- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #29649 üzenetére
Meg van csinálva úgy a gép ,hogy nincs vele probléma. Már több 70.000 km van így benne. Szóval bírja. Meg ha ésszel használod akkor sok probléma mentes km lehet így menni vele.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tresh
addikt
válasz imyourfriend #29651 üzenetére
Annyiért nem 400k az ára haverom árulja de újabb egy misit rá kéne borítani utána viszont nem jönne szembe ilyen veled soha az utakon az tuti.. plusz lenne meglepetés a racer swift/honda/bmw és társainál..ez az autó egy érték de leginkább az ami a moci tető alatt van és most nem a fűre gondolok
-
rob210
Topikgazda
válasz Savanya #29654 üzenetére
Egy kis nézni való, csak, hogy tudd milyen alap az a quadra
Ráadásul rallyban előszeretettel használták a 4X4es változatát na arra nincs mit mondanom, az egy állat.
Audikat megszégyenítő lovakat lehet belőle elővarázsolni, ilyenkor mindig elgondolkozom rajta, hogy milyen igaza van midenkinek aki azt mondja a franciák nem tudnak autót építeni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Savanya #29659 üzenetére
Az 1.7 es és a 2.0 turbo között mindig is volt némi árrés
Egyébként az 1.7 es valóban nem egy jól sikerült széria, valahogy nem találták el jól a beállításait, meg kicsit vérszegény is, azért itt a 2.0 alapból 114 lóról indul, plusz turbó plusz átépítés, mert ezeket a fanatikusok vették meg akik nem szériaautóként akarták hajtani.
Ezért is nehéz használható példányt találni de ami olyan annak meg elég borsos az ára.
Renault power
-
tresh
addikt
-
Savanya
addikt
válasz rob210 #29660 üzenetére
Motorral nem is volt bajom mert már a befecskendezéses szabályozott katalizátoros fajta volt . Félretervezett hűtése volt a legnagyobb gondom . Nyáron csutka fűtéssel városban nem volt kellemes . Futóműve , féke és a kényelme briliáns volt . Állandóan folyt a motorból az olaj , hiába volt minden tömítés 4-5 alkalommal is cserélve .
Mobilszámom: 70-516-8068
-
FrankMonzano
őstag
Adott egy clio tech run.
Az egyik oldalon a hatso ajton tech run a masikon pedig tech road felirat van.
Az elozo tulaj ajtot cserelhetett rajta?
Ahogyan neztem a tech runokon mind2 oldalon azonos a felirat...fura.
Ja es 5 ajtos peldanyrol van szo. -
tresh
addikt
válasz FrankMonzano #29663 üzenetére
Lehet törték és ezt találta rá ... vagy valami jó akaró letépte a díszlécet és így pótolta..
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #29663 üzenetére
Akár mi is lehet, de ezt már kérdezted.
Ha nem tetszik cseréld ki a feliratot nem nagy ördöngősség.
Ha az előéletét szeretnéd kideríteni akkor meg mérd körbe festék réteg vastagság mérővel, aztán kiderül mizu.
Az is lehet, hogy csak a díszléc sérült is ilyet talált bontóban.Renault power
-
FrankMonzano
őstag
-
rob210
Topikgazda
válasz FrankMonzano #29667 üzenetére
Jogos írtad is hogy a hátsó ajtón van azon valóban matrinya van.
Azt meg le lehet szedni egy kis hőlégfúvó oldószer műanyag spatula segítségével 5 perc alatt.
Vagy így hagyod és aki jobbról nézi az road aki balrol az runnak látja.
Majd mondják nézd meg de jól megy neki vett két ugyan olyan cliot azt hol ezzel hol azzal járRenault power
-
-
-
benvolio
őstag
Jelentem sikeres műszaki vizsga letudva. Fel se készítettem rá csak lemostam és odavittem. A hiányzó hátsó ablaktörlő kar végül is egy Rönó19-esével lett pótolva mert Megane-t sehol nem találtam. Ez nem olyan szép műanyag de a semmitől jobb, remélem ezt már nem lopják le, mondjuk azért még ha találok gyárit rá akkor kicserélem.
Üdv! -
ThodEE
őstag
válasz imyourfriend #29681 üzenetére
Nem biztos hogy gond, lehet hogy hozzáértő kezekbe került az 1.4
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Mágus2
Közösségépítő
100-ig azt tedd hozzá lényszi, mert nem lehet gyorsabb, ha pályán megeszem reggelire.
Nem tudom Te milyen szar tdi-kben ültél, de ne felejtsd el, hogy itt új a turbó, új a kipufogó, újak a hidrotőkék, szóval nem egy olyan autóról beszélünk, ami épp, hogy húzza magát.Május 24-én meggyőződhetsz róla személyesen, akár vezetheted is, ha nem hiszel nekem.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Mágus2 #29680 üzenetére
Na én most rövidre zárom ezt a vad ménes hajszolást.
Amik tények:
- az 1.4 benzin megane megveri az 1.4 benzin golfot.
- az 1.6 benzin megane megveri az 1.6 benzin GolfotA dieselekhez mint már írtam nem értek, tehát nem is állítok semmit.
Giigz nem tudom ezeket a tényeket mire alapozza, de szerintem egy golf 1.9 tdi megenne reggelire.
Már csak azért is merem ezt állítani, mert sógorom hobby autója egy széria IIIas golf TDI motoros II golfDe én mindig is azt mondtam, hogy benzinest a benzinessel azonos köbcenti mellett kell összehasonlítani.
Jó hogy nem arról beszélgetünk, hogy veri meg a williams clio az 1.4 es polot.
Ráadásul ezek széria gépek elvisznek A-ból B-be ez a feladatuk, nem az, hogy ki ér oda 3tized másodpercel gyorsabban.
Lassan nyitok már egy versenyezzünk topikot, Giigz lesz a moderátor.
Renault power
-
giigz
veterán
válasz AMD Power #29678 üzenetére
Benne vagyok, talalkozhatunk, gyorsulgatunk, de az en 1.4 8V-mnek semmi eselye nem lesz a 150 lovas + csillio Nm-es TDI ellen, viszont most nem is errol beszelunk, hanem sima 110 lovas TDI-rol A4-ben vagy Octavia-ban, 1.6 16V M1 ellen, es mivel annyival konnyebb a M1, a TDI a nagyobb nyomatekkal sem "er semmit", 0-100 km/h-ra gyorsitaskor a Megane nyer, es ez teny.
Mágus2: Autopalya egy masik tema, most 0-100 km/h-rol van szo, az pedig tovabbra is teny, hogy az 1.6 16V M1 jobban gyorsul szazra. Hivatalos meres nincs autopalyas temponal, igy arrol foloslegesen lehetne vitazni, elvileg a TDI lenne a jobb a nyomatek miatt, de a gyakorlatban az sem mindig jon ki annyira, erre pelda az uj Focus, ugy voltam vele vegyuk az 1.0 turboval, tobb Nm, ugyanannyi LE, aztan a gyakorlatban megsem hoz jobb eredmenyeket rugalmassag tesztben sem, max egy hajszalnyival, de nagyon jelentoset nem, alul huz jobban, de nagy kulonbseg nincs.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Ck.
addikt
Tudod Te hány fele
1.9 TDI van?
Az 1.6 16V Megane ott szarná össze magát a 131 lovas TDI-vel szemben, de a 110-essel is.
Kit érdekel a 0-100? Elozesnel a TDI lesz a rugalmasabb.
A 90-es tény h nem megy ugy, de érzésre jobban belenyom az is az ülésbe mint az 1.6 benzin foka vagy megane.[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
válasz imyourfriend #29690 üzenetére
Olvasd el mégegyszer amit írtam. A hétköznapi használatban sokkal élhetőbb egy dízellel előzni. Nyomatékosabb, rugalmasabb. Az hogy melyiknek hol a végsebessége vagy hogy a 100-at mikor éri el engem hidegen hagy. Egy 60-120 sokkal fontosabb, amikor hirtelen ki kell lőni.
Az en dízelem pl. csak 170 lovas,de 200+os benzineseket eszik uzsonnára.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Hagyjátok már abba ezt a kinek mekkora a gyorsulása meg a nyomatéka meg a f@szom kivan már ezzel.
Ez a topik nem a kinek mekkorát gyorsul az autója topik.
Maradok tisztelettel!!! Egy fosvágen és vaspina topikot is látogató fórumozó.
Renault power
-
giigz
veterán
Álljon már meg a menet, olyanokat írtok, hogy csak pislogok, egy szóval nem írtam olyanokat amiket hozzám vágtok, el kellene olvasni amit írtam, és értelmezni is, nem csak azonnal kontrázni.
(#29686) Mágus2: Annyit azért pontosítani kellene, hogy te beszélsz el mellettem. Az egész azzal kezdődött, hogy rob és tresh beszélgetett, és tresh írta, hogy "gyenge" az autója, amire én írtam, hogy "0-100-on rob laposra verne ", tehát semmi egyebet nem írtam, csak annyit, hogy a Megane 1 1.6 16V 0-100 km/h-s gyorsulása jobb, mint egy A4 1.9 TDI 110 LE gyorsulása. Nézzük a gyári adatokat... Az A4 1.9 TDI 110 LE 235 Nm 0-100 adata 11,3 másodperc, Octavia 1.9 TDI 110 LE is szóba került, annak is 11 másodperc, ezzel szemben a szóban forgó Megane 9,8 másodperc alatt éri el, tehát mint írtam is korábban, nagyjából (bő) 1 másodperc különbség van, ha a két autó egymás mellől indulna, ugyanazzal a sofőrrel, tehát a váltásból adódó különbséget figyelmen kívül hagyva, ez az 1 mp. már elég látványos különbség lenne. Ha ezt valaki megkérdőjelezi, arra én már nem tudok mit írni, ezek katalógus adatok, valószínűleg igazságtartalma is van valamennyi.
Nem írtam olyat, hogy jobb lenne a Megane rugalmassága, olyat sem, hogy autópályás tempóban gyorsabb lenne a Megane, ezt ti írtátok, én annyit írtam, hogy 0-100-on jobb a Megane, ez pedig továbbra is tény. Ha tetszik ez az adat valakinek, ha nem, én ennyit írtam.
(#29687) Mágus2: Nem, nem csak így tudok összehasonlítani két motort, szimplán a 0-100 gyorsulásról volt szó, ez is egy szempont, én erről beszéltem, és igazat írtam, majd ez meg lett kérdőjelezve.
"Teljesen mellékes neked, mennyire rugalmas vagy jól autózható egy adott motor. Nézegesd a gyorsulási adatokat, majd az emelkedőn takálkozunk. "
Nem, nem mellékes, most viszont igen, ugyanis mint írtam csak a 0-100-ról volt szó, nem tértünk ki a rugalmasságra meg emelkedőkre, mert mindenki tudja, hogy a nyomaték miatt behozná hátrányát az 1.9 TDI, szimplán annyi volt a mondókám lényege, hogy 0-100-ban mennyivel jobb az 1.6 szívó Megane.
(#29689) Ck.: Tudom hány féle 1.9 TDI van, viszont te nem olvastad el miről van szó, ugyanis tresh autójából indult a dolog, és arról is beszéltem végig, tehát 1.9 TDI 110 LE 235 Nm.
"Az 1.6 16V Megane ott szarná össze magát a 131 lovas TDI-vel szemben, de a 110-essel is." Rugalmasságban, emelkedőn, alacsony fordulatról gyorsításban igen, viszont a szóban forgó gyorsulási versenyben nem, mint láthatod a 110 lovas 1.9 TDI rendesen elmarad az 1.6 16V-től, a 130 lovas 310 Nm 1.9 TDI van 9,7 alatt 100-on, ezzel szemben a Megane 9,8 alatt, tehát ha tényleges versenyre kerülne sor, akkor igen izgalmas 0-100 km/h-s verseny lenne.
"Kit érdekel a 0-100? Elozesnel a TDI lesz a rugalmasabb."
Kit érdekel a rugalmasság? A 0-100-ról volt szó, akkor az érdekel, nem a rugalmasság. Majd ha a rugalmasságról lesz szó, akkor nem fogok dobálózni a 0-100-zal, de egyelőre erről volt szó.
"A 90-es tény h nem megy ugy, de érzésre jobban belenyom az is az ülésbe mint az 1.6 benzin foka vagy megane."
Ez meg szimplán nem igaz.
(#29691) Ck.: Így igaz
(#29693) Ck.: "De amikor az 1.6 foka meg társai az isten es elvernek mindent, akkor agyfaszt kapok."
Szó sincs ilyenről, olvasd el figyelmesen mit írtam.
[ Szerkesztve ]
-
benvolio
őstag
-
imyourfriend
őstag
-
aktív tag
-
rob210
Topikgazda
válasz imyourfriend #29696 üzenetére
benvolio
Socket ATi 3 an vagytok az én embereim.
Akkor hogy egy kis szakmai rész is legyen, megjött a színre kevert javító festékem.
Jövő hét végén állhatok neki a sok v
barom alapos munkáját lekenegetni.
Remélem meg tudom csinálni elég szépre.Majd képeket lövök előtte utána állapotról.
Renault power
-
tresh
addikt
Na csak hogy mindenki megnyugodjon a gyorsulasnal ha a fizikát is számba vesszük akkor elég sok dologtól függ mint pl a tapadofelulet nagyságától az adott úttól a kerekek méretétől és súlytól. Ez alapján a katalógus adatokat hasonlitgatni felesleges...ha gyorsulast akarunk mérni akkor mind két félnek adott eséllyel kell indulni és egy szívó motor sose lesz ellenfele egy turbosnak.
Rob: mennyibe kevertek ki? Spray formában kérted gondolom . Valamikor megint csinalhatnank egy mikrotalit
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs