- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Windows 11
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26551 üzenetére
Ohhh na ilyenre én nem gondoltam
Köszönöm, akkor öltözök, megyek szűrőt cserélniÖöö közbe jutott eszembe megkérdezni, hogy nekem a spray verzió van, az is ilyen nehezen keveredik
Vagy csak a gél nél ilyen fontos?[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
benvolio
őstag
Hali!
Nálam behalt az ablakmosó szivattyúja, sehogy nem bírtam már életre kelteni úgyhogy vettem bele egy újat. Ebben az időben nélkülözhetetlen. Volt, hogy megálltam letörölni a szélvédőt mert semmit nem láttam. És mivel karácsony volt kapott mellé ilyen Megalight Ultra izzókat is. Végre látok megint rendesen nappal is és sötétben is.
Üdv! -
ThodEE
őstag
Na újra egybe a kocsi, meg még működik is
Igaz az elmenő benya cső nem ment fel tövig, mert túl merev, forró víz nem volt elég, hőlégfúvóm nincs, öngyújtóval meg nem mertemA régi szűrő egy purflux filtres Made in France, renault.
Szerintem ez gyári volt rajta
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #26556 üzenetére
Ha tenyleg a gyari lett volna, az magyarazat lenne a kicsit gyengebb teljesitmenyre es a magas fogyasztasra, viszont semmi eselyt nem latok erre, ennyit nem bir ki egy szuro, meg igy mukodve sem. Purflux az alap, meg utana is lehet bele olyat rakatni.
benvolio: Szabad tudni mennyiert vetted az ablakmoso motort?
-
-
ThodEE
őstag
Nos szerintem az eredeti volt, mert több minden változott most csere után.
Hideg ellenére nem fulladozva indul az autó,
1es 2es fokozatba rugalmasabban gyorsul,A 160as tempót csak lejtőn lefelé tudja, 145nél már nem volt hajlandó gyorsulni vízszintesnek tűnő úton
Alényeg hogy szerintem nem placebó a rugalmasabb alacsony fordulat, de még nem akarok semmit kijelenteni mert 6km ert jöttem el vele a munkahelyemig
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #26574 üzenetére
Az a lényeg, hogy fejlődik a kocsi! Majd a gélezés után ~ 1000 km-rel, ha befejezettnek tekinthető a kezelés, nagyon kíváncsi leszek a tapasztalataidra
(#26573) Josi: Akkor én idáig nagyon szép tévedésben voltam, már most is le akartam cserélni a szűrőt a kövi olajcserekor (10k km lesz kb.), de ezek szerint ráér, tehát akkor 2 évnél hamarabb nem cserélem le
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Néha kiakadok azon amiket írsz.
Uram az Olajszűrőt minden rendes periodikus olajcserénél kell cserélni!
(extra szerelés miatt ha közben van nem szükséges de nem árt)A benzinszűrőt 2 évente érdemes cserélni ismerve a magyar benzinkutak minőségét és az öreg autóink tankját.
Légszűrőt is időnként érdemes erről megoszlanak a vélemények én olajcserénél cserélem a légszűrőt is.
Azaz 10.000Kmenként.A gyertya meg nálam 50.000nél cserés, vagy ha bibi van vele.
Renault power
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26577 üzenetére
Gyertyát csak km alapján?
Tudom hogy volt cserélve 3-4éve gyertya a kocsiba, de elgondolkodtam hogy esetleg cserélném 1-2hónapon belül, 50ezret tuti nem ment azóta, jó esetbe talán 20ezret.Érdemes cserélnem?
Hibát nem tapasztalok, pontosabban fogalmazva nem is tudom milyen hibákat okoz.
Rángatás nem tapasztalható, most elég kellemesen gyorsul és indulhttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
giigz
veterán
válasz rob210 #26577 üzenetére
Most min akadtál ki? Komolyan kíváncsi vagyok.
Tudom, hogy olajcserénél olajszűrőt is cserélünk, ezt azért kinézhetnéd belőlem
Úgy voltam vele, hogy lehet a benzinszűrőt is lecserélem a következő olajcserekor, de tudva ezt (eddigi információimmal ellentétesen), hogy itt pl. Josi 160k km alatt 1-2x cserélt benzinszűrőt, visszaváltottam a 2 éves tervezett periódusra.
Tehát nálam így néz ki: olajcsere évente vagy 10k km, légszűrő 2 évente vagy 20k km, benzin 2 évente vagy 20k. Nyilván ha egy évben 12k-t megyek, akkor sem fogok amiatt hamarabb cserélni.
[ Szerkesztve ]
-
Josi
aktív tag
válasz ThodEE #26576 üzenetére
Etanol használatnál célszerű a sürübb szűrőcsere.
mert az feloldja a tankban levő szennyeződést és az lerakódik a szürőn.
Átállás után kb 1000 km-nél célszerű cserélni.
Normál használatnál 50-60 ezer km után célszerű cserélni a szürőt.
Persze lehet előbb is, ha valaki úgy érzi.[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
ThodEE
őstag
Még nincs nálam 1 éve az autó, papámtól örököltem, de Ő a koránál fogva inkább csak használta mint költött rá.
2000be került hozzá az autó, ebből gondoltam hogy az első tulaj nem cserélt benne, nagyfater meg addig semmit nem cserélt még el nem romlott ez az érzésem.
Olaj is olyan volt benne hogy a malacok dagonyázhattak volnaMióta hozzám került, volt vízpumpa csere, szíjak, olajpumpa lánc, olaj, olaj szűrő, tömítések, (már csak a hengerfej tömítésnél folyik az olaj de nem vészes) , ma meg üzemanyag szűrő.
Ha kell akkor kicserélem a gyertyát is, szeretnék még 4-5 évig ezzel közlekedni és igyekszem megadni neki ami ehhez kell.Nagyfater bevásárlásra(4km oda-vissza) meg kertbe menéshez(8km oda-vissza) használta és mindig hagyatkozott az ismeretlen szerelőkre akik valszeg csak ráöntöttek az olajra azt csókolom el megy ez még.
Műszaki után kaptam meg az autót, de a szíjak olyan mértékbe szétvoltak töredezve, hogy alig mertem vele elindulni tőle hazáig(10km).Nemsokára fizu és akkor jöhet a teletank, Xado a motorba-üzemanyag rendszerbe-szervóba, 11edikén meg ismerős betölti a váltóba
Szerk:
Ja ha jól rémlik akkor légszűrő is volt cserélve csak kimaradt a listából[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
tresh
addikt
válasz rob210 #26550 üzenetére
Szintén megane ezek szerint
Nyugodtan bírom én a kritikát, főleg hogy volt és van mihez hasonlítani az Òdit. Eddig elégedett vagyok vele már kapott pár ezer kmt most vezérlés stb nagy szervizt kapja meg utána kíváncsi leszek hogy szuperal. Fogyi csak varosba állandó klima mellett 6, 1 ami eleg baráti egy tank 1000km 62 literes amúgy. Kíváncsi leszek ha rendbe teszem mit tud de ekkora bode mellé nem rossz ez szerintem -
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #26581 üzenetére
Az csúnyán bebaszna, amit írtál.
"már csak a hengerfej tömítésnél folyik az olaj de nem vészes"Nem a szelepfedél tömítés lesz az?
Ha a hengerfej tömítésnél szivárog az olaj akkor azonnal állítsd le a kocsit és egy centit ne menj vele.
Kicsit meg vagytok kavarodvaGiigz: Azért nem értelek, mert már lassan azt sem értem mit írsz honnan kinek, lassan pollenszűrőt cseréltek a kipufogóban Kicsit vak vezet világtalant, de nem bántásból írom, nekem kissé követhetetlen a sok féle fajta verzió amiben ki mit cserél van
Trash: Ne aggódj, elismerem én a diesel előnyeit attól még nem szeretem.
Vezettem én már dieselt, megy mint akit picsán lőttek, a turbós, meg aztán gyilkos amikor elkezd dolgozni.
De ha belegondolsz én annyit nem megyek a kocsival, mire odaérek a munkahelyemre addigra melegedne be attól meg hülyét kapnék, gyűlölök fázni!!!!!!!!!!
Ezért is örültem meg ennek amikor beszéltem a sráccal, hogy van gyári ülés forrosítóSzép autó az az ódi de nekem megfizethetetlen, a dieseltől meg szó mi szó én félek is, egy kicsit.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz rob210 #26585 üzenetére
Persze teljes mértékben megértelek és attól hogy dieselem van és tényleg megy én benzin vérű vagyok/voltam mindig is, csak most ez volt nálam az ész szerű választás. Igen sajnos kell neki egy kis idő még bemelegszik de én reggel korában kimegyek beindítom addig meg iszom a kávém 2-3 perc és már elkezdi fújni a langyosat utána pedig kb mire kiérek csepelről már meg lehet főni Jó persze nem hasonlítható össze a benyás társaival de így nem olyan vészes Amúgy árba egy húzós tétel van az a vezérlés csere mert akkor illik minden mást is cserélni szíjak stb ez így tényleg sok de ennyi
-
ThodEE
őstag
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26585 üzenetére
Képeket elnézve nem beszélek hölyeséget. Amit tudok rola az mind illik azokra a képekre amit gugli dob hengerfej tömités cimen. A leömlöhöz közelebbi szivárog mert mikor megállok f@szán jön ki a füst a motortérböl, mert ráfolyik a meleg csöre az olaj. Csak azt nem értem miért nem fogy a pálca szerint. Olajcsere ota olyan 2ezret mehettem de szemmel nem volt láthato fogyás. Majd most megint ránézek kiv vacsok mikortol lehet majd észrevenni.
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Laraxior
titán
válasz ThodEE #26590 üzenetére
Szelepfedél lesz az. Onnan folyik rá a leömlőre, azért füstöl, mert ég az olaj. Nekem is úszik az olajban a motorblokk, de majd lemosatom, mert már megcsinálták a szelepfedél tömítést.
Ha a hengerfejnél engedne az olaj, akkor a vízbe jutna, nem a motorblokkra.Tényleges fogyást, meg nem is fogsz észlelni, nekem se kellett egy deci olajat se utánaönteni két olajcsere között. Szivárog, ennyi. Meg büdös mint állat, főleg ha bejut az autóba, márhogy a füst
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
ThodEE
őstag
válasz Laraxior #26592 üzenetére
Hát rendben, akkor nem nyert hangszorot a nobeldijas elképzelésem XD Azt tudom hogy ez egy fém tömités, sikoltatni kell a cseréjéhez ezért nem lett megcsinálva, de nem vészes a probléma mert nem fogy semmi csak állásnál büdös. Köszönöm a felvilágositást, van még mit tanulnom a kocsimmal kapcsolatban.
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Laraxior
titán
válasz ThodEE #26593 üzenetére
A hengerfejtömítéshez kell síkoltatni, a szelepfedélhez vagy paszta van, vagy pedig ide gyártott szelepfedél-tömítés.
(úgy mondom, hogy nálam így van, de nem hinném, hogy sok különbség lenne motor vs motor között, max annyi, hogy neked drágább megcsináltatni )(#26595) giigz: Ezt pont Te?
[ Szerkesztve ]
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
ThodEE
őstag
válasz Laraxior #26594 üzenetére
Hát pedig akkor egyről beszélünk.
A pasztás az cserélve lett azt láttamGiigz:
Egy normális srác a szerelőm, akinek apukám a főnöke, nincs értelme hogy hülyeséget csináljon az autón, saját maga alatt vágná a fáthttp://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #26596 üzenetére
Hát uram ha neked ez a tömítésed szar akkor villám gyorsan tedd le a kocsit amíg nem motort kell majd keresgélned hozzá.
A tetejére megy a szelepfedél tömítés, szerintem az ereszt.
Az aljára megy a hengerfej tömítés és ha az ereszt akkor ott már komoly baj van mert azt nem lesz elég síkoltatni.
Ez a hengerfej tömítés.
Ez pedig a szelepfedél.Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #26598 üzenetére
Igen a tőcsavarokra a leömlő megy.
Ha igazam van akkor azért nincs olajfogyásod sem, mert az nem igazi olaj, hanem a nedves párás olajgőz ami ott kijön.
Maga az olaj olyan kevés benne, hogy nem jelentkezik csak egy olajcsere alatt.
Ha a hengerfej tömítésed lenne akkor igen komoly problémát jelentene vagy a habosodó olaj, vagy a nagy mennyiségben fogyó hűtővíz ami a fehér kipufogó füstöt eredményezné.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Projektor topic
- Mobil flották
- Diablo IV
- EAFC 24
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!