-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
lajo
senior tag
Sziasztok!
Régen jártam erre, bizonyos szempontból szerencsére
Termosztát hibám van úgy tűnik. Negyed és fél között ingázik a mérő terheléstől függően, álló helyzetben stabilan a normális helyen van a mutató. Kerestem a fórumban, de azért megkérdezem, Valeo-t vegyek? Vagy van valami alternatíva?
+1 kis lehetséges segítség akkumulátor témában. Az ötödik telét húzza a Bannerem, ami az elmúlt fél évben sokszor heteket állt hosszabb utak között, most két hét és nagy hidegek után indítottam rá, és nagyon meggyőző volt.
-
kisninja
őstag
tresh, rob210, de jó lehet az is. Kombi magam miatt kell ha pakolok bele jól pakolható legyen. Család már nincs max a kislányommal meg mamával papával megyek balicsra ide oda. Valami újabb erősebb kocsira vágyom és ne legyen fapados. Még egy 1,4 es nem kell. Imádom a kocsim soha nem hagyott cserben de eljárt az idő felette.
szek: 1,6 osnál nagyobb megane motort nem nagyon találok
[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41557 üzenetére
Ja csak ritka
-
tresh
addikt
válasz diablo1984 #41559 üzenetére
Külföldről behozottak között találsz inkább 2.0.t és pl 1.9 dci is több van ami kintről jött
-
gooool
őstag
Én is úgy gondolom, hogy teljesen jó megoldás.
Más téma:
Túlment a Laguna a 250.000 km-en, szóval kb. 1.200 km-t mentem vele amióta nálam van, ugye volt -11 fok is, hosszabb út is, rövidebb is, parketta is, meg papás autókázás, így eddig fedcomp. szerint 7,9 liter az átlagom. Nem is rossz egy 2 lityós szívóbenzinestől.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
tresh
addikt
Tartós 200lóhoz nem elég csak a chipsz 2.0 dci esetén se (ha nem a 175 lovasat nézed alapból) . Ettől függetlenül nekem se a benzinnel se a dízellel nincs bajom,de ha állatkondi szeretnék akkor csak a turbó benzin. Amúgy ha pl most kéne autót vennem ritka nagy szarban lennék hogy mit lenne érdemes választani. Mindig gondolkodok hogy jó lenne újra fancia autózni egy rönyó személyébe de ötletem sincs mi lenne a befutó. Céges gépem egy 2007-es face-es m2 kacsaseggű 1.5 dci "106 lovas vadállat " Szeretem mert visz A-ból B-be de nekem nagyon unalmas, a motor karakterisztikája se tetszik, a váltórudazatától rosszul vagyok (hosszú kényelmetlenül magas). Ettől függetlenül egy igazi kis igásló és városba se eszi le a gatyám 5-5,6 között járok vele. De saját autónak nem kéne. Laguna 2 faceliftes elégé bejön de rengeteg a rom belőle most meg nincs időm kimenni körbenézni mi a helyzet a kinti piacokon.
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
Azért én bele néznék abba a blokkba. Kétlem hogy ennyi puffer lenne alapjáraton a blokkba módosítások nélkül. Ha 131 lóról megírták 200-ra (szkeptikus vagyok) akkor közel 50-55%-os teljesítmény növekedésről beszélünk, úgy hogy semmihez se nyúltak , turbó,porlasztok,hűtés,turbó. Ez csak azért lenne érdekes mert a 1.9 Tdi /pd-k se bírnak alapból ekkora nyúzást max két sarokig pedig híresen túl lettek anno méretezve.
175 ló chip nincs mod [link]
131 ló chip nincs mod [link]Mindegy majd ha lesz alkalmam belekukkantok egy 175 lovasba is
-
mycso
Topikgazda
Múlt héten átbogarásztam millió francia meg lengyel fórumot, sajnos kevés az infó, de amit találtam, az nagyjából ennyi volt. Még a rezgés csillapítására van valami csillapító tengely berakva, de azt írták, hogy az szükségtelen.
Egyébként blokk, hf, elektronika egyforma.
Azért írom ennyire magabiztosan, mert pont mostanában néztem én is utána.Just gépe, ha lemaradtál róla: 130@220
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
válasz Doki16 #41575 üzenetére
Köszi
mycso:
Na így már jobban érthető a story számomra is. Az jól néz ki hogy papíron 130 ló de valóságba 150es ezt az alapmérés is jól mutatja Amúgy jól megírták, én annyit tuti módosíttatnék velük hogy hamarabb induljon meg ne 2000 körül mert ott nagyot ugrik(ez látszik) és ha kicsit lentebb elhúzzák szerintem még nagyobb a mosoly faktor Ettől függetlenül szép eredmény és jó látni mennyi puffer van a gépbe
Valahogy így :[ Szerkesztve ]
-
just
aktív tag
turbo, befecs.fejek, cooler, minden ugyanaz mint a 170lovasban, szóval kb onnan irták meg. Kuplung is ugyanaz, ami nekem csúszni kezdett, kb 200lóig birja a gyári. Most kapott erősitettet és eddig köszöni jól van.
Imádom a "péklapát" effektet. 2ezer alatt úgyse tolok nagyon padlót, a nyomaték tényleg durva.Two things what i hate. People that can't count...
-
tresh
addikt
Diablo: 1700as fordulatnal levo beszelunk A max 350nm.A 90lovas tdibe a max forgatonyomatek 210nm
Nagyon jo lett a gep tenyleg grat hozza. Gondolom kevlart kapott a tarcsa?! Azert irtam az elnyujtast mert igy elso ranezesre 2000tol brutalisat huz es siman csuszhat am ezek szerint csuszott is Nekem amugy pont ez a peklapat effekt nem jon be,ekkora mertekbe.Apam lagunaja sokkal szebben lodul meg mint az en tdim. Nem erzed annyira az ugrast. Az enyem igazi paraszt 2000-tol de hat az ilyen is marad nem cr dizel
-
diablo1984
veterán
egy pd meg 300 fölött.....
más: eddig úgy néz ki, hogy rendben van az új motorom, bár kissé szivatott az elején a lelevegősödéssel, de tegnap minden bilincset lecseréltem, felraktam, ma már pöcc volt hidegen és melegen is. csak az a rossz, hogy jó lenne már ha az első futómű is végre elkészülne, mert ma megkapta az új téli gumikat, tapad mint állat, jó lenne, ha már a futómű is tök új lenne, akkor mehetnék hosszabb távra, most sajnálom kicsit, de az a lényeg, hogy rövid távon bele csúszott az első 50km, ami furcsa, hogy a zsír új termosztát ellenére sem akar melegedni a városban, igaz kicsit meghúzatva megy fel a hő, de hamar visszahűl.... ez még rejtély számomra, van itthon 4 termosztátom is hozzá, legfeljebb sakkozok egy kicsit!
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Hali,
nekem nagyon kézreáll minden a Megane-ban. A váltót kimondottan szeretem és szerintem nagyon jól lehet vele kapcsolni. Nekem elég dinamikus is.
Most szerelönél van az autó. Várom, hogy mit mond. Ma viszont lekértem KEKKH-ban. Rakjam be? Kíváncsiak vagytok, láttatok már ilyet?
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz diablo1984 #41584 üzenetére
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #41583 üzenetére
A valtoval nekem sincs bajom szokni kell mert roviden es kozel vannak a sebessegek. A valto kar magas nekem kenyelmetlenul.igaz en a padlon ulok amennyire csak lehet hosszu a labam. Dinamikaval sincs bajom teljesen elheto. De ha az enyem lenne nem a cege mar reg lereszeltem volna azt a kart a felere
Just:
Majd ha megjon dobj egy kepet pls igy keprol nem igazan latom(telon) hogy kevlar lenne e rajta de az tuti hogy a szerkezett erositett Mondjuk a kevlarral csusztatott kuplungolas nem lesz[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz gooool #41568 üzenetére
Lenne egy kérdésem:
Ha már úgyis cserélek ezt-azt az autóban, akkor gondoltam az üzemanyagszűrő se maradjon ki, viszont itt problémába ütköztem.
Pont '96. februárjában volt egy váltás, az az előttiekhez majdnem kétszer drágább az üzemanyagszűrő, na meg nem mellesleg más méretű is, mint a február utániaknál.
Az autóm ugye augusztusi forgalomba helyezésű. Honnan lehetne megtudni, hogy melyik a jó hozzá? Azon kívül, hogy kiveszem és megnézem.Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Okés, köszönöm mindhármótoknak!
Üdv, Balázs
-
-=Tiger=-
tag
Hétfőn viszem az egyik wágent márkaszervízbe... xD Nem hittem volna, hogy ide is eljutok egyszer, önszántamból...
Kiváncsi leszek mi sül ki belőle, egyenlőre még csak egy árajánlat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen