-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Motion_Blur #190058 üzenetére
Nagy a sansz, hogy klíma kompresszor lesz és a benne lévő valamelyik dugó szorul...csere újra ha ez a baja, bontott sz@rokkal nincs értelme vesződni
-
papg79
tag
Sziasztok,
Vezérműszíjban a Contitech jónak számít? Van egy 2003-as Sharanom 1.9 pdtdi asz motorkódos,és lassan aktuális a vezérléscsere, 75 ezer km van a vezérlésben, és a Kauffernél most egész jó áron van a Contitech vezérlés készlet vízpumpával. Köszönöm előre is a segítséget.
-
-
Doki16
addikt
válasz yodamester10 #190103 üzenetére
Minden cserélhető ha nagyon akarja az ember De ha zavar olcsóbb kikapcsolni
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
slett27
addikt
-
Wiz Khalifa
addikt
Sziasztok!
Beírok ide hátha tud nekem valaki segíteni.
Alany: 2005 Octavia 2.0 TDI (BKD. 140le)
Bekerült a kocsiba egy RamAir intake szett. Tudom van aki ellene van az ilyeneknek stb... de nekem a hangja miatt kell.
Viszont egy olyan gondom van hogy bár a cső átmérő 80mm-es maradt így a MAF-ra gond nélül ráment de a probléma az hogy a gyári cső szűkebb amúgy a ház alatti részen stb... Így most más lett a cső mérete alapvetően aminek köszönhetöen a vákum szar. Aminek eredménye az hogy 1500-as fordulat alatt állandó sebességen tartva (pl 50km/h-n) be-be rángat egy -egy pillanatra. Mint ha kihagyna a motor vagy az üzemanyag pont kifogyna olyan.
De 1500-as fordulat felett meg nincs mert ugye ott a turbó már dolgozik és kompenzálódik a gyenge vákum.
Ezt hogy lehetne orvosolni hogy 1500-as fordulat alatt is jó legyen a dolog?
Köszönöm előre is ha van aki tud segíteni nekem.
Smoke some weed nigga!
-
válasz Wiz Khalifa #190108 üzenetére
Csipes emberrel , de szerintem nem a legjobb ötlet 1500 v alatta használni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
venember83
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #190108 üzenetére
Biztos, hogy jó ötlet olyan fordulatszámon használni, ahol nincs töltés?
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz bitpork #190109 üzenetére
Akkor városban is tartsam 1500-2000 között stb...?
Ez az első dízel kocsim és én úgy hallottam hogy a dízelnél ajánlatosabb a kisebb fordulat mint benzinesnél (azért is van a skála kisebben).
De akkor így fogok tenni és elviszem egy chip-es emberkéhez csak keresnem kell egy profit.
#190112vzsryl:
Akkor milyen fordulatszámon használjam? Amúgy amíg nem üzemmeleg addig nem szoktam neki nyomni. De kérlek világosítsatok fel akkor hogy célszerű használni hogy minél jobb legyen a motornak is meg mindennek.Mindig benzines voltam, így sajnos a dízelnél nem tudom ezeket még.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
vzsryl
nagyúr
válasz venember83 #190110 üzenetére
A kettőstömegű meghálálja egy pár százezres szervizdíjjal.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz Wiz Khalifa #190111 üzenetére
Semmi baja nem lesz, de tartsd 1500 felett különben ahogy vzsryl is írja a kettőstömegűd hamarabb el fog köszönni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Wiz Khalifa
addikt
Ami még felmerült bennem kérdésként hogy én úgy tudom ezt a motort nem érinti az olajpumpás dolog. Aki jobban ismeri ezt a konstrukciót az meg tudja írni hogy érintett-e ebbe vagy sem?
Bosch porlasztós a kocsi.
Smoke some weed nigga!
-
Kiskokó
veterán
Úú
Nehogy már nyírja a kettőstömegűt meg rossz legyen a motornak, ha városban felpakolja 4.be és tartott kis gázzal 1400rpm-el közlekedik fix sebességgel. Nyilván nem 1400ről kell lerugdosni padlóra az más tészta, de szerintem itt nem erről van szó.De amúgy ja, picit jobban pörgetheted attól Wizzz ha csak így jelentkezik a hiba.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Kiskokó #190116 üzenetére
Elvileg 1500 alatt káros a kettőstömegűre, nyilván nem mindegy mennyivel 1500 alatt, és a sem milyen üzemi állapot (lejtőn gurulva, kisgáz, vagy padlógáz)
Én tervezem átprogramoztatni a DSG-t mert zavar, hogy 60-nál 6-ba pakolja, 1500 minimumot akarok.
1400 óvatos gurulás nyilván nem gáz, ha a legkisebb gázadáshoz visszavált. De ha egyel visszavált akkor is 2000 alatt van szerintem.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Kiskokó
veterán
válasz rasotamas #190117 üzenetére
Persze, ismerem a kettőstömegűt , tudom mitől megy tönkre stb de azért ahhoz nagyon falábúnak kell lenni, hogy kinyírd könnyen, az hogy 1500 körül elkerregsz vele tartott gázzal kétlem hogy bármi rosszat csinálna vele.
Tesóm csajának B6 Passat 2.0Pd, 670Ezer km-er most cseréltek kettőstömegűt mert azt hitték attól rándul az autó leállításkor. De nem talált,mert az újal is ugyan azt csinálja. (szinte újkora óta kevés kmel náluk van az autó)Ja amúgy ne is mond, nekem a ZF 8-sebességes, ráadásul ezzel a baromi jó(szar) frissített váltószoftverrel képes 41-45km/h-nál 5. be tenni 1200 RPM körülre.
Vissza is akarom szoftvereztetni majd a régebbire (bár annak más az oka , szerintem attól még ugyanúgy hamar fel fog pakolgatni)[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kiskokó #190116 üzenetére
Nálam olyan 25 km/h-nál forog 1500-at 2-esben, 45 km/h-nál 3-asban és kereken 60-nál 4.-ben.
A legjobban a 2. sebességfokozat fáj, mert 1-esben 3000 környékén van 25 km/h-nál és baromira nem esik jól a lelkemnek a forgalomban araszolgatás, parkolók, 30-as övezetek, lakó-pihenő övezetek által megkívánt használat.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vzsryl
nagyúr
válasz macilaci78 #190119 üzenetére
Nálam ugyanez. Városozni borzasztó vele.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Ed3r_X_
nagyúr
Üdv Szakik! (megint én )
Van egy 2010-es 1.9 PD AXR Octavia Tour-om. A hiba a következő:
Rálépek a gázra, érzek egy kis rántást. Lelépek a gázról, szintén érzek egy pici rántást. Minden sebességfokozatban érezni. A motortartó bakokra gyanakodtam, kicseréltem őket (alsó igen odavolt), de nem oldotta meg. Járt már valaki hasonló cipőben? Féltengelyre tippelek, vagy kettőstömegűre (utóbbinak semmi hangja, indításnál se rángatja a kasztnit, menet közben se érzem, hogy baja lenne, de nincs ötletem).
Előre is köszi, ha valaki segít“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
-
Wiz Khalifa
addikt
Akkor mi a jobb megoldás? 50-nél olyan 1300-1400-as fordulattal menni 4-be vagy 3-ba nem is tudom mennyivel (talán 1800 körül lehet).
Akik tapasztaltabbak mit javasolnak?
Smoke some weed nigga!
-
veterán
válasz Wiz Khalifa #190124 üzenetére
Menjél 60-nal. 🤗
Kiskokóval értek egyet, ha simogatod a pedált, nem öli meg az 1300 rpm. Csak ne padlózd le ott. -
Kiskokó
veterán
válasz macilaci78 #190119 üzenetére
Hát igen, a a 30as övezet meg a dugózás az megint más téma.
Sőt ha azt nézzük régi jó tanítás szerint (én még így tanultam, de kocsi kézikönyvben is olvastam már, Az A6éban), hogy az 1-es fokozat kizárólag az autó meg mozdítására van és amint gurul az autó váltsunk 2-esbe.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
macilaci78
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #190124 üzenetére
Én ezt csinálom. Sajna forog az 2000-2200-at is mire felváltanék. A bosszantó a 40 km/h-s forgalom, ami 3.-nak még éppen kevés, 2.-ban meg már hangos a motor. Mire felkapcsolnék 3.-ba, már kívánja is a motorféket a forgalom.
Hungária, budai rakpart Parlament környékén tipikusan ilyen.De vagy a fülednek kedveskedsz, vagy a technikának.
focvis: ha nem is öli meg, gyorsítani már nem javasolt onnan. Visszakapcsolgatni csak azért, hogy a Hungárián tartsd a távot és ne vágjon be elém boldog, boldogtalan meg nem olyan vicces. Én csak 1., 2. fokozatban vagyok hajlandó 1500 alatti fordulaton haladni.
Kiskokó: engem is így tanított anno Apám.
Feleségem simán megy 2.-ban 30-as övezetben, kereszteződésben 800-as fordulaton, ha épp nem csúsztatott kuplunggal...ngaba: fogyasztásban lóf@szt nem számít, ahogy tapasztaltam. Az üzemidőnek csak kis hányagyada esik az ilyen üzemre.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
grizlisandor
addikt
válasz K Norbi #190125 üzenetére
Speedzone műhely: Mondd ki hangosan: vízpumpa!
Göbi fejtegeti a vízpumpa lapátokat, a különféle márkáknál.
Elmondja a videóban, hogy a fém lapátost azért szeretik, mert fém, de anyagfáradás miatt letörhetnek róla a lapátok és emiatt ipari alkalmazásban kevesen használják ezt a fajta lapátos technológiát.A műanyag lapát gondolom valahol a költség/hatékonyság/fejlesztés eredménye lett és most már főleg ezeket használják, ki van az találva miért van ez így kialakítva.
De szerintem itt is van két hívő csoport, aki szerint csak ez a fajta jó és fordítva.
-
veterán
válasz Wiz Khalifa #190124 üzenetére
Milyen 50-ről beszélünk?
Óra szerint ami jó ha van 45?
GPS szerint tehát ténylegesen?
Vagy óra szerint 60 ami GPS szerint 55?
Utóbbi szerintem teljesen jó, megbüntetni nem fognak, haladsz, és talán már 4-est is tudsz szúrni, persze az áttételezés autó függő.
Az előző dízel Mazda6-osom 1500-nál 4-esben pont ezt az 55-60-at hozta
Most a DSG6-os Passat kb ugyan ezt tudja 5-ben
Komolyan el sem hiszem, azt hittem lesz egy plusz hosszabb áttételem a Mazdához képest, ehhez képest:
Passat 6-os = Mazda 5-ös (sőt talán nincs is meg a 100km/h 2000-nél)
Passat 5-ös = Mazda 4-es
Passat 4-es = Mazda 3-mas
Passat 3-mas kicsit a Mazda 2-es fölött (kisebb az ugrás)
Passat 2-es = Mazda 1 és 2 közt
Passat 1-es kicsit rövidebb a Mazda 1-esnél, hiszen terepes Alltrack autó
A Mazdában az 1->2 és a 2->3 váltás +50% ugrás volt, a 3->4 és a 4->5 pedig +33%
A Passatban nagyjából minden ugrás +33%https://tinyurl.com/rasoapro
-
Wiz Khalifa
addikt
És akkor még egy kérdés. Amíg üzemmeleg nem lesz a motor akkor váltsak 1500-nál vagy ugyan úgy toljam 1500-2000 közöttig és úgy váltsak?
Próbálom óvni mert tudom hogy a dízel kényesebb mint a benzines, legalábbis szerintem, meg én mindig benzines voltam eddig.
#190133rasotamas:
Óra szerint megyek. És itt nem szórakozok hogy többel megyek mert nagyon kicsi a türéshatár.[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
-
K Norbi
addikt
válasz grizlisandor #190132 üzenetére
Köszike
Ez jó volt, megnéztem -
veterán
válasz Wiz Khalifa #190134 üzenetére
Sőt, hidegen még inkább ne válts úgy hogy 1500 alá essen.
Egyrészt ha adott teljesítményt veszel ki alacsonyabb fordulaton akkor nagyobb a nyomaték, ami hideg motornál hatványozott kopáshoz vezet. Persze ne nyomd, csak hagyd följebb pörögni. Talán hamarabb be is melegszik, én legalábbis S-be szoktam tenni míg be nem melegszik mert hidegen is elvált ha nem nyomom.Hol élsz amúgy ahol ennyire büntetnek?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Richard #190135 üzenetére
Egyrészt inkább a Mazdára volt igaz.
Másrészt a B7 Passatom nem sima hanem Alltrack aminek 2 különböző, nem váltó mérete van:
A sima B7 méret 205/50 R17
És az Alltrack specifikus 225/50 R17 és a váltója a 225/45 R18
A kettő közt bő 3% a különbség.
Én előbbivel használom mivel téli kerékszettel vettem a kocsit, és nekem alapvetően megfelel, úgyhogy csak gumit vettem a felnire.
Szerintem a kilométeróra viszont a nagyobbhoz van hangolva.https://tinyurl.com/rasoapro
-
vzsryl
nagyúr
válasz Kiskokó #190129 üzenetére
“1-es fokozat kizárólag az autó meg mozdítására van és amint gurul az autó váltsunk 2-esbe”
Ez így van, és marad is.
Btw. parkolókban, ha beteszem kettesbe, akkor semmit sem kell csinálnom, fixen tartja a sebességet, és csak a féket kell használnom. Magasabb fokozatokban motorfékkel addig lassulna, míg le nem fulladna.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
macilaci78
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #190134 üzenetére
Nem érted. 1500 alatt ne forogjon felváltás után.
Nem a dízel a kényesebb a benzinestől, hanem a PD TDI + kettős tömegű a szívóbenzintől.
A Tata kisteherautó simán megy 30-cal 5.-ben alapjáraton, de az egy faék 2.0 dízel turbó nélkül. A világból kimegy, de csak 80-nal.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #190143 üzenetére
Jó nagy guruló. A saját autómon pontosra van kalibrálva (a mutató és a GPS között +/-1 km/h a difi) de a Skoda elég sokat csal pályatempónál már 10-et. Nem újdonság a Passat is ennyit csalt, igaz azon nem váltóméret volt (a gyári 215/55R16 helyett 205/55R16).
#nincsbennetarcsi
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz rasotamas #190137 üzenetére
Anglia.
Már a cégessel be is gyüjtöttem egy gyorshajtást. 30mph helyett 36-al mentem (a 6mph az olyan 9-10km/h) és 3 büntipontta és 100 fontos birsággal lettem gazdagabb.
macilaci78:
Most már világos mint a nap.Köszönöm mindenkinek aki kinyitotta a csipás szemem.
Smoke some weed nigga!
-
Qru
MODERÁTOR
-
bul07
nagyúr
Itthon is bűntettnek mondjuk 54-nél 50 helyett, csak ép ez helyszíni bírság és meg kell állítani a kocsit a rendőrnek
Tehát ott a trafi érdemes mindig lassítani 50-re mert nem tudni van e elfogó, és dobálják a 10-15e csekket akár 55-ös tempóért is (Nem mítosz öcsémet 56-ért büntették meg)
65-től jön a feljelentés és a büntetés a kocsiraAz autó sebességmérője direkt nem mér pontosan
Mert sose mérhet kevesebbet
Egy írás a témába [link] (Valamelyik fórumba már volt linkelve mostanában lehet pont itt)[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Wiz Khalifa
addikt
Akkor viszont az otthoni előzö melóhelyem céges Jumpy-a igen csalt. Azzal mindig óra szerint 150-el mentem (az volt a max) és sose jött semmi se csekk, se rendör semmi. Pedig védák stb... alatt se lassítottam az M3-on.
#190147Qru:
Nem elnézöek stb... igen de ezek az angolok még is nyomják a pályán mint a bolond.Pedig ha sokat mennek gyorsan könnyen bukják a joggsit. Itt mindenért kb adják a bünti pontot.
[ Szerkesztve ]
Smoke some weed nigga!
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen