- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Vírusirtó topic
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Linux kezdőknek
- Synology NAS
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- VPN topic
- Computex 2024: Wi-Fi 7 mesh router az Acer receptje alapján
- Python programozás
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsizsef
senior tag
Urak! Teljes vezérléscsere után indításkor mi a sz@r tud kerregni 1.6 benzines motorban véletlenszerűen.
Esetleg a szolenoid szelep döglődik? -
Cane
őstag
Na, végre feltettem az RX4 (R16") felniket a gépre, most így fest a vas:
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Cane
őstag
válasz FerNandor #43961 üzenetére
2.0 16v 136le (F4R) teletankkal mértem többször is, hegy-völgy és egy kis városozással a legjobb 7.5 volt de általában több városozással 1 literrel több szokott lenni. Városban tisztán még nem mértem. Mondjuk a fedélzeti a ténylegesnél kb 1-2l-el többet mutat. Az is igaz, hogy nem igazn padlózom a pedált, políran megyek 2 kiskölökkel + asszonnyal. 🙂
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Cane
őstag
válasz FerNandor #43963 üzenetére
Azt hiszem ez a benzines kb. 1650-1700kg súly körül van, ez a legkönnyebb benzines. A grand vmivel nehezebb. Ami külön jó, az a 6. sebesség. Lassan eljön a klímázás ideje, kíváncsi vagyok mennyivel tolja meg a fogyasztást.
(Közben megnéztem 1640kg ez a változat.)
[ Szerkesztve ]
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
Sgt. Chris
aktív tag
Üdv Kartársak! :-)
Valakinek nincs elfekvőben egy kiváló állapotú klímakompresszora? Az enyém a mai diagnózis szerint kilehelte a lelkét, vagyis elkopott a nyakrész, már perselyezni se érdemes... amúgy működik, de a szíjtárcsa kotyog jobbra-balra-fel-le...
Szóval a gyári ár 404.000,- (!!!!! nyilván kifizetem egy 12 éves kocsi árának a felét egy rohadt kompresszorra...), az utángyártott 99.999+17.000 a szárító szűrő, ami nélkül nincs gari az utángyártott kompira...
Pár helyen érdeklődtem bontott után van is...de kérdés, hogy az meddig bírja? Mennyi km van benne....
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
just
aktív tag
válasz Sgt. Chris #43966 üzenetére
Mindenképp hivd fel ezt a céget, nagyon ajánlom őket, volt velük dolgom klimakompresszor ügyben, nekem csak a mágnestekercs volt szakadt, de 1 nap alatt megcsinálták. Lehet jó áron felújitják.
Two things what i hate. People that can't count...
-
Milo629
aktív tag
Üdv. Sikerült szert tenni egy Hugó85 kollégáéval megegyező Clio-ra (Clio II ph1 '00 1.4 16v TechRun) még a szín és az ajtók száma is stimmel, rögtön az első hülye kérdés az lenne, hogy a hahu-n lévő az előző adatokkal megegyező Clio-k kormányán van két (szerintem) duda gomb, az enyémen pedig a bal bajuszkapcsolót kell benyomni, ilyet viszont egyet sem találtam. Volt ilyen verzió, vagy pedig az enyémmel mókoltak valamit?
[ Szerkesztve ]
-
Sgt. Chris
aktív tag
Köszi, a jövő héten gondolom erre is sort kerítek, bár elég messze van hozzám... (Egyenlőre vacillálok a bontott alkatrész beszerzésen, arra már van egy ajánlatom 30k-ért...)
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
Milo629
aktív tag
válasz kisgyerek85 #43969 üzenetére
Ezen az egy oldalon találtam olyan képet és ez írja is, hogy dti, ami nálad stimmel, nekem viszont az 1.4 Tech Run van.
Plusz még ez, bár ez már direkt a dti-re rákeresve, neked megnyugtató lehet, nekem már kevésbé, ha a Tech Run nem így jött ki.
[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
válasz Sgt. Chris #43966 üzenetére
Bárdiba nincs hozzá kompresszor? 46%-os kedvezménnyel még a 100k kompresszor se lehet vészes költség.
[ Szerkesztve ]
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz speedydb23 #43973 üzenetére
Most nézem...van. De ez a kedvezmény dolog nem tiszta. Olvasok és utánajárok a dolgoknak.
ASUS ROG Strix B350-F, AMD Ryzen 5 1600, 2*8GB DDR4 Corsair Vengeance LPX, ASUS RX470 4GB STRIX, Samsung EVO 970 250GB+Adata SP920 128GB SSD, 1TB+2TB WD HDD, FSP Hyper 600W
-
speedydb23
senior tag
válasz Sgt. Chris #43974 üzenetére
Kedvezmény általában cégeknek van, mert ők vásárolnak annnyit, hogy megkapják a 46%-ot.
Nekem pl. van kedvezményem, szóval ha kell tudok segíteni.
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #43917 üzenetére
Cooler csövèt ha leveszed ès csúnyán olajos, akkor meg is van a hiba. Ha ilyen mèrtèkben tolja befelè az olajat, akkor hamar csináltasd meg a turbót, mert hajlamos lehet felkapni az olajat ès a blokkod beáll! Igen ahol az olaj bejut a nyomó ágba, ott a turbó által sűrített levegő is bekerülhet az olaj tèrbe...
-
WunderKinder
tag
válasz speedydb23 #43975 üzenetére
Megnéztem, 36%-ot ad a Bárdi a kompresszorra (legalábbis nekem).
-
FerNandor
őstag
válasz WunderKinder #43979 üzenetére
Nézd meg a kovács autoalkatrésznél is.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
eTrade
tag
Sziasztok,
Tegnap egész nap vezettem egy céges 2013-as 1.5 dCi Clio-t, szvsz jó kis kocsi, de én őszintén nem váltanám le a Megane-t, hiába 13 évvel idősebb a kocsim, de összességében annyival nem rosszabb mint az új Clio.
+ Engem valahogy nem fogott meg az a "dízel varázs", sőt nagyon nehezen szoktam meg a nap végére azt a dízel motoros kerepelést, igaz hogy alul nyomatékosabb mint a szívó benzin, de nekem inkább az utóbbi fekszik jobban. Ha idővel nyomatékosabb autóra lesz szükségem, akkor inkább veszek egy 2 literes szívóbenzint. -
WunderKinder
tag
válasz WunderKinder #43979 üzenetére
Elfelejtettem odaírni, hogy akinek kell alkatrész, szóljon.
FerNandor: Nem nekem kell, csak fentebb valaki keresett kompresszort.
[ Szerkesztve ]
-
balazs1022
őstag
válasz diablo1984 #43978 üzenetére
Szia! Ez nem olyan egyszeru. Az enyem a 48kw-os verzio, ennek nincs cooler-je... Most ajanlatottak egy szerelot olyan 20km-re tolem, majd vele fogok nemsoka talallkozni. Hat igen kicsit felos nehogy 1x felkapja az osszes olajat.
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
balazs1022
őstag
válasz Predator2 #43804 üzenetére
A turbohalalt az olajnyomas valtozas okozza. Leggyakrabbam a nagyobb loeros dci-kre jellemzo. (Foleg 80-100 loerosekre). Ezeknel hamarabb elkopik a hajtokar csapagy a nagyobb teljesitmeny miatt. Tehat a hajtokarcsapagynal valtozik meg az olajnyomas, ami kihat a turbora.
Persze ott van meg a nem rendszeres olajcsere. 2 ev vagy 10-15000km-kent ajanlott. Es rendszeres szurocserek (levego es olajszuru csere).
Ez amugy egy erdekes cikk egy 1 milliot futott dci-rol
https://fototrend.hu/fotok/fotos/balazs1022/index.html
-
FerNandor
őstag
válasz balazs1022 #43986 üzenetére
1 év a maximum ajánlott, ha nem éri el a 10-15 ezres futást
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
diablo1984
veterán
válasz balazs1022 #43985 üzenetére
akkor vedd le a turbó nyomó csövét és ott nézd meg az olajat! ha direktbe tolja befelé az olajat, akkor érzetre akár még jobban is mehet, csak ha ráharap, akkor öngerejesztő lesz a művelet, addig míg az utolsó csepp olajat is kiszívja a teknőből és megragad a motor.....
turbó halált okozhatja az is, hogy ugyanaz az elhasznált olaj keni a turbót is, mint azt a hajtókar csapágyat, ami elkopott ettől, mert nem megfelelő kenést kapott, a régenlekellettvolnacserélni olaj a turbó tengelyét sem keni megfelelően és az is utána kottyan.....
(#43988) Drughi : inkább maxon álljon, jön a nyár, legyen benne víztérfogat megfelelően sok!
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
válasz Drughi #43988 üzenetére
Ha sima deszt víz van benne, akkor érdemes mielőbb lecserélni megfelelő fagyálló hűtőfolyadékra.
Igaz hogy a következő hónapokban nem lesznek mínuszok, meg itt a nyár, de a fagyálló hűtőfolyadéknak van olyan fontos tulajdonsága/szerepe ami a sima víznek nincsen (pl. kenési képesség, oxidáció csökkentése). Azonban figyelj oda, hogy megfelelő hűtőfolyadékot vegyél, mert nem mindegy milyen kerül bele! -
diablo1984
veterán
válasz Drughi #43992 üzenetére
az borzasztóan hosszú idő kenés nélkül, a vizpumpa megállhat, ha meg csapvíz van benne, akkor a hűtő eltömülhet a vízkőtől! szokott a tescoban lenni 2200ft/5literes áron előkevert fagyálló, azt beletöltöd és annyi! filléres dolog, nem éri meg ezen skótoskodni, utána többe kerül majd a vízpumpa meg a hűtő csere....
-
rob210
Topikgazda
válasz Drughi #43992 üzenetére
Nem akarok a zsebedbe turkálni, de ahogy a többiek is Írják, nem mindenen lehet spórolni.
Az olaj és a hűtő közeg pont az amin nem szabad.
Spórolsz 10.000.- ot , de csinálsz vele egy 200.000.- os motorgenerált.
Igaz utána szinte új autód lesz motorikusan, de ne ez legyen a cél.A vÍzpumpa beáll fagyáló nélül.
-30°C ra szoktam keverni a fagyáló koncentrációja szerint, higÍtva.
Menj be egy benzinkútra és nézesd meg mi van benne, tudnak reflaktométerrel fagyáspontot nézni, abból rögtön kiderül mi van benne.
Ha vÍz akkor az egészet engedd le és töltsd fel normális löttyel.Az olaj pedig évente vagy 15.000 kilométerenként max. csere.
Renault power
-
speedydb23
senior tag
Nekem meg volt az olajcsere (10500km után). ELF SXR 5W40-et kapott és Bosch szűrőt.
Vettem olajleszedő fejet KS-Tools 76/12L, most már ameddig Cliom lesz mindig én cserélem az olajat magamnak.
-
eTrade
tag
válasz diablo1984 #43994 üzenetére
Az is nagyon fontos megjegyezni, hogy nem akármilyen hűtőfolyadék való bele, mert nem minden hűtőfolyadék azonos összetételű.
Total lub advisor-a nekem ezt a hűtőfolyadékot dobta a Renault Megane I-es 1.4 16v autómhoz: Total Glacelf Auto Supra G12+ (tömény)
Persze nem kötelező pont ezt a márkát választani, de a minősítés nagyon fontos.[ Szerkesztve ]
-
Drughi
addikt
Köszi a válaszokat, lemegyek a kúthoz kíváncsiságból beméretem majd, de veszek addigis valami cuccot bele.
2000 körül láttam tesco / metro és társaiban favorit rózsaszínt az őszig kibírja, akkor úgyis leeresztetek benne mindent.Megnéztem az olajat is. Pont a nívó pálca 1/3 részénél van, így veszek egy liter olajat is.
Érdemes azt venni amit tettem bele?
Utoljára Castrol ment bele 5W30, de most pont az ELF lenne akciós...Pixel 7a
-
eTrade
tag
válasz Drughi #43999 üzenetére
Ha csak utánatöltesz olajat, akkor célszerű ugyanolyat tölteni bele, de ha teljes olajcserét tervezel, akkor én inkább az ELF-et javasolnám.
diablo1984: Így van, a márka nem számít, rózsaszín alukímélő fagyálló legyen.
OFF: Egy ismerősöm szeretné eladni az apja régi, de jó állapotban lévő 1984-es Toyota 626-os autóját, amely egy ritka amerikai darab. Akit érdekel, vagy tud olyan embert aki szívesen venne egy ilyen autót, akkor írjon egy privit. Íme a verda: Mazda 626
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen