-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #47649 üzenetére
A 75 lovas thalia után ez mind a kettő egy bazi nagy ugrás lesz mind motorban mind méretben.
Azt meg ne gondold, hogy ezekre nem kell majd költened, és a rosszhÍr az, hogy minél fiatalabb és korszerűbb, erősebb kocsit veszel exponenciálisan annyival többet is fogsz rákölteni, szóval gondold meg mielőtt beleugrasz valamibe.A thalia szög egyszerű, az álltalad linkelt autók, közül inkább a megane de már az is tud nagy cumikat generálni.
De ha nem volt dieseletek eddig akkor miért nem veszel egy 1.6os benzines IIes meganet?
Mondjuk sedant?Renault power
-
Logan, hátsó ajtóban, központi zár motor cseréhez van valami leírása esetleg valakinek? Gondolom a Clio-é is majdnem ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rob210 #47651 üzenetére
Igazából most aközött vacilálok hogy a mostani Thalia-t újítsam fel vagy adjam el és vegyek egy fiatalabb kocsit.
A keretem 700 ezer lenne kb ha a mostani kocsi eladódna. És szívem szerint benyás kocsit vennék.
A mostani Thalia-t azért fontolandó meg hogy felújíttassam-e vagy sem mert ha még az ismert mostani bajai (hátsó lengéscsillapítók, első féktárcsák, fűtéskapcsoló, meg az egész fűtés átnézése, beázó csomagtér amit nem tudom honnan folyik be a víz) mellett a bal hátulja régebben tört, azt nem szépen javították ki (van benne horpadás vagy 2db meg a kerékív sem szép, és a fehér színe is elüt a kocsitól), azt is megcsinálni, a tetején a jégkárt megcsinálni (horpadások hada sajna) motorházat a kasztni színére festetni, és amúgy az egész kocsi elviselne egy újrafényezést.
Ezek mellég az immo még mindig nem menne és a központi sem.
Plusz ugye a motor még attól 340ezer kilométert már megtett így nem ártana neki már egy nagygenerál.
Ezeket összeadva lehet kijönne annyiból mint ha 700ezerért fiatalabb kocsit vennék de még akkor klíma sem lenne a kocsiban és ha egyszer eladnám nem is látnám viszont a pénzem.
Gondoltam arra hogy venni kéne egy 2005/2006-os Thalia-t ami szintén 1.4-es mert elvileg ugyan az a motor van még abban is bár nem vagyok biztos, vagy egy 1.4 16v-t, mert picit keveslem a 8v erejét. És nem a 75 ló miatt mert bátyám 2003-as Octavia-ban 1.4 16v van és az is 75 lovas, és az jobban bejön, jobban mozgatja magát.
Smoke some weed nigga!
-
motoflug
őstag
válasz Wiz Khalifa #47658 üzenetére
Ha ilyesmikben gondolkozol, szerintem vegyél egy 1.4 Cordobát, kb 2003-2004 évjáratban, azok egész jól mennek és normál áron szervizelhetőek.
-
eTrade
tag
Sziasztok,
nemrég szétrozsdásodott és letört a tanksapkát tartó zsanér keret (vagy minek nevezzem).
Már egy ideje észrevettem tankolásnál, hogy ott a rozsdafolt, de a fene gondolta volna, hogy ennyire gyorsan "megeszi".Volt már valakinek hasonló problémája és megmondaná mennyiért csinaltatta meg?
-
rob210
Topikgazda
válasz motoflug #47659 üzenetére
Cordobát?
Miért akarsz neki rosszat?
Cordobát akkor vennék, ha az összes autógyártó befejezné a termelést és be is darálnának minden kocsit.
A ráncfelvarrott cordoba is egy rakat rom, a renaulthoz képest is.
Az egy igazi VW fapad fapadja, ha lehet fokozni.
Az alkatrész pedig amit a sapnyolok gyártottak kifejezetten drága hozzá.
( nem teljesen VW )
Szóval egy Francia autó topikban VW licence autót ajánlagatni vétek, főleg egy Seatot.(jah és erősen korrodálnak is még a PHII-esek is az egyes az meg külön egy rozsdabogja.)
Renault power
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Van egy Megane 2 ph1-em (2004-es), eső és fényérzékelős!
Már úgy kerül hozzám az autó, hogy az eső érzékelője nem működik! Hiába kapcsolom a kart abba az állásba, és állítom a törlés érzékenységét, egyet töröl és utána már nem!
Eddig nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget, most viszont szeretném orvosolni a hibát! Pár hónapja volt az autó szervizbe, és ha már diagra kellett kötni szóltam, hogy nézzenek rá erre is! Diag
Annyit mondtak, hogy valószínűleg ki kell cserélni az érzékelőt! Olyan 15 körül lenne munkadíjjal! Szerintetek ez mennyire reális? 8 körül van maga a szenzor + a zselé + munkadíj! Házilag mennyire lehet bonyolult a csere? Ha esetleg valaki vett már ilyen szenzort akkor azt nem zselével adják?A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
motoflug
őstag
válasz rob210 #47662 üzenetére
Mindent akarok én csak rosszat nem. Saját tapasztalatból indultam ki, jómagam és a család többi tagja is beletett jó pár 10e km.-t egy ilyen gépbe 1.4 fapad, és az olajcserén meg egy EGR tisztításon kívül semmi baja nem volt az elmúlt 12 évben, mióta megvan.
Mindegy, az igaz, hogy ez OFF ide, de ha tényleg jót akar magának, akkor vesz egy 2000-es évjáratú 2.0 Scenic RXT-t.
[ Szerkesztve ]
-
eTrade
tag
-
baluka6
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #47658 üzenetére
Hello,
Szerintem 700ért dízelből értelmeset nemhogy 2005 évjárattól, de úgy egyáltalán nem lehet kapni.
Ebből a keretből, ha nagy mázlid van, talán kifogsz egy 2es Megane-t, 250-300 ezer km-el az órájába. Ha lehet, 1.4 motorral nézz. Az 1.6 dinamikusabb, ellenben nyűgösebb (vezérlésmódosító kerék, gyújtótrafók).
Az 1.4 igazából elég egyszerű és megbízható motor, A-ból B-be eljutni tök jó, az 5 ajtós kaszniba talán még dinamikusnak is nevezhető. -
Wiz Khalifa
addikt
válasz baluka6 #47668 üzenetére
Na nézegettem 700-900ezer között inkább.
Találtam pár jónak tűnő vételt, bár nem igazán tudom így képről melyik jó tényleg.
Megane 1.4 Azure - 2007
Megane 1.4 Authentique Plus 2006A fekete nagyon tetszik.
Kérdés valós-e a kilométer állása. Azt ha viszek valaki olyat aki jobban ért a kocsikhoz ki tudja deríteni? Meg amúgy Megane 2-be az 1.4-be vannak olyan dolgok ami miatt felülhetek a szopórollerre és csak fizetek mint a katona tiszt a kocsi meg többet tölt szervizben mint az utakon?
Nekem igazából egy megbízható A-ból B-be menő kocsi kéne amivel ha úgy van nem félek elugrani 170-200km-re sem kirándulni pl Szlovákiába stb... És hogy a kopó alkatrészeken kívül meg az hogy 10-15ezrenként meglegyen az olaj+szűrők cseréje ne kelljen mondjuk a fél kocsit megvenni hogy mehessek vele.
Smoke some weed nigga!
-
eTrade
tag
válasz rob210 #47667 üzenetére
A rozsda nagyon alattomos, ha időben nem kezeli az ember, akkor rohamosan terjed. Ezt most a saját káramon tanultam még.
Sajnos mivel az utóbbi időben elég sok kiadásom volt a kocsival, elértem azt a pontot, amikor inkább egy fiatalabb kocsira váltanék.
Itt kiemelném azt, hogy a kiadások java része az előző tulaj, a hanyag szerelő és nem utolsó sorban az én hibám (baleset) miatt volt.Feleségemmel nagyon szeretjük a kocsit, de a jelenlegi állapota sajnos még mindig messze van a tökéletestől.
Első kocsinak nagyon jó volt, de nem látom értelmét több pénzt fektetni bele, mert eladáskor ezeket az összegeket senki nem fogja majd visszafizetni/beleszámolni.Sajnos nem maradok a márkánál, mert a Megane III-asok számomra még nagyon drágák, a Megane II-es meg egyáltalán nem tetszik. Nem a Renault-al van a bajom, hanem csak az van, hogy márkán belül nincs számomra megfelelő alternatíva.
-
manoarc
senior tag
válasz Wiz Khalifa #47672 üzenetére
Ha eladnád a jelenlegit és vennél egy szép állapotban lévőt (thalia,clio) olcsóbban kijönnél és a szopóroller faktor is jóval kisebb lenne.
Akár 15 éves darabokból is ki lehet fogni normálisat nagyon jó árban csak keresgélni kell.
Költeni pedig tényleg mindegyikre kelleni fog.
Sajnos egy 10 éves megane közel 200e km-el nem fogja elhozni a megváltást és csak bosszankodni fogsz,hogy kiadtál közel 1m ft-ot.{。^◕‿◕^。}
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz manoarc #47673 üzenetére
Nekem csak az a kérdésem hogy egy 2005/2006-os Thalia/Clio-ba ugyan az a motor van-e mint pl ami nekem van.
Mert én csak 2005-től gyártott kocsit tudok venni majd sajnos (ha gondolod leírom privibe miért).
Ha úgy van lehet vennék egy fiatalabb Thalia-t vagy Cliot, ha az 1.4-es motor bennük ugyan az a konstrukció mondjuk. Mert ezt már ismerem, és itt is mindig mondjátok hogy piszok egyszerű, kevés a hibalehetősége.
Smoke some weed nigga!
-
manoarc
senior tag
válasz Wiz Khalifa #47674 üzenetére
Rob sztem tutira megmondja neked,hogy milyen motor van bennük.
A 3-as 4-es kiadású thaliakról nagyon jókat mondott a szerelő.{。^◕‿◕^。}
-
mycso
Topikgazda
Pedig szokása megadni magát, de kb. 100-150k km-t simán kibír, így általában a vezérléssel együtt cserélik és akkor nincs probléma.
Egyébként nem egy eszeveszett tétel (valami 20k magassága), így e miatt nem vetném el az 1.6 benzint.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
manoarc
senior tag
válasz Wiz Khalifa #47677 üzenetére
Mindkettő nagyon patent.Tavasszal ezek olcsóbbak lesznek meg ugye alkudni is kell.Ha meg elviszik semmi gond,ilyen évjáratban azért akad bőven megkímélt.Érdemes kimenni az autopiacra is.Rengeteg nagyon korrekt kereskedő is árul ott.
[ Szerkesztve ]
{。^◕‿◕^。}
-
Wiz Khalifa
addikt
-
manoarc
senior tag
válasz Wiz Khalifa #47679 üzenetére
Nekünk az 1.4 16v változat van,de mélyreható dolgokat sajnos nemtudok megosztani róla mert csak pár hónapja van meg és túl sokat nem járunk vele.Szerintem nem kell tartani tőle.Jobban menj rá a kevés km törésmenetsség vezetett szervízkönyv kombóra.A miénkhez nem volt szervízkönyv ergo teljesen 0-ról kezdtük a dolgokat ami sok plusszköltséget csinált rögtön a vásárlás után amikor ugye elég kellemetlen tud lenni az ilyesmi.
{。^◕‿◕^。}
-
SPeti1984
senior tag
2002-es Clio 1.2 60 lovas motornál mi az előírt vezérléscsere intervallum, hány km ill év? Esetleg van valakinek magyar nyelvű kezelési ebből az időből pdf vagy egyéb formátumban?
-
Geri89
aktív tag
Köszönöm! Azt esetleg nem tudja valaki megmondani, hogy melyik felszereltség lehet az, ahol fekete üléseken, a háttámlán piros minta van, ill. az anyós ülés előtti részen is a díszcsíkon piros minta? ILYEN az ülés. Ezt az autót néztem most ki ausztriában, 2007-es, nagy vonalakban annyit tudok róla, hogy digit klímás, bőr kormányos, esp-s. Melyik felszereltség lehet? Köszi!
-
rob210
Topikgazda
válasz Wiz Khalifa #47674 üzenetére
Szia.
Nagyon nem ugyan az a motor.
Ezek mind 16 szelepes motorok, amiket jobban kell pörgetni, viszont kevesebbet fogyasztanak a hengerenkénti injektor és egyébb korszerűbb dolgok miatt.
Az 1.2 es nagypapinak való piacozni.
Az 1.4 már klÍmával is válalható.
Az 1.6 szuper a thaliában, de ritka is mint a fehér holló akinek ilyen van az nem akarja eladni.
Alap hibák, a beázás, ami orvosolható, fórumokon, már szinte mindegyik hibára rájöttek és a megoldás is megvan rájuk.
A másik a lámpa opálosodása, ez nem csak az első szériás hibája sajnos.
A trafókat szintén meg kell nézni, mint minden benzines renaultnál.Amúgy egy 1.6 16v-s példánnyal, ha elférsz benne simán évtizedekig elvagy, kevés komoly meghibásodást tud produkálni.
Azokban az a motor van ami az én meganeomban.A 8 szelepes motorok a lada és dacia egyes tÍpusaiban tüntek fel újra, mert egyszer azokat már kiselejtezte a renault.
Csak amikor a két céget felvásárolta akkor az volt az üzletpolitika, hogy nehogy jobb kocsit csináljanak mint a fő márka.Ennyi....
2005 utáni thali szerintem ha a formavilággal és helykÍnálattal elvagy kifejezetten ajánlható kocsi.Renault power
-
SPeti1984
senior tag
válasz rob210 #47684 üzenetére
Köszönöm, azért kérdeztem csak, mert a matrica szerint kb 2 éve és 28 ezer km-rel ezelőtt cserélték.
Több kérdésem is lenne még amik eszembe jutottak:
Pollenszűrő azokban a cliokban lehet ami nem klímás? Mert ha meghozom akkor azt terveztem hogy olajcsere lesz, olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő ha kell bele és megnézem a gyertyákat.
Amúgy ez az 1.2 8 szelepes hajlamos enni az olajat, csak hogy mire számítson az ember, tudom nem új autó de jobb ha tisztában van vele az ember. Amúgy is egy új autó mellé lett véve futkosónak, heti 1x250 kmes utat meg csak kibír. Igaz biztos fura lesz az elején a 125le-s turbos után a 60 paci, de szerintem még ha pályán is megy az ember akkor is kényelmesen 110-120 között elmocoroghat vele az ember.
Authentique kivitelnél hány hangszóró lehet bent, 3 ajtósnál mennyi a max ami beszerelhető, szerintetek belehet kábelezve alapból mindenhova?
Illetve ennél a típusnál nincsen központi kijelző, utólag ez beépíthető, vagy ahhoz az egész középkonzolt cserélni kellene?
Bocsánat a sok kérdésért, de ez az első renault kocsink eddig német és olasz autóink voltak csak.
-
eTrade
tag
válasz rob210 #47685 üzenetére
Igaz, sok mindent kicseréltem amióta nálam van az autó, még az abroncsai is csak 1-2 évesek (téli és nyári szett). Valaki majd biztosan jól jár vele, mert annyival kevesebbet kell költenie a kocsira, hogy tip-top legyen.
Nekem bármilyen mértékű további kiadás már nem fér bele, mert ahogy fent is írtam ezeket az összegeket inkább egy fiatalabb kocsira költeném.Eddig Ford Focus Mk2-eseket nézegettem, de benne van még a pakliban az Opel H Astra és a Toyota Corolla is, bár az utóbbi autó kicsit túl van árazva.
-
rob210
Topikgazda
válasz eTrade #47687 üzenetére
A fordtól óvva intelek.
Az astra nekem nem játszik bátyámnak is van a futóműve kormányműve kuka.
De van aki imádja. Az biztos, hogy olcsón fenttartható.A toyota meg azért annyi amennyi, mert valóban jó.
Bár tÍpushibák némelyik motornál van ott is azt érdemes előtte megnézni, mert az 1ZFE eszi az olajat 2006 előtt.Renault power
-
SPeti1984
senior tag
Szerintem nem rossz a ford. Egyik ismerős 1.4-es motorral vette a focus 2-t és nincs különösebb baja vele, talán annyi hogy az picit gyenge hozzá inkább 1.6-os kell ahhoz a súlyhoz. Nekünk mondjuk családban Focus 3 van 1.6 125 illetve 1.0 turbo 125le-s kivitelben és nagyon kényelmes jó autók, talán ez az újabb picit szűkebb belül, de minden mai autó lassan ilyen már. Focus előtt egy Astra H Classic III 1.6 116le-s volt de az 8 liter felett fogyasztott valamiért vegyesbe pedig újonnan vettük azt is tehát nem volt széthajtva vigyáztunk rá, a focus meg nyugiba 6 körül elautózható, a turbos meg picit jobban hajtva is 6 körül elmegy.
-
SPeti1984
senior tag
Olajcsere után hogyan lehet nullázni a szervízt (2002 Clio 1.2), hogy innentől számolj újra a megtehető km-t ill időt. Habár nem tudom mit néz az autó.
-
eTrade
tag
válasz SPeti1984 #47693 üzenetére
Mióta van meg neki a 2-es Focus, nemrég vette, vagy már egy jó ideje vezeti?
Amúgy ja, az a 1.4-es Ford szívó motor még papíron is gyenge (80 lóerő), élőben meg pláne elhiszem, hogy nem valami sportos karakter.
A jelenlegi kocsimban is 1.4-es szívó motor van, de itt a Renault mérnökei 95 lóerőt csikartak ki belőle. Nem is értem, hogy a Ford miért ennyivel gyengébb motort rakott/gyártott bele.
-
SPeti1984
senior tag
-
manoarc
senior tag
Lassan mehetne a Renault és egyéb német autók címnek troll off
{。^◕‿◕^。}
-
-
baluka6
aktív tag
válasz Wiz Khalifa #47669 üzenetére
Leginkább hivatalos renault prgorammal olvasható ki a valós km. Esetleg megér egy kört a KEKKH rendszere is.
sowi: okos kereket vagy vezérléssel cserélnek, vagy ha hangja van. Legolcsóbb webshop-ból 45-50 ezer körül beszerezhető, bárdiban és társaiban azért drágább tétel.
Én annyit tudok még az 1.6-ról (nekem is az van), hogy ez hisztisebb a gyújtótrafókra, mint az 1.4, valamint Renault szerelő ismerősöm szerint, előfordul szíjszakadás az 1.6-nál. Állítólag a vízpumpa szorul meg és attól lehet. Ez általában a nem gyári pumpáknál van, a Renault nem tud rá okot, hogy miért..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen