- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Windows 11
- SUSE Linux
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Milyen routert?
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Max
- Béta iOS-t használók topikja
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tigerscorpio
aktív tag
Sziasztok !
Scenic 2000 gyártási évű típusnál, hogyan tudom a legkönnyebben kiszabadítani az ablakmosó lötyi tartályát?(szerelőakna, és kerék levétel nélkül lehetséges-e)
Egyszer már beszéltünk róla, de a kerék feletti doblemeznél tovább nem igazán jutottam. azt levettem annyira, hogy megtudjam fogni, csak nem fértem hozzá a tartályhoz, hogy szemrevételezhető is legyen.
Ha jól sejtem az idomot kellene levennem ami az A oszlop előtt van. pontosan nem tudom megnevezni
Köszönöm előre is a segítséget.
Plusz hogy hívják azt a takaró műanyagot, ami az első ablaktörlő könyöknél a csavart védi, és takarja, mert azt lelopták szerintem róla nekem, mert eltünt. megnéztem leesni nem igazán tud. előre is köszönöm a válaszokat
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
mycso
Topikgazda
válasz tigerscorpio #38851 üzenetére
Szia, scenicnél nem tudom pontosan hol van, de megane esetében a legegyszerűbb a lökhárítót levenni és utána hozzáférsz mindenhez.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tigerscorpio
aktív tag
válasz rob210 #38854 üzenetére
Megoldottam, nekiálltam. nyugodtan-szépen. Valóban igazi szopás volt. a kedvenc rögzítőcsavarom az ajtó hajlatában, amit egy műanyag 3szög véd. de jó is
Megérte lekapni, korábban fórumtársakkal beszéltünk esetleges szivattyútisztításról, egyszerűbb volt a dolog.
Az első szélvédő irányába szállító cső volt elöregedve kb nyakban a tartálynál.
Cső lehúz, kicserél, fent elvezet, mint a gyári, és kész. megjött a spricni nyomás.Most már vettem bele ismét nyári szélvédőmosót 5 liter akciós 230 ft körül volt.
de a visszajelző érzékelőnek nyoma sincs, egyik fórumtárs említette, hogy az RXE modellekbe elvileg már volt.a Kábelek, amik mennem a spriccni motorhoz egy sima 2eres, meg még egy ami az oldalindexet működteti, másnak helyét sem látom. lehetséges?
Köszönöm mindenkinek akik foglalkoztak Eme gondommal,
Cseréltem t5ösöket a Klíma vezérlés mögött, és van egy csatlakozó, csak úgy bedugva egy helyre, de nem csatlakozik sehova, az a diagnosztikai kábel?
[ Szerkesztve ]
" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
drk88
senior tag
Sziasztok,
Tegnap elkezdtem hallagni a járgányból alapjáraton kattogó hangot de nem mindig..ha meg rendesen tolom neki semmi csak alapjáraton. Meghallgattuk nem a motorból ment először az ékszijt hajtó kerékre gyanakodtunk de nem az, mintha a vezérlésből jönne.
Autó: Clio 2 16v 1.4 72kw (2004)
Tippek?
előre is köszi
-
Josi
aktív tag
válasz tigerscorpio #38855 üzenetére
Mosófolyadék visszajelzés csak RXE felszereltségnél volt, de ott is csak a fényszórómosónál.
Sajna az ablakmosót kihagyták.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
tigerscorpio
aktív tag
Igen 1.9 DCI RXE 2000 Évjárat, de nem fényszóró mosós,
Végülis így olvastam a füzetéből is, csak amíg nem láttam saját szemmel, nem voltam biztos benneFórumtársakkal is beszéltük, hogy RXE modellekben volt, azonban a fényszórómosós verzióra nem tértünk ki
Akkor a csatlakozó ami van a klíma vezérlő tekerők mögött a középkonzolon az a szerviz csati?
(kb Rádió alatt)" A Pokol Üres, mert Minden Ördög a Felszinen Van" ****Eladó cuccaim a az adatlapom/honlap link alatt****
-
gabx76
senior tag
Egyértelműsítem, ha nem baj:
Canister: Van 1.4 és 1.6-ban is.
Okoskerék: Legfeljebb csak 1.6-ban és afelett (évjárat és kivitelfüggő is)Nekem pl. van, de sosem volt gondom vele. (Azért legutóbbi vezérléscserénél az is új lett)
[ Szerkesztve ]
-
laca.1
aktív tag
Hali.
Régebben írtam ide ingadozó alapjárati problemámról.(1.9dci 2000evj schenic)nos a diag.szerint nincs hiba kód de,a ki olvasott értékek alapján a magasnyomású szelep a ludas.cserélem aztán meg látjuk.más:hozzátok fordulok cáfolatért,azt állítja a renault szervizes csóka hogy az én autómban nincs kettős tömegű lendkerék.igaz ez? -
tresh
addikt
válasz laca.1 #38867 üzenetére
1.9 dci be mindbe lesz kiveve ha 5os valtoval lenne de en olyat meg nem lattam.ingadozo alapjart pedig vagy kopott porlaszto vagy magasnyomasu szivattyu farad el. Egyik se olcso mulatsag de en egybe kezelnem a kerdest. Mert hiaba lesz uj pl a magasnyomasu ha a porlasztok csak 60-70%-ak..ha siemens a porlaszto akkor sajnos csere (nem lehet felujitani) ha bosch akkor lehet meg tudjak menteni es kozel 100%-os allapotra hozni. Ez a mutet 300korul van. Viszontnha minden mas patika es meg 5 evig hasznalod akkor nem kerdes hogy megeri ez a mutet.
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
A rendszer mi a alapján tudja eldönteni, hogy hideg vagy meleg a motor? Mi alapján szabályozza az alapjáratot, benzinkeveréket?
Gondolom van erre valami hőérzékelő, ha igen, azt hol találom? -
rob210
Topikgazda
válasz Amarth #38875 üzenetére
Amit minden autónál plussz a " típushibákat"
A hátsó lámpák alá folyik össze a víz érdemes ott nagyon megnézni, hogy ne rohadjon.
A torony doblemez csatlakozás is kritikus pont.
A váltót nagyon próbáld ki minden sebességet vegyen szépen. (ha kicsit szokatlan lesz az nem gond az olyan, csak ne recsegjen meg szoruljon)
Alá kell menni megnézni, hogy a váltó és rudazata csatlakozásánál ne szivárogjon az olaj.
Könnyezni mindegyik könnyezik, tehát nedves lehet, csak ne csepegjen.
Az összes elektromos berendezést ki kell próbálni menet közben és álló helyzetben is.
(nem vicc!)Illetve azt nézd meg, hogy a hátulja mennyire van ki?
Érdemes beleülni a csomagtartóba, abból látszik mennyit süllyed a hátulja mennyire van ki a torziós rúd.A kipufogó szeret szétrohadni főleg a hátsó dob, de az filléres tétel és könnyen cserélhető.
Ennyi ha rendben van meg kell venni használni örülni, mert amúgy elnyűhetetlen a motorja és az 1.6 90 le már egész autózható is.
Renault power
-
tresh
addikt
válasz laca.1 #38870 üzenetére
100 pacis és 5 gangos akkor elvileg fix lendkerekes.Ha a nagynyomású szelep a hiba csak akkor nem lesz gond. De találgatások helyett én elvinném egy dieseleshez aki megnézi neked és megmondja mit kell cserélni. Be kell vizsgálni a komplett rendszert utána kiderül mi a helyzet az hogy nem ír hiba kódot az autó attól még lehetnek hibás értékek ami végett ugrál az alapjárat. Nehéz ez innen megmondani. Esetleg Maglód vagy hol van Zoltán nevű úriember aki nagy renault szaki lehet megérne egy kört hogy hozzá elviszed és ő elvileg látott már ilyet tudni fogja mit kell javítani
-
mycso
Topikgazda
Vannak még mókás weboldalak: A történet tanulsága, hogy ne bízzon a francia autókban
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
PeterPH
senior tag
Naná hogy ne, mert az angol autók sokkal megbízhatóbbak.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
Ezt a bulvár baromságot. Hogy lehet valaki ekkora barom, biztos megolvad 40-50 foktól az a műanyag. Érdekes módon az én szar francia megane-om egész nyáron kint áll a napon és mégis hibátlan. Nyilvánvaló, hogy valaki vagy valami megégette.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-
gbp
csendes tag
Üdv Urak!Napok óta bacca az agyam a dolog,viszont nincs kihez fordulnom személyesen.2004,1.5 dci kangoo hidegen, váltásnál,kinyomott kuplungal érdekes kerregő hangot ad,felhúzott ablaknál nem hallom.Próbáltam menet közben...kuplung ki,váltani nem váltok ebben az esetben nem hallom!Pedál alsó egy harmadon fog.Kb ennyi a történet,köszi a segítséget!
-
tresh
addikt
Ez benzinesnél is lehetséges hiba Ha kinyomócsapágy csere akkor váltó le kicserél váltó fel ez a művelet szerintem kb 2-3 óra árban 20-25k tuti elkérnek és nem a kinyomócsapágy lesz drága az max 5k hanem a munkadíj mert váltót fel le szerelni nem jó móka. De ha már úgyis lejön a váltó akkor szerintem egy kuplung csere is befér egybe és akkor spórolsz egy újbóli munka díjat..
-
MagicNick
csendes tag
Az az igazán siralmas, hogy a "Total Car" is hírértékűnek tartotta ezt a blődséget: "Elolvadt az autó a napon" Ezen most sírjak, vagy inkább nevessek?
-
Babcola
csendes tag
válasz Babcola #37829 üzenetére
Jelentem sikerűlt a műtét, kicseréltettem a fojtószelepet. Az elején volt egy kis alapjárat ingadozás, de aksisaru levétellel + nem clipdiag hibakód tőrléssel egyenlöre jónak tűnik. Végre nem ránt a kocsin 2700-3000 közötti fordulaton, elsőre csak egy kis próbakőr volt, meg a hazafelé 6 km, de a pirosnál már nem ingadozott. Remélem egy ideig csak kopó alkatrészek beszerzésén kell gondolkodnom. :-)
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Projektor topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vicces képek
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Call of Duty: Mobile
- Motorolaj és szűrő topik
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!