- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Windows 10
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Autodesk - Revit
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JHONNY 79
aktív tag
5×112 -es kell rá. Az érdekelt csak hogy az Audi felniben a kerékcsavaroknál a kúpos kiképzés megegyezik e a 2-es Octiéval. Tehát az A3 felni az Octi kerékcsavarokkal rögzíthető e.
-
-
Morris
veterán
Azért csak lehet "csippelni" az én kis 1.4 16V AHW-met is! [link]
-
troland26
őstag
sziasztok
Van egy 2003-mas 1.2-es Ibizám . Jöttem haza a kocsival és elkezdett rángatni illetve kigyulladt a motordiagnosztika lámpa . Olyan mintha 1 henger nem menne ( amúgy is csak 3 van ) 2 éve is csinálta már ezt akkor kicserélték az egyik gyújtótrafót . Szerintem most is ez a gond . Éppen elkaptam a szerelőt betoltam neki a kocsit . Azt mondta , hogy majd holnap megnézi . Elmondtam neki , hogy mi a helyzet anno ők cserélték a szóban forgó alkatrészt . Hazafelé gyalogolva eszembe jutott , hogy mi van , ha csak az egyik gyertyám szállt el . Van különbség a kettő hiba közt ? Mármint ugyanúgy viselkedik , ha a trafó szar és akkor is , ha a gyertya ment ki ?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #37467 üzenetére
Nincs mit rajta bogozni, ha ET számban nagyobb eltérés van, akkor megváltozik a geometria, mait hozzá kell igazítani. 20mm geometria szempontjából kúr...a nagy különbség, mert geometriát nem csak egy kerék szemszögéből kell nézni, hanem az egész rendszerhez képest.
1 tengelyen oldalanként 20mm, az összesen 40mm differencia. Főleg egy ilyen firmányosan-furmányos futóműnél sokat számít, ami az A4 alatt van.
Pl A3 platformon nem lehet állítani a kerék dőlési szögét, adja a torony.(csak összetartást és a hátsó hídhoz való viszonyt)
Nálad a dőlési szög is állítható.Ha minden gyári akkor a 17-es és a 15-ös kerékhez is más geometria tartozik az eltérő ET miatt, és ott nincs 20mm eltérés, de még a fele sem.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Balupapa
senior tag
-
m4rc!
őstag
Sziasztok! Nemrégiben vettem egy Skoda Octavia-t (2005-ös, 1,4 16V Tour, chippelt, motorkód: BCA). Szerelő ismerőstől van, tehát remélhetőleg nem ver át, de azért csekkolásképp itt is kérdezősködöm...
Miután megvettem, nem sokkal el kezdett világítani a check engine, majd nemsokára el is szállt az egyik gyújtótrafó, kb. másfél napig jártam vele (~30km) így, azt mondta nem gáz, kicserélte. Katalizátort nem gyaláztam meg? Illetve most megint világít vmiért a check engine... megint el fog szállni egy trafó? Meg a másik, hogy, ha csak a gyújtást adom rá a kijelzőjén villog, hogy service.. ez mi? Előre is köszi a válaszokat!We are analog players in a digital world
-
tomcsi23
veterán
Csippes
Szvsz ennyitől nem lett baja a katalizátornak. Azért rá kéne nézni, mi okozza a trafó elhalálozását. Főleg ha csere után ugyanaz kakukkol be, akkor ott más lesz. Trafó-gyertya egy páros, lehet utóbbit is cserélni kéne.
Service? Na vajon? időszaki szerviz esedékes, vagy csak nem lett a computerben nullázva, de amúgy sem árt egy új szerzeménynél....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
m4rc!
őstag
válasz tomcsi23 #37488 üzenetére
Értem. Egyelőre még nem tudom, hogy ugyanaz a gyertya-e, mert még megy minden, csak világít a check engine.. Érdemes lenne vennem 4 új gyertyát meg 4 trafót? Mert legutóbb se új került bele, hanem bontott.. Esetleg jó szervizt tud vki ajánlani?
We are analog players in a digital world
-
rob210
nagyúr
Most komolyan 98 férőhely?
Erre verik a nyálukat nem 980-kellett volna inkább?
Arra azt mondanám, na tényleg valami.
Renault power
-
-
tomcsi23
veterán
Hibaüzi nincs tárolva? Ha jól sejtem, törölni kell a hibát, mert csak idővel (2-300 km) veszi észre, hogy rendben van az égés, akkor már nem fogja jelezni a lámpával sem. HA rendben van. Bontott trafóval tuti nem szórakoznék, jó, nem 2 fillér, főleg ha 4-et kell cserélni - ahhoz képes a gyertya már nem olyan sok.
Munez: oszt Kendnek meg mi a gondja itten e?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
m4rc!
őstag
válasz tomcsi23 #37494 üzenetére
Hát a tarfó csere után hamar kialudt a check engine, most kezdett el világítani megint. Mondjuk csinálta azt, hogy párszor felvillant menet közben is, de kialudt. Most folyamat világít. Sajnos jelenleg nincs egy vasam se, ezért került bele bontott trafó.. Mindenesetre köszi a segítséget. Hibakódot hol lenne érdemes kiolvastatni?
rob210: Magyarország én így szeretlek!
We are analog players in a digital world
-
Morris
veterán
Száguldás kétszázzal - nyomod a féket és nyorsul a vas
elég veszélyes... -
Kicker
senior tag
Sziasztok!
Biztos volt róla szó, de most nekem megint meglepőnek hat a shell nitro üzemanyagja, ami drága ára mellett igen jól teljesít az autóban. Átlag 6.9 a fogyasztása az autónak, havas, rossz körülmények között 7.2 (minden tankot visszaosztok a km futással, minden blokk el van téve) ezzel a shell nitroval viszont 6.4 lett az átlag, ami nagyon jó, és már-már megéri a literenkénti többletárát is... egy aggályom van, hogy ez nem megy-e a motor és egyéb alkatrészek rovására (gyertya, stb) vagy ettől nem lesz élettartam rövidülés?
Ha hülyeséget írtam akkor bocsAz autó vw passat 2007, 1.6 bse motor.
Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
Morris
veterán
válasz Kicker #37497 üzenetére
Semmi baja nem lesz az autónak. A gyertyáknak meg pláne. Szerintem csak másabb az adalékolás. Emiatt. létezhet az alacsonyabb fogyi. De én szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban. Ha kevesebbet eszik, de drágább az üzemanyag, akkor ugyan miért ne tankoljak máshol?
Lefordítva, nem hiszem, hogy annyival kevesebbet eszik, hogy megérje azt tankolni.De ezt mindenki saját maga dönti el.
rob210: szerinted?
A TC cikkei 80%-ban vicckategórába illők. - de ez megintcsak saját vélemény, elnézést ha ezzel megbántok valakit!jah, van most egy BMW E36-os cikk is az index főoldalán. El vannak szállva, hogy mekkora olcsóság minden, meg hgy megéri külföldről behozni és felújítgatni/karbantartani. Egy nagy hazugság az egész. A laikust simán meg tudják téveszteni.Még az én kis vasam szervizelése is megüli a pénztárcát...nemhogy egy bmw-é.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz Morris #37499 üzenetére
Jól van nem csalódtam benned.
Mert, hogy egy száguldó autót tudjuk hány féle képpen lehet megállítani, lassítani.
Annyira még egyik sem automatizált, hogy a gyújtás levételét felül tudja bírálniNa de mindegy a TC nekem egyenlő a UPC-vel ugyan akkor fos mind a kettő. ( a UPC-vel most még lehet pereskedni is fogok de ez nem ide tartozik.)
Én nem is olvasom már csak amikor egy két ilyet bedobtok.Egyszerűen szakmaiatlan így csúnyán fogalmazva az egész szerkesztőségük.
Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Micro Four Thirds
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Okos Otthon / Smart Home
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen