemanyagszűrő az üzemanyagtartályban helyezkedik el, magában foglalja a szivattyú/
szintérzékelő egységet és nem szerelhető szét. Cseréje esetén ki kell cserélni a szivattyú/
szintérzékelő egységet. Az üzemanyagszűrő szűrési kapacitása a gépkocsi teljes élettartamára elegendő.Na most én vettem ilyet: [link]
Nem értem :S[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Karika87 #12118 üzenetére
Volt valami gond? Vagy csak úgy vetted, hogy olajcsere, és a szűrőket is, és akkor ezt is mellédobtad?
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Karika87
csendes tag
Hát az a problem, hogy minél tovább áll annál nehezebben indul be( nagyon rángat a motor, néha le kell állítani, majd újra indítani,mert úgy érzem hogy kiesik a helyéről), és el kell kezdenem valahol. Amugy amit feltöltöttél ott minden rajznál csak 4 henger vázlat van nekem meg V6 van :S
Ha valaki meg tudná mondani, hogy hogyan lehet megoldani a bal oldali féltengely gumiharang cserét ami a váltóból jön ki, annak big thx mert 25 ezer a gyári (elvileg csak az jó hozzá)[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Karika87 #12120 üzenetére
Hát, itt a srácoknak mégane van, nekem van ugyanilyenem, de én meg síkhülye vagyok hozzá, én is mindig ide jövök kérdezni
Ha rángat akkor trafó, nem megy az egyik henger. De hogy sokat áll és úgy nehezen indul, azt nem tudom, én is csak a tapasztalataimra hagyatkozok."Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
dbius
veterán
válasz Karika87 #12120 üzenetére
Amit a könyvben néztél, az egy másik - üzemanyag - szűrő, ami szerintem mindegyik üzemanyag szivattyún van alapból és az csak egy műanyag hálószerű szűrő.
Amit Te vettél, az szintén üzemanyagszűrő, de azt nem tudom pontosan hol van a Te kocsidban. Nálam 1-es Lagunában - az, amit Te vettél - alul, a tank előtt van - akna felett lehet lecserélni. Szerintem a Te kocsidnál is ott körül lesz.
Ha rángat a motor, azt elég sokféle dolog okozhatja.
Nehéz indítás oka lehet a felsőholtponti jeladó meghibásodása is.
-
Karika87
csendes tag
Ok thx, de pl ha csak 1 napot áll akkor pöc-röf. Trafó tuti nem, az máshogy rángat.
-
Ghandi
aktív tag
válasz Karika87 #12118 üzenetére
Megane 2-nél is ilyen szűrő van,annál a tank melett van a bal oldalt.Csak alulról látható,azaz akna vagy csápos emelőről lehet.
Én egyszerre két autóban cseréltem olajat és szűrőket(Megane 2 1.4 és egy Dacia Logan 1.4) A szűrőboltban mind a két autóhoz ugyan olyan benzinszűrőt adtak,a katalógus szerint ugyan az van mind a kettőben.A Meganenál aránylag hamar megtaláltam,de Loganban nincsen ilyen szűrő.Végigvezettem a benzinvezetékeket és a jobb első sárvédő és a müanyag doblemez között találtam valami nagyobb fajta négyszögletes szűrőt,de ahoz nagyon szét kelett volna szedni az autót és nem volt ilyen szűrőm sem,igy hagytam az egészet.
Szóval néha a boltok is tudnak hülyeséget adni,nem biztos hogy jó is hozzá.[ Szerkesztve ]
Elmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
Ghandi
aktív tag
Pont ma romlott el a tabom,nem tudtam napközben netezni
Jobban utána néztem a Megane 2 müanyag doblemeznek és a vaterán találtam,azaz a Grado plázában komplett bal első doblemezt utángyártottat 3600-ért! Postával együtt kb 4500ben megvan az egészElmélet és gyakorlat közt nincs különbség elméletben
-
dbius
veterán
válasz Ghandi #12125 üzenetére
NÉzz körül itt, korrekt árak vannak, a lagunámhoz innen vettem műanyag dobbetéteket, mert itt volt a legkedvezőbb.
-
Balagee1986
csendes tag
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem olyan témában, hogy van egy clio II 1.5 dci 82 Le verdám, mostaniban egyre gyakrabban csinálja azt hogy alig akar indulni van amikor 1x re elindul de akkor is hosszabb indítózásra. De többnyire 3x-4x kell indítózni amire elkapja. Mi lehet a probléma? Ebből az indítási problémából adódhat az egyenetlen alapjárat is ????
Léccy segítsetek -
Kornel
veterán
válasz Balagee1986 #12128 üzenetére
a probléma az, hogy dízel
-
AMD Power
titán
válasz Balagee1986 #12128 üzenetére
Izzítógyertyák milyen állapotban vannak?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
rob210
Topikgazda
válasz Karika87 #12120 üzenetére
Gyerekek.
Alapvető hibát írt le az úriemberFogadjunk, hogy nem sokat pályázol, hanem inkább a városban használod a kocsit.
Szóval egyértelműen a tünetek alapján amit leírtál, a fojtó szeleped van elkoszolódva.
Le kell szedni szépen elmosogatni benzinnel, vagy féktisztítóval.
Visszateszed és kutya baja nem lesz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Balagee1986 #12128 üzenetére
Felső holtponti jeladó.
Akkor csinálja ezt, reggeli nehéz indulás, dadogás, fordulatszám ingadozás.Renault power
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Balagee1986 #12136 üzenetére
Mert nem jár mind a 4 hengered. Ha elkezdte és egyre gyakrabban csinálja, az szerintem kompresszió hiány? Mikori évjárat, hány km, mióta használod?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Karika87
csendes tag
válasz rob210 #12132 üzenetére
Köszönöm, megnézem hátha jó lesz 30% Városi használat!
+1 kérdés
Ha valaki meg tudná mondani, hogy hogyan lehet megoldani a bal oldali féltengely gumiharang cserét ami a váltóból jön ki, annak big thx mert 20-25 ezer a gyári (ami igen nagy vicc egy normál 1500-2500,de elvileg csak az jó hozzá)[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Balagee1986 #12136 üzenetére
Egy kérdés, a dieselben izzító relé is van azt is cserélted a gyertyákkal együtt?
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balagee1986 #12128 üzenetére
Hi,
Az izzitást felejtsd el, csak 5 fok alatt kapcsol be, addig csak felvillan az izzítást jelző fény, de csak a motor beindítása után kapcsolnak a fűtőszálak, a jobb emisszió érdekében.
Elsődlegesen arra gyanakszom, h visszaesik a gázolaj a tartályba, amikor áll a kocsi, gondolom csak első indításnál csinálja, utána ha már ment aznap, akkor nem. Nem tudom pontosan ,van-e ezen a motoron átlátszó üzemanyagcső, de ha van és buborékok vannak benne, akkor bizony gáz van. Valahol levegőt kap a rendszer, ami azért baj, mert a tankban csak szívókosár van, nincs segédpumpa, szóval addig dadog, míg kinyomja a levegőt.
Ezzel kellenek kezdeni a hibakeresést, h ellenőrzöd a bubikat.
Üzemanyag csöveket ellenőrizni, az injektorok között is, elég egy kis repedés, vagy egy rossz O gyűrű, és kész a baj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balagee1986 #12143 üzenetére
Sajnos ez elkerülhetetlen. Sokan csak akkor panaszkodnak, ha lejtőn motorral felfelé állnak meg. Iyenkor a buborék felkúszik a szivattyúhoz, és elég nehézkesen indul.
Legjobb lenne a szivattyú két csövét belógatni egy üveg gázolajba, ezzel kizárható a szivattyú hibája. Ha úgy jó lesz, akkor a hiba a tank és a szivattyú között van valahol.
-
rob210
Topikgazda
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balagee1986 #12145 üzenetére
A gázolaj szűrő mikor volt cserélve? Ha régebben, akkor ezzel kell kezdeni. El sem hinnéd, néha miket találok benne.
-
rob210
Topikgazda
válasz Balagee1986 #12148 üzenetére
A szűrő sarkalatos pontja a dolognak, ha gyors bilincses akkor kezd ott a vizsgálatot.
Nekem sem sikerült elsőre jól felpattintani rá a csövet, csak én mindig leellenőrzöm mit csináltam és azonnal láttam, hogy nincs a helyén, amikor megrángattam a csövet és egy kicsit lejjebb csúszott.
Ezt szerintem neked is érdemes megnézni.Renault power
-
AMD Power
titán
Van olyan Megane amiben nincs szervokormány gyárilag? Illetve van olyan 1.6 ami 75 lovas? Gondolom az csak elírás a hirdetésben..!?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- PHP programozás
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PlayStation 5
- Politika
- Windows 10
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen