- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Windows 11
- Kék halál (BSOD)
- Milyen routert?
- Max
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ck.
addikt
Jol van, akkor megnyugodtam.
Mas:
Olvastam, hogy sokaknak van alapjarat ingadozasi problemajuk.
Nos nekem sem full egyenletes, a mutaton es a motor hangjan is lathato/hallhato egy kis ingadozas olyan 750-800 kozott folyamatosan. Fel-le, fel-le. Nem rangat, menet kozben sincs semmi problema. Erdemes ezzel foglalkozni, vagy ez meg a "normalis" kategoria? -
-
rob210
Topikgazda
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16364 üzenetére
Persze nem is arra gondoltam de hogy minden verseny után motort cserélnek abba is biztos vagyok azért 300cm3 űrtartalom növelés egy 1600cm3 ből nem hiszem hogy sokáig bírná a blokk azért ezek a motorok pörögnek és lehet csodahűtés is szerintem megfog repedni a blokk egy két verseny után főleg hogy kompressziót is növeltek, persze nem kérdőjelezem meg a szaktudásukat mert tuti többet láttak csináltak ilyet mint én csak pusztán paraszti logikámmal gondolkoztam..én inkább az 1.6 ot piszkáltam volna azért honda vonalon a vti is tud komoly adatokkal szolgálni
-
rob210
Topikgazda
Arról, hogy kikieményítés perselyezés már hallottál?
Nemrégiben sikerült egy 1.9 es "kisautót" látnom ami 2.2 re lett felfúrva honolva perselyezve edzve minden csilli villi karácsonyfadísz amit el tudsz képzelni.
Az pont ez a 300ccm na most eddig 120.000.km van benne, ami azért azt jelenti annyira nem elképzelhetetlen egy ilyen tuning tartósan.De ennek ellenére ezek valóban nem 10-20évre készülő motorok ebben egyet értünk.
meg abban is, hogy bár mit szét lehet forgatni, csak "jó" sofőr kell hozzá.Láttam már E32es hajtókart a blokk oldalán kikacsintani, pedig azért a BMW-re nem jellemző a hulladék gyártás.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16366 üzenetére
Hallottam de szkeptikus vagyok ezek terén hiába fejlődik a technika..én régi módi vagyok e téren a motornak van egy adott tartaléka ami ha kevés akkor nem fúrok faragok hanem motort cserélek..pl a saját motoromat ha megtoldanám egy kompresszorral akkor kb 160 LE lenne a vége persze hajtókar,dugók stb cseréjével..na most ez pénzbe és tartósságba sehol se lesz ha inkább bele teszem a 2.0 litert ami majdnem ugyan ez tudja produkálni
Ezért van hogy a hidegrázás kerülget ezektől az új 1.0-1.4 turbos benyás motoroktól..
-
FRENK1988
veterán
én igazándiból vágyok egy turbós gépre. Leginkább benyásba (elég a traktorhang ha melózok ) Na meg azért is mikor felépül a turbónyomás és présel csak présel az ülésbe. Na és amikor elengeded akkor lefúj (bár ez már egyre nehezebben kivitelezhető)
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
tresh
addikt
válasz FRENK1988 #16368 üzenetére
én is becsücsülnék egybe csak min 1.8 T vagy 2.0T
Na meg azért is mikor felépül a turbónyomás és présel csak présel az ülésbe.
Ehhez egy jó kis 1.9tdi kell picit megpiszkálva olyan 350-450 NM -rel és egy könnyű bódéval , vagy valami 3.0liter szívóbenya
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Ez is jó ,de nekem a Sandero az 5 ajtó miatt jobban kéne.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
_NCT
őstag
-
tresh
addikt
Hát igen.. nálam ez annyival változik hogy nem számít a km benne ha megbízható konstrukció(javítható emberi áron) és úgy néz ki a következő autóm így pár autó átvizsgálása után nagyon sanszosan benya lesz és min 1.6- max 2.0 liter és az is tuti hogy francia
és már megint valaki k*rva jól fog járni a kocsimmal mert rendbe rakom és utána hirtelen mindig elcsábulok egy másik gépnek
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Én is benya felé hajlok, amíg havi 2000km-t nem szükséges majd mennem..... Már pedig biztosan nem egy jó ideig....
Az én autómmal már most kurva jól járna valaki, mivel mindent megcsináltattam rajta, jövőhéten úgy néz ki 3000.-ért sikerül tükörállító kapcsolót szerválnom.
Most próbálom szokni az autót, hogy 2000 alatt ne legyen a fordulat. Kezdek rájönni, h hiába 1.6 16V, szívó benyától sokat nem kell várni. Szépen lehet vele előzni 90-100-nál, de azért így sem lövi ki magát 4-ben 4000-nél, meg kell gondolni az előzést.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Szerintem csak azt szokd meg ha haladni akarsz forgatod ha pedig huzamosan be lehet állni egy tempóra akkor felesleges pörgetni..szerintem 2000-en tartva teljesen jó ha pedig ugrani kell vissza 1 sebesség és rögtön 2500 onnan meg rá lehet lépni el fog indulni... 100 környékéről nem sok 1.6 sőt inkább egy se fog megugrani úgy ahogy gondolod hisz nincs elég nyomaték hozzá
-
tresh
addikt
-
_NCT
őstag
Én még az S60-asba is szívesen beleformáznám a seggem, de félek hogy belenyúlok a lecsóba.... Bár ahogy néztem, ott sem drágábbak az alkatrészek...Renault hozzászoktatja az embert a drága alkatrészekhez
406-ostól én sokkal többre tartom az M2-t. Meg úgy az összes Peugeot-tól a Renyót....Nem tudom miért...Volt pezsónk is meg renyó is, Renault sokkal jobban bejött mindenben. Ráadásul Peugeot szeretett otthagyni az út szélén egy-egy családi nyaralás alkalmával, míg a Renault sosem.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
Sziasztok!
Helyzetjelentés... megvan a kocsi: Renault Mégane 1.4 16v
-
eTrade
tag
Köszönöm.
A kocsi 2000-es évjárat, 170 ezer km van jelenleg benne és első tulajtól van. Teljes állapotjelentés várat magára, az majd idővel kiderül... a bal hátsó ajtónál meghúzták egy kicsit de nem vészes a sérülés (első kocsinak tökéletes).
Szerelővel (ismerős) átnézve volt az autó, kuplungcsere szükséges meg természetesen az olajcsere is. -
tresh
addikt
válasz eTrade #16386 üzenetére
Grat használd egészséggel.
(#16387) giigz: bocs elírtam egyel előtti szériára gondoltam 95-96 körüli
MMA87
I]406-ostól én sokkal többre tartom az M2-t.Nem egy kategóriában fociznak, semmi baj sincs a pözsókkal vagy ha van kb annyi mint a rönókkal és ez tapasztalat A 406 csak azért jött szóba mert az egyik legjobb kritikát kapta , főleg futómű terén...és az áruk a piacon nagyon jó sőt legjobb ebben a kategóriába
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
elfogadnám ritka jó állapotú darab
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen