- PHP programozás
- Aliexpress tapasztalatok
- DIGI internet
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Microsoft Excel topic
- Synology routerek
- Mesterséges intelligencia topik
- XPEnology
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt1225
aktív tag
Na ki lett cserélve a belső világítás LED-re minden. A rendszámtábláé viszont kicsit vibrál, nem tudom mennyire látszik éjszaka menet közben, de közelről látszik. Mi lehet a baj? CAN-busos.
-
MPowerPH
félisten
válasz Declare #30060 üzenetére
Most itthon egy Octaviaval megyek. 140 lovas TDi, egy remap utan ugyan meg jobb lenne. De elvezem, mert a fedelzeti rendszereket tekintve okosabb, mint egy E60, E90. Ugyes megoldasaik vannak, tetszik. Es alig fogyaszt.... Igaz nem mentem gyorsan, betartva a szabalyokat a 221km -en, de klimaval egyutt 9.1l -t tudtam visszatankolni. Viszonylag kenyelmes, csondes, es leszamitva az elso kerek meghajtast, meg a billegos futomuvet(cserebe nem olyan, mint egy szeker), jo vezetni. Az esoerzekeloje jobban muxik, mint a sajatome, a fenyszoroje(igaz halogen) jobban szor, foleg a tavolsagi. A manualis valto kivalo, imadom, az automata utan igazi orom. A navi eg es fold a BMW gyari navihoz kepest. Mutatja a megengedett sebesseget, a TMC jobban muxik, piszok gyors, es nem gyoker utvonalakat tervez, pluszban van lehetoseg hozzaadni egy megtervezett uthoz koztes celt, amit a BMW szinten nem tud. Ugy az egesz navi mar nagyon ott van, a BMW meg mintha leragadt volna az MK4 -nel. Van kulon napi szamlalo mindenre, meg egyeb hasznos info, pl. olajhofok kijelzes. Mert ugye a gyoker BMW meg egy vizhofok jelzot is lusta volt betenni. Ha oraba nem is, akkor a boardba berakhatta volna. Nekem az is bejon, hogy a sebesseget digitalisan mutatja. Az anyagfelhasznalas teren pedig szinten a Skoda a nyero. Sokkal igenyesebb, osszerakottabb, mint az E92. Es a Skodaban meg a klima is jobban mukodik, messze nem csinal olyan huzatot, mint a BMW -m.
Es ezt ugy irom, hogy egy majd full extras e92 -t hajtok kozel 3 eve, mig a majdnem fullos Octaviaval meg csak kb. 500km -et mentem.Tud valamit a konszern. Eddig gondolkodtam egy 2011-es E91 -ben, de tekintve a latottakat, nem kell, mert buta, es puritan. Meg az is lehet, hogy most frissen szerviz utan inkabb egy Passat, SuperB, vagy egy RS Octavia. Sajnos a technikai szinvonal az magasabb. Lehet az F30 az mar jobb, de az se kivul(touringban, Performance packal szep), se belul nem tetszik, sot, eleg visszataszito az a belso design.
whitezo88: Tudom mirol beszelsz.... Ugyan ezt tapasztaltam/tapasztalom nap mint nap. Bar mostanra az Audisok sem kulonbek. BMW-s fiatal hulegyerek meg mindig lesz, ezzel nem tudsz mit tenni. Az ilyeneket en siman ignoralom, egy szot nem ernek meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #30108 üzenetére
Az kb. 4.2l/100km. 221km utan kellett annyit visszatankolnom. Nem nyomtam le ugy igazan egyszer sem, tempomat 90 vegig, meg Pecsett a forgalom az Arkadig.
De ez pont annyira nem is erdekel. Amennyit az enyem eszik, az meg boven rendben van. Ahhoz a teljesitmenyhez annyi dukal.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#56573440
törölt tag
válasz whitezo88 #30084 üzenetére
az a baj hogy szerintem továbbra se az autó miatt hülyék az emberek, hanem mert hülyék. az meg vesz mindenfélét néha bimmert. máshor mást. tegnap valami koreai csoda este 11-kor az ecseri piac mellett lévő körforgóban gondolta úgy, hogy megmutatja a népnek hogy kell itt drifölni proffesszionálisul.
jó kis poros nyálkás út volt, rá is rántotta jani a kéziféket, csak elfelejtette valszeg közben a gombot is tartani, mert vissza már nem tudta nyomni, és szépen blokkoló kerekekkel szembe állt előttem... aztán feltolatott a cipősdobozával a körforgó közelére koppra hogy majd megfordul... akkor látta meg hogy mögöttem rendőr van félre is húzták szépen...
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz #56573440 #30110 üzenetére
Egyebkent igen, sok a hulye. Csak mig mas markaknal ezen tipusu emberfelek csak siman le vannak idiotazva, hulyezve, addig ha ugyan ezt egy BMW-vel csinaljak meg, akkor a melleknev moge meg kerul egy "BMW-s" jelzo is. Eloitelet... Sajnos a talalkozok is bizonyitottak, mennyi idiota van. En is ismerek olyat...meg is mondtam neki, hogy szepen oregbiti a marka usereinek hiret.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Kenny88
tag
Sziasztok
Tudna valaki segíteni a problémám még fent áll(30012) csak hogy vettem egy új Bosch légtömeg merőt kicseréltem töröltem az inapa-ban az adaptation-t is és még mindig ugyan az nem mutat értéket az Inpa mitől lehet ez ? Craly for Bmw app-all is le teszteltem ott meg maximumot mutat alapjáraton de mar gyújtáson is tudtok ebben segíteni mitől lehet ?Köszönőm!
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #30115 üzenetére
2011 -es. Addig gyartottak az e90-et is...
B-L-A-C-K: Az ulesek szerintem nagyon jok. Kenyelmesebbek, mint az e90 alapulesei, ellenben a sportulesekhez kepest nekem hianyzik a combtamasz. Szerintem best buy, nagyon oks. Bar ez nagyon jol felszerelt, csak a drl, xenon, DSG, hatso ulesfutes hianyzik belole.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibby74
csendes tag
hell!(e46 318i) ma vettem észre üresben lámpánál alulról berezonál talp alatt érezni,olyan hangot ad mint az ablaktörlő szárazon.látszólag random csinálja. mi lehet?
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Ha engem kérdezel, és egy mk3 Octi RS-be ülnék be.
DSG,Pano,CANTON hifi, nagynavi, bixenon és kész. Fekete vagy fehér és persze kombi legyen
Persze a többi finomság is jöhet ( sávtartó, keyless entry, elektromos csomagtérnyitás, módválasztó gomb, ülésfűtés hátra, stb)
Az egyik kollégámnak van egy pont ilyen, 44 ezer euroért vette, 1,5 éve. 2 év mulva akarja eladni, akkor majd lecsapok rá Kb 70-80 ezer km lesz benne addigra. A multkor konfigoltam egyet, mindent betelettem, 14,7 milla volt. Vicc azért, bár ha belegondolsz, a multkor teszteltek egy A4-et, több mint 16 milla volt, és még bőven mehetett volna feljebb, közel sem volt fullos...
Sorry az OFF-ért
Sopron city :)
-
MPowerPH
félisten
Na most ezzel en is igy voltam, amikor egy fapadba beultem. Akkor volt egy rossz eloiteletem, amit aztan ez a majd fullos teljesen megvaltoztatott. Persze vezetesi elmeny nincs, se a kormanybol, se a hajtasbol, se a futomubol. Meg ugye a BMW motorja azert messze jobb konstrukcio.
Don't Tread On Me
-
S. Szabi
őstag
E90-nél (meg a többinél is végül is) mennyire megbízható, felel meg a valóságnak az általa mutatott pillanatnyi fogyasztásmérő és főleg az átlag fogyasztás?
Egyértelmű, hogy minél több km, annál pontosabb, de értitek a kérdés lényegét.
-
whbear
senior tag
válasz Bécike87 #30090 üzenetére
Nem kell új tárcsa. Ha nem gyárit teszel fel akkor meg van az esély hogy ütni fog idővel. Nem várták ki a technológiai időt. Használat közben alakul az anyag, kicsit megdobja magát az első nagyobb hőtől. Kell rajta egy érintő fogást venni és kész. Sorozatban ez van az aftermarket Bosch, Brembo, Textar és néhány Ate tárcsával is. Én már felkészítem az ügyfelet ha nem gyári tárcsát kér,hogy ha ráz pár ezer km után akkor kicsi szabályzás lesz a gyógyszer.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
brickm
őstag
Hali!
E46-omban ha benne van a kulcs, gyujtás, minden nélkül, kb percenként felvillantja az angle eye-t, illetve amikor ráadom a gyujtást és elindítom a motort, akkor is felvillan 2x. Ez mit jelent? Hibakódom nincs.
Ha nincs benne a kulcs, vagy le van zárva nem csinálja.
Csak félek, hogy leveszi az akkut. -
brickm
őstag
válasz zsolt1225 #30131 üzenetére
Én is erre tippeltem, csak biztos akartam benne lenni. Olvastam itt régebben, hogy a LED-es világításoktól meg hibakódot dob, mivel nem a gyári teszteredmény fut le...
Akkor megnyugodtam.Illetve még egy kérdésem lenne.
Ha egyesbe teszem néha dübben a hátsó féltengely, illetve amikor menet közben egyesböl gyorsan teszem kettesbe. De ha megtartom egy pillanatra az üresben akkor nem csinálja..
A féltengelynek elvileg nincs baja, csak megfeszül. Milyen orvoslási módszerek vannak erre, illetve nem cseszi szét a féltengelyt\váltót? (hozzáteszem 18as felni van alatta momentán.)[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz MPowerPH #30107 üzenetére
Köszi, hogy ezeket leirtad
Nekem az F30 estoril blauban M packel azert bejöcös...belseje is...de ha nem kellene arcedulara fokuszalni, akkor 4er nekem most a best a bmw nel...azert az szerintem nagyon szepre sikerült
Octavia nekem nem tetszik. Nem rossz, de azert valahogy nem az igazai....az uj superB az mondjuk nem semmi, de a vw CC is klassz....a többseg nagyon jol felszerelt (xenon, navi, ülesszellöztetes, masszazs funkcio) es azert 177 lovas 2.0 tdi vel (ami allitolag jo motor), egesz jó arakon mennek par evesen....csak hat elsökerek hajtas, meg a 177 lo az azert nem egy 325/330d a vezetesi elmenyt tekintve...
-
BossBoss
őstag
Jelentem megelégedéssel hajtok október óta egy 318i e46-t.Kerek 10 ezret mentem azóta. Ülésfoglaltság érzékelőn kívül hiba nem volt eddig. Kopp-kopp! A motor M43TU. Tudtok erről jót, rosszat, mire figyeljek? Nem egy erőmű, de lehet vele haladni, és a fogyasztás meglepően jó. Futóművet szeretném kicsit gatyába rázni. Elméletileg sportfutóműves. Kell itt valamit külön figyelni? Szerencsére a kerék nem olyan nagy(16") , így futómű nem kap olyan terhelést. Meg még annyi hogy alul látok némi olajat a motor alatt. Pálca szerint a maxról közép alá fogyott 10 ezer alatt. Ez mit jelenthet? (szelepfedél tömités etc.?) Köszi a válaszok!
-
whitezo88
nagyúr
-
aktív tag
válasz brickm #30132 üzenetére
A lámpáidat a CANBUS villogtatja, így ellenőrzi a működésüket, ez normális.
Én is most vettem helyzetjelzőbe és rendszámtáblába LED-es világítást, nekem is ezt csinálta. A megoldás annyi, hogy BMW Scanner 1.4-el ki kell kapcsolni a COLD CHECK-et. Ground modultól függően lehet, hogy amúgyis csak ezt tudod kapcsolgatni, de lehet, hogy a HOT CHECK-et is.
A lényeg, hogyha a cold check-et kiszeded, akkor a kocsi nem fogja percenként nézegetni lekapcsolt állapotban a lámpákat, hogy működnek-e. A hot check figyeli a bekapcsolt állapotot, tehát jelezni fog a műszerfalon, ha esetleg kimegy valami (de csak akkor, ha fel is van kapcsolva)Dübbenés: Nekem is 2 éve van ez a hang, azóta sokat olvastam erről. Akkor nekem a szerelőm azt mondta, hogy a difi csinálja, de bonott difi lutri.
Azonban múltkor e46 magyar fórumon valakinek megszűnt sima féltengely cserétől. Én tegnap beszéltem a szerelővel, hogy mostmár szeretnék a végére járni, pláne, ha csak féltengelyt kell hozzá cserélni.
Mondanak amúgy sok lehetséges okot:
Motortartó bak - ez szerintem azért nem igaz, mert akkor előről jönne a hang.
Váltótartó bak - szintén nem hátúl szólna
Hardy - szemmel is látható lenne
Kardán tengely - nem csak váltásnál lenne hangja
Difi szilentek - szerintem nem csak a váltásnál dübörögne, hanem gázadásnál is.
Illetve van még egy olyan hiba, hogy a hátsó felfüggesztés szeret kiszakadni, de az rossz úton is csapkodja a kocsi alját és fémes hangja van.Tehát szerintem van difi lesz vagy a féltengely. Most láttam pár kocsit itt helyben bontáson, ha ki lehet próbálni a difit, lehet veszek egyet, ha a féltengely nincs rossz állapotban.
Kérlek jelezd, ha Te jutottál valamire
-
brickm
őstag
válasz SocketA #30139 üzenetére
Cxgrav whitezo88
Köszönöm a választ mindenkinek!
Hagyom bekapcsolva a villanást, jó az ha mutatja, ha gáz van valamivel.Ma voltam márkaszervizben, megkérdeztem a dolgot, ott is szilentet mondtak, meg hogy elég macerás kicserélni... Azt mondták nem okoz nagyobb kárt sem futóműben, sem váltóban a dolog, így egyelőre jegelem a dolgot és ha valamihez nyúlnom kell hátul egyúttal arra is rászánom az energiát.
Szerk.: Ja és e46-nál rendszeres a dolog...Szólok ha tudok valami megoldást.
Ma reggel felvillant a hűtővíz lámpám, pirosnál leállítottam, majd vissza, ekkor eltűnt. Nem is jött elő megint.
Aztán belenéztem a tartályba, a bója lent volt minimumon. Vettem gyors desztillált vizet, kb fél liter ment bele.
Remélem nem enged le megint.[ Szerkesztve ]
-
whitezo88
nagyúr
válasz brickm #30142 üzenetére
víz nekem is ereszt, a tartály alján valahol. fél liter elmegy, az érdekes hogy van hogy útközben van hogy elalszik a lámpa. Nem folyik el az egész, most pár nap után töltöttem, és ugyanannyi ment bele vissza. Év elején termosztátnál engedett, tavaly meg egy elosztócső a blokk mellett, de az nagyon durva volt, az összes elfolyt és pirosba felment a hő, pont volt egy kút ahol megálltam vizet venni, másnapig kibírta cseréig... sajnos nem mai autók, és a sok gumi, műanyag cucc a hőtől és kortól szétmegy már. Még ezek a M43asok is 110 fokosra melegednek fel simán.
V8asoknál ez még durvább persze, ott még hely is jóval kevesebb van, zsúfoltabb.
[ Szerkesztve ]
-
brickm
őstag
válasz whitezo88 #30143 üzenetére
A hűtőtartályom cserélve volt, (bontottra ugyan, de nem lóg, elvileg jó) Csövek is cserélve voltak, legalábbis amit meg tudtam nézni, az mind fényes. Gondolom nekem is egy tömítésnél gőzöl ki. Nem baj, tartok hátul egy liter vizet, aztán kiderítem hol engedi, és javítom.
Igazából a hőmérő nem ment középtől túl, pedig tegnap-tegnapelőtt ~150km-es szakaszon meg lett hajtva kicsit, kipróbálás végett. Mondjuk a motortető még 3óra múlva is vonzotta a kis pici legyeket...volt hőtermelés. -
brickm
őstag
válasz stickermajom #30148 üzenetére
A titkos menüm nem jön elő, mert a baloldali gombocska nem működik. Szét kéne szednem az óracsoportot, vagy a lemez hajlott el, vagy nem éri el a kis pálcika.
-
aktív tag
válasz brickm #30142 üzenetére
Na mégegyszer:
COLD CHECK: Ez kb percenként kétszer jelet küld az izzóknak ha azok KI vannak kapcsolva, ezzel nézi meg, hogy működnek-e.
HOT CHECK: Ez működés közben nézi, hogy működik-e a világítás.Tehát ha kiveszed a pipát a cold check-ből pl, (ahogy Nekem van most) a helyzetjelző és a rendszámtábla világítás elől, akkor mindössze annyi történik, hogy amikor NINCS felkapcsolva a világításod, akkor nem jelzi, hogy kiment a helyzetjelződ vagy a rendszámtábla világításod.
De amint felkapcsolod a lámpát, egyből látni fogja! Tehát nem sokat veszíteszÉn nézegettem videókat a difi szilentről, de nem hallom a tipikus dübbenést. Ráadásul én laikusként azt gondolom, hogy az nem akkor dübbenne, ha egyesbe teszed gyorsan, hanem amikor nagy gázt adsz neki.
Vagy nem így lenne logikus?
De ha aláfekszel a kocsinak, akkor látod a két szilentet, tehát szerintem könnyen megállípítható.De remélhetőleg mi is ránézünk valamelyik nap végre.
Amúgy én is hallottam, hogy ez hátsókerekes kocsiknál normális, csak sokan észre sem veszik.
Külföldi fórumon van, aki gyári szervizbe vitte és azt mondták, hogy ez ilyen.Szerk.:
Hűtővíz: Először is nézd meg, hogy mikor töltesz rá. Mert ha meleg motornál töltesz rá, akkor hideg motornál lejjebb lesz a pálca.
Hiba lehetőségek:
Tartály állítólag könnyen reped. (bontot is lehet hibás)
Légtelenítőszelep is lehet rossz
Csövek
Hengerfejes a kocsi[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali fotós kérdések órája
- Mégsem lesz Oppo tábla?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Látóhatáron a drágább HMD készülékek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Konteó topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs