-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz keroatis #15950 üzenetére
Igen inkább időben több, főleg, hogy rossz helyen van sok csavarnak a hozzáférhetősége, meg úgy az egész sz@r helyen van, így elég nehézkes/lassú a kivitelezés.
Én pl háton fekve, a derekam pont a küszöbön, lábam kint --> na így csináltam, aztán órákat ilyen pozícióban eltölteni elég kemény...20 percenként meg kellett állnom.
ITT van pár kép, sajnos nem, fotóztam végig az egész műveletet...
Illetve igen, mindenképp jó időben vagy garázsban érdemes nekikezdeni. (esetleg ha nincs garázsra lehetőség, akkor valami nagyobb multinak a mélygarázsa??? nálunk pl. az egyikben 150ft/óra és van olyan része, ahol senki vagy kevesen állnak, ott simán bevállalnék egy ilyet.)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
őstag
No a mai napra is jutott valami... Valahonnan a kormany felöl menet közben hallottam ilyen kattogo hangot,mintha egy relé kattogna folyamatosan..Kikapcsol,bekapcsol..Ehhez tudom hasonlitani....Mire kiertem az allomasra,abba hagyta. Mi a fene lehet ez???
-
rob210
Topikgazda
Pszihoszomatikus képzelgés
Ne haragudj, nem bántani akarlak, de ne fossál már ennyire a kocsitól.
Nem kell a hibákat keresni, ami elromlik azt észre fogod venni, a többivel meg ne foglalkozz.Ezt én akkor tanultam meg, amikor közlekedtem a kisautóval a Hungárián és mindig fura csörgő hangot hallottam induláskor pirostól.
Mondom fasza mi az ami csöröghet? vakargattam a fejem, majd elkanyarodott mellőlem a suzuki aminek szét lehetett hullva a kinyomója vagy ki tudja?Na ekkor megfogadtam, nem hallgatózom, hanem közlekedem a kocsival.
Ha valami elromlik megcsinálom, de keresni nem fogom a hibákat.
Azóta voltam egyszer állapotfelmérésen, független szervizben.
Azt mondták nincs mit megbontani szépen egyben van a kis autó.
Egy két esztétikai hibától eltekintve.Renault power
-
keroatis
tag
Nekem is katogott egyszer majd késöbb csilingelt a jobb hátsó féktárcsalemezem megrepedt majd el is törött felfogatásnál, co-val meg lett hegesztve le lett fújva keréktárcsa ezüstel, és azóta minden ok.
Nagy gond nem volt csak marha idegesitő, de nekem csak akkor adott elöször hangot mikor kicsit rosszabb uton mentem.[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
válasz keroatis #15957 üzenetére
Ez nem csilingelő hang, hanem kattogó, mintha egy relé, vagy kapcsoló ki-be kapcsolna...
Valami hasonló hangja van nekem is, lehet a motortérből én is jobban hallanám, majd hallgatózok.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Na ha ilyen hangod van akkor ahhoz jobb ha hozzá szoksz
Ez ugyanis a canister szelep hangja, ami a tank lélegeztetéséért felel.
A visszatérő benzingőz leválasztás és visszavezetésen felül.Legalábbis legjobb tudomásom szerint.
Cseréltetni nem érdemes, mert így is működik, csak hangja van, viszont rohadt drága egy ilyen.Renault power
-
_NCT
őstag
válasz rob210 #15959 üzenetére
Hát én a leírásból a generátor ékszíjtárcsát olvastam.
Szerintem Te erre gondolsz.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Annak ütemesebben kéne kattognia és állandóan.
Egy forgó mozgást végző tárcsa bizonyos pontján ha kattan az mindig ott fog kattanni ha csak nem excenter tárcsás ami jelen esetben nem.
Illetve nem szabadonfutós, ami jelen esetben megint csak nem igaz.
Azaz mivel a kattogás véletlenszerűen ismétlődik kizárnám.
Ettől még lehet, de akkor nem a videón hallható hang jön a kocsidból.Renault power
-
meroly
veterán
Az normális ha a fogyasztásom ilyenkor télen nagyon nehezen megy 6 alá városban?
Clio2, 1,5dci
Nyáron még klímával is simán 5,5 városban, vegyesben meg 5,1-5,2 körül.
Ennyire szar a téligumim vagy nem melegszik be azon a kemény 6-6 km-en amit megyünk vele?Impossible is nothing
-
FerNandor
őstag
válasz meroly #15963 üzenetére
országútón mennyit eszik nyáron? hány lovas dCi? milyen város?
ezen a 6km-en egyébként szinte biztos, hogy nem melegszik fel/be, hacsak nem 3-ban mész hegyre fel vagy ilyesmi
csak a 6-6 km-ekre van használva?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
Egy városba használod kettő nem úgy melegszik be a diesel mint egy benzin,három nem ártana havi egyszer hosszabb távon picit meg taposni huzamosan 90-100-as tempóval...és akkor 6 alatt elmegy télen is Másik fele amit írnak egyesek hogy neki 4 litert eszik azt akkor hiszem el ha a 2.0szivó benzin meg csak 6-ot..
Csak pár valós adat diesel gépek terén hogy legyen hova belőni a gépeket:
1.9dci 136 Le Laguna 2 város 7-7,5 télen városba, nyáron 6,5-7 liter
1.9 PDTDI 101 Le Cordoba 6-7 liter város télen, nyáron 5,5-6 között
1.6 HDi pözsó 307 kombi 110 Le 6,5-7 városba télen, nyáron 6 körül
1.9 TDi 90 Le 80-as Audi 6,5 város tél, nyáron 5,5-6 liter
1.5 Szívó Dénes 4-5 mindig
Ezek a dieselek mozognak a család/baráti körbe és nem fed.komp. által ki írt varázsszámok hanem km alaponAz más hogy ha kimész az országútra és 90-nel tötyögsz, akkor tuti lehet 5 liter körül autókázni
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
Köszi a pontos elemzést.
Basszus sose számoltam még ki magamnak km alapon, lehet csal az óra?
Igen néha szoktunk menni vidékre, akkor simán lezuhan a fogyasztás és egész hónapban kitart, tudom meg kell huzatni őket néha hosszú távon is, de ha nincs program, nem megyek el csak úgy tenni egy kört a pályán.Impossible is nothing
-
keroatis
tag
válasz meroly #15972 üzenetére
Azt nem Írtam ha csak 80-90 km/h sebességel használom a kocsit lakott területen kivül, lakott területen belül 40-50km/h sebességgel akkor az átlag fogyasztásom 4.3L /100km de akkor nem érek oda sehova.
Ahogy használom az autót lakott területen belül 50-60km/h és lakot területen kivül 110-130km/h igy eszik 6.7L/100km .
Nem a számitógép által számolt adatok.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Én most legutoljára 28 L-ből 348 km-t mentem, tehát 8,0 L-es átlag vegyesben.
-
keroatis
tag
Tudom a passat meg az opelok fogyasztása az igen alacsony, a tesom H astraja 120le. 150-170km/h tempoval jár mert 5-600km utazikl és neki 5.2L az átlag fogyasztása de van amikor jobban bele lép.
A röno hátszélel alig éri el a 167km/h végsebességét és ami nekem van csak 82 lovas, 6. éve van meg a diesel de ha jövőre eladom soha többet!
3 éve porlasztó szett csere kannás tankolás után, volt vezérmüszij szakadásom előirt csere után 60e. km megtétele után de csak egy tárcsát kellett kicserélni mert a rönok úgy vannak megoldva szakadás esetén egy alu ék van a vezérműszijtárcsánál és az szakad el nem a vezérlés verődik össze " Ezt a rönyonál egy szaki mondta", meg hát bele kellet vennem a komplet vezérmű szijat görgökel + tárcsa vásárlás bontottan.
Hátsó kerék agy csapágyat kellett cserélnem 90e. km-nél, 147e. km-nél másodszorra megszólalt, szét lett szedve és a csapágy újra fel lett töltve zsÍral mert beszáradt,azóta jó.
Tavaly nyáron 2 porlasztó szettem ment oda és nem javitották ki gariba, pedig csak 2 hetet használtam a feújitottat, mivel mikroszkoppal ellenörzik a porlasztót és azt mondták szennyeződést találtak benne, majd vettem gyári bontotat azóta jó.
Őszel turbót cseréltem mert mögöttem nem lehetett látni úgy füstölt a kocsi, majd most megadta magát az utastéri fütő ventilátor vagy az azt szabályozó elektronika.Ahogy az elején megszerettük úgy ábrándultunk ki belőle.
-
keroatis
tag
Azt még ki is felejtettem tavaly nyáron volt légzsák szallagkábel szakadásom, bontottan is egy vagyon 25-30k., a röno szervizben ha jól emlészem 76k- mondtak csak az anyag költségre.
DE ITT A LEGOLCSOBB MEGOLDÁS ÉN IGY JAVITOTTAM KI AZÓTA JÓ:
Ez csak akkor mükszik ha csak a szallagkábelszakad el és nem törik a belselyében semmi.
A régi szallagkábelt ki kell forrasztani, leméred a hosszát, nekem volt egy hibás Epson Stylus DX4000 nyomtatóm, kiszedtem belőle a szallagkábelt, méretre vágtam, majd annyi szálat hagytam csak meg ahány szálas volt a gyári szallagkábel mert az epsoné jóval több szálat tartalmaz, de egy tapétavágó kés csodákra képes.
Utánna beleforrasztottam mint ahogyan az eredeti volt, összeraktam, nem azonnal de egy pár km. megtétele után eltünik a hibaüzenet a műszerfalról, és örülsz.
Nekem bejött és lassan egy éve volt a csere azóta jó![ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
hát nekem a 106 lovas dci kombi (listában van is kép) pécsen télen 5 liter körül van, de ez olyan vegyes, hogy ha nem város, akkor pécs-mecsekoldal, illetve pécs-mecseken át majd vissza pécs.
németországba 4,5l/100-zal értünk ki (pécs-mainz) nem tankoltam sehol, ha hazaértem mondom az adatokat..
útvizsonyoktól is függ, annyira nem siettem, de azért 120-130 140 is volt. tartósan 130-nál úgy vettem észre, hogy olyan 4,5-5,5 között van, útviszonytól függően."A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
mycso
Topikgazda
(#15963) meroly: szerintem teljesen normális, télen nekem is inkább 6 körül eszik, nyáron pedig ez egy literrel kevesebb. (vegyes használat).
(#15967) keroatis: ez viszont rengetegnek tűnik..
(#15977) keroatis: akkor is sok, ha folyamatosan 130-140 körül járnál vele, akkor OK lenne, de így sok. (bár a tiéd a 86 lovas, akkor éppen lehetséges)
Már többször említettem, hogy a céges dci-k közül volt, ami 106 és volt ami 86 lovas. A 86-osok nem is mennek (nekem halálfélelmem volt bennük pl. előzés közben), viszont úgy a nagy átlagban többet ettek, mint a 106 lovasok.
(#15980) keroatis: a wolksvagenek dízeljei valóban jók fogyasztás és tartósság szempontjából is, viszont az az astra történet picit (nagyon) sántít. Egyébként ha már TD, meg fogyasztás jó teljesítménnyel, akkor bizony a renault dci motorjai is nagyon ott vannak a szeren.
Illetve nálad ez a sok csúcs csere, meg turbó probléma, valami intő jel, ott valami nagyon nincsen rendben. Mennyi km van az autóban?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
keroatis
tag
Most 172e. km. van a kocsiban, motorja jó az olyan mint amikor vettük, csúcsok cseréjénél üzemanyag rendszer tisztittása megtörtént tank csövek és aminek kellett az ultrahangos tisztittás.
Nem akarok az opelba belemélyedni mert nem az én autom, de lehet rosszul emlékszem de majd megkérdezem tesom és ő megmondja.
Ami mekem van csak 82 paci.
Utób a 67lovas 1.5dci thalia gyári bontot csúcsokat vettem bele mert a rönyonál szerelték bele és mondták nyugodtan megvehetem, ők majd felprogramozzák, igy is volt.
Azóta jó a kocsi de a fújitottak nem birják a strapát.A legszebb szavak amivel a kocsi tud téged simogatni:
- injection fault
- chek injection
- electric fault
[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz keroatis #15986 üzenetére
Nekem ~320k km van benne, (106ló) eddig ami motorikusan bele lett nyúlva, az 2 csúcs felújítása, 207k km-nél. (illetve 200k km-nél a szokásos hajtókar csapágy csere).
Ezért is kérdeztem a km-ert. Meg emlékeim szerint FerNandor kollégának is van benne km bőven és ott sem volt még semmi komoly,
Sőt a cégesekben is olyan 200k km után voltak pl. csúcs problémák (egyszeri csere), meg az egyiknél turbó csere...nagyjából ennyi. Azok most lettek eladva 280k és 230k km-el.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
FerNandor
őstag
igen, 233ezer körül van benne, és nincs semmi probléma. (minden gyári)
a legnagyobb gondom most az, hogy már nagyon ki kéne takarítanom belül... múltkor nagyon rohanós volt a dolog, ettem egy kiflit az autóban és hát nem kicsit morzsált, de kb mindenhova jutott a morzsából elöl... ezenkívül meg a szokásos sáros lé, kicsi kavicsok (ezek is mind belül)
mindegy, amíg esik az esö meg ilyen hideg van így marad. mostanában úgyis sokat áll.
----
nem figyelem a híradót meg ilyenek, mindig csak azt veszem észre, hogy már megint megemelték az üzemanyagok árát.. ez szuper. nem rég 418 körül volt, most meg 430 körül van a gázolaj is. most, hogy 2x is emelnek elég szépen kúsznak fel az árak.
voltak ilyen hírek, hogy hamarosan túltermelés lesz gázolajból Európában, így nálunk is, így jelentösen csökkenhet az ára.. aha, nálunk biztos kurvára csökkeni fog. szerintem, ha Ausztriában 300Ft lenne, nálunk még mindig 430 körül, mert kitalálnák, hogy a "magyar világpiaci árak f@szomtudja milyen hatások alatt vannak" stb értelmetlen duma.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
Jo lenne lecserelni dizelre, azokat egyebkent is jobban szeretem.
Hát ez merész kijelentés, amik itthon eladó sorba vannak nagyon nehéz jót kifogni amire nem megy rá a gatyád ha rendbe akarod tenni ettől függetlenül tényleg nagyon jó az a nyomaték ami alattuk van de azért ha lesz időd/alkalmad csücs be egy 2 liter szívóbenyába rájössz hogy nem feltétlen kell diesel Jó tudom jön a fogyasztás téma megint De mivel a tied így is eszik -9-10-et avval a 2.0 szívó is beéri és 2 annyi NM és LE van benne
-
FerNandor
őstag
pl. http://hvg.hu/cegauto/20130124_Tulkinalat_nyomhatja_le_a_dizel_arat
aztán most nézem, holnap megint emelik az üzemanyagárakat. hurrá.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
én akkor se járnék ilyen nagyfogyasztású (benzines) géppel, ha ott állna a tanker az udvaromban.
vennék egy 2.0dCi-t (mIII-at talán vagy fluence-t) akkor aztán hadd szóljon. eljárnék vele max 5-5.5 literböl. csak jó lenne, ha állna egy tanker az udvarban"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #15999 üzenetére
Nekem nem kell a kettős tömegű és társai hibaforrás lehetőségek..használtan dieselt meg csak dti vagy tdi-t vennék, mert arra talán lenne annyi pénzem hogy utána rendbe is tudjam tenni Viszont ebbe mi megy tönkre ami nagyobb összeg lenne mint egy dci-nél se turbó se semmi csak a bevált szívóbenya
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- OLED TV topic
- Diablo IV
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- PHP programozás
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
- 3D nyomtatás
- Építő/felújító topik
- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs