-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz Mauzes #156337 üzenetére
"Már régen kérdezted, de friss tapasztalat: 25-30 hetes átvételi időt mondott a Porsche Pest az 1.5 TSI-vel rendelt Octaviakra"
Az nagyon sok. Most rendeltem Mondeot, ott 4-12 hét a szállítási határidő.
(#156344) lacos001
Gratulálok! Octaviám van ugyanezzel a motorral, tetszeni fog: jól megy és jól is fogyaszt!
-
VR6-Fan
veterán
Na ez lett az új anya wágen ha érdekel valakit közbe.
gyártás végi 6n2 gti, full extra lista pipa, hivatalos kw gewinde, remus kipu (új korába raktatta fel a vw kereskedés, bemutató autó volt) elfogadható állapot :-)
ha lesz megint sütögetés ott meg lehet nézni, több képem nincs ezt is anyától csórtam!
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Lacess #156359 üzenetére
köszi!
sajnos a korabeli vw-k fényezés hibája elérte ezt is, lakk hibás, annyira nincs kiszívva mint a srága szokott lenni, de idővel kell egy tisztasági fény rá.
első rendszámos napján sikerült eldobatni a seggét, gonosz kis autók ezek :-)
nekem kicsit lassított felvétel, de egész jól megy, anyának elég lesz egy darabig[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
K Norbi
addikt
válasz tibbike01 #156362 üzenetére
Levegőszűrő cserekor szoktam levenni a burkolatot.
Letörlöm, 1 év megint tiszta szutyok. Nekem ilyen is volt mindig, sőt a gyertyákat mikor cseréltem ott meg állt az olaj 60.000Km nél is, és 120.000 nél ugyanúgy.
Ilyen apróságokkal nem foglalkozok.
Váltóm alja vastagon olajsár! Az olajteknőm szintúgy.
És? Amíg nem csepeg minek foglalkozni vele.Jó az úgyse látszik ha rajta a fedél.
-
Mauzes
őstag
válasz Amarton #156339 üzenetére
Hát nem tudom, ha gyártói szintű a késés, akkor nem hiszem, hogy csak mert hamarabb rendelted, téged nem érint. De ilyenkor erősen szólniuk kellene, szóval nem tudom. Esetleg rákérdezhetnél.
Econ:
Itt a motor a kérdés, mert másik motorral az Octavia is megvan hamarabb (kb 3-4 hónap az átlag, ahogy hallom), de az 1.5 TSI valamiért bizonytalan, és az EURO 6.2-re való átállás náluk valamiért ilyen hosszú.Amúgy valaki elárulhatná, hogy az 1.4 TSI mégis miért cserés és pl. a 2.0 TDI miért nem.
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Sikerült lecserélnem az 1.2 TSI Golfot egy 1.4 TSI-re (kombi, hogy legyen hely a gyerek cuccainak) remélem ez most már sokáig megmarad (párszor érdeklődtem a konstrukció felől). 2014-es 1.4 140 Le verzió (képeket lásd lentebb), magyar, vezetett szervizkönyvvel, remélem nem szívom meg.
Vásárlás utána elmentem még helyben OMV MaxxMotion 100 üzemanyaggal teletankoltam (üres volt), elindultam haza pályán, nagyon feltűnő az erőkülönbség az 1.2 TSI után, főleg a 6. sebességi fokozatban lévő rugalmassága. Fogyasztásban ~0,5-1 literrel többet kér, bár lehet picit jobban is toltam neki.
Úgy alakult, hogy 3 nap alatt kiautóztam az üzemanyagot és itthon MOL kúton sima 95 benzint tudtam csak tankolni. Azóta vagy megszoktam, hogy erősebb vagy ennyit számít, de úgy érzem, mintha nem lenne az igazi (feleségemnek is feltűnt, pedig nem mondtam neki). Az 1.2 TSI-nél is érződött egy picit, de ez itt most valahogy jobban. Létezhet, hogy laikusként ezt tényleg érezni, vagy kezdjek utána járni a dolognak?.
Köszi
Üdv -
Amarton
tag
válasz Mauzes #156377 üzenetére
Abban reménykedem, hogy szeptember 1 előtt, ha forgalomba helyezik, akkor még a régi emissziós szabvány lesz az érvényes. Ami érdekes, hogy sem RS oktáviát nem lehet rendelni, sem pedig 2.0 TSI motort. Egyedül az Audinál láttam, hogy ott megvan a teljes motor paletta. A Seatnál, VW-nél, és a Skodánál is egy csomó motor konfig eltünt.
Német piacon még lehet konfigolni mindenfélét (még RS-t is). Ott nem kell teljesíteni a normát?
Még egy anomália, hogy a már megrendelt RS oktáviákat és 2.0 TSI-ket legyártják szeptemberig. Utánna kezdik el az 1.5TSI-vel és ezért van a kétszeres szállítási idő, mert gyakorlatilag szempembertől él a 2-3 hónap szállítás.http://kodolas.skoda-muszerfal.hu
-
veterán
válasz VR6-Fan #156376 üzenetére
Vili tőlem "lopta", asszem'.
Amúgy meg így van; elég ha egy nagy fékezést kibír.Kb. 20 km-t mentem vele azóta, ennek a felét hideg olajjal, a másik felét dugóban. Úgy érzem, jobbat lép. Kellett volna mérnem előtte-utána 100-200-at.
Valójában nekem eddig is elég power volt; csak azért kellett, hogy autópályán ne legyen kérdés, hogy most megyünk vagy nem megyünk.
Talán a váltó is tolerálja, megadtam nekik, hogy DSG-s. Meg amúgy sem digitális üzemmódban közlekedem. -
veterán
-
Sur1G
aktív tag
válasz zoo8800 #156381 üzenetére
Üdv!
8 hetes a fiam, a világos kárpit jól néz ki "még" . Gondolkodtam már az ügyön, majd készíttetek rá méretpontos üléshuzat garnitúrát.
Futás/állapot: 45 ezer km van benne, évente ~10 ezreként járt szervizben (olaj szűrők cseréje, egyszer volt valami a xenon lámpával). Gondolom városban használhatták, van pár külsérelmi nyom rajta, de nem vészes, rétegvastagság értékek rendben vannak. A belseje újszerű. Volt már 1-2 autónk, de aki így tud vigyázni egy autó belsejére, szerintem már beteges. 0 karc, sehol kopás, semmi. Vagy újrahúztak mindent eladás előtt, vagy kesztyűben használták.
Fogyasztás: 662 km (~500 km pálya, ~30km Budapest, ~30 km vidéki város, a többi országút), pályán a megengedett sebességgel (+10%) vagy amit éppen engedett a forgalom 47 liter üzemanyag: 7,0 liter/100 km. Az 1.2 TSI 30 ezer km átlaga 6,12 liter/100 km volt.
-
lacos001
senior tag
válasz lacos001 #156367 üzenetére
Lehet nem ide tartozik, de megkérdezem.
Nem tudom, mint kiegészitő lehet e direkt ilyet pont ide szabva pl., bár még nem kerestem kapni. Létezik e egyáltalán, mert ez a sok húzogatás miatti folt meg fog örjiteni...Most cseréltem gyerekülést, eddig fel sem tűnt igy sötéten ez a matt szar.
Valami fólia, vagy valami kence, ami miatt nem lesz ilyen?....tudom, ne nyúljunk hozzá..Más
Elég jó a hely a vezetőn kivül is. Jelenleg 185 cm vagyok. még nem kezdtem el zsugorodni
Még egy fokozatot mehettem volna hátrébb, ez az utolsó előtti.elől hátul hátul terpesz hátul összezárt lábakkal
A vége... [kép]
A világitós FR logó ami most nem látható természetesen [kép]
-
Motion_Blur
félisten
válasz BigBlackDog #156392 üzenetére
Nekem mikroszálas kendővel van kibélelve a tárolórekesz a középkonzol alján. Nehogy megkopjon!
lacos001: FRankó nagyon
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
zoo8800
veterán
válasz Sur1G #156385 üzenetére
Nálunk 7 hónapos a gyerek, Ő még nem ártott a kocsinak, de a táp már kifolyt egyszer
Nálam a fogyasztás szebben alakul, egyelőre el se hiszem Mondjuk ebben egy perc dugóban araszolás sincs, szinte csak országút és autópálya, fele-fele arányban. Kb. ilyen számokat látok én is, mint ami a videóban megy.rip and tear, until it is done
-
-
zoo8800
veterán
válasz Motion_Blur #156396 üzenetére
Megy mindig, (kivéve az érkezés előtti pár percet, akkor kikapcsolom) de ez csak városi tempó mellett lenne lényeges.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hobby rádiós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs