- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Linux kezdőknek
- Milyen routert?
- Opera böngésző
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- XPEnology
- Milyen switch-et vegyek?
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Predator2 #50020 üzenetére
Belenézés nélkül max a külső állapotára tudsz támaszkodni, kivett száraz motorral hiába akarsz kompressziót mérni, sz@r lesz az eredmény, mert az olaj sem tömít a gyűrűknél! Levett olajteknővel, vagy levett hengerfejjel lehet látni a lelkét a dolognak, de inkább az olajteknőt javasolom, főleg az 1,5 dci-nál, akkor a hajtókar csapágy állapotát (is) szemügyre lehet venni és 2-3e ft egy olajteknő tömítés(valamint a teknőben maradt üledékes olaj is árulkodhat, hogy valami koptat-e valamit)
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- EAFC 24
- Hobby rádiós topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Tippmix
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Linux kezdőknek
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen