Új hozzászólás Aktív témák

  • SocketA

    aktív tag

    válasz rob210 #29002 üzenetére

    (#29002) rob210 Tudoooom, teljesen igazad van. En is sajnalom, mert mar rendben van. Bar kivancsi vagyok, hogy mi jon ki. Ugye valamelyik nap csereltem a gyertyat, meg csomagter zarat. Autopalyan megint elojott a Service lampa. Ablakmoso is beadta a kulcsot...

    En hiszek benne, hogy ez tenyleg egy elso tulajos kocsi. Lattam a szervizkonyvet (tudom, lehet hamisitani, de mi ertelme lenne ilyen osszegnel?!), tenyleg rendszeresen szervizelte, csereltek rajta a szokasos dolgokat.

    A kep megteveszto: nincs pimpelve a kocsi. Egy M-es elso lokos kerult ra, minden mas gyari. Az M3-as kerekeket a srac tette fel, en valoszinuleg egy 16 colossal fogom megvenni, ez volt rajta. A belseje nekem nem tetszik, ki fogom csereltetni, de tenyleg szep allapotban van.

    Nezd, Ronibol sok mindent tanultam: Nekem az a fontos, hogy a kasztni egyben legyen, a tobbit meg lehet oldani.
    Nem fogok 80eFt-ert uj kipofogot venni ala, mint Roninel tettem, a bontott alkatreszek meg nagyon olcsok az E46-hoz! 15eFt egy kuplung + kettos tomegu. 80eFt egy komplett motor!

    Mar pedig nekem az 1-2 evre eleg lesz a bontott cucc is. Ha nem, es penznyelove valik a kocsi, akkor meg 2 nap alatt el lehet adni egy ilyen kocsit, es meg az arabol sem bukok.

    Plane, hogy nagyon jo aron van: Annyiert kapom ezt NEVRE IRVA, mint amit par napja neztunk, es tobb helyen rozsdas volt, meg a hidrotokek is mar vinnyogtak, tetokarpit leszakadva, bor ules kiszakadva, stb stb...

    Ja, felreertetted: En nem "ugy" akarom kielni magam, hogy szethajtom a kocsit. Ezert is neztem eddig 316-318-at. En tegnap elmentem megnezni a kocsit, mert makulatlannak volt hirdetve, csak hogy osszehasonlitsam a tobbivel, amit eddig lattam. Es megtetszett... ha lehetne kisebb motorral kerni, akkor kernem azzal.

Új hozzászólás Aktív témák