- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Aliexpress tapasztalatok
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Netflix
- Mikrotik routerek
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Bittorrent topik
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Ebben a hónapban autóvásárlás elé nézek és többek között az egyik, ami a legjobban tetszik egy 2000-es évjáratú Laguna I-es, 1,8-as benzinmotorral, Expression felszereltséggel.
A lényeg, hogy egy egészséges kompromisszumnak tűnik számomra a 156-os Alfa és a 206-os Peugeot között (előbbi egy plátói kiszemelt, de félek, hogy sok pénzt emésztene fel hosszabb távon, főleg hogy remek utak is vannak errefelé, utóbbi pedig most is van a családban, de kicsi és lomha is).
Mire ügyeljek az adott modell esetében? Olvasgattam és eddig annyit szűrtem le, hogy alapjaiban nem problémás a szerkezet, csak kapja meg ami jár, de közel sem olyan kényes, mint az Alfa mondjuk.
Fogyasztása sem vészes, ellenben baromi kényelmes utazóautó és a felszereltsége is rendben van.
Rozsdát meg kell nézni, de hát melyik régebbi használtnál nem...Szóval mennyire jó választás ez az autó szerintetek?
Köszönöm a segítséget!Üdv, Balázs
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41152 üzenetére
nekem egy 99-es laguna 1 ph2 van, hátsó ívek és mindkét oldali nyúlvány hajlamos rohadni, másra nem jellemző, ha nem volt törve! a motor jó választás, akár a laguna 2-esben is, kényelmesnek kényelmes, az a motor még jól is viszi a kasztnit, bár nem fogyasztás bajnok, de kevesebbet eszik mint egy lada, ami tud még meglepetést okozni, az a szuper beszélgetős számítógép agya, ajánlatos ebből a szempontból a legegyszerűbbet választani, az nem ugat vissza, nem romlik el, annyira nem jellemző nagyobb hibák rá, ezek hazajönnek, ha a belük is lóg!
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #41153 üzenetére
Én konkrétan ezt néztem: [link]
Behozott, az biztos és gyanítom kicsit pimpeltek a kilométerórán is, de ennek ellenére szépnek tűnik.
Képeket alaposan kinagyítva és átvizsgálva nem látok rozsdát, persze ezt saját szemmel és kézzel kell megtudni.
Felszereltségében éppen jó, szeretnék egy olyan autót, amiben hosszabb távokat is örömmel teszek meg, de rövid távoktól sem hasal meg (ezért maradnék a benyásnál). Az Alföld kellős közepén élek, szóval városozás nem jellemző, a rövid távok pedig legalább 12 km-t takarnak, azt is főútvonalon, egyéb esetben pedig 80% országút és 20% város. A lényeg, hogy ezzel a kombóval és olyan 100-as átlag utazóval ellegyen 7 liter környékén.Üdv, Balázs
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
Van egy 06"-os évjáratú thaliam amit a minap kölcsön adtam. Sajnos úgy kaptam vissza, hogy a rádió nem kapcsol be, a kijelző (ahol az időt és a hőfokot mutatja) az pedig folyamatosan világít. Tudtok valami megoldást?
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41154 üzenetére
nekem volt 98-as évjáratú ph1-esem 2literes 8v-s motorral, az is jó volt, távolságiban a fogyija annyak is kijött 8 liter körül, pedig kőkorszaki motor! most egy 1,9dti-s ph2-esem van, ez rövid távozni is jó, mert nincs benne olyan ami megcsuklana, egr megkapta a dugóját, így a korom sem megy vissza, kettős tömegű meg ilyen fosok nincsenek a világon benne!
az 1,8as ilyen feltételekkel még kijöhet 7 literből.
a linkelt autóról: az enyémben 152 ezer van, de lehet benne 300 is, de a váltógomb nincs úgy kinyírva mint ebben, konkrétan az enyém fényes, de nem kopott. ennek az aranynak szép az ülése, bár a plüss nem kopik ki, de kiülni ki lehet és ami még feltünt, hogy mi a f@sz van fagyálló helyett benne, valami barna moszat! vagy a tisza zavarosából töltötték fel, vagy valami beletrutymózik, ezt élőben érdemes megnézni! ahogy látom ez is a beszélgetős számítógépes, a km alap hogy pimpelik, mielőtt magyarban először üzembe helyezik pofátlan mód lelopják a km-eket belőle, akkor "büntetlenül" lehet....
ja a videóban 227e km van, a hírdetésben 200e km. még nem tudták, hogy mennyire kell tekerni......
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #41150 üzenetére
Köszi a gyors választ!
Ha nem nagy kérés berajzolnád a következő képen, hogy mit is kéne csavargatnom: ajtó
THX! -
diablo1984
veterán
válasz eTrade #41157 üzenetére
nem az ajtón, a b-oszlopon van az a szürke fém színű valami, na azt! de vigyázz, mert le és fel is tud moccanni és ha rosszul állítod be, akadhat is az ajtó csukódáskor! van rajta kis zece, ahhoz lehet nézni, hogy mennyit állítottál, nekem azt a vasat bentebb kell rakni kicsit, ilyenkor a kéderre(a szigetelő gumira) jobban rázár az ajtó.
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #41158 üzenetére
Ez lenne az? Youtube video
Köszi szépen a segítséget! -
diablo1984
veterán
válasz eTrade #41159 üzenetére
arról van szó, de ebben a videóban az a csóka egy barbár f@sz, van azon a kis vason 2 csavar, azt kell kilazítani a megfelelő csavarhúzóval és finoman be lehet állítani, nem kell hozzá spájszer meg erőszak! csak lazítani kell a csavaron, nem kicsavarni! kalapáccsal sem kell agyon vágni, csak kicsit kocogtatni.....
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #41156 üzenetére
Igen, van egy-két érdekesség, de ennyiért mit vár az ember...
Esetleg erről mit gondolsz? [link]
Így, hogy általad megtudtam, nincs benne DMF és egyéb szépségek, már bele mernék vágni egy dízelbe, ez elég fiatal, bár a képek ocsmányak, de amit ki tudtam venni aszerint nem egy lelakott vas.
És nem annyira full ahogy látom, hátul nincs elektronyos ablak, meg digit. klíma sincs elvileg (azt sajnálom azért).Üdv, Balázs
-
#42667776
törölt tag
válasz gooool #41154 üzenetére
Összességében szerintem ezzel nem nagyon tudsz mellé nyúlni, szép állapotban van. Az első rugóhoz a kerék felett érdemes benyúlni és az alsó végét kitapintani, a rugótányérnál, nem törött-e, a rugónak végig kell érnie a kiképzett helyéig a gumiban. Nem túl vészes a csere és a töröttel is elmegy sokáig, de alku tárgyát képezheti. Ha jól tudom ez már "okos kerekes" alapjáraton ne kopogjon a motor, gyújtás ráadásnál világítson középen a "szerv", és a "stop" lámpa is, majd indítás után aludjanak ki. Minden elektromos berendezést járass meg, próbálj ki, klímapanelon is az összes funkciót és ellenőrizd, hogy oda fújja-e a levegőt ahova állítva van. Fogyasztás inkább 8, mint 7 lityi, persze ez láb függő is, van súlya az autónak és 100km/h nál már 3000 körül forog.
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #41159 üzenetére
Atya isten.
Ezt a videót ne láttam volna soha.Az ajtó zárszerkezete is állÍtható ha csak pár miliméterről van szó, és az oszlopon lévő fül is amit diablo mondott.
Így neki ne állj, mert a kezedet elverem
Torx csavarhúzó kell hozzá és olyan finoman be lehet állÍtani, hogy csuda.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41161 üzenetére
nincs benne részecske szűrő sem, sőt az enyém alól a katalizátort is kivágták és mégsem panaszkodik semmire(csak én, mert egy kinyírt motorost sikerült vennem). amúgy fél milla ezek között a lagunák között nem annyira az alja, egy jó erős középár, vagy egy rakat szemét párszázzal olcsóbban is, van pár párszázzal drágábban is! ez a zöld már akkor is hírdetve volt, mikor én vettem az enyémet, ne sajnáld a hátsó tekerős ablakot, az legalább nem fog beesni, a digit klímát sem, bár jó találmány, de bonyorúltabb is mint az analóg!
én is az enyémet 4kilóért vettem(kb ugyanaz a felszereltség mint a zöld), 300km alatt rájöttem hogy hengerfejes(nehezen indult, nyomta kifelé a vizet), levettük a hengerfejet és megláttuk, hogy van gond nem kevés!(rátákoltak egy hengerfejet, és beázott 2 henger is) most úgy állok, hogy a motor már egyben van(kb 250wzwebw fáj, de minden fel van újítva), holnap rakjuk a helyére, talán jövő hét végén indítható is lesz!(amúgy a motor így darabokban nem volt rossz állapotban mint hittük, többet ment mint 152ezer az biztos, de mikor beindult ment mint a dög) cserélni kell 2 hátsó ívet is rajta(majd tavasszal).
-
diablo1984
veterán
válasz #42667776 #41162 üzenetére
fú, én egyszer néztem egy laguna 2-est ilyen motorral, beindítja az ürge, ott fülelek a blokknál, majd kinézek oldalra, hogy mi is van ráírva, milyen motoros, olyan hangja volt mint egy dízelnek, de az is a jóféle egyenletes dízelnek! de amúgy jól ment, de alapjáraton borzasztó volt!
-
rob210
Topikgazda
válasz gooool #41161 üzenetére
Azért a diesellel több szopi lehet.
Nem garantált, hogy benzinesből kisebb ráfordÍtással jössz ki, de sokkal barátságosabb a szervÍzköltsége.
A másik az, hogy a futómű legyen az első amit megnézel!
Ha kivan a hátsó hÍd azonnal fordulj és hagyd ott a gépet, vagy legalábbis tudd, hogy 80.000.- körüli szervÍzköltséget és 2 nap autónélküliséget veszel a nyakadba.Az elektromos cuccokat végig kell próbálni álló helyzetben és menet közben is nem vicc, tapasztalat.
De ezt már Írták is.Összességében ha gondos gazdától veszed, akkor kimegy a világból.
Én benzinpárti vagyok, ehhez a kasznihoz az 1.8 amit néztél a minimum, 1.6 al eszedbe se jusson megvenni.
Viszont az az 1.8 amit belinkeltél erősen kerülendő darab.
Túl sokat dolgoztak a kozmetikusok rajta.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
#42667776
törölt tag
Ha a szívemre teszem a kezem Én is azt mondom, hogy lagunába benzinből 2.0 De az össz állapotot nézve azért I-ből kevés az amit meg is vennék..... rendszeresen nézegetem a hahu.-t.
Rob Kozmetikusoknak is meg kell élni....
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz #42667776 #41162 üzenetére
Köszönöm Neked, diablo1984-nek és rob210-nek is a tanácsokat!
Összegyűjtöttem amik tetszenek, a végére egy 2-es Laguna is becsúszott, kíváncsi vagyok melyek azok amiket Ti már ez alapján kiszórnátok.
Laguna 2.2D
Laguna 1.9dTi AUT (sajnos automata, mennyire sz@rok ezek?)
Laguna 1.9dTi (már linkeltem)
Laguna 1.8 benya (a nagyon tiszta arany )
Laguna 2.0 benya
2-es Laguna 2.0 benya (leírás és állapot alapján elfogadnám, kérdés, hogy mennyire szar a second generation vagy vállalható ebben a felállásban)[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41168 üzenetére
Laguna 2.2D- érdekes lehet, őskövület a motor, de szívódé, ha még nem ölték meg, akkor örrökké tud vánszorogni, nem egy versenygép, de egyszerű mint egy faék!
Laguna 1.9dTi AUT (sajnos automata, mennyire sz@rok ezek?)- az autómata az őskorból, sokat eszik, kúltúrálatlan, ha megdöglik nem találsz hozzá jó eséllyel semmit....
Laguna 1.9dTi (már linkeltem)- még mindig nem tudom, hogy miért hirdetik ezer éve, biztos oka van
Laguna 1.8 benya (a nagyon tiszta arany ) - hát ez eléggé talány....
Laguna 2.0 benya-ilyenem volt, 8(főút)-10(város) litert benyal, jól megy, egyszerű 8 szelepes, a viláhból kimegy
2-es Laguna 2.0 benya - ezek nagy betegsége az elektronika(nem kicsit, nagyon, ez már tilt, ha valamit érzékel, hogy cumi), keveset sem eszik, de legalább megy, halk és kényelmes. az 1-es lagunához képest durván pénztemető is tud lenni egy kis elektromos zavar miatt, de amúgy tetszetős autó! inkább az 1,8-as motort tudnám ajánlani, az is jól megy(a laguna 1-es jobban), fogyasztása jobban tartható. -
mycso
Topikgazda
válasz birozoli7800 #41155 üzenetére
Szia, ha van hozzá kódod, akkor szedd ki és húzd le egy pár másodpercre a tápot róla. Majd rakd vissza, ezután működnie kell.
Nekem lassan 4 éve ezt csinálja -10fok körül jön elő. Nem egyedi, másnál is előforduló hiba.
Természetesen lehet más is, de érdemes megpróbálni, hátha nálad is csak ennyi.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#42667776
törölt tag
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #41160 üzenetére
Gondoltam hogy a videóban az arc nem valami szakszerű módszert választott. Én is csak úgy pislogtam... hogy ez most mi a f@#$ csin?
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #41169 üzenetére
Ezek alapjan en ugy gondolom, hogy marad a 2,2-es dizel a kalapban es a benzinesek, mind az 1,8, mind a 2,0-as peldanyok. Ha netan arra jarok ranezek a 2-es Laguna-ra is, mert a leiras alapjan vigyazva volt ra, de nem elsodleges celpont. Majd jelentkezem, ha van valami fejlemeny.
Üdv, Balázs
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #41174 üzenetére
a laguna 2-ben sokkal több az elektromos extra ami ráadásul nem is feltétlen kiforrott, erre készülni kell! a másik meg ritka az olyan eladó, aki leírja, hogy már rég nem költenek a verdára, mert úgyis eladják, helyette megkímélt végig szervizelt szöveggel hírdetik a vasakat, ha mégsem, és a csodát várók kíméljenek dumánál a legrosszabbra is fel kell készülni......
-
FerNandor
őstag
En meg masik forumon kaptam egy tippet, hogy mitol lehet az elso hideginditaskori megtorpanas. Neki ugyanilyen baja volt es az onindito volt megkopva. Ugyhogy hetfon viszem az autot. Nagyon-nagyon remelem, hogy ez lesz a baja es vegre ugy fog indulni, ahogy azt en elvarom tole
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #41177 üzenetére
Inditozas kozben torpan. De berakom a videot mindjart.
[link]
Itt pl. Nagyobb hidegben most nagyobb a torpanas is.[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #41178 üzenetére
ez szerintem nem önindító gond, csak röffen a gép és a kompresszió ellendolgozik az önindítónak! ez természetes, ha ilyen "hosszan" indít az autó, amúgy nem tűnik sima indulásnak, mert röffenni röffen, de mégsem indul be azonnal a gép, mintha az izzítás nem mindegyik hengerben működne!
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #41179 üzenetére
Eloszor laikuskent en is arra gondoltam, de 11 honaposak a beru gyertyak... De ezt is meg fogom nezetni holnap. Merjek ki. Vagy szedjek ki es kossek ra az aramot, hogy izzik-e.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #41175 üzenetére
Azert is irtam, hogy nem elsodleges celpont, mar az elejetol fogva kerultem a 2-eseket, mert orok szoporollerkent elt az emlekeimben, ami persze tulzas, de kozel sem egy Corolla megbizhatosag.
Viszont ezek az elso szerias Lagunak mimdenkepp megernek egy kort, osszes folyadek es szuro ugyis cserelve lesz vetel utan, erre gondoltam, vezerles pedig amint az lehetsegesse valik.Üdv, Balázs
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #41179 üzenetére
De vegulis lehet, hogy nem gyertya hanem valamivvezetek rossz es nem kap aramot a gyertya? Fu de kivancsi vagyok mar.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
-
gooool
őstag
válasz rob210 #41183 üzenetére
Nem rossz, néztem is, csak az igazat megvallva a ragasztószalagos jobb tükör és a törött sárvédő elem elöl, jobb oldalon (fényezetlen rész). Ezen kívül azt hiszem nem találtam hibát és tetszik is.
Bár ennyiért ez legyen a legkevesebb talán...bontó és kész, vagy sem?Amit pedig utóbb linkeltél az elég vicces...
Ami testtel érintkezik a beltérben az mind sz@rrá van kopva vagy szakadt, törött...biztos Smirgliék használták vagy nem tudom...[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #41160 üzenetére
Nos, ma délután kimentem a kocsihoz és próbáltam beállítani az ajtót, de sajnos nem lett 100%-os a végeredmény.
Kilazítottam azt a 2 torx csavart és kézzel kijjebb toltam amennyire csak lehet azt az ütköző vasat, de így is maradt még pár miliméter difi. Szemből főleg látszik, hogy az anyósoldali ajtó inkább van egy síkban mint a vezetőoldali. Esetleg van még valami tippetek erre? Használjak inkább kalapácsot?
Amúgy találtam még egy érdekes videót a témához: Youtube video - Dacia gyár-ban így megy az ajtók végleges beállítása.
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
válasz FerNandor #41182 üzenetére
kiszeditek a gyertyát és a vezetékén tesztelitek és kiderül!
(#41183) rob210 : fú, ennek a kéknek a kormányát smirdlivel fogdosták, rommá van kopva, élőben nem tudom milyen lehet az autó, de látszik, hogy ezt használták elég csúnyán!
a laguna 2-es bőrkormánya lekopva, bőr ülése szétmarva, váltógomb ketté törve, igazi remekmű![ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #41189 üzenetére
De lehet ugy is meg kene nezni, hogy az autoban izzit-e, nem? Reggel elso dolgom lesz, hogy megyek oda
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
#42667776
törölt tag
válasz gooool #41181 üzenetére
Mivel adja magát a helyzet, hogy Te I-es Lagut keresel, Én pedig váltani akarok, fiatalabbra és dizelre (igaz tavaszra terveztem az eladást) így alternatíva lehet esetleg az enyém is. Egy ideje kb 2 éve második autóként van használva, a rövidtávú, helyben szaladgálásra, melóba járásra javarészt egy másikat autót használok. 2011 óta van nálam az autó 3. tulaj vagyok, de a másodiknál 1,5 hónapig volt, 2012-ben első futómű teljes felújítás rugó, lengéscsillapító, gömbfejek, stabpálca, szilentek, bölcsőszilent csere, hátsóhídszilent csere,(képek vannak róla) komplett vezérlés csere, hűtő csere, a régi is megvan, az egyik sarkán van egy kis lyuk és szivárog, komplett kuplungszerkezet csere, szintén meg van a kivett szett, főtengelyszimering folyt ezért lett levéve a váltó és ha már lent volt cseréltem a kuplung szettet is. Első hátsó lámpák cserélve a ph2.-re, megvan a régi is, csomagtér szőnyeg cserélve a V6 osé-ra erősebb, vastagabb, szebb, kalaptartó alján gyári öltönytartó zsák, tavaly 5. hóban hátsó kerékcsapágy csere, nyáron küszöbök lakatolása, két első sárvédő csere + géptető fényezése kavicsfelverődések miatt, két hónapos varta aksi, egy hete cserélt kipufogó dobok.
96-os évjárat 2.0 16v volvó motoros 4 el. ablak, digit klíma, el. fűthető tükör, sebességfüggő szervokormány stb. Minden rendeltetésszerűen működik. Nyári kerék 16" alufelnin (gyári volvo) 205/55 R16 gumival, téli 15" alufelni (gyári renault) 195/65 R15 gumival, minkét szett kb 80%-os, tetszés szerint választható az egyik szett, a másik megegyezés kérdése, műszaki 2016. 05. Műszerfal fóliázva, ha nem tetszik, nyomtalanul le tudom szedni, 214000km vettem jelenleg 247000km van benne Ár 485 000 nincs hirdetve.
[link]
link
link
link
link
link
téli kerék[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz #42667776 #41193 üzenetére
Na most elültetted a bogarat a fülemben...
Tetszik a gép, nehéz benne hibát találni, még az én maximalista tekintetemnek is, ha meg az árat nézem akkor nincs több kérdésem.
Illetve annyi, hogy Neked mennyiben állt meg a fogyasztás? (Persze, nem csodát várok, de szeretnék egy aránylag elfogadható fogyasztású verdát, mivel ha összejön az új meló sokat kell menjek vele havi szinten.)rob210:
Gerillamarketing vagy tényleg olyan pöpec a verda?
Üdv, Balázs
-
feco6512
tag
Sziaztok létezhet hogy az első gátlónál ugy törik el a rugó hogy pattog az uton lenyomni nem lehet?sajnos nem vagyok otthon nem tudom megnézni csak mondják hogy leállitották este (akkor lettek azok a hidegek)másnap menni akartak vele de akkor már csinálta ezt az ugrálást az uton.Befeszülhet igy a rugó hogy nem lehet lenyomni?
-
#42667776
törölt tag
Unokatesómnak políroztam 4 autóját az utóbbi időben, mentem velük, mind dizel, szerelő és ezzel foglalkozik, hát megfertőzött.....
rob A terv az, hogy veszek egy fiatalabbat, alsóbb árkategóriából, rendbe teszem és tudom, hogy 4-5 évig autó.
gooool Nyáron 8,5 télen 9,5 ez vegyes használat 20-30km távok, autópálya nyáron klímával 3-4 fő + csomagok 135-145km/h 10,5 nálam nincs zsákbamacska.... akármilyet veszel benzinesben I-es lagut 8 alatt ne gondolkozz. Igaz amikor megvettem 7,3 volt az átlag 2000km távra számolva a fedkompban, lehet nekem nagy a lábam....
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Politika
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Call of Duty: Mobile
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Aliexpress tapasztalatok
- Sorozatok
- Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen