-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Morris #37355 üzenetére
A legelső szempont tuti h a környezetvédelem. A latyak által is említett csereperiódus is sokat nyom a latban. De nekem van még egy tippem. Szimplán azért nem maxra hajtva gyön ki vmi, hogy lehessen még pézt elkérni érte....
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #37344 üzenetére
Igen van ha jól emlékszem.
De csak a gyári és az utáni mérés ilyen negyed lapnyi méretben. De a görbén látszik a változás.
De hivatalosan benne van az ABT német rendszerbe hogy ekkor meg ekkor ennyi KMnél ilyen olyan chip.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Morris #37349 üzenetére
Mind igaz amit már írtak neked.
Illetve sztem az,hogy a kiadott motorok bárki is legyen a gyártó ritkán van kihegyezve, általában mindig egy optimális tartós teljesítményre tervezik.Morris : milyen verdád van ? Nyáron gyorsuljunk a mátyásba XD
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Morris #37359 üzenetére
Ja téllegggg..
Nem rémlik a verda XD majd idén. XD
Ha borotvahabból üzenet lesz a kocsidra fújva gondolj rám
Áá dehogy csak viccelek
Tavaly éjszaka a szembeszomszédnak lelopták a Tanuló jelet a kocsi tetejéről... jött át hogy nem e mi voltunk mert nem jó poén...
hát mondom kösz.
Szerintem azóta is azt hiszi hogy mi voltunk. na mind1 ő baja XD| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Fritz Teufel
addikt
Sajátom 1 napos korában. Csak a porszívómotort sajnálom, de utólag már nincs mit tenni
Seat Ibiza 1.2 12V Reference 2008 Graphite-Grey Metal
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
cafat
tag
Sziasztok! 2004-es Skoda Fabia 1.2HTP autómnál nagyon hangos lett a futómű, menet közben morgó hangot ad. Ha menet közbe kicsit balra fordítom a kormányt akkor elhallgat.
Kb 1 hónapja volt első lengőkar szilent cserélve. Akkor már jelezte a szerelő hogy csapágyas lesz.
A kerékcsapágytól adhat ilyen morgó hangot? Azt is párba szokták cserélni vagy elég csak azt amelyik morog? Milyen márka ajánlott? Milyen árba vannak ezek? -
Morris
veterán
válasz Fritz Teufel #37362 üzenetére
Ne foglalkozz vele. A 110-et ez is viszi. Kis motor, hamar bemelegszik, ha óvatos vagy akkor fogyasztásügyileg is karban lehet tartani.
Nekem is 1.4-es van 72 lóval
(azért ennyi, mert 3 ló sztem elszökik a gyűrűknél )
De majd kiskokó beszámol róla, hogy milyen az amikor otthagyja az 1.4 a 3ezres tédéijét.
A tejszínhab meg majd jól összekeni a szélvédőjét amit leránt az enyémről a menetszél![ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Morris #37364 üzenetére
Na ne izéélljj már.
Tavaly voltunk ilyen 4es Golfal is lent (nem tudom azt láttad-e) ezüst 17" ramses felnivel, sötítítve.
na az 1.6 benzin de hogy a a fos megette a 10ltert/100kmeneként ...
Többet fizettünk a tankba mint nekem az A6ba baszki...
Azon azért kivoltunk... már azt hittük a haver akar lehúzni... de a szemem láttára esett a tank mutató úgy hogy csak na.... jó lefelé éjszaka 180al jöttünk de akkor is..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
VR6-Fan
veterán
-
Fritz Teufel
addikt
válasz Morris #37364 üzenetére
Valóban lehet vele takarékosan gurigázni, de míg én 90 km/h magasságában kell tartsam hozzá, mások ugyan ezt produkálják nagyobb kasznival, magasabb sebességtartományban. Nálam eddig a 45 literes tank mellett 738 km-es etap volt a csúcs. Még önerőből betudtam vele állni tankolni Egy hibája van, amit a szakszervizben sem tudtak javítani, hogy az órája körülbelül évente egyszer pontos. Mindegy, hordok kárcórát. Egyébként jó kis jószág, megszerettem.
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #37366 üzenetére
Ja értem.
Ezt németbe tették bele.
Igazság szerint jobban 100 felett venni észre...
100ra a gyorsulása ugyan olyan mint egy Sima 3.0Tdi de én ezt betudom már motor és váltó elhasználódásának ami bejött a 240ezer km alatt.
Egyszer lett mérve 8.2sec alatt van százon. Megnéztem jó pár ilyen youtubos videót és azon a gyáriak is ennyi mennek 100-ra de azokban nincs 150 felett KM egyikbe se de inkább 100e km alatt.
Viszont 130nál 6osba úgy megindul mint az állat. Pályán lehet vele alázni... nem vagyok olyan fajta.. de az elmúlt másfél évben olyan 3-4 eset adódott már amikor valami idióta faszoskodott aztán a porrá alázás nem elég jó szó arra amit kapott... XD| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tomcsi23
veterán
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #37368 üzenetére
Az ilyen gépek nem 0-100 között mutatják ki a foguk fehérjét. 0-100 között lehet még én is otthagylak, viszont fölötte már a tiéd elkezd menni rendesen, nekem meg szépen fogy el.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Kiskokó
veterán
válasz FoBCRaistlin #37371 üzenetére
Na és mi az amivel Lehet otthagysz 100ig ?
Én is tudom ezt amúgy persze. Nemtudom alap esetben milyennek kellene lenni. Szerintem 100ig is jobban kéne egy picit menni a chippel neki. De mondom a motor és váltókopásnak betudom. AZért ígyis megy.
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #37372 üzenetére
Csak egy ibiza.
Az ilyen erős, és nagy kocsik 100 fölött mennek komolyan. Nemrég volt szerencsém egy 335d-hez csippelve miegymás. 250-es utazó olyan neki mintha mise' történne.
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #37371 üzenetére
Mire az a nagy bódé megmozdul, Luigi már a 2-est kéri.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Kiskokó
veterán
válasz FoBCRaistlin #37373 üzenetére
hát igen ez tény és való.
7.9es átlaggal lementem 500km-ert 140-150 tempomattalMelyik 535d-t? a E60/61-eset? vagy az F10-est?
Én is mentem az új F10-es el 2012-es 320ló asszem a 535d. Nagyon kemény volt.
Annyival ment jobban az én A6-omtól mint mikor átültem az A6ba a 2.0 Tdi A4 után XD| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #37376 üzenetére
Ez 335D volt, m packett, minden ami kell. (bár új lökősre nem tellett a tulajnak)
Sajna annyira nem értem melyik melyik, csak annyit tudok, hogy más fogalmam lett a nyomatékrólTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Kiskokó
veterán
válasz FoBCRaistlin #37377 üzenetére
Ja 335 bocsi elnéztem
3-asba még nem rakták az új 35D motort abban "csak" 280 Le van kb.
Az új 35d 320 ló... abba nem tudom mit csináltál volna a nyomatékkal XD. hát igen azért amikor száraz aszfalton tök egyenesbe megnyikkan az X drive a 245 körüli gumikkal az eléggé meggyőző tud lenni| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #37378 üzenetére
Ehhez hozzá volt nyúlva. Carbonfóliázva, körbe "vadriszató" stb. Akadt egy kis nyomatík, pedig nálam is van sacc 380-400. Kormányon váltólapok. Hamar csendben maradtam.
Meg a szerelőm valagába is belerúgok ha ilyen gépeket mutat, mert lassan 1,2-es szívó bengásnak fogom érezni Lui-t is.Hopp, a másik véglet se maradjon ki. Most már láttam kinyírhatatlan szutyuki motort is darabokban. szó szerint mert a főtengely sem volt egyben
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
válasz FoBCRaistlin #37379 üzenetére
Lassan persona non grata leszel, mert nem akarod megmutatni Lui-t....jó lenne ha mielőbb nyomatnád a fotókat!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Balupapa
senior tag
-
válasz FoBCRaistlin #37384 üzenetére
Akkor ha jól értem:
1-egy csippelt Ibiza szerinted szégyellni való
2-mivel mi itt mind büszkén mutogatjuk a "gyereket", mind nárcisztikus antiszociális majmok vagyunkhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz bitpork #37387 üzenetére
Nem, nem szégyellem.
A mai napig imádom, sőt valamennyire büszke is vagyok rá.
Akárhányszor ránézek tetszik.Ezektől függetlenül nem érzem úgy, hogy mutogatnom kéne.
2: Isten ments, hogy bárkit is ilyen jelzőkkel illessek (bár balupapa gyanús kezdetek óta )
Egyáltalán nem gondolom így!
Balupapa: Részben igazad van, még nem teljesen az enyém.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Kiskokó
veterán
Hm.
Az jó
Nagyon szerettem a Passatunkat annó volt nálam másfél évig.
Az 1.9 PDtdi alapból egy pörgős harapós kis motor.
Igaz kicsit nyers a hangja. Főleg hidegen.
Amikor meglett az A4 a passzító kint állt... jajj nekem mikor -9fokba inditottam 2nap állás után. Az a hang te jó isten. XD| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #37391 üzenetére
Az a baj, hogy túl sokat nem mentem egyéb dízellel.
Én szeretem, tény van egy cold start vidim, ahol asszem -13 van, és nem tuti, hogy azonnal ment mind a 4 henger.Én szeretem a hangját.
Ha már hang... akkor nem hallottad a kehes Frontera dízel hangját, amit én 2 hete Te jóóóó isten, menekültem a műhelyből. Ezentúl dokumentálom a kalandjaimat ott.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Kiskokó
veterán
válasz FoBCRaistlin #37392 üzenetére
Nem rossz a hangja nekem is tetszett de azért hallani rajta hogy érdes.
Akkor tudod miről beszélek hidegindításkori hangról XDAmúgy Nem Német dízeleknek szerintem egyiknek sincs jó hangja...
Opel elmegy de ugye az is német.Ha már 1.9PDTDI nél tartunk
Sok mindenben tájékozott vagyok stb.
De ma használtautó-hu-t nézve kellet megtudnom hogy GOLF IV-ből van GYÁRILAG 150Le-s 1.9Pdtdi!!??!!??Tudtátok? Valaki vezetett már ilyet? Passatba pl miért nem tették ?
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Kiskokó #37393 üzenetére
Annak a mocija úgy csattogott, komolyan féltem, hogy rám robban.
150 lovas PD ARL moci.
A Cupra ibiben meg volt gyári 160 lovas... olyanra fájt a fogam, de esélytelen volt.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
#00809728
törölt tag
Aki úgy gondolja törödne a "kicsikéjével" annak itt a lehetősége...
-
válasz FoBCRaistlin #37395 üzenetére
Nekem meg fotókra fáj a fogam, de arra is esélytelen vagyok
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #37398 üzenetére
Lol.
De ugye, a későn érkezőknek nem jut már minden kedvezményből.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs