-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz Gebriel #5449 üzenetére
Gyerekek!
Nem hisztek Dodi bácsinak?
Ehune: 1 2 3
Ahogy néztem, ez a fajta nem a legfeketébb, asszem a kiwi sötétebb (még a seregnél legalábbis azt nyomták sokan a bakancsra). Viszont ezzel is már teljesen "műanyag színe" lett, kb 2-3 hete kentem rá, több mosás után van, teljesen beépült az anyag.VR6-Fan beb@szna, ha tuning kellene 90 paci ellen. Majd még tolunk egy párat, mert valami nemgyerebe lehetett ott. Asszem fékpad nincs, Nektek van?
mod: (#5444) nyomni nyomtam
Dodi - jaja, nézd meg, faintos lett.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #5451 üzenetére
hát azért vigyázz mert sokat pörög és olyan Hondás ha elkapja a lendület akkor akár 10000-et is forog
Sajnos mi se tudunk a közelben... Mi csak kis műhely vagyunk.
DeadMeat: azért nem olyan könnyű a gyári cabrio, pontosabban 1180kg igaz a nagy lökösökkel akkor a kicsikkel legyen 1100kg+ a 3 marcona legény.
amitől komoly félhetnéked van az ez [link] (6 henger 2,8 liter, verseny gumik, ja és 800kg, kissé ki lett csontozva, jobb egynél még engem is láthatok ) vagy talán ez, de ez ugye cabrio és nem mi családilag nem feltétlen versenyezni megyünk, bár ha lesz egy 225 lovas TT quatro akkor lehet fel menne a bátyám is 1-2 kőre...(addig mondjuk vissza kéne tenni a bodéba a felújított motort meg a rövid váltót, esetleg még a turbot is bele szórni.)
hát nem tudom az a 90 lovas kis gézen-gúz azért elégé ott hagyott ahogy hallom, fűtést meg a klímát legközelebb azért kapcsold le
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #5454 üzenetére
mondom chipeltesd meg a vasat
talán addigra a srác is berakja a hegyes vezérmű tengelyeket. mert még néha nem az igazi a gép felső tartományba
DeadMeat:KR asszem (valószínűleg igen mert PL a gyengébbé volt), de miért ne lehetne az a karbi csak folytás nem ?
apropó Te kinézel 16.?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #5456 üzenetére
jah hát pont azért lett karbi hogy ne 20-24litereket fogyasszon hát kipuf már csak egy darab cső.
kár lettek volna szerintem érdekes gépek, no meg csak azért is , remélem nem te hajtod igába a fejed?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Nem tud valamelyikőtök egy helyet ahol vehetnék sportszűrőt a favoritba?
Vagy esetleg direktszűrő is érdekel.
Elég vérszegény a kicsi kocsim, és tegnap beültem egy hasonló favoritba amin semmi tuning nem volt a légszűrő kivételével.
Hát izé nem volt egy erőmű mert 63, ló az 63 ló neki is.
De sokkal harapósabb volt a motorja mint az enyém.
Ennyi beruházást még megteszek, ha tudtok seíteni, mert én nem találtam egyik helyen sem amit ismerek..
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
Direkszűröt semmi képen se vegyél mert megöli a motort, föleg ha elporosodik, és baromi sűrűn kel alapvetően is takarítani. Inkább valami sport betétet
de pl homosita vagy RS-éknél és ha veszel akkor vegyél egyből hozzá is egy tisztító kittet (mosó+olajzo)
tomcsi23:hát a rallysk az 1,3-as motorból 120-14 pacikat hoznak ki, az egy ki könnyitett, bodé-val már komoly ellenfél lenne.de ha hátra bedob még egy motort akkor is esélyes hogy ott hagy
remélem azért nem bánt annyira az hogy egy 82-es 90 lovas golf ott hagyott?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #5460 üzenetére
Nem kell vele megszenvedni.
Én nem fogok dupla karburátort feltenni meg plírozott leömlőt csináltatni amivel 130.lovat lehet kifacsarni a favorit motorból egy tuning vezérművel.
Mert hogy láttam ilyet.
Nekem csak egy kicsit harapósabb motor kéne.
Így is most mentem vele 150-et az elkerülőn Vecsésnél.
Ennél többet meg nem akarok menni, mert életveszély lenne az autó.
Komolyabb átalakítással komoly rally gépet lehet ebből csinálni, de nekem nincs 700.000.- em erre a célra.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
egy olyan motor közel 500k nem hogy a kasztni vagy a futomű, de egy jó karbi sokat dobna ám, vagy csak egy sima motor felújítás is, esetleg valami VW motor átépítése.
szívesen máskor is!
tomcsi23:hát vízhójagos is lett a talpunk kis olvasmány ha megy az angol
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
tök fölösleges az egész.Volt nekem is direkt is meg betét is semmivel nem lett jobb,csak azt értem el a direkttel,hogy szep szivo hangja lett,meg másfél hónap után pucolhattam a pillangószelepet... Pedig k&n szürö volt,tisztitottam is rendesen.Semmi extra a gyári betétszüröhöz képest.Jobban jársz egy nagytorkú weberrel ahogy vr6-fan mondá vala.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
hát figy ez a szürke golfos srác akivel Tomcsi össze akadt, egy Salgótarjányt lámpázásokkal és kis száguldozással az M3-ason 10.5 literrel járta meg Érdről
olyan 8liter lehet a minimal fogyasztása és 22-24 a max. neked jóval kisebb a motorod nem kell 40, szerintem egy 36-os is bőven elég. mondjuk amennyi pénz rá megy lehet jobban jársz valami 1.6 100le-s VW motorral
DeadMeat:no no én nem vagyok webber párti (nem véletlen a név is) esetleg verseny pillangosítás, de inkább turbo"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
-
DeadMeat
veterán
-
rob210
nagyúr
NA és szerintetek egy ilyen Weber mellé már nem kéne átalakítani a vezérmű tengelyt meg a főtengelyt dugatyúkat?
No meg mennyit dobna egy ilyen weber a favókámon?Renault power
-
DeadMeat
veterán
dugókat minek?vez tengelyt vehecc.lendkereket konnyithetsz,a karbit is beallithatod ugy hogy fentebb legyen erös a motor,ect ect.Sok penz ez sajna.
De nem,nemfeltétlen kell szvsz.Egy jo szerelö mindent megold neked[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
rob210
nagyúr
Na a légszűrőkről most olvastam el egy tanúlságos 4 oldalas cikket.
Semmi értelme sportlégszűrőt tenni rá.
Ha csak nem versenyre megyek és nincs szana szét pörgetve a motor, mert ott valamicske teljesítmény növekedést lehet vele elérni.
Na ebből is kiokosítottam magam.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #5481 üzenetére
semmi, vesztünk már össze nagyobb dolgon is ha nem csal az emlékezetem...
hát figy a srácnak olyan 250k-ba van a webber, a hozzá való csonk a sok állítgatás.
ami most itt pihen nálunk turbo kit (VR6-ra nem 250k lenne a webber hanem olyan 500k..) azt 250k-ba árulják ahoz még kell egy motor vezérlő durván 1000 euro, a turbo olyan 600k-ba állna meg no de 500 paci közel(igaz már dugokat is cserélsz akkor).
16V-re is 500-600k lenne a 400-500lovas szett, úgyan annyit eszik mint egy webber no de még így a 16V olyan 170-180le (Tomcsi ne figyelj ) addig azzal több mint a duplája
igaz könnyebb is meghalni vele..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
ez relatív, de azt tudni kell hogy minden ilyes féle átalakítás előtt csontra fel kell újitani a motort.
-én a helyedben ha 1-2 hétig tudod mellözni a gépet, van pénzed és időd, erőd akkor motor kivenném szét szedném, és ha tudsz valakit aki garanciát vállal a gépmunkája akkor első túl méretre felfúratnám a motor meg venni hozzá a túl méretes dugokat összes csapágyat vízpumpát olaj pumpát (is akár) kicserélném. elkönyitettném ha van rá embered a főtengelyt.
hengerfejet is meg szelepszáll szimeringesztetném, becsiszoltatnám a szelepvezetőket, a áramlási kamrákat meg kitágitatnám, és vennék hozzá két nem túl hegyes vezérmű tengelyt.
ég és föld lesz a kocsi!!
amúgy amit tényleg javaslok egy jó gyűrűzés meg a tágítás kivételével amit a hengerfejre mondtam.
tied még karbis vagy már központi befecskendezős?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #5486 üzenetére
Karbis de ezt a témát azt hiszem ne is boncolgassuk tovább, én ennyit nem szánok erre, a dologra.
Közúton használom, mindennap, tehát nem szétküldeni akarom a kicsikocsit.
A tuning mindíg is drága sportág volt.
Én csak egy pár plussz lóerőt szerettem volna kicsikarni komolyabb átalakítás nélkül.
Azt hiszem maradnak a motoradalékok, azokkal egész jól megbarátkoztam.Amikor itatok vele egy kis STP-t akkor sokkal jobban szokott húzni meg gyorsulni, mindazonálltal a fogyasztásom sem szokott nőni.
A válaszodat köszönöm, de majd ha nyerek az ötös lottón akkor esek neki egy ilyen átalakításnak.Renault power
-
szállitó
senior tag
Kérdésem a következö van egy skoda kuplung tárcsám 8,2mm vastag a koptatorétegnél a vastagsága. Ez mennyire kopott? lehet még használni ? nagyon kopott ? jó ?
ha valaki ismeri a paramétereket(esetleg cserélt már újat vagy látott használhatatlant kérem segitsen. Köszönöm. -
ujskodas
tag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy az octavia II-ben hol van a pollenszűrő? (pontosan, nem csak kb.!!!)
Köszi!Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
#00809728
törölt tag
Pályát tévesztettem.
-
-
#00809728
törölt tag
Igen de csak az alsó részét.Szfváron 2db ilyen favorit volt anno majd kb fél évre rá mindenki megcsináltatta a szinére.
Azt hiszem én még+ az első diszrácsot azaz a fémet kicseréltettem valami ujabb modelre.
Ja és vettem motortérbe olyan alufolia az egyik fele a másik szivacs azt meg bellülről a mocitetőre felraktam zajnyelőnek és vettem hozzá bolhákat is. -
rob210
nagyúr
válasz #00809728 #5498 üzenetére
Igen ezt én is beterveztem már, mármint a motorháztető szigetelésének a cseréjét.
Ugyan a motor nem zörög, mostanság volt vezérműlánc cserélve, de azt mondják ha kicserélem a szigetelést akkor szinte nem is lesz hangja.
Majd meglátom.
csak azt nem tudom, hol lehet kapni ilyen anyagot.Renault power
-
fero02
veterán
A tegnapi nap folyamán szedtem ki a záramból (az anyós ülés felőli oldalon) egy beletört olló végét. Tnap előtt este kb egy órát hagyhattam kinnt a sötétben a kocsit (21 és 22 óra között vhogy). Akkor észre sem vettem, csak tnap mikor barátom mondja, h vmi megszúrta. Azt hittem felrobbanok.
Nem egy nagy érték már maga a kocsi sem (1981-es Audi 80 D), de szép állapotú és én is vigyázok rá ahogy csak tudok, viszont nem tudom, h mi az ami kellhetett volna neki a kocsiból. Van benne egy 500 ft értékű kazettás magnó és 2 db papír zsepi volt a konzolon. Ezért feltörni egy autót? Vagy csak a kihívás miatt? Pofám leszakad.
Ma mérgemből vettem egy centrál zárat. 8k volt, távirányítós. Ebéd után megyek villamossági boltba és veszek egy mozgásérzékelős fényvetőt is, amit direktbe a bejáróra fogok állítani. Hihetetlen, h 2008 végét írjuk és még mindig tartunk.
rob210: Ha sikerül találnod egy ilyen helyet, ahol árulnak, akkor pls gondolj rám is. Hasonló cipőben járunk.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Politika
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest