- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vírusirtó topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Windows 11
- DIGI internet
- Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz challo #215649 üzenetére
Sokszor függ ez attól, milyen fejegységgel lett anno rendelve a verda. Én nem kértem navigációt, de az okosabb fejet kénytelenek voltak beszerelni az extraként rendelt Canton miatt..
Most, ha navit szeretnék, harmad áron be tudják kapcsolni a gyári ajánlathoz képest. Új autó koráabn 900 euró lett volna, így csak 320. Még nem volt rá eddig szükségem, ezért nem is vettem meg.
-
challo
csendes tag
-
-
zsoltip
őstag
Üdv Fórumtársak!
Skoda Octavia 4, 2021 évi, kombi.
Elektromosan behajtható vonóhorgot, és annak beépítésre keresek jó árat, persze a szakszerű, hozzáértő installáció mellett.Elsősorban Budapest környéke, de bárkit tudtok ajánlani, az ár alapján mehetünk messzebbre is.
Köszönöm. -
-
=WiNTeR=
senior tag
Golf VII motorháztető zajcsillapító szigetelésből milyen márkát érdemes venni, van amelyik jobb, mint az OEM? A mostani elég ergya állapotban van az elemek és a nyest miatt. Van Wezel-t nézegettem, amiről valami értékelés is fellelhető.
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
TayRol
veterán
válasz daniel2121 #215661 üzenetére
VW-nélkül lehet, 600k körül van utólag. Skodát nem tudom.
-
TayRol
veterán
válasz TayRol #215662 üzenetére
iPhone kijavított, szóval VW-nél.
bitpork: utólag én sem kérném, bontás, vágás (gombok helye), stb, plusz a gyári esetében más a hűtés is és egyebek - azt hiszem.
1.5? Jesszus. Mondjuk az Ódi az 1.5-es szorzó a népautóhoz képest ugyan azon alkatrész esetében is.
[ Szerkesztve ]
-
válasz TayRol #215662 üzenetére
Már ha elvállalják. Hallottam olyan szervizest akik inkább lebeszélték az ügyfelet
MOD
És anyagban 600 szerintem. Tavaly volt egy rámfutásosom. A kihajtható horog gumiharangja megsérült. 1,5 milliót mondtak a cserére de ezt a biztosító nem fizette ki.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #215664 üzenetére
Uh!, ez a vonóhorgog meredek téma! Nekem vagy nyolc évvel ezelőtti tapasztalatom van erről és tudom, h akkor több mint kettő millió lett volna az ár a PB-nál. Ezek csak az alkatrészek árai voltak akkor!! Több tételből állt a cucc. Ahogy írtátok a hűtést át kellett volna alakítani. Már nem emléxem, h nagyobb vagy dupla ventillátorosra. A csomagtartóban valami burkolat csere a gombnak, és kellett volna egy kábelköteg csere is. Továbbá a gyári vonóhorog, meg a vezérlése, annak programozása, mert ha vontatmány van akkor a tolatáskor a hátsó szenzorok nem, vagy másként viselkednek, ezt a kijelző meg is jeleníti. Nem is lett volna baj ezzel, szerettem volna megrendelni, viszont a vezérlésének a programozását csak a márkaszerviz végezheti el, (szerelőm vállalta volna a beépítést) na itt léptem vissza, mert a visszahívásos az autó, érintett a dízel botrányban, nem akartam, h belenyúljanak. Volt még egy gusztustalan dolog ebben, h a horog takaró műanyagot kézzel kellett volna, minden nyitás előtt, és zárás után nekem le és feltenni. Ha már így van akkor teljesen mindegy, h a fedél mozgatásakor én teszem a helyére a levehető horgot. Így ezt az utat választottam, levehető BOSAL horog, ileszthető CAN elektronikus vezérlés. Igaz, h tolatáskor fügyül mint az állat, de lex@...rom, ezzel lehet élni, meg egy gombnyomás és kikapcsoltam. Így is közel 500eHUF volt a művelet, úgy, h az elektronikát én kötöttem be. A felszerelést egy karosszériás műhlyeben csinálták. Majd műszaki, szürke rendszám (csak kerékpár szállításra használom) oszt, azóta is minden faxa!!
Joe
-
veterán
válasz simonjoe #215665 üzenetére
Tyű, nekem meg van gyári kihajtható és még soha nem használtam
Legalábbis a 3 év alatt mióta megvan a kocsi.
Az előző kocsimon fix volt, levehető de összerohadt véggel. Azzal talán egyszer utánfutóztam párszáz kilométert a 6 év alatt.
Kedvem támadt venni egy futót vagy egy ilyen biciklihordozót csak hogy tudjam használni, ha már ekkora érték sokaknakhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
-
ArthurShelby
addikt
-
simonjoe
őstag
válasz rasotamas #215666 üzenetére
Ha van, használni kell!! Szerintem egy hasznos dolog, pontosabban nekem 1xűbb a kerékpárokat szállítani, mint tetőn. Ráadásul nagyon korrekt így a gyári takaró fedéllel, két patent tartja a helyén, ha nincs horog, nem is látszik semmi a seggén, csak szakavatott szemeknek tűnik fel. Én időnként egy olajos ronggyal kitörlöm a horog fogadó furatát, nem szokott szutykos lenni, mert ha nincs benne a horog, akkor egy nagyon passzentos betéttel le lehet zárni. A horog csap rászét is ápolgatom, így talán nem lesz gond.
#215667Qru:
Nekem elfogyott a bizodalmam a márkaszervizek irányába, és ez most teljesen mindegy, h melyikről beszélünk. Ha nincs kapcsolat, hülyére vesznek. Egyébként utána jutott eszembe, h le lehetett volna "szedni" a gyári szoftot, és ha úgy alakul azt vissza is tolják. Mint ahogy el is rakattam már.Joe
-
veterán
válasz Corsa02 #215656 üzenetére
Ez elég jó cucc igen viszont akinek nem csak Android Auto hanem Apple Carplay is kellene azoknak sokkal jobb választás lehet egy CarlinKit 5.0!
Én is azt használom és tökéletesen működik mind a két telefonnal.The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
-
veterán
válasz Corsa02 #215676 üzenetére
Nekem eddig a Passatban és a Superb-en is jól működik. Egyetlen anomáliát láttam eddig, hogy amikor bedugva hagytam egyszer nem töltött be a HMI csak fekete kép volt. Lehúztam aztán ment rendesen. Bár mivel csak egy USB van az is a hamutartónál nem hagyom bedugva, mert idegesít kicsit, hogy olyan "igénytelenül" ki lóg és nem tudom kényelmesen be zárni csak, ha erősen feszíti a kábelt..
Passatban sokkal jobb helyen volt a könyöklőben..The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
-
TayRol
veterán
Na, 9000 km alatt most esett le a nívó minimumra és jelzett a kocsi. 99%-ban pályán van használva, és ez elvileg még a nem olajfogyasztó verzió. Éljenek a modern dízelek.
-
aktív tag
Fogyi téma.
Szombathely - Hollandia, 1x álltunk meg tankolni.
-
Lisztok
lelkes újonc
Sziasztok!
Találtam egy 2007-es évjáratú eladó Audi A4 2.0 ALT 7 fokozatú multitronicos autót, 320e futott km-el. Vélemény erről a típusról? Népitéleten egyetlen értékelhető ítéletet találtam róla, ott a fogyasztását leszámítva összeségében pozítív volt a verdikt. Itt van valakinek tapasztalata ezzel a típussal?
[ Szerkesztve ]
-
VGYke
addikt
Sziasztok!
2023 nyáron autószállítóval szállították az autóm. Kérdésem: autóklubos autószállítóra fel, vagy levonszolás közben, esetleg szállítás alatt elmászhatott az első futómű beállítása?
Mert valamikor 2023 nyáron elmászott és megette a két első gumit. Azért biztos hogy nyáron történt, mert a téli gumiknak semmi baja, így nyár előtti télen még nem volt probléma, valamint a 2 hátsó gumiknak sincs baja, amik vélhetőleg előző szezonban elől voltak.
Szóval történhetett a futómű elállítódás a trélerezés miatt? Meg ha igen, hogy tudnám ezt bizonyítani?
Tanulságként, leírom a történetem, csak hogy más ne járjon így!
VW Jettáról van szó, amely az eladásnál hát ha számít alapon, folyamatosan vezetett szervízkönyv miatt, eddig VW szervízben volt szervízelve, így járt mellé az a bizonyos VW Mobilitás garancia.
Történet nyaralásom alatt, a lakóhelyemtől 330 km-re Keszthelyen, szombati napon egy parkolóban kezdődött. Az indítókulcs házából kitört az indítókulcs. A pótkulcs ugye 330 km-re volt.
Mire is jó a mobilitás garancia, ha nem arra, hogy segítsen. Kell egy új indítókulcs ház, és innen már én is megcsinálom, át kell tenni az elektronikát, egy kis csappal rögzíteni az indítókulcsot a forgó műanyag tartóban, 2 perc.
Hívtuk a mobilitást, egy nem túl kedves csaj intézkedett, mondta hogy küldi akkor az autómentőt amivel elszállítják a Jettát, meg hozzák a csereautót, amivel továbbmehetünk. Mondtuk, hogy de hát minek mindez, adjanak egy kulcs házat, stb. stb. de csak erőlködött hogy szabály az szabály, indíthatatlan az autó, így be kell szállítani a szervízbe, meg kapok csereautót, de ne aggódjak ezt fizeti a mobilitás garancia, nekem csak a javítás költségét kell kifizetni. Kérdeztem hogy az mennyi, de erre nem tudott válaszolni, aztán közösen megsaccoltuk hogy 20 eFt-nál biztosan nem több… Így, a hétvége és a csereautó miatt belementem én tapasztalatlan, nagyonhülye!Keszthelyről autómentővel a legközelebbi VW szervízbe szállították az autót, ami Zalaegerszeg volt. Hétfőn hívtak, hogy mi legyen, mert megrendelnék az új kulcsot a gyárból, ami felprogramozással együtt kb. 140 eFt, mehet a rendelés?
De kulcsrendelés a gyárból több mint egy hét, a bérautó meg ennyi ideig nem lehet nálam.Hoppá, vitatkoztam még egy darabig, de mondta a csávó, hogy ők nem foglalkoznak „barkácsolással”, meg miért nem tájékozódtam előre, mennyibe fog ez nekem kerülni.. B*zdm*g nem a mobilitásgaranciásnak kellett volna tudni ezt, mert nála tájékozódtam, de neki f*ngja nem volt, rajta kívül meg még kit kellett volna megkérdezni szombaton?
Nem kötelező elfogadnom az ajánlatukat -mondta, de akkor a Keszthely Zalaegerszeg közötti autószállítási költséget és az autóbérlést ki kell fizetnem, de árat nem tud mondani, mert ezeket külső szolgáltatók végzik, egyik autót ment, másik meg bérbe ad, kérdezzem meg őket.
Egy egész délutánt eltelefonáltam mire kiderítettem, hogy az autószállítás és bérlés díja drágább lenne, mint az új kulcs, így megrendeltem.
De Zalaegerszegről haza kellett menni a pótkulcscsért, majd vissza (380-380km) így előleg befizetése után elhozhattuk a Jettát, majd több mint 1 hét múlva mehettünk vissza a megrendelt kulcsért (380-380km). Nem postázzák, mert ők programozzák fel a kulcsokat az autóhoz (vagy fordítva?)…
Ezek után jó sokat járkált az autó és gumicserénél vettük észre, hogy a 2 első gumi belső peremei nullára lekoptak, a nem kopott gumikon 6 mm a profilmélység. Állítólag 6-7 mm volt a kerekek dőlésszögeiben.kutya az ember legjobb barátja... lenne, ha tudna kölcsönadni
-
-
daniel2121
senior tag
Sziasztok Skoda Octi 1,5tsi-be után kell tölteni az olajat,legalábbis kiírja. Nem emlékszem pontosan hogy mit tettek bele. Tudja valaki milyen olajat töltsék rá? Nekem 0W? rémlik.
-
Corsa02
őstag
-
aktív tag
válasz daniel2121 #215690 üzenetére
0W-20 a gyári előírás.
Legutóbb Mobil Esp X2-t vettem. -
Corsa02
őstag
válasz daniel2121 #215693 üzenetére
Akkor ahogy írták is, VW508/509 0W20.
The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
-
Corsa02
őstag
válasz daniel2121 #215699 üzenetére
Mennyit mentél/mész el vele az olajcseréig?
The Truth Is Out There --->
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen videókártyát?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen okostelefont vegyek?
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen