- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Opera böngésző
- SkyShowtime
- Synology NAS
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Vírusirtó topic
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
válasz
f4lcon #190750 üzenetére
Öcsémnek is ilyen Isudar volt a Golfba. Ha be volt dugva a GPS antenna állandóan lefagyott, így GPS ként nem lehetett használni, a hangja a gyári fejegységhez képest mint egy Sokol rádiónak. Ezeken kívül nem rossz csak értelmetlen.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
6030D
Ármester
válasz
MunezXBK #190755 üzenetére
Véreres
Az egyik ismerős mondta ugyanígy, szerinte a dízelt így hívják.
Neki van egy nagyon szép állapotú, amiről meg nem mondtam volna, hogy nem RS. Pedig csak egy 150 lóerős dízel, amit a német tulaj megcsinált RS optikára. Ne legyen igazam, hogy sylex1-nél is ez van, de az alaktrész-cikkszámokból és a forgalmiból úgyis kiderül.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
válasz
Anaren91 #190751 üzenetére
öcsémnél a Passatban semmi ilyesmi nincs, jól szól (a gyári RCD310-hez képest) és a GPS is tökéletesen működik (iGO van rajta, nyilván teljesen legális forrásból rakta rá a kínai...)
ami zavaróbb, hogy minden ajtónyitással átvált a Warning kijelzőre, ami ilyen általános autó állapot jelzés, minden egyéb információt is közöl ott, így például azt is, hogy gyújtás mellett ki van nyitva az ajtó - ez nem minden esetben optimális, bár gombnyomással vissza lehet térni az eredetire, ami a kijelzőn volt, de még nem találtuk meg, hol lehet kiiktatni“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
6030D #190756 üzenetére
Egyik ember így mondta másik úgy szóval nem tudtam melyik a pontos, de akkor RS.
Ez 184 LE, RS!Köszi Qru, MunezXBK és focvis!
Egyelőre csak ezt csináltam róla, mert kb 2 perccel utána leszakadt az eső azóta meg már koszos..
[ Szerkesztve ]
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
válasz
macilaci78 #190762 üzenetére
Egyértelmű és számomra is logikus.
De felmerült bennem, lehet hogy simán csak dizájn a full fekete?
-
6030D
Ármester
válasz
focvis #190766 üzenetére
Létezik, bár ez meg FL, szóval azért be kell feküdni alá.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kornyiktamas
aktív tag
Sziasztok.
Adott egy 2011es Audi A4 2.0 Diesel Automata valtos auto.
kb 150e km van benne (valós)
Olyan problemam van hogy leginkabb hidegen elindulasnal ugye Dbe rakom nyomom a gazt es nemindul az auto csak felporog akar 2000ig a fordulat es utana rántva indul. Ha pedig ovatosan nyomom a. Gazt de varok vagy 3-5masodpeecet akkor elindul lassan. Sajnos ha bemelegszik se a legjobb a helyzet a forgalomban.
Gondolok en arra hogy ha int valaki hogy elenged hiaba nyomom a gazt mar regen.. Majdnem ő indul meg mire észbe kap az autó...
a valto hangtalanul eszrevetlenul veszi az összes sebességet pedig. csak ez a késéses elindulas ami gondd nekem nagyon. Valakinek valami ötlet? Talan egy valtoolajcsere? Vagy teljes mas a problema es nem valto?
Köszi -
molnarpeter
nagyúr
válasz
kornyiktamas #190771 üzenetére
Olajcsere minden 60 ezer km-nél aktuális, lehetőleg szűrővel együtt. Ha a 120-as nem maradt el, akkor a DSG újratanításával kezdenék (van diagnosztika nélkül indítható és számítógéppel vezényelt módszer is), hátha csak kopás miatt ilyen.
-
Sziasztok! Megjött az OBDeleven, ki is próbáltam. Írt pár hibakódot de mind valami törölhető apróság volt (csak a dátumok zavaróak, 2100 utániak), kivéve hogy ki van kapcsolva a TPMS rendszer, ha szenzor nélkül is működik én szivesen visszakapcsolnám. Pénteken műszaki (németország) remélem nem szarakodnak miatta.
Ránéztem a DPF-re is amennyire lehet, ezt látom:
Illetve megnéztem mit tudnék aktiválni:
- komfort beszállást (hátracsúszik az ülés) sikerült.
Amiket akartam de nem ment, nem találtam:
-DRL hogy hátul is menjen (csak olyan van hogy led helyett tompított vagy köd menjen, meg a menüben megjelenítés is van)
-Tükörbecsukás automatikusan vagy távirányító hosszan zár gombbal
-Késleltetett fényszórómosó hogy elsősorban az ablakot mossam (csak kikapcsolás van, azt nem akarom)
-Komfort index villanások száma (csak be-kikapcs)
-Coming home/leaving home ne tompítottal hanem köddel
-Start-stop kikapcsolás
-Csomagtér távzárás (csak nyitás)https://tinyurl.com/rasoapro
-
kornyiktamas
aktív tag
válasz
molnarpeter #190772 üzenetére
most kerult hozzam az autó és szerintem ezen váltó olak csere sosem volt. motorolajat csereltettem eddig csak én is.. Vezerlést meg váltóolajat tervezem viszont ha ezen kivul mas is van vagy mashonnnan adodik ez a problema akkor igen csak elgondolkozom hogy ezutan is koltsek még rá.. de ha csak kisebb gondd volna vagy nem valtoproblema vagy motor akkor persze raszanom.
De pl ma is mentem vele egyet es ha kicsit ranyomok a gazpedalra akkorigy rangatva indul el az auto.(nemmindig) mintha megkapartatna az auto olyan az elindulas olyankor.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
kornyiktamas #190775 üzenetére
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
2015-ös Superb, 2.0 CR TDI,a klímapanelen van egy gomb: Rest (valami maradékhővel kapcsolatos cucc lenne - a kézikönyv szerint), de nekem totálisan döglött. Ez felszereltségfüggő? Vagy csak simán rossz a gomb? És mit csinálna?
Perpillanat ennyi kérdésem van. Ambition felszereltség.
üdv,
Dani -
-
Coyot
őstag
Sziasztok!
Rég jártam erre, passat még mindig megy mint a szél, most cseréltünk kuplungot meg dmf-et megint, még a nyáron meglesz a küszöb végi rozsda csinálva, és lassan a hangszigeteléssel is kész leszek meg a zárakat is újra cseréltem kompletten. Olyan finoman nyílik az ajtó mint az új autón. Turbó még mindig gyári, 436k km, tengelye nem lóg lapátok szépek - kíváncsian várom meddig megy még.
Na de amiért megjöttem, itt covid alatt nem kellett mennem sokat de mostmár érik a kis városi harcos valami jobbra cserélése. Anno itt talán Qru ajánlotta, a 3.2v6 os motort, ami már nekem is tetszene. A cél egy A3 lenne ezzel a 3.2-es motorral 2004-2007 körüliek. Megfújt motor nem kell, sokat fogom városba is használni, gyerek doki-ovi körökre is.
A gondom hogy így itthon nincs ilyen motorral talán van fenn 1 darab most hahun, a kérdés nincs valakinek vagy ismerősének eladó?
Má' nem
-
Doki16
addikt
válasz
hdanesz #190781 üzenetére
Nekem is benne van a Passatban. Soha nem láttam még működni. Hibridnél egyszerűen nem tud annyi felesleg hőt termelni (normál használat mellett) hidegben, hogy lehessen használni a Rest funkciót.
Golfban nálam szerencsére a benzines kályha gombja van ottA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
Na vegre felraktam a nyari papucsokat a Golfra.
Persze nem volt szerencsem, elmentem delelott a landzsas mosoba, mondom elotte lemosom a kocsit es a felniket, hogy egyszeru legyen utana a tisztitas, erre ki van irva, hogy 1 honapja bezart. Kb elotte lehettem utoljara. Na mondom nem megyek most 20 km-t, inkabb hazajottem es kicsereltem igy. Cserebe moshatom le kezzel a vastag fekport a felnirol, bar a belsejerol a landzsas moso sem szedte volna le.
Es ha az lenne a kerdes, hogy miert csak most raktam fel a nyarit, hat az ido itt csak a heten lett tenyleg koranyari, elotte ilyen 13-15 max, es reggelente inkabb 3-5. Mivel a suli honapok ota zarva, en otthonrol dolgozom, a kocsi kb heti 2-3x gurult el, abbol csak 1x ment 50 km feletti tavra. Es ugy gondoltam, ha mar sokat all egy helyben, inkabb a 16-os standard meretu "olcso" teligumi nyomodjon, mint a 17-es draga nyari.
-
-
válasz
macilaci78 #190790 üzenetére
Valami hasonló választ vártam első sorban, de azért utána megoldást is.
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
válasz
syIex #190791 üzenetére
jobb alsó sarokban a fogaskerékre böksz, ott van olyan menüpont, hogy adólogók
szerzel egy pendrive-ot, rámásolod a kívánt logo-kat .png-ben max 300x300 pixel méretben, és egyesével betallózod őket(szerk: lehet 250*250 vagy esetleg más méret fog működni, majd kipróbálod, nekem ment a 300x300)
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
válasz
syIex #190789 üzenetére
Hamár multimédia: RNS 510-es gyári médián van TV-tuner funkció. Namost németországban a világon nem fog be semmit, se analóg se digit nemtommé.
Magyarországon a Duna, M1, stb látszanak, de kép nincs (talán audió van ha jól emlékszem).
Lehet ezt a büdös életben bármire használni? DVD van benne de egyrészt ki a lópikulának van már dvd-je, másrészt ki akartam próbálni, találtam itthon egy 'Ötödik elem' DVD-t, valami újsághoz volt, és meg kellett volna nyomni az OK gombot a lejátszáshoz
Nincs OK gomb.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Saccco
nagyúr
Mitől lehet?
Az autó 55-90 km/h közötti kigyorsításra erősen rázkódik, oldalirányú remegést produkál.
Sebesség függő 100 km/h felett kicsit alábbhagy vagy a többi zaj elnyomja (?).
Sima úton városi tempó mellett érezhetően mozog jobb-balra.
Inkább a jobb elejében lehet érezni. Utasoldali taposó környékén.
A jelenség kinyomott kuplunggal is fennáll.Kerékcsapágy lett cserélve.
Belső féltengelycsukló szintén.
A kerekek centrírozva lettek és fel is lettek cserélve.1.9 PD TDI Octavia 2
Ötlet?
szerk.: Remélem nem difi csapágy.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Vivybaba85
friss újonc
Sziasztok! Valaki tudna esetleg segíteni mi lehet a baj? Vw polo 9n 1.9 sdi 2003 rendszámtábla világítás kábelt szét szabták..... kivágta a biztosítékot kicseréltük újra. Másnap reggel indítottam autót kidobott 3 olyan hibakódot ami képtelenség hogy legyen nem is mentem vele egyik napról másikra jöttek. Közben már kormány és légzsák lámpa is kijött műszerfalon. Biztosíték még valamit tönkre tehetett?Nem tudom pontosan melyik relé mit funkcionál? Köszi ha valaki válaszol!
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- PlayStation 5
- UbiForward24 - Prince of Persia: The Sands of Time Remake csak 2026-ban
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hosszabb videót kaptunk a Killing Floor 3-ból
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen