- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Én idézőjelesen mondtam/írtam.
Egyébként ezt mennyit csináltam amikor a favoritomon volt egy időszak, hogy elment az alapjárat
Emlékszem mindig nyomtam a féket közben bokából nyomtam a gázt
Örültem mint majom a farkának, hogy olyan közel voltak a pedálok.Pedig nem is vagyok rallys csak öreg volt az autóm, bár nem is ment úgy mint ami a videón van.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #14551 üzenetére
Ugyan az az áttétele De uram nem is ez volt a lényeg hanem hogy úgy használja az 1.4-et ahogy te és hogy a motorféket felejtse el 20-30as tempónál..
wertigo1984: éppen nálam van egy jó barátomé megvigyázásra holnap már vissza haza németbe e39 amúgy Az a baj hogy nincs az az isten hogy eladja pedig kéne még ha benzin temetőnek is tűnik az a10-13 liter.. de valamit valamiért.
-
aktív tag
MMA87: En is szivesebben vettem volna 1.6-os motorral, de osszesen 2 db elado Coupe volt Debrecenben, amikor vettuk. Bar nekem vegulis eleg a teljesitmeny, inkabb aminek nagyon orulnek, az egy hosszabb valto attetel, vagy a legjobb lenne egy 6 sebesseges valto. Meg szerencse, hogy nem szoktam autopalyazni...
zsizsef: Koszonom a valaszodat! Esetleg azt nem tudod, hogy akkor a bibi a konzollal lehet, vagy "mogotte" van a baj? Erdemes lehet megvenni e bonott panelt?
-
aktív tag
Varosra nekem eleg, inkabb a valtoba lehetne egy 6. Mert 130nal mar 3500 korul forog szegenyke, akkor azert jo lenne meg egyet valtani. Sot, fouton is 110-nel mar szivesen valtanek...
Amugy Neked 1-esben "rangat" a kocsi pici gazadasra? Mivel - ahogy irtam mar tobbszor - hulye hangja van az egyesemnek, igy nem nagyon szoktam 1-esben menni, de ha megis neha, azt figyeltem meg, hogy ha mar gurul a kocsi, nagyon-nagyon pici gazt kell adni, hogy ne rancigaljon.
Illetve a mai napi kerdesem a Megane II tulajokhoz:
Nektek mozog a kormany mogott levo bajuszkarokat tarto panel?Es a bonusz kerdesem:
A visszapillantoknal a belso reszen levo muanyag takarot (ami a ablak sarkaban van) egyszeruen csak le kell pattintani? (a service manual szerint igen). Elektromos tukros valtozatom van.
Mert a jobb ajtonal miota hideg van, ha katyuba hajtok, valami ropog Szerintem onnan jon a hang. -
_NCT
őstag
válasz SocketA #14564 üzenetére
1es-ben nekem max 10-ig és kicsi gázadásra nem lóbálja az elejét az autó, ha nagyobb gázzal akarok indulni, akkor nekem is berángat picit, és úgy rakom 2-be, szóval gondolom azt a bólintást mondod. Ez van, rövid a váltóáttétel szerintem. Dízelnél nem tapasztaltam ilyesmit, csak benzinessel.
Továbbá 1.6-osnál is 3000-3500 körül van 100-130 körül a fordulat.
Visszapillantós kérdés engem is érdekel, szintén zenész.
-
aktív tag
Igen, rovid az egyes. De en meg az elektromos gazpedalra is gondoltam: Amikor mondjuk kettesbol visszatolom egyesbe, amikor lelassul a kocsi a 1-es fokozat alap fordulatszamara, akkor egy piciket meg rarant a kocsi, mintha en adnek gazt.
De koszi, hogy konnyitesz a lelkemen, hogy nem 1.6-ot vettunk. Meg hogy nem a dizelt. Pedig annak nagyon csabito a fogyasztasa.
Mindenesetre amikor elindultunk kocsit venni meg sem fordult a fejemben a Magene, de most nagyon orulok, hogy Ot vettuk meg. Imadjuk!
Nemsoka elviszem a szerelohoz olajcserere, aztan akkor megnezetem a valtot. Ha az rendben lesz, akkor nekem tenyleg tokeletes lesz. -
_NCT
őstag
válasz SocketA #14568 üzenetére
Én is imádom, csendes városban + városon kívül is a 3500-4000hez képest, igaz nem gyorsulóbajnok, de egy tökéletes utazóautó.
Szokni kell még egy kicsit az elektromos gázpedált nekem is, főleg a kuplungot, bár ma viszem szervizbe kinyomócsapágy miatt. + cseréltetek váltóolajat is.
-
AMD Power
titán
Az biztos,hogy ha egy mod lenne ra en eletem vegeig egy 1.6 8v gepbe ulnek. Legyen 100le es ennyi.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
aktív tag
MMA87 Mert mi a baj a kinyomonak? Valtoolajat miert cserelsz? Mik a tunetek? Meg majd kivancsi lennek, mennyibe fajt
tresh: Koszi Neked is! Igen, a dizelnel olvastam meg vasarlas elott, hogy rossz benyotol eltomodik a porlaszto csucs, es annak csereje 250eFt-tol kezododik meg baratok kozott is... Na meg a masik ok, hogy a kek Megane kupe, amit neztem, nagyon rohadt sajnos Nem tudom mit csinalhattak szegennyel...
Ti amugy szoktatok alvazvedozni? Ha igen, akkor hazilag (mert Tescoban is lattam mar 2eFt kornyeken) vagy szervizben? Nekem azt mondta a szerelo, hogy nem kell ra...
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #14573 üzenetére
Ha megnézed HA-t látod hogy nem igazán van bajuk simán beletekernek 200-250ezret persze az tény hogy vannak apró dolgok pl okoskerék de ez szerintem szinte egyenlő a nullával..viszont az tény hogy 8 szelepes 1.4 től 2.0ig igen jól kiforrott blokkok..és nem egy meganet vagy cliot láttam ami 300ezer fölött futottak és a blokkhoz nem nyúltak még A 16 szelepes mellet talán a picivel barátibb fogyasztás végett kacsingatok én is.. Amúgy pl az én kocsimba kb fél év alatt beletekertem 12ezer km-t mióta mindent megcsináltam rajta (vezérlés,olaj stb) és pöccre indul mindig..viszont az előző héten egy 2008-as 1.4 diesel fiestával jártam meg budapest-berlin vonalat kb 1800km oda vissza hát meg váltás volt vissza ülni a röncibe...konkrétan 200 km után már nem éreztem a hátam a fiestába és kellett 800 km mire addig játszottam a vezető pozícióval hogy nem szakadt le a hátam
SocketA: nem tudom e téren mennyire kényes az alváza az M2 -nek de M1 nél sajnos a hátso dob résznél szabadon van a lemez rész és ott sajnos meg jelent nekem is egy két rozsda pötty így elviszem fényezőhöz max 10 ért szépen kijavítja és utána nagynyomású mosás majd kikenem alvázvédővel aztán hibátlan lesz megint pár évig
AMD: [link] pedig oldal tartása volt az ülésnek de hogy a szivacs nem volt 1cm-nél több az tuti a háttámlánál
[ Szerkesztve ]
-
Agyasima
senior tag
Gyors keresztkérdésem lenne. Ez az akku ugye jó lenne egy Thalia 1.4 16V-hez?
2,5 éve cseréltem akkut, amire - naná - 2 év garancia volt. Ehhez kapcsolódód tanács: az Exide márkát kerüljétek. A gyári akku 8 évet kibírt bezzeg.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
Agyasima
senior tag
Bosch-ból nincs 55-ös, legalábbis ebben a boltban. Alatta 44-es van, azt meg azért kevésnek érzem.
AMDpower: Lehet, csak nekem jutott ki egy vacak példány, de inkább nem kísérletezek ismét ezzel.
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
rob210
Topikgazda
válasz Agyasima #14577 üzenetére
Uram amikor az EXIDE ot vetted megnézted mit mikorit veszel?
Csak azért kérdezem, mert azon amit írsz eszméletlenül meglepődtem.
Nekem minden autómban EXIDE ra lett cserélve az aksi, mert az egyik legjobb gyártó.
Magas az indító árama igénytelen a karbantartást tekintve, és hihetetlen megbízható.Egyik cimborám járt úgy, hogy gyári szervízben kicserélték neki az aksit amikor kuplungcserén volt a kocsi.
Marha nagy pereskedés lett belőle.
De szerencséjére az aksi papírja megvoltak és be tudta bizonyítani, hogy nem azzal az aksival vitte be.Persze ez összeesküvés elmélet és nem jellemző, de EXIDE aksiról ilyet még nem láttam írni, hogy kerüljétek,,,, minden EXIDE tulaj elégedett.
Én konkrétan ha kell haza tudnék önindítózni veleRenault power
-
Agyasima
senior tag
-
_NCT
őstag
válasz SocketA #14574 üzenetére
Kinyomocsapagy hidegben futyul es megnezetem. Csak hidegben hallani,akkor is 30 masodpercig,mikor csusztatott kuplunggal allok ki. Nem lenne eletbevago, de nyugodtabb vagyok.Illetve ennel a kornal ez mar elo szokott jonni.Valtoolajat is azert csereltetem,mert sxtem meg 10ev alatt nem csereltek es ezt is illik ennyi idosen
lajo: nem annyira,csak inditasnal ha kinyomom ill. ha csusztatom a kuplungot. Kb annyira mint ekszij,csak kicsit melyebb a hang.
[ Szerkesztve ]
-
Agyasima
senior tag
Hogy a ragya verje ki ezt a roh@dt totalcar webáruházat. Hazaértem, gondoltam, megrendelem az akkut. B+ vagy 5 ezerrel több, mint délután volt! GRRR@#˘!!@#!!nyóc!!!44!!
ESP: Wut?
[ Szerkesztve ]
toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror
-
Reaper04
aktív tag
Hűha...
Nekem is volt ilyen hang... Azt gondoltam az ékszíj, de így ahogy leírtad...Csak hidegben, az első kb 1 percben jelentkezik, váltáskor is pl. nálam, egy halk nyikorgás ... nekem olyan feeling-em volt mintha turbós lenne a tütü és váltáskor fütyül egyet
De ezek szerint nem jelent jókat ez a hang ...Majd írd le légyszi a az eredményét a vizsgálatnak
-
_NCT
őstag
válasz Reaper04 #14598 üzenetére
Így van ahogy leírtad. 1-ből 2-be váltásnál mikor még hideg, akkor picit nyikkan, illetve ha szépen lassan csúsztatott kuplunggal és nagyobb gázzal állok ki, vagy megyek előre az indítás után rögtön, illetve indítás után 1-2 percig fennáll a probléma, míg be nem melegszik. Pl 0 °C-ban nem jelentkezett, de most a héten a -7°C -5°C már elég volt, hogy kimutassa a foga fehérjét.
Holnapra megnézik, hogy tutifix a kinyomóm-e a szar (bár én ebben biztos vagyok, főleg ahogy elmondtam a szervizesnek ő is ezt gyanítja), illetve mondtam nekik, ha szar a kuplungtárcsa meg a kuplungszerkezet, akkor az is cserés. Hát idén márciusban már csak 10 éves lesz a gép, benne van a korban.
Kicseréltetve, megcsinálva csak jövőhéten lesz, mivel akkor nyomtam egy all-in-t és a váltóolajat is kicseréltetem (az sem volt 2009 óta cserélve, előtte meg kitudja), ablakmosó szivattyú/hátsó fúvóka tisztítás (attól függ melyik lesz a szar).
Árakat bátran beírom majd ha elkészült az ótó. Idén már többet nem akarom szervizbe vinni, ha teljes kuplungfelújítás lesz, akkor 100-as lesz a móka, ha csak kinyomó, akkor 30 körül.
Viszont pozitívum, hogy ma személyesen is megkérdezték, hogyan tudok bejutni a városba, mert szívesen bevisznek ha gondolom. Hát gondoltam, egészen az állomásig elvittek. Megspóroltam 1800 Taxipénzt (5km-re )
Új 3-as Megane-al vittek, szép és jó, nagyon letisztult és egyszerű, a műszerfala mint a faék, szép nagy a digites sebességmutató, csendes, váltója kis kezes, pici, kézreálló, de megmaradt a tipikus Renault váltó, itt is picit fenn fog a kuplung, ahogy csávó tette 1-ből 2-be éreztem, hogy bólint az autó, nagyon kicsi az áttétel a sebességek között, szal olyan volt mint mikor én M2-mel megyek, most már látom, hogy a Renault váltók és kuplungok ilyenek, de attól még szerethető Igaz az M3 kívülről jön be jobban, belül annyira nem vágtam magam hanyatt.... Mivel még új széria, így sem sok rosszat, sem jót nem tudott mondani az emberke, azt mondtam neki, h majd 3-5 év múlva visszatérünk arra a kérdésre, hogy "na milyen?"
[ Szerkesztve ]
-
Reaper04
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!