-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThodEE
őstag
-
Sly189
senior tag
Bakker azt álmodtam, hogy lelopták a kocsimról az első és hátsó ablaktörlő lapátot....
-
giigz
veterán
Én Topdrive márkájú ablaktörlőt vettem, de nem feküdt fel jól a szélvédőre, ezért csináltam egy gumicserét, és most a Valeo lapátban van a Topdrive gumi, és nagyon f@szán töröl, sajnos a Valeo gumik fölött már régen eljárt az idő, kíváncsi vagyok, ez meddig lesz jó.
-
SZATA
senior tag
válasz Füge007 #25639 üzenetére
Hogy kopott el a kéder? A tiéd fiatalabb, a csukva töltött idő meg nem függ a használattól. Elöregedett? Milyet és hol vettél helyette? Én ilyen glicerines szivacsos cuccal ápolom tél előtt.
Nekem viszont az első-oldalsó ablaknál lévő gumival kellene csinálnom valamit, mert az ott ajtóban megáll és megfagy a víz. Nem lehet lehúzni az ablakot ilyenkor. -
Füge007
senior tag
Bal oldali ajtónál, annyira, hogy a henger szétnyílt. A szerelőm szerezte valami bontott verdából, szerencsére olyan mint az új. Bontóban nézz helyette, sajnos ez csak így szerezhető be emberi áron. Nem kezeltem én azt soha, lehet ez sem tett neki jót. Mivel az enyémbe gyárilag sport ülések vannak így lehet, az is besegít ebbe a kopásba, a kiszállás körülményesebb ebből, mint egy sima ülésből
Füge
-
Sly189
senior tag
Mivel erdemes kenni az ajtóknál levő szigetelő gumit? WD40 el esetleg?
A fagyás ellen természetesen -
mycso
Topikgazda
válasz Sly189 #25664 üzenetére
Elvileg a glicerin a nyerő, pl. a szilikont sem szokták ajánlani, bár én ez utóbbival szoktam téle a fagyok előtt áttörölgetni.
No izzó tekintetben meg csak nem bírtam magammal, így vettem én is egy:
OSRAM NIGHT BREAKER UNLIMITED H7 64210NBU +110% HALOGÉN FÉNYSZ. IZZÓ DUO PACK
+
OSRAM 2825HCBI W5W COOL BLUE JELZŐIZZÓ BL2
párost, ha már itt vagyok pesten.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz Sly189 #25668 üzenetére
Ezzel minden évben megfog valaki
Besétálsz az első patikába és közlöd, hogy gumiápoláshoz szeretnél egy kis glicerint.
Azt nem mondom, hogy gyere el hozzám és adok, mert olcsóbb ha veszel a patikábanÉn 1/3 glicerin-2/3 víz kombót szoktam csinálni és azzal kenem be minden tél elején.
Mínuszban már ne csináld legalább plusz 5°C kell, hogy érjen is valamit.Renault power
-
Sly189
senior tag
-
giigz
veterán
A nyári (vagy téli) gumikat ti szezon után lemossátok és lekezelitek valamivel?
-
SZATA
senior tag
-
Sly189
senior tag
Nekem mycsoval ellentétben nem a 106, hanem a 86 LE-s kiadás van az 1.5 dCi ből. 2007-es évjárat. 115.000 km állással vettem, ami valós állás volt.
Alkatrészek szempontjából olcsóbb. Régebben írtam, hogy a turbó, illetve a kettőstömegű lendkerék az enyémbe pl 75 000FT az új 106 Le be 250 000 Ft os tétel. Turbó is olcsóbb!
Porlasztó csúcsok darabja 35 000 FT az új, amit néztem az enyémbe.
Fogyasztásban szerintem az enyém nagyon király, olyan halál pontosan még sose mértem le, mindig akkor tankolok amikor a piroshoz és/vagy sípol. Legutóbbi "mért" adat 37Liter gázolajat tankoltam ( OMV MaxxMotion ) és mentem vele 980 km-t.
Ez szerintem nem rossz, város és helyközi használat ( Miskolc - Kazincbarcika ).
Ha A-B pontok köztt akarsz menni dinamikusan, akkor 106 LE-s verziód vedd, ha ráérsz nem sietsz, egyébként a 86 is húz mycso
Ami még kimaradt, tempomatosat vegyél ha lehet, vagy szereltesd bele utólag, aranyat ér és szerintem a jó fogyasztásban is segít!
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
Hát figy, a km állást a fedélzeti írta, az meg nagyjából pontos, a kút is pontos
Csodaszekér na jó, azért azt hozzá kell tenni, hogy nem vagyok egy agresszív sofőr, előre kell nézni és figyelni mióta van zöld, fog e váltani, ha látom hogy piros akkor már dobom is el a gázról a lábam, vagy a tempomatot lövöm ki
hidegen kímélni,Egyébként 1,5MFt ért vettem áprilisban 115 e km el, végig márkaszervízben ( debreceni Kálidy -ben szervizelve)
előny hátrány kitudja.Első tulajtól ( flotta kezelt kocsi volt, debreceni cég vezetőjéé volt, leinfózva vásárláskor, valamint a szervíztörténetet is kikértük. )
Remélem kitartó lesz ez a szekér
De szerintem a fogyi van stabil 4 minimum, 3,6 ot ír ki a fedélzeti... végülis az reális a számolgatások után, de lássuk be, 4 a min .: )
Ja elvileg ezzel a motorral szerelték a Megane 3 ast is ha jól tudom...
[ Szerkesztve ]
-
Savanya
addikt
Egyetértek Sly189-val , a "gyengébb" 82-86LE -s DCI városban és rövidebb távokra ideális . Nekem budapesti csúcsokban használva 4,4-4,6l-ert fogyaszt . 106LE és az 1,9DCI annak éri meg aki javarészt hosszabb távokat tesz meg és főleg olyan úton ahol legalább 90km/o a tempó .
[ Szerkesztve ]
Mobilszámom: 70-516-8068
-
tresh
addikt
Hello Urak,
Rég írtam sok dolog volt munka stb de ezentúl csak megfigyelő leszek ugyanis a további tapasztalatomat a röncivel nem fogom tudni megosztani mert eladó sorba került hiszen héten vagy köv hét hétfőn megyek az utódjáért. Szóval ha valakit tudok akit érdekelne a rönci akkor bátran jelezzétek
Rönyó
Normális képeket a hétvégén teszek fel róla. Az ár persze irányár -
Sly189
senior tag
Megane II váltógombját hogy tudom leszedni? Ki akarom ugye cserélni a könyöklős kiadásra a középrészt, de ahhoz ki kell cserélnem a váltó körüli műanyag részt is.
-
aktív tag
2 napja esik az eso, es megint kezd beazni a bal oldala a kocsinak (kezd nedvesedni a bal oldali padlorekesz). Adjatok mar otleteket, hogy honnan johet be, vagy hova vigyem a kocsit? Milyen szerviz foglakozik ilyennel? Lehet, hogy csak valami apro gond, de nagyon zavar.
-
giigz
veterán
Ha irányár, és jól sejtem, akkor 400k-ért már odaadnád, és belegondolva én 30k-val olcsóbban vettem az enyémet, ugye értitek mire gondolok...
De ha ez 470 lenne, akkor is visszamenve az időben gondolkodás nélkül ezt venném Persze nem szedán, de az 1.6-os erősebb (elvileg, mert ugye bizonyíték nem született rá egy videó formájában ), + ködlámpa, ABS, jó gumik... Elég egyértelmű vétel, aki megveszi, nagyon jól fog vele járni, főleg az én vételemhez képest viszonyítva Persze most már a sajátomat is nagyon szeretem, csak anyagilag egy kicsit sokba volt...
[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
Bocsi külföldi fórumon láttam meg
-
aktív tag
válasz g.gergo #25690 üzenetére
2003-as Megane II 3 ajtos coupe.
Mar egyszer beazott amiatt, mert eldugult a levegobeomlonel levo vizelvezeto, es a szellozorendszeren keresztul jutott be.
De most csak es kizarolag a bal oldali elso ulesnel levo rekeszben van viz. Tehat a kocsi bal oldalanak a bal oldala. A kardanalagut mellet nincs. Valahonnan az ajto mellol johet, vagy a szelvedore gyanakszom, vagy valahol a tuzfalon atjon.Amikor kb 2 heten szetszedtem, akkor ugy lattam, hogy a muszerfal mogott is van a barna szigetelon viz nyoma.
Neked mi volt a megoldas?
-
-
tresh
addikt
válasz rob210 #25696 üzenetére
Köszönöm Uram,
Igazából úgy vettem hogy tisztába voltam a típus lehetséges hibáikkal és ezeket fokozottan ellenőriztem és az autó hibátlanul átment a rostán.
Ck.: Alapból úgy voltam hogy ha német akkor nálam csak audi a lehetséges alternatíva még ha a VW- konszernnek több tagja van akkor is csak ebbe bízok ugyanis ezt a típust ismerem nagyon rég óta. A motor meg ha dieselről van szó csak a "régi' 1.9 TDI jöhetett szóba. Minden más esetben benzines a nyerő
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Jövőhéten havazás várható.... Hogy rohadna meg..... Kibírhatta volna ezt a hónapot, most fizethetek majd 2x a gumi felrakásért, mert a 10 évest rakom fel amíg nem lesz új......
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen