-
IT café
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
g.gergo
senior tag
Üdv,
Tudja valaki, hogy 2004-es clio ii-n az km óraállást az óraegység vagy az ecu tárolja? Konkrétan azért kérdem, mert órát cserélek, aztán amire kicserélem, abban szinte alig van km. és szinkronba kellene hozni az enyémmel. -
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #7751 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint a compi tárolja, hiszen a nyerészkedők arra dugják rá a laptopot amikor visszatekerik a kilómétert a kedvezőbb eladáshoz.
A műszercsoport csak egy kijelző abban semmi nem tárolódik.
Legalábbis az I-es Megannal így van az biztos.
Mert amikkor kicseréltem a fedcompot nekem visszaugrott jelentősen a kilóméteremRenault power
-
g.gergo
senior tag
Nah kicseréltem az órát, sajnos amire számítottam. Nem arról az km. állásról indult, ami az én autómban valójában van. Viszont annyit sikerült megtudnom, hogy a 2005 után gyártott óraegységeken a km állást felfelé lehet módosítani, csak a mikéntjét nem tudom ill találom sehol. Az egységem pedig 2007-es. Most olyan hülyén néz ki, 7 éves és van benne 12e km
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Zenebohoc
tag
Sziasztok!
Nem olvastam el több mint 7 ezer bejegyzést. Bocs.
1996 Clio I RT RÉSZLETES szerelési könyvet vadászok.
Köszi előre is minden segítséget.Nincs szebb, mint mikor az alázat csendje zenére lázad....(LGT)
-
g.gergo
senior tag
válasz Zenebohoc #7757 üzenetére
Nem kellett volna, csak az első hsz-t.
-
NTonee
veterán
-
rob210
Topikgazda
A motor "szinte" ugyan az, de a Lotus egy fasz konstrukcióval állt elő.
Jövő évben kíváncsi leszek mi lesz, hogy végre a renault renault lesz a lotus meg lotus.Nagyon remélem, hogy jobban oda teszik magukat, mint idén.
Ettől még a renault jó csak a karosszéria nagyon sokat számít egy "ilyen" versenyben.Renault power
-
NTonee
veterán
Jó a Renault, épp azért remélem, hogy jövőre fel tudnak majd mutatni valamit. Petrovnál nagyon kiborult a bili múltkor, és bár bocsánatot kért, de szerintem mindenki tudja, hogy igaza volt. És az az előre kivezetett kipufogó... pfff, pláne, hogy a "csodabefújtdiffúzort" emiatt nem tudták rendesen alkalmazni.
-
őstag
Na szorítsatok....
ha minden jól megy szerdán a Fusiont sikerül cégen belül elcserélni egy Clio 1,5 dci re
amit tudok, hogy fehér és 150.000 km van benne..
remélem már semmi/senki nem jön közbe....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Bubee82
őstag
Segítséget szeretnék kérni.
Nagy nehezen, miután 3x rászóltunk a szerelőre h legyen már kedves nyújtsa be a számlát arról, amit csinált, végül (kb. 3 hónap huzavona után) most benyögte mennyit kér.
Az összeg hallatán nem gyengén kiégett az agyam. Egyszerűen képtelen vagyok elfogadni ezt és elmegyek ahhoz az ex Renault szervizeshez is, aki a kerékcsapágyat csinálta, h mondja meg, ő mennyiért csinálna meg egy ilyet.
Tőletek azt szeretném kérdezni, h mennyire reális ez, ha egyáltalán az. Számlát nem tud felmutatni.
Szóval nagy vonalakban a következőért kér 128.000 forintot:
- Ablaktörlő motor javítása, vagy bontott alkatrészből való cseréje (annyi volt h nem ment vissza a helyére a lapát)
- Hengerfej felújítás: a középső hengereknél átégett a tömítés, így annak cseréje történt meg, illetve a felcsiszoltatása a hengerfejnek
- Elvileg szelepszár szimering csere is történt
- Hengerfej csavarokat újakat vett, de h minek azt csak ő tudja
- Üzemanyag szivattyúnál volt annyi gond, h a cső úgy volt odagányolva ragasztóval és leszakadt róla, ezt kellett visszaapplikálni. Ehhez csak annyi kellett h kivegye, vegyen / szerezzen egy megfelelő átmérőjű csövet és visszategye, miután az esztergályos megcsinálta a csatlakozó csonkot (nem lehetett rögzíteni a csonkhoz a gányolás miatt)Ezt egyszerűen nem tudom elfogadni, minek után egy motorcsere munka és anyagköltséggel lenne kb. 100.000 ha nem tévedek.
Még csak szelephézagot sem állított, mert azt sem tudta eldönteni, miért van a csattogó hang. Munkatársam, aki rallyzott éveken át, szerelt egy-két motort, első hallásra megmondta h ez a gondja. Ahogy itt is megmondta rob210 fórumtárs.
Azt meg már meg sem említem, h 3x kellett hozzá visszavinni a kocsit, mert nem tudta kideríteni, h 2 henger nem megy Még nekem mondta, h ha előjön a probléma (?), akkor álljak le az út szélén és cserélgessem a gyertyapipákat, h kiderítsem melyik henger nem megy.
[ Szerkesztve ]
-
g.gergo
senior tag
válasz Bubee82 #7769 üzenetére
Igazából nem vagyok képbe az árakkal, majd azt megmondják a hozzáértőbbek. Egy dologhoz fűznék hozzá.
Hengerfej csavarokat újakat vett, de h minek azt csak ő tudja
Azért, mert kötelező sajnos.Egy kalkulációt nem csináltatok előre? Oké, nehéz belőni, mert bontás közben derülnek ki dolgok, de egy +/- 20e-re azért illik egy ilyen hibalistát belőni, még ha mondom vannak váratlan dolgok. Meg azért tájékoztasson, hogy ebből mennyi volt az anyag (igazolja) és mennyi volt a munkadíj.
[ Szerkesztve ]
-
Bubee82
őstag
válasz g.gergo #7770 üzenetére
Kösz.
Nem, ez a mi hibánk, h nem kértünk árajánlatot, ez egy kurva nagy tanulság. De ez bőven túlmegy az inkorrektségen. Pláne h ismerősünk nem gyengén.
Nem én beszéltem vele, hanem faterom, de állítólag hosszú listát írt, amiről konkrétan sosem beszélt h figyelj elég sok mindent kellett csinálni. És számla nincs, ahogy írtam. De nem is szólok neki miatta, mert a végén megíratja ott, ahol csiszolták a hengerfejet. Majd váratlanul megyek hozzá, ha tudom h ezért mennyit lehet kérni.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7771 üzenetére
NA egy dolgot megtanultál, ismerőssel nem szereltetünk autót
Az sose szül jót. Sajnos ezt én is tapasztaltam.Következő ha számlát mutat akkor ki kell fizetni, ha nem mutat számlát akkor fusson csak a pénze után, ne fizesd ki!!!
Ez az ország a lehúzásról szól, ne legyél szívbajos, mert rákefélsz.
Szelepszár szimeringezés hengerfej síkolás tömítéscsere hengerfejcsavarokkal együtt szereléssel 52.700.- konkrét ajánlatom van rá. Ha jól tudom a tiéd is 8szelepes. Szóval az ennyi.A többi meló meg szerintem filléres cucc, bár az esztergált alkatrészt nem tudom milyen és miből van az akár kerülhetett sokba is de nem hiszem.
Ezzel az összeggel menjen a picsába.
Renault power
-
Bubee82
őstag
Köszönöm szépen!
Igen, én is ennyire gondoltam szinte pontosan és nem többre. Pedig én nem is értek hozzá.
Ezt az ajánlatot nem tudnád nekem lemásolni és eljuttatni, csak h legyen egy plusz bizonyíték vagy mankó a kezemben. Megköszönném!
Rákészülök a dologra, odamegyünk, elkérem a számlát. Amit be tud mutatni, azt kifizetem.
Az esztergálás és a hozzá kapcsolódó anyag és munkaköltség nem tartozik hozzá, azt egy családtag csinálta, ingyen és bérmentve.
[ Szerkesztve ]
-
Bubee82
őstag
Aha, mindenképpen jó volna, ha tudnék valamit lobogtatni
Szerinted mennyire vágom magam alatt a fát, ha egy másik autószerelőnek megmondom h át akarnak b@szni és azért kérnék tőle egy árajánlatot ugyanerre a hercehurcára vonatkozóan? Nem védené meg a "társát" ilyen esetben? Mert nem tudom hogyan folyamodjak elébe. Máshogy nem tudom h lehetne, hiszen el kell mondanom h konkrétan mi volt cserélve / csinálva
[ Szerkesztve ]
-
FCnyul
csendes tag
válasz Bubee82 #7775 üzenetére
szia!
tapasztalatom szerint nem vágod magad alatt a fát,ugyanis a szerelöknek szokott lenni "vevökörük".általában szeretik böviteni,igy nem hinném hogy védené a szaktársat.valoban kellene számla a beszerelt dolgokrol és abbol már nem lenne vita.a szerelési dij is nagyban attol függ hogy mennyi idö ment rá (rezsioradij),de illik a hibákat kijavitani. az én kocsimat is haver szereli,az alkatrészeket én veszem meg igy ebböl nincs vita,a munkadijjai pedig kellemesek (többi helybeli mesterrel szemben),amit nem tud megcsinálni (felszerelés hiján) akkor azt korrektül megmondja és akkor vadászok mást.
a mult héten cseréltem az enyémben motortartobakot (laguna1-hátso).3 orát szoptam vele,szidtam az összes francit,meg a felmenöjüket,a kocsi elözö gazdájával egyetemben.aki képbe van hogy ez hogy is néz ki,akkor annyit hogy az elsö gumibetét ki volt szakadva,nem tartott semmit.csere után nagyon klafa lett ,jobban lehet bánni a kuplunggal is.
jah!féltengely!elvittem restaurátorokhoz,nem javithato,30E-ért uj,38-bol állt meg,mostmár minden zsir.
esetleg valaki nem tud ködlámpa melletti kis müanyag takarokat szerezni?a földön nincs... :S -
őstag
én sokat mentem ködben sokféle kocsival, de igazából túl sok haszna nincs a ködlámpának
egy picit jobban látni talán....talán
de ha nagyon nagy a köd, akkor tulajdonképpen tökmind1 van e vagy nincs ugyis olyan kicsi a látótávolságez persze csak az én véleményem, más még érezheti máshogy
cryptot minden termékemért elfogadom
-
NTonee
veterán
Szokták mondogatni, hogy "látni és látszódni". Ha nagy a köd, akkor inkább az utóbbi érvényesül, ezért jó, ha ott van, és lehet használni. Én legalábbis hamarabb kiszúrom a ködlámpát szemből ilyen időben.
Egyébként néha, amikor ömlik az eső éjjel, és nem jön szembe senki, akkor felkapcsolom. Jobban látom az útszélén lézengő darwin díjra jelölteket. Volt már rá példa, hogy centiken múlott sajnos. Kedvenceim a sötét éjjel, szakadó eső, teljesen fekete (vagy sötétkék) ruházatú, jobb oldalon háttal sétálgató emberkék, meg a buszhoz az úton átszaladó hasonló öltözékű emberek. Mindezt országúton, városon kívül.[ Szerkesztve ]
-
FCnyul
csendes tag
van benne ködlámpa csak hiányoznak mellölük a kis takaro müanyagok...ezt nem tudok sehol sem szerezni a bal a vonoszem helyét takarja a jobb meg csak ugy ott van
amugy jo a ködlámpa,nekem sokat segit.nagy forgalmu utat használok és itt is akadnak rendesen kamikaze stilusu "hajnalban megyünk a munkába biciklivel világitás nélkül" emberkék.az egyiket beszállitottam rendszeresen a városba...mondtam neki hogy ha meg akar halni hajrá,de ne én legyek már a hohér.cipelgettem egy ideig a bicajjal együtt,majd eltünt...hát nekem ilyen arany szivem van -
biker
nagyúr
1,5 dci tulajtársaim figyelmébe...
hajtókar csapágyakElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
rob210
Topikgazda
Na most nem értelek?
Ez egy kérdés volt, hogy mennyibe került.
Meg egy vicc, hogy hogy néz ki.
De ha az iróniát nem érted, akkor gyalázatos állapotban voltak a csapágyak.
Az árat már írtad szerintem reális áron csinálták meg.
Sok boldog kilómétert.(azt hittem értehtő voltam )
Renault power
-
mycso
Topikgazda
Jójó, de honnan tudjam, hogy az enyém milyen állapotban van....
Mostanában gondoltam, hogy át kellene motorikusan kompletten nézetni valaki hozzáértővel, de senkit nem tudok....
Van ez a Maglódi Zoltán, vajon vele ezt meg lehetne oldani?????
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
biker
nagyúr
Irasjel nelkul nekem ez kijelento mondatnak tunt, nem kerdonek
Mycso: igen, Zoltan csinalta, mashol az anyag ennyi, nem munkadijjal egyutt
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Füge007 #7796 üzenetére
real_geri válasz | megnéz | könyvjelző 2011.11.30 05:35:27 © (534889)
Le vagyon irva: papiron 130e, de a kuplung 125ezres halakor megallapitottuk, valoszinu x2
Előzmény: Josi01 (534875)Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
#47053824
törölt tag
No, megvolt az elso apro bibi a Safrane-el:
ugye a teljes fekrendszer cserelve lett megvetel elott (meg sok mas is), de egyik nap felvillant par masodpercre a stop felirat a fekrendszer jelzo lampaval is egy fekvorendor utan. ez 1 het alatt mar elfajult odaig, hogy szinte mindig vilagitott, de villogva, mintha a vezetek meg lenne torve. olajszint min. felett volt, viszont volt a tartalyon valami erzekelo (nade egy 16 eves autoba?). mint kiderult, ezzel lehet valami gond. kicsit attorolgettem, meg kapott plusz 1 dl olajat, most okes.
Remelem az ablakmoso tartalyba nincs ilyen szintjelzo.
Bar a franciaktol kitelik...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen