-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Louies
tag
Városi kevés van napi/10km a többi országút. Mióta meg van gyakorlatilag ugyanazt a távot teszi meg. Így a vegyest tudom mondani. 4,5l , ország úton 100-110km el megyek. Városban, 50-60.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
rob210
Topikgazda
Na ma kitakarÍtottam a kocsit kicseréltem a gyertyákat megkapta a friss olajat szűrőket és megállapÍtottam, hogy szétszakadt a váltó tartó gumibakom.
Ezt ki kell cserélnem még a tél beállta előtt.Renault power
-
diablo1984
veterán
kövezzetek meg, de nekem ez tetszik
237e km még mindig szép kívül belül, 110lovas 1,9 dci a zsigereimben érzem, hogy nem kellene, de kívánom! -
gooool
őstag
válasz diablo1984 #47255 üzenetére
Én kezdem.
A korábban megnézettekből és a sajátomból kiindulva ezt vagy nem szerették és városban, esetleg rövid távokon használták vagy tekert a drága.
Igaz ez már a kényesebb FL belsős, így a vezető oldali ajtón a fogantyú is gumis bevonattal van, nem csak az ablakemelő panel, de mindkettő rommá van kopva. A kuplungpedál is eléggé le van taposva, nem beszélve a leszakadt váltógombról.
Nekem 304.000-el sokkal szebb a beltér.
Apróságok, ezen kívül jónak tűnik.Üdv, Balázs
-
diablo1984
veterán
válasz gooool #47256 üzenetére
és sem akarom megvenni, külföldi autó így ellenőrízhetetlen, van most a mobile.de-n egy 520e km-t futott és annak sincs lelakva a belseje, majd valami kelet európai megveszi és forgalomba helyezi itthon 210e km-el....
de nekem ez a szürke szín ezzel a facelift orral ebben a kombiban nagyon bejövős!
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #47257 üzenetére
Na igen, ilyenkor amikor 520 ezres futasut lat az ember akkor kiderul, hogy megse olyan fos az a dCi.
Abban egyet ertek, hogy ez az FL design nagyon szep, en is orulnek ha az enyem orra ilyen volna, valahogy boldogabbnak tunik.Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
-
kisninja
őstag
No féltengely cserélve.... hát nem az volt a ludas... Szétszakadt a fékpofa és berohadt
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
#32577792
törölt tag
válasz rob210 #47258 üzenetére
Én mindent elhiszek...
106lovas megane nem = L3 kocsival
clio semElég sok tapasztalatom volt 1.9-es dci-vel, L2-vel. Ugyanazon szokások mellett, kb. 0,8-1 literrel eszik kevesebbet az L3 1,5dci. Annyi problémát sorolnak fel az 1.9dci-re, biztos így van, de nekem semmi gondom nem volt vele. 120e km-el (igazolt) vettem 3 évesen. 295-től adtam el 13 évesen.
Még turbót sem cseréltem rajta.Ez meg majd kiderül az évek alatt.[ Szerkesztve ]
-
motoflug
őstag
Szeret az auto megviccelni. A Scenicben mikor raadom a gyujtast ugye ilyen kis negyzetek jelzik hogy milyen az olajszint. Nekem 5/4, ami nagyjabol oke is lenne DE tegnap hosszabb utazas utan lement 3-asra. Ez oke is lenne, mert a konyveben is irjak, hogy melegen nem feltetlenul helyes a visszajelzes. Tegnap este leparkoltam, ma reggel ugyanugy 3-ason fogadott az opajszint. Bementem melozni, napkozben lementem megnezni, meg mindig 3-as. Na, eszi az olajat... Melobol haza beinditom, 1-esen van mi a franc?! Alaneztem, nivopalcat megneztem, rendben volt boven. Elmentunk focizni, meccs utan meg ujra 5/4. Ez igy mi? Szerintem a jeladoja tonkremehetett, vagy meg mi okozhatja ezt?
-
dhgm
tag
válasz Predator2 #47234 üzenetére
Az egyik porlasztó sumákol, akkor is kattog így (háromhengerezik). Egyszerű megnézni melyik az csak veszélyes ( nagynyomás). Alapjáraton meglazítod egyes porlasztóknál a nagynyomású csö hollandert, ahol nem változik a motor hang az a porlasztó sumákol...
Ha nem mered ne csináld van a neten video ( youtube moktar) nem szoktam javasolni a tuniszi szerelőt, de vannak ötletei
https://www.youtube.com/watch?v=M4IHp1TUghQ&index=15&list=PLA58b_mxXLbn3dCAnN7GQIYaO26QG1N61
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
tresh
addikt
válasz Louies #47250 üzenetére
Ez megint egy jó példa hogy van akinek ez elég mert nem úgy használja ki az autót stb. De jellemzően ezt a motoros Lagunákat cégek veszik és "gyilkolják". A motor tényleg remek főleg fogyasztás terén de kevés egy Lagunához ha pályázol is. Taxizni jó lehet városba. Mondjuk mindenkinek más az elvárása,igénye nekem kevés volt a 1.9 és a 2.0 dci után. (nem versenyzek én se velük)
(#47254) ungawa: nem, semmi közöm hozzá a turbó rágó papírjából olvastam ki amit írtam
-
tresh
addikt
válasz #32577792 #47263 üzenetére
106lovas megane nem = L3 kocsival
clio semHol volt ez leírva hogy egyenlő?
A dolog elég egyszerű. Az az 1.5 ami az L3-ba "csörög" ugyanaz az 1.5 dci k9k 8 szelepes motor ami a megane 2 be csak javított hajtókarcsapággyal és módosított sw + FAP+200-250 kg többlet. Ez és mycso kérdése alapján :"milyen lehet ez a kocsi 1.5 dci-vel??? " írtam hogy lomha fos. Nem az autót kritizáltam hanem a dinamikáját /teljesítményét. Kevés bele cserébe jól fogyaszt. Beszélgethetnénk sokáig a DCi családról ha szeretnél
-
rwin5
őstag
Ezekről a TCe? típusú motorokról van már valamilyen hosszabb távú tapasztalat? Ezt néztem most, az autó is bejön, mióta vettem egy clio-t magát az autó vezethetőségét megszerettem, de az 1.6-os motor egy kicsit sokat fogyaszt + autó csere lesz szerintem tavasszal, és nézegetek erősen valami újabbat, mint ezt is. Főleg a fogyasztása miatt is, hogy 5,5 liter? [link]
-
tresh
addikt
Nem áldoznám fel a megbízható motort a fogyasztásért. Lehet dinamikában jobb lesz meg picit jobban is eszik de tartósságra felejtős. Speciel én hányok tőlük. Ezek a kis cm3 is babetta motorok szanaszét vannak fújkálva a turbóval elég nagy nyomáson nem lesznek hosszú életűek.
-
rwin5
őstag
Néha nyomom a clio-nak néha nem, de kb 90%-ban csak városban használom és megeszi majdnem a 9-10 litert, tavasszal sem fog nagyon változni úgy néz ki (sajnos - nem sajnos, jó volna valami rendes munkát találnom de nem nagyon sikerül) Nővérem meg akarja csinálni a jogsit, így szerintem majd ő (is) használgatná a clio-t. Nem akarom eladni egyébként, csak magamnak valami mást venni, aminél fogyasztással gazdaságosabbra kijönnék, és mégsem dízeles. Esetleg van valami ilyen autó ahol érdemes volna nézegetnem? Ilyen 6-7 literes, már baráti volna, de a 8 körülivel már ugyanott érzem magam, mint most.
Ezért is kérdeztem egyébként, hogy hosszú életűre lehet-e tervezni egy ilyen általam linkelt autóval, mert ha 2m ft fölött fizetek bármiért is, ami autó (és mégsem bmw) akkor azért jó volna, ha egy darabig bírná.
-
FerNandor
őstag
válasz eTrade #47270 üzenetére
Na, úgy tűnik megvan a baj. Több csapágy sz@r és van valami tengely, amin zárt csapágyak vannak és ázok sem jók. Úgyhogy most rendeli a dolgokat hozzá és majd beszélünk
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Wiz Khalifa
addikt
Holnap itt a hűtő radim.
Szombaton építeném be.
A lököst le kéne venni szerintetek hogy jobban hozzá férjek vagy fölösleges?
Smoke some weed nigga!
-
czarpika
csendes tag
Sziasztok
Van egy Renault Clio 2000-es évjáratú kocsim. A gondom az, hogy kicseréltem a gyári magnós fejegységet egy mp3-ra. A közép konzolon nem mutat semmit és nem is lehet vezérelni a kormányoszlopról mert a fejegység sajna nem tudja. Milyen megoldások léteznek?
Előre is köszönöm.
Üdv.
-
mycso
Topikgazda
válasz czarpika #47276 üzenetére
Szia, ha nem gyári a fejegység, akkor a középső kijelzőn nem fogsz tudni semmit megjeleníteni.
A kormánytávot elvileg be lehet üzemelni. Ha az új fej támogatja, akkor lehet venni kormánytávvezérlő adaptert. A baj az vele, hogy 15.000-20.000ft körül mozog az ára ennek a kis átalakítónak.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Wiz Khalifa
addikt
Olcsóbban megúszható ha béjről vesz egy olyan csatit ami a fejegységbe megy és otthon meg megoldja házilag.
Nálam meg olyan a fejegység hogy egy csati van rajta ami eloszlik ISO-ra meg van pár plusz szál amit úgy kiviteleztek hogy a kormány távot ráköthetem simán ha a csatit levágom róla.
Kicsi ez maszek munka de viszont ingyen kivitelezhető nálam legalább.
Smoke some weed nigga!
-
dhgm
tag
válasz diablo1984 #47266 üzenetére
kiüthető...
ha megtalálja vele a bajt már megérte.
[ Szerkesztve ]
1.5 dci 2006 86LE Xiaomi MI3 miuiv7
-
gabx76
senior tag
válasz czarpika #47276 üzenetére
Én ilyet vettem a gyári fejegységhez MP3-ra. Nem tökéletes, mert válogatós a kártyákat illetően, illetve csak 600 számot bír kezelni kb. Amúgy mióta kitapasztaltam kvázi gondtalan a használata.
Ez talán még jobb megoldás, ráadásul kapható hozzá bluetooth kiegészítő telefon kihangosításhoz.
[ Szerkesztve ]
-
kisninja
őstag
No tippeket kérek nem a féltengely ropog és nem is a féknyereg. Ugyanitt használt de hibamentes féltengely eladó (jobb oldalsó, új a kocsiban maradt)
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
FerNandor
őstag
válasz rob210 #47281 üzenetére
Nem tudom még mennyi lesz, de egy bontott nem lenne jó, ki tudja mennyit ment, mennyit bírna még. Ez meg most teljesen jó lesz
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Predator2
addikt
Túl vagyunk a diagokon. Ahogy az várható volt egy újabb x akta.
Elméletben a turbó jó. A Renault is értetlenül áll a dolog előtt. Most kicserélnek majd ezt azt majd meglátjuk melyik jön be.Nem értik, hogy-hogy nincs hibaüzenet annak ellenére, hogy nincs ereje a kocsinak.
A kelepelő hang, szelep hang Renault-ék szerint. Kedves gates vezérlés megtette a magáét.[ Szerkesztve ]
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
orosziem81
tag
Üdv a kedves fórumtársaknak!
Ablakemelős tapasztalatom szeretném megosztani veletek. (Lagu 2 ph2)
Egy szép nyári napon egy bevásárlás kezdetén a bolti parkolóban felhúztam az ablakokat, a felső holtponton való megállással egy időben egy nagy reccsenés rázta fel a kocsi forró levegőjét. Nem vagyok minden gonddal szerelőhöz rohangálós, így elkezdtem kutatni a neten. Szerencsémre temérdek infó állt rendelkezésemre. Később szétszedtem az ajtót, és az ablakemelő szerkezetet is sikeresen kivettem. Ekkor láttam, hogy 2 műanyag alkatrész is megadta magát. Gyorsan találtam is pót alkatrészt amihez jó nagy budapesti dugóban araszolgatással jutottam csak hozzá de végül meglett. A beépítéskor vettem észre, hogy az egyik szegény utángyártottkám igencsak ferde. Ezt követően kisebb reszelgetés vette kezdetét majd zsírzás és összerakás.
Aki hasonlót fog csinálni az ne ijedjen meg, hogy az ablaküveg csak szakaszosan fog menni a gomb folyamatos nyomására. Ez a tanulómód. Amint megtanulta az alsó és felső holtpontokat, már megy is robotmódban.
Még annyi, hogy a csuszka pecke végére ne feledjük feltenni a lezáró „klipet”. Ez nyugtat meg, hogy az ablak nem valószínű, hogy lesétál a csuszkáról.
Szétszedés:
Az ajtókárpitot legalul 2 és a belső kilincsnél 1 rejtett torx fogja. Ezek ki, majd a cucc lepatentolható. Óvatosan a ráncigálással, mert vezetékek hada rejtőzik benne. Ezeket lecsatolgatjuk egyenként, az ajtóban lévő jelzőizzót is egy tekeréssel ki lehet venni. Az ablakemelő kapcsolóház szintén pattintós. Kis csavihúzóval alá lehet szépen nyúlni és a karmokat kiakasztani, vezetékek ekkor lecsatolhatóak.
Ha minden biztonságban lentvan, benyúlunk a fémvázba, leakasztjuk az ablak"klipet", és az ablakot is. Figyelem! Az ablak ha nincs rögzítve, súlyánál fogva leeshet.. Nálam a felső állásban maga a tömítés megfogta. 3 anyát le kell tekerni és már ki is vehető az ablakmozgató. Innen már csak a hibás részeket kell cserélni.Üdv!
-
orosziem81
tag
Egy Xenon halálának és cseréjének története: (Lagu2 ph2)
Idén tavasz elején vettem észre először, hogy a bal első fényszóró időnként lekapcsol egy pillanatra, majd vissza. A dolog idővel sűrűbbé és roppant zavaróvá vált. Hosszabb utakon este rettegés töltött el, hogy csak ne most aludjon ki.
Aztán eljött a hibafeltárás ideje:
Gépkönyv elővesz, nézeget, fej vakarász. Több youtube-os videó megnéz. Fej újra vakarász, merthogy a „kedves” tervezők olyan „sok” helyet hagytak, hogy az akksit pl le kell bontani a balos izzó cseréjéhez ha nem akarjuk eltörni az új izzónkat. Akinek kicsi keze van, az még épp befér de belátni szinte semmit nem lehet. A jobbos még szerencsés mert 2 dolog van csak útban. Ablakmosó betöltőcső, ami egy határozott mozdulattal kihúzhatóm és a kormányszervó tartály. Az meg felfele kiemelhető és máris nagyobb a hely.Nah balos gumiburkolat lehúz, bent a xenon csatit elforgat és óvatosan lehúz. Van a tok felső részén 1-1 fém hurok, azokat kell kiakasztani ha jól emléxem egymás felé kell nyomni őket és lehajtható a rögzítés. Eztán izzó ki (a kivételkor jól jegyezzük meg a helyzetét mert abban a helyzetében fog vissza is menni), majd új be.
A réginek a lencseszerű közepe már fekete volt. gondolom ez is jelzi az elhasználódottságát és a ki-be kapcsolódás is emiatt lehetett. a bizti kedvéért a csatlakozó érintkezőit átkapargattam h tuti ne legyen oxidos, kissé feszítettem a befogató érintkezőkön.
Itt jegyezném meg, hogy mikor a foglalatba való visszatételt próbálgattam, egy erős csavaró mozdulatnál figyelmetlenségből eltört a régi izzó. Nagyon de nagyon törékeny a cucc ezért csak nagyon óvatosan lehet vele bánni!Az új rendelés alatt van…
-
eTrade
tag
válasz FerNandor #47274 üzenetére
Gondolom a nyelestengely volt az amit még mondott neked a szerelőd. Írd majd meg légyszíves, hogy mennyi lett a javítás.
Az én váltóm is fura morgó / daráló hangokat ad az utóbbi időben. Nem annyira vészes, de néha idegesít amikor 50-es tempóban "suhanok" a városi forgalomban és közben folyamatosan hallom a monoton morgást.
Én mostanában azon angyalok, hogy van e értelme venni valami váltóolaj adalékot (pl. xado), vagy idővel inkább javítássam még a váltót.
-
FerNandor
őstag
válasz eTrade #47287 üzenetére
Nyelestengely állítólag álló helyzetben is szól és fordulatszám függő, nekem nem ilyen volt, de majd részletesen megjegyzem, ha kész. Az én esetemből kiindulva, adaléknak nincs értelme.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
tresh
addikt
válasz Predator2 #47284 üzenetére
Mi köze a gates vezérlésnek a kerepelő hanghoz ?
Azt se értem miért kéne hiba üzenet ahhoz ha nem megy az autó??? Miért nem mentek vele egy kanyart élő adatokat nézve? Vagy hogy állapította meg hogy jó a turbó? Vagy ha ezt mind megtette és úgy se talált semmit, akkor ott van baj nem kicsi.(mármint a szerelőnél)
-
-
Wiz Khalifa
addikt
Na meg jött a hűtőradi.
Ahogy látom csak a lökös felöl lehet hozzáférni. A lököshöz hol vannak a csavarok? A kerékjáratba megleltem, meg a motorháztető alatt lébőket.
Még hol kell keresni?
Smoke some weed nigga!
-
FerNandor
őstag
válasz SG3rg0 #47295 üzenetére
Igen, 2006-tól van. Legegyszerűbben az elejéről ismered meg. A frissítettnek a lámpa tetejének vonala egy vonalban van a renault jel melletti hűtőrács felső vonalával.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Predator2
addikt
A 0km-es szíj a szerelőtől hazafelé jövet elszakadt.
Gyártási hibás volt a feszítőgörgő. Garanciában vissza kaptuk a pénzünket.
Természetesen volt élő adatos teszt is. Nem a sarki szerelő csinálta, hanem a márkaszerviz.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
FerNandor
őstag
válasz SG3rg0 #47298 üzenetére
én a dieseleket ismerem, benzinesből annyit tudok, hogy a trafókra kényes, de ha jó van benne, akkor azzal sincs probléma, az 1.6-osban van vezérlésmódosító kerék (okoskerék), ami plusz kiadás tud lenni. de majd a többiek jobban felvilágosítanak
benzinesek árát nem tudom, de 1,7m semmiképp sem, inkább talán 1,2 körül max, ha tényleg kevés a km, szuper állapotban van és gazdagon felszerelt, de tényleg nem tudom pontosan.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
Új hozzászólás Aktív témák
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest