- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Direct One (műholdas és online TV)
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Synology NAS
- Windows 11
- Vírusirtó topic
- PHP programozás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI műholdas TV
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
Audi A3, 8PA, 2012.
Bénázok az izzócserével, már órákat szoptam vele, a bal helyzetjelző nem akart a helyére menni, pedig csak azért vettem ki, hogy ellenőrizzem a típusát.
A végén sikerült rendesen a helyére fordítanom (előtte nem volt rajta fogás), úgy, hogy előtte kivettem a fényszóró magasságállító motort. Igen ám, de ezt még kevésbé bírom a helyére imádkozni .
A kis sínbe bele kéne erőltetnem a mozgató végén lévő gömböt, míg bepattan? vagy oldalról valahogy becsúsztatni? nem akar egyik sem sikerülni.
Azt el szeretném kerülni, hogy az egész lökhárítót le kelljen csavarozni, főleg hogy az egyik oldala sérült egy túl magas padka miatt. Szóval nem olyan egyszerű minden csavart kicsavarni. Ahogy tapasztalom, a lámpatest pedig enélkül nem jön ki.
Sírok.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Gyula84
veterán
Üdv használt már valaki M.I.B.- et a navihoz?mhi2q navi
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
veterán
-
cross56
senior tag
Sziasztok!
A kocsimon kavicsfelverődésekből adódó apróbb rozsdapöttyök vannak. Pl. Motorháztető, ablakfölött a géptető, kerékjárat ív az első sárvédőn.Tényleg aprók, viszont a kérdésem az lenne, hogy ezeket akár még fényező is tudja orvosolni, vagy inkább karosszéria lakatoshoz forduljak?
-
cross56
senior tag
válasz molnarpeter #201159 üzenetére
Rendben, köszi
-
-
bul07
nagyúr
válasz cross56 #201158 üzenetére
Azt azért vedd figyelembe
Hogy bármilyen fényezés csökkenti a kocsi értékét, főleg ha "fiatalon" próbálod majd eladni, biztos hogy méregetni fogják és alkualapnak tekintik.
Költesz is rá, majd még alkudnak is miatta
(egy bizonyos kor után csak nagyon elvakulnak várnak sértetlen kocsit)És az is pakliba van hogy megcsináltatod és rá egy hétre kapsz megint egy vagy több kavicsot és újra ott lesz egy vagy több pötty
Ha nem rozsdásodik én lekenném átlátszó körömlakkal, hogy ne is kapjon bele
Ha meg már barna akkor vennék rozsda átalakítót azzal lekezelném, majd utána körömlak( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
kisharsany
tag
válasz SzlobiG #201163 üzenetére
Meg azt se hagyd ki a képletből, hogy akik nem tudják majd fizetni a rezsijüket, azok valószínűleg nem az a kategória, akik nyolcas Passattal járnak, hanem akik még jobban fognak vigyázni az F Astrára meg az Ignisre, mert ha bármi baj van, esélyük sincs másik autót venni...
-
veterán
válasz kisharsany #201167 üzenetére
Nagyjából jogos amit írsz. Viszont amikor meglátja a jóember, hogy 300 k a decemberi / januári / stb. fűtésszámlája, akkor elgondolkodik, hogy akarja-e cserélni a B7-et B8-ra.
Főleg "hobbi" kategóriás 6-12 m-s autók árát követem, azoknál figyeltem meg árkonszolidációt az utóbbi hónapban, ugyanakkor az aktuális árak még a tavaly ilyenkor látott árak felett vannak. -
kisharsany
tag
válasz focvis #201168 üzenetére
A 6-12 milliós autók árait nem követem, lehet ott úgy van. Én 4 millióig keresek autót, mert hitelt nem akarok, de gyakorlatilag nincs semmi. 18 hirdetésfigyelésem van beállítva hahun, ebből van olyan is, ami a környező megyék összes autóját figyeli és ma is egyetlen egy olyan autó volt az értesítések között, amit érdemes volt a böngészőben megnyitni. És én nem a 100 ezer km futás alatti kategóriát nézem...
Ilyen körülmények között nagyon sokáig nem kell arra számítani, hogy normalizálódik a helyzet, főleg hogy a hozzám hasonlók sok-sok hónapon, éven át azonnal vinni fogják a jobb autókat, amint piacra kerülnek - de ugyebár nem kerülnek...[ Szerkesztve ]
-
bandi0000
nagyúr
Na közben csak kiszenvedtem, hogy milyen autót vegyek
Vagy Passat B5.5 vagy B6
Van valami indok, ami miatt lebeszélnétek a B6-ról? Mármint sokkal több a hibalehetőség, drágábbak jóval az alkatrészek stb stb?
B5.5 ből nyilván az 1.9PD TDI lenne
B6-ból viszont ahogy néztem vagy a 2.0 CRTDI vagy 1.6I., ez utóbbi biztos lomha, de lehet kipróbálnám valahol és azt mondanám, hogy elég lenneXbox One: bandymnc
-
rbalint88
addikt
válasz Saccco #201171 üzenetére
Vagy csak nem keresunk eleget egyebkent euroban is mennek fel az arak, erre csak ratesz a forint szarnyalasa…
ugye ha GuntherJurgen kovetkezo autoja 5000€-val dragabb lesz, akkor a jelenlegi autojat majd dragabban probalja meg eladni, hogy csokkentse a koltsegeit. Aki ezt az autot megveszi, ugyanigy jar el a sajatjaval es ez a spiral szepen vegigmegy az aljaig, aztan oda jutunk, hogy az olyan autokat is fel millioert akarjak eladni, amiknek a bontoba leadasaert is a tulajnak kellene fizetni. Mivel az alkatreszarak is emelkednek eleg durvan, ezert a fenntartas is dragabb lesz, ezt is szeretnek ervenyesiteni az eladasi arban a tulajok (szinten vesztesegminimalizalas). Egyebkent is (europai) rendszerszintu torekves, hogy ne autozzanak ennyien, lehetoleg azt is villannyal es onvezetve egyaltalan nem vagyok EU-ellenes, de amit az autozas/autoipar szabalyozasaval nagy mosolyogva, sotetzold deliriumban csinaltak, azzal gyakorlatilag Kina kezebe adtak a poziciot, mert leoltek az egyik gazdasagi fejostehenuket. Ennek nyoman (foleg premium) gyartoi oldalrol is arra kezdenek berendezkedni, hogy nagyobb profitrataju, dragabb modelleket fognak csak fejleszteni, szep lassu zsugorodas, sorvadas indul be, a proletar tomeggyartok meg osszeomlanak es jonnek helyettuk a kinai autok. Ha igazan blfszok, akkor ez 20 even belul teljesen vegig is megy.
szep uj vilag, taps, puszi, fuggony le.
(A gyerekeket erdemes kinai nyelvre tanitani az angol mellett) -
veterán
válasz K Norbi #201170 üzenetére
Szvsz túlárazottak*.
A jelenlegi Golfomat anno 1,5 évesen X forintért adtam el, majd visszavásároltam X mínusz 2 millió Ft-ért, ha ma lassan 7 évesen el akarnám adni, akkor X + 0,3 m-ért tenném fel, és újra X-ért adnám el.
Ennyi infláció közel sem volt, hogy a 7 éves autó annyit érjen mint 5,5 éve a 1,5 éves.*Ahogy az ingatlanok is, és a boltban is túlárazott lassan minden, a benzinnek is 300 forintnak kéne lennie. 🤗
-
veterán
válasz kisharsany #201169 üzenetére
Nem akarok most sem venni, sem eladni, tavasszal megvettem amit akartam. Ennek ellenére nézem az árakat (18 modell van hirdetésfigyelőben), néha elszörnyülködöm, néha a korábbiakhoz képest meglepően jó vételek bukkannak fel, azok gyorsan el is tűnnek a hahuról.
-
-
iceQ!
addikt
válasz bandi0000 #201172 üzenetére
1.9 105 paripa is jó B6-ból, nekem az van. Enni nem kér, gázolaj legyen benne meg olaj csere 10 000 km-ként.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
bul07
nagyúr
Kis turbó tudás
Így pusztul a turbó: mennyire fáj a javítás? - Turbójavítóműhely-látogatás
(videó)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #201181 üzenetére
Ez mikor jelentkezik? Most járok 210 ezernél (hivatalos a km óra állás)
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz focvis #201157 üzenetére
Én is tapasztalom ezt, mármint a piac lassulását, és az árak csökkenését.
Először azt vettem észre, hogy vannak autók, amelyeket hetek, hónapok óta látok a használautón, gondoltam sz@rok, de nem, mert volt, amit én magam is megnéztem, és teljesen jónak tűnt.
Több ember is jelezte már pl. a passat B8 csoportban is, hogy nem nagyon mennek el az autók, csak nézegetik, hitegetik az eladókat.
Nem azt mondom, hogy abszolúte átfordulás van, de hogy valami készül, és az előszele már itt van, a biztos.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #201185 üzenetére
BLS
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
bandi0000
nagyúr
válasz molnarpeter #201181 üzenetére
Akkor majd agyalgatok rajta mi éri meg, 5.5 ugye 1 milka a telteje +-, B6 meg 1,5 -2 max ami szerintem már vállalhatók, bár ott is elég drága a teteje
Xbox One: bandymnc
-
HUTCHDB
nagyúr
Na, én ezért nem nagyon szeretnék magamnak 1.4 TSI -t (150le)
Egyszerűen brutális a városi fogyasztása.
Delutan Budapesten közlekedtem a céges Octaviaval, kb 35 km-t, klímával, start-stop kikapcsolva.
Nem volt versenyzés, nem volt indokolatlan gyorsitgatás és ez lett az eredmény:Ugyanez 2.0 CRTDI (190Le) Tiguan 4Motion 7-7,5 liter.
[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
vzsryl
nagyúr
válasz HUTCHDB #201188 üzenetére
Nekem 7 l környékén volt városban a 2.0CRTDI@140LE-s, de az 5 mázsával könnyebb, szívó 1.4-es G Astra 11.5-ös átlagot produkált ugyanott, sőt előtte az 1.5-ös Almera is 11 felett volt. Ezért sem értem a dízelek szivatását városban. Amíg nem volt gázolajos tapasztalatom, addig mindenki azt mondta, hogy városban a dízel is ugyanannyit zabál. Ja, igazuk volt…
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
Érdekes dolgot tapasztalok B7 2.0CR DSG6 Passaton, erősítsétek már meg, nektek is így működik?
Ha tempomattal megyek (ami nekem távolságtartós, nem tudom számít-e valamit), hiába teszem a váltót S-be, pont ugyan úgy kapcsol, mint D-ben, tehát lent tartja a fordulatot amennyire csak lehet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz HUTCHDB #201188 üzenetére
céges akkor meg is van, miért eszik ennyit viccet félretéve, egyszer valami 4 liter körüli (+/- 0.2, régen volt) kijelző szerinti átlagot csináltam, mikor nem akartam tankolni. O3 liftback, még csak nem is CoD motoros volt, viszont annál inkább hypermilerkedtem, szinte kizárólag pulse&glide és autópályán korlátozott tempó, fél szemmel folyamat a pillanatnyi fogyit nézve.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz iceQ! #201186 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint ugyanaz a csapágy, szóval érintett kéne legyen, csak pluszban ott a DPF. (Részecskeszűrős változatok vezérműtengelye is fokozottabban kopik az anélkülihez képest, nem olyan kemény az anyag talán...)
Neten kutakodva a PQ35 platform (keresztmotoros, Golf 5 éra) ami érintett a dologgal, hosszmotor talán nem...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #201197 üzenetére
Erről a pulse&glide-ról mesélnél kicsit? Vagy valamilyen linket bedobnál? Ezt nem a priusosok nyomják? Dízellel hogy alakul ez? Coastingot érdemes hozzá bekapcsolni? Vagy jó 6-odikban motorfékkel lassulva is?
https://tinyurl.com/rasoapro
-
enddav
aktív tag
válasz molnarpeter #201197 üzenetére
Én most csináltam negatív rekordot és ezzel megspóroltam a külföldön való tankolást. Udvar határátkelő - Dél-Horvátország Bosznián keresztül oda-vissza. 1073km 50,71 literrel = 4,73l/100km és még nem világított a csóróságjelző. Mindig úgy tankolok, hogy kattanás után belepréselek még ~2.5 litert.
'13 golf7 1.4 tsi 122le cmbaEgyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos tablet topic
- Kés topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Assetto Corsa Competizione
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest