- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Milyen routert?
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Linux - haladóknak
- Mobilinternet
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
Szia.
Bocs de csak most tudtam feltölteni.
Főleg a végén az utolsó 5 mp-ben látszik jól, hogy már kezdett elszakadozni a "szövet"[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
rob210
Topikgazda
válasz mihione #43550 üzenetére
Milyen motor is ez?
Komolyan mondom, néha nem értelek titeket.
Ahogy diablo is Írja nem ferrárit vettél hanem egy normál közútra tervezett autót.
Lehet velem van a baj, de én 3000 fölé nem nagyon szoktam tudni forgatni az 1.6 16v-t ha csak nem pályán megyek.
De nem is értem hova siettek ennyire, utána meg sz@r a fogyasztás.....Egyébként, hogy on is legyen, ha ilyen hiba van az elég sok minden miatt lehet fals levegő, pozició jeladó, megszoruló alapjárati motor etc.etc. bár ezekhez tudni kéne milyen motor is. (elfelejtettem már neked melyik van)
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz speedydb23 #43557 üzenetére
Igen tudom, ezért is Írtam anno, hogy a 2.0 literes benzinessel te nagyon mellé fognál.
Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #43556 üzenetére
annyi lóvé ráment már erre a vezérmű szakadt kis benzines motorra, hogy beszarás.
nekem a 0ról van kissé többe(kb20gurigával van többe) a dízel motorom, pedig nem 1 a kettő, de legalább az enyém már jó, el sem hiszem, kopp-kopp. majd rakok fel róla videót, annyira jól indul, "bütte vadok" rá! megvolt a második tankolás is, 5,7-es 90%-os városi fogyasztással, elég türhető!
-
mihione
őstag
válasz diablo1984 #43559 üzenetére
Hat ez az ami engem is nagyon bosszant...es nem szoktam hajtani de pl egy elozesnel eleg szar ha nem ugy megy a kocsi mint ahogy megszoktad,fogyasztas nem erdekel tudom mennyit eszik.nem volt teljes general kb 1000 km ment bele hengerfej ota es most 500 a fotengely ota.
Kozben kimentem benezni a gepteto ala,legszuro elvezeto csove nem volt raguzva bilincsel igy az ott elengedett.Sportszuro van nekem dobozos es a hideg levego cso volt lejove a hazrol,lehet csak ennyi volt a baja bar elmeletileg ugye nincs sok szerepe annak a csonek.majd hnap kiderul de most jott el az a pont h nagyon gondolkozok az eladason es inkabb veszek egy 145 vagy 147-es alfat kb ugyanez az ar vagy olcsobb lehet arra is kell kolteni de azert egeszen mashogy ul be az ember egy olyan autoba,volt 145-om nem volt vele semmi gondom es szeria a klima!De kap meg egy eselyt ez a dog.Lenovo Legion 5 R7 5800H, Rtx3070, Poco F5 ,Samsung QE65QN90B
-
rob210
Topikgazda
válasz mihione #43560 üzenetére
Hát uram én azt tudom csak mondani, hogy a clio egy 1.4 es motorral elpusztÍthatatlan darab.
Az, hogy neked most sikerült belenyúlni egy vezérlés csöcsbe az mondjuk sajnálatos
Ha egy értő szerelőhöz elviszed, hidd el, azzal a géppel lehet örömautózni.Alfát nem ismerem, nem Írom le, de egy biztos, nem egy kategóriában játszanak.
Mondjuk engem az Alfa érzés soha nem fogott meg, nekem a megane után szenvedés lenne, abban biztos vagyok.Renault power
-
gooool
őstag
Urak, volna egy kérdés!
Ugyebár a kettes Lagunák nem éppen a legjobb hírűek.
Viszont ahogy eddig levettem a sok olvasott információból, a facelift-elt modellek és az ezzel párosított 2 literes DCi motor elég jó választás.
Jó az eszmefuttatásom?Üdv, Balázs
-
roberto211
őstag
Pár db kép a Renaultomról
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
eTrade
tag
válasz speedydb23 #43535 üzenetére
Castrol-t a renault-ba soha! Ez saját tapasztalat, de jó páran is hasonló véleménnyel vannak.
Nem mondom azt, hogy csak Elf-et szabad beletenni és semmi mást... pl. én idén majd Mobil-t töltök bele.[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
válasz mihione #43567 üzenetére
Nem tudom, hogy Maglód neked mennyire esik útba, de a renaultklubosok által is ajánlott Zoltánt tudnám ajánlani: nulla6-2nulla-48nulla-21nulla8
Illetve még volt annó egy pesti illető is, még tresh ajánlotta, ha erre jár majd megírja.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
tresh
addikt
Jaja, Pénzes Csabi (csepel) 2nulla-55egy-14-három9.. csak általában ő is sz*rásig van melóval szóval nem fogja tudni rögtön csinálni.
(#43570) FerNandor: olaj témába nem pont csak neked úgy mindenkinek pl a Totalt vagy Valvoline miért nem használja senki? Nekem spec a nácivágenbe az van és köszöni tökéletes a megane-ba csak valvoline volt az is hibátlan olaj. De ott van még az ENEOS vagy a FUCHS.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
Én valvoline-t akartam próbálni, de az aralnak jobbak voltak a hidegindítási értékei, ezért vettem azt, mert akkor indítási torpanasok voltak nekem és már nem tudtam mire gondolni. De nem múlt el a dolog. Lehet, hogy majd kipróbálom a valvoline synpowert is, de az aral meg elf nagyon jó áron van helyben, jobb mint a FilterABC
Na akkor a lökhárítóval mi legyen? Csináljam azt, amit Diablo mond, rakjam fel pár ezerért és kész?
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #43573 üzenetére
Érdekes ez a indítási probléma.. csak nehogy nálad is a az ecu szórakozzon. Nálunk egy clio 3 már ecu cserés volt és most a Kangoo is az lesz, gondol egyet azt kihagy egy henger Igaz ezek 1.5 dci 68 lovas gépek. Na mindegy. Viszont a Megane egész jól bírja a strapát még mindig megy ,ja és eladó lesz ha valakit érdekel vacsi új a motor
-
FerNandor
őstag
Nem hiszem. szerintem valami érzékelö lehet, mert plusz pár fokban is többet izzít, mint másnak. A légtömegmérö csatlakozót hogyan lehet széthúzni? mert nekem nem sikerült és nem akartam feszegetni.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Megane2000
aktív tag
Üdv,
Nem értek az alufelnikhez, van egy Megane1-em.Ez a felni rámegy?
Átmérő: 16"
Felni típus: alufelni
Lyukosztás: 4x100
Felni szélesség: 7
Felni ET szám: 38
Agyátmérő: 70Azt tudom hogy 4x100a kell, de a többi érték nem tudom megfelelő-e.
-
Cane
őstag
válasz Megane2000 #43581 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy a Megane felni agyátmérője is 60.1mm, emiatt mindenképpen kell rá tehermentesítő gyűrű.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #43581 üzenetére
Rámenni rámegy, de iszonyat peres (saccra 45 ös ) gumi kell majd rá és tehermentesítő gyűrű az agyra, ahogy azt már olvashattad.
Szvsz nem éri meg foglalkozni vele, bazi komfortvesztés lesz és iszonyat vigyáznod kell majd a kátyúkkal padkákkal.Olaj téma:
Amíg a gyári olajat ilyen olcsón megkapom addig nekem szvsz nincs értelme kísérleteznem, a többivel.
De ha már váltanom kéne xadot kapna[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Cane
őstag
válasz Megane2000 #43584 üzenetére
Nem tudom hogy milyen a megane ET száma, mert még azzal is mellé lehet lőni. Előfordulhat hogy lényeges ET szám eltéréssel beleér a gumi a sárvédőbe, másik esetben kilóg az oldalsíkból. Szvsz drága ez a felni és ez így még nem felszerelhető.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
DeathAdder
veterán
Sziasztok.
A haverom vett pár hete egy 3gen Cliot (olaszból behozott), és olyan dolog idegesíti hogy időnként a műszerfalon felvillan egy villáskulcs, amit úgy tüntet el hogy a bajuszkapcsolón resetel valamit, de aztán pár nap vagy hét után megint felvillan.
Check engine nem világít, nem tudja mi ez. Mi egyáltalán ez a világító villáskulcs?Illetve félig meddig ebből adódó kérdés még, hogy mivel olaszból behozott, a nyelv rajta teljesen olasz. Volna mód valahogy ezt áttenni angolra?
Köszi
-
just
aktív tag
válasz DeathAdder #43587 üzenetére
A villáskulcs szerintem a kötelező szervízre figyelmeztet ha nincs hiba üzenet csak villáskulcs. A nyelv átállítható, ha mással nem akkor a Renault saját diagnosztikájával, a clippel.
Two things what i hate. People that can't count...
-
tresh
addikt
válasz DeathAdder #43587 üzenetére
1: diag kell!
2. van! Angolra lehet tenni!(#43588) just: nem feltétlen nálam a megane csak kidobta majd kiírta hogy befecskendezési zavar , majd eltűnt magától majd megint villás kulcs és csak az aztán megint kiírta. Valahol valami elektromos kábel kontaktos.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Megane2000 #43584 üzenetére
Nézd én azt mondom, csak a szívás lenne vele, ettől még találkozókon nem egyszer találkoztam 16"-os felnin guruló megane I-ekkel, igaz minden tulaj mondta, hogy volt már görgőztetni sajnos.
Egy szóval hétköznapi közlekedésre szerintem alkalmatlan, de mindenki a saját pénztárcája szerint veszi a dolgokat, ha te tudod finanszírozni akkor egy dologban biztos lehetsz, iszonyat jól fog mutatni.
A kanyar tempó a peres gumi és a tapadás miatt meg fog nőni csak úgy mint a fogyasztásod.Ezeket mérlegeld és ha bevállalod, dögös lesz a gép.
A linkelt felni jó rá és jól is néz ki, bár az a 6 osztásnyi súly nekem kicsit soknak tűnik, megvétel előtt "üresen" meg kéne forgattatni.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz DeathAdder #43587 üzenetére
A nyelv szoftware-esen állítható.
A villáskulcs a látogasd meg a szervizt jelzés azért tűik el a gombra, mert nyugtázza, hogy tudomásul vette és megy a szervizbe.Diagra téve lehet a szerviz ciklust nullázni és a következő etapig megszűnik a jelzés.
Ez már a "túl" elektronizált és okosított fedcompok miatt van.
Meg, hogy hülye biztos legyen a gép és bemenjen a tulaj a kötelezőre.
Ne 40000 után jusson eszébe, hogy ja mikor is cseréltem olajat?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
tresh
addikt
válasz Megane2000 #43584 üzenetére
-
rob210
Topikgazda
Ne linkelj ilyeneket, mert a végén vesz egy 17" os szettet na aztán azzal még a futóművet is agyon üti.
Ráadásul arra már a gumi is iszonyat drága lenne.Egy szép minőségi 15"-ös szettet kell venni alá amiben van is anyag.
Egész normális áron lehet kapni és a gumi se egy vagyon rá.Renault power
-
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #43566 üzenetére
Akkor ezek szerint a DPF-es 131 lovas 1,9-es is megérheti a pénzét?
Jelenleg még csak tapogatózás szintjén van az ügylet a családban, de ugye egy 2.0 Dci 1.600.000 körül mérik a jobbakat, míg utolsó genes 1.9-ből akad 1.300.000 körül is már.
Mondjuk egy 4-5 éves használati időre levetítve megéri a 300.000-es felárat a 2.0 Dci? Szopófaktor és fenntartási költségek tekintetében is kérdezem.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #43599 üzenetére
Akkor mit fogsz venni par ev mulva ha netan dizelre kivansz ra?
Mondjuk manapsag mar kozel sincs akkora fogyasztasbeli elonye talan a dizelnek, de hozzank meg olyan ceg vagy maganszemely nem hozott vissza reszecskeszuros autot, amelyik dizelnek kedvezoen hasznalja. Persze azok, akik varosba veszik es szarnak ra, annak benne van a pakliban az eltomodes meg minden szepseg.
De maradjunk elso soron az eredeti kerdesnel.Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Robogó, kismotor
- Szemüveges topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Amazon Kindle
- Politika
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs