- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Injektorokat résolajjal meg tudjuk nézni akár te is.
Ha kicsit van kedved barkácsolni egy fél óra alatt megvagy vele és 10 perc alatt kiderül rossz-e bármelyik injektor.
Az izzítót meg simán ki tudod mérni egy multival is akár.
Mondtam én, hogy ez nem szoftware hiba.
Mit mondtak a légtelenítő szelepre.?Renault power
-
atosan
addikt
Sziasztok,
Megane 1.6 16v 2000-es évjárat. Jobb első ablakemelő nem működik, a gomb nem világítt, az ajtóhangszóró nem szól azon a felén. Merre induljak, biztosítékok esetleg kábeltörés? Ha a kábel a gond mi a teendő?Maine coon
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #65551 üzenetére
Rákeresek erre a résolajra, ha szép idő lesz, megpróbálom. Izzítógyertya max a nyomaték és a mennyit is kellene mérni miatt lehet gond, 40-200Nm-as kulcsom van.
Persze hogy elfelejtettem a szelepet...
Mhelyen leszivták a fél agyamat, majdnem a céges Skodával mentem oda.... -
Gabady
aktív tag
válasz Gabady #65540 üzenetére
Na úgy tűnik meglett a ludas.
Az UPC alatt található főbiztiket ellenőriztem, illetve megnéztem, hogy melyik hova tartozik.
Ezt megelőzően megmértem a beltérben a fix 12V-okat, ahol csak 3V volt jelen...
Az ellenőrzés során észrevettem, hogy a képen látható legalsó 70 A biztosíték lába igencsak el volt oxidálódva, és meg volt kissé olvadva/koxosodva.
Az alábbi képen látható a biztosítékok kiosztása.
Amint már említettem, az utastérben minden bemondta az unalmast. KIVÉVE a hátsó ablakemelőket, mert azok hibátlanul működtek ugyanúgy.
Kicsit jobban beleásva magam a boci kapcsolásába, megtaláltam a titok nyitját.
A hátsó ablakemelő, a 60A-os biztire van téve, a napfénytetővel egyetembe. Minden más a 70A biztin.Szóval a biztosítékokat kicseréltem, azóta csend van, és a beltérben is a fix 12V pontokon az akku sarun jelenlevő feszültségeket mérem.
A többi majd kiderül....*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
válasz atosan #65553 üzenetére
Az, hogy a gomb nem világít nen jelent semmit nekem se világított 3 hónapig. (nem volt időm kicserélni az izzót benne) az, hogy a hangszóró se szól az már a ráutaló jel, higy biz kábelkorbács törés lehet.
Műszerfalnál nézd meg az àtvezetőt az ajtózsanérnál.
Multiméter szakadásvizsgálat és egyből kiderül.Renault power
-
Benir8
senior tag
Ma cseréltem szervó olajat a tartályból pipettával. Ahogy vettem ki a szűrőt alsó része le van törve, szűrő is lyukas lett, de még a műanyag darabok egybe vannak. Hol tudnék ilyet szerezni? Bontóból tartállyal együtt hacsak a szűrője jó még?
Renault Megane 1.6e 1999 K7M702(8 szelepes)
Így néz ki, pont szűrőről nincs kép, henger alakú.[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Mankókereket hol tudok venni??
Renaultból elhajtottak, hogy csak autóval együtt.Használtan vagy millió kilóméter távolságra vagy kétes állapotút találtam.
Hátha van valakinek ötlete, elsősorban újhoz.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Az oldal üzemeltetője korábban sokat segített Volvo ügyben (Nordic Store). Szerintem érdemes lenne felvenni vele a kapcsolatot.
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
Gyula84
veterán
üdv
egyik a havernak van egy lagúnája grandtour 2002es 1.8 16szelep 89kw F4PC770 be lehet szerezni valahonnan a meghúzási nyomatékokat? le lett kapva a hengerfej vagy valami programot tudtok ajánlani?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Black$taR
tag
Sziasztok!
MKII-es grandtour meganom csomagtér ajtó átvezető gumiban eltört és zárlatos lett több kábel. Akksi saru le és a hibás vezetékeket megjavítottuk (forrasztás; csere; zsugorcső.) Azonban a helyzetjelző világítás a saru visszatétele után egyből világít mind a 4 és a rendszám világítás. További zárlatot nem találtunk. Mi lehet a gond?Nokia 3210; Nokia 5800 XPress Music; OT-990 (2.3.4); Lumia 620; Lumia 640 LTE; Redmi Note 4X; Redmi Note 5 (4/64); Redmi Note 7 (4/64); Redmi Note 8T (4/64)
-
Black$taR
tag
-
MaXX81
tag
Sziasztok! Valaki nem tud véletlenül 98-as 1.6e megane-hoz nívópálcát baráti áron? Már jó ideje keresek mert sikerült eltörni de Eger és környékén nem találtam bontókba sem ha neten rendelem akkor meg 10e ft. Ennyit meg nem szeretnék kiadni 1 műanyag pálcáért.
-
diablo1984
veterán
válasz rob210 #65588 üzenetére
Szia. Féltengelyen kellene külső porvédő harangot cserélnem, amihez eddig nem volt szerencsém. Szerinted üssem le a csuklót a tengelyről, vagy erőszakoljam át a csuklón a porvédőt(olyan jó pmeumatikus szerszámok vannak hozzá, csak nem nekem...)?
Gondolom, a gömbcsuklós rész a leakadástól nem szokott depresszióba esni(sérülni), jól gondolom? -
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #65590 üzenetére
Mekkora jelentősége van ezeknek a porvédőknek egyébként? Nekem jók még, de pl. cégnél a terepjárókon mind szarrá van szakadva, a traktorokon, munkagépeken gyárilag nincs pedig elég ótvar körülmények között kell dolgozniuk. Muterom autóján pl. 8 éve ki van szakadva és az égvilágon semmi baja nincs, évi 4000-ret megy azért vele.
De a régi hátsókerekes autóknál se volt a kardánkeresztnél gumiköpeny. A munkagépeknél a TLT kardán se kap porvédőt (mondjuk ezek zsírozhatóak, bár én még nem láttam embert aki nyomott volna bele), csak egy kézletépés elleni műanyag burkolat van rajtuk. -
diablo1984
veterán
válasz #89309696 #65591 üzenetére
Van jelentősége, mert a zsírt ha kiveri magából a gömbcsukló és por bejut, szétkopik és kopog, csattog.
Mondhatni ez garantálja a gömbcsukló túlélését az örökkévalóságnak!
Én is faterék terepjáróján akarom cserélni, van vagy 30cm az egész féltengely, nem tűnik nehéz feladatnak, de nem sűrűn volt még ilyen problémán, ezért nem tudom, hogy melyik módszer a jobb és melyiknek mi a hátulütője(konkrétan a gömbcsukló tengelyről leverésére gondolok, mert a másiké a szerszámigény) -
#89309696
törölt tag
válasz diablo1984 #65592 üzenetére
Ahh, hogy az fel van töltve full zsírral. Azt nem tudtam. Mondjuk munkagépnél meg terepjárónál (ha arra van használva amire kitalálták) akkor nem a por fogja megölni úgyse, hanem törik. Jómagam kettőt raktam ropira a cégnél, hármat a főnök. De ilyen gépeknél az a kiadás igazából játékpénz a megdolgozott munkához képest.
Meg nyilván attól is függ ki mennyit megy az autóval. Évi négyezernél el lehet járni röhögve egy szakadt gumiharanggal. -
molnarpeter
nagyúr
válasz #89309696 #65591 üzenetére
Más a kardán (U-joint), más a féltengely (CV joint). Kardáncsuklón külön a négy kis csapágyon egyik oldalról a szoros illesztés, másik oldalról tömítés szokott védeni, és esetleges piszkot egyből kinyomja a friss zsír x üzemóránként. Féltengelynél nincs semmi védelem, csak a gumiharag, ha egyszer bekerül a piszok, az rendet tesz, máskülönben amíg van benne zsír/néha le van cserélve a gumiharanggal együtt, jól méretezett alkatrész normális igénybevétellel nagyon sokat kibír (nekünk 290k-nál még a gyári van bent, míg MTZ hasa alól inkább le is szedtük, hogy ne kopjon fölöslegesen és ne tekerje fel a gazt nameg a zsírzógomb nélküli kereszt hamar cserés lett). Toyotának van egy ropi féltengely szériája, ahol egy rezgéscsillapító alatt elkezd rohadni és később törik, szerintem amíg nem rohad el, addig ki lehet tolni a csukló életét, bár nyilván terhelés függvénye.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #65590 üzenetére
Van hozzádura harang ha olyat veszel akkor kúppal együtt vedd. Nem kell hozzá pneumatikus polip, elég a felhelyező kúp vsak ahhoz a spec dura harang kell, mert a simát nem fogod tudni áthúzni az szétszakad.
A fel le ütős módszer se rossz, csak legyen jó leütőd, meg segítséged. Nekem megvan hozzá a szerszám én nem ütögetem, mert egyszer nagyon rácsesztem. (kicsúszott a belső csukló szétgurultak a tűgörgők kifolyt a váltóolaj, ez nem minden típusnál áll fenn! )
[link][ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #65596 üzenetére
Told az ársávot feljebb mert van ahol 4/5 ezer a harangkészlet (bilincsek, grafitoszsír, harang) és 71ezer a csukló rögtön megéri lecserélni a harangot
Egyébként ha cseréled a spidant vedd az jó minőség és nem ez a gagyi műanyag.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz atosan #65589 üzenetére
Pl bemész a renault-hoz, hogy neked kell ez a program, de ott valószínűleg elküldenek a halál náthás...oda.
Vagy leszeded az egyik virágboltból, ha jól emlékszem, kb 16-20gb között van a mérete. Dialogys néven keresd.
De már ez is felesleges, tele a net online, vagyis a Renault Dialogys-ból csórt képekkel, rajzokkal és ahova viszed az egeret, ott cikkszámok alapján máris bármit be lehet azonosítani...sőt azonnal meg is rendelni, ha úgy tetszik. pl ez egy orosz, egy a sok közül, de még ez is simán átlátható, ha meg, pl chrome alatt benyomod a fordítást magyarra, akkor már egy dedós is megérti...[ Szerkesztve ]
-
MaXX81
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen