-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brickm
őstag
320i-t ti hogy váltanátok normál közlekedés mellett városban?
inkább 3000-3500 környékén, vagy 4000-6000 között?
Úgy észleltem 3500 környékén adja le a legnagyobb forgatónyomatékot, így kb felesleges fölé járatni átlag közlekedés mellett.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz brickm #30201 üzenetére
Az a baj, hogy ha valaki már ült 20i-nál nagyobb vasban nem igen fogja azt ajánlani.
Az én favoritom most az M54B30 vagyis a 30iigazából azért, mert annyival jobban adja le a nyomatékát, hogy szerintem nagyon jó választás
de persze az is kérdés, melyik 20i-t választanád?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
BeZol
őstag
válasz SocketA #30166 üzenetére
Igen, boyracer vagy, emészd meg.
Mi a tosznak gyorsulja le az ember az öreg bmw-det egy új kocsival? Az új kocsi tulajának ez totál közömbös, neked meg megvan a napi örömöd, aztán fékezhetsz is a következő kereszteződésben, mert túl gyorsan értél oda. Marha nagy értelme van az egésznek! Megtapsikálhatod magadat, a nejed meg simogathatja a kis buksidat h ügyes voltál. (remélem közben kilóg a kezed az ablakon és még pöfékelsz is az tucc-tucc zenét bömböltetve. Mennyi ilyen van te atyaég...)
Autópályázáshoz mi köze van az automata váltónak? Manuálissal is csak 5.-6. fokozat között játszikál az ember maximum. Nem találsz fogást a másikon vagy mi a bajod? Ehhez nem kell vezetési tudás.
Én csak az új octáviát vezettem 1.6os diesellel. Szép, modern belső, marha nagy lábtér elől-hátul, csomagtartó is nagyon-nagy és könnyen pakolható, mindezt pedig viszonylag olcsón, mert legalább 2mFt-tal drágábban kapsz meg egy 3ast, ami fapadosabb, drágább bele az extra, és kisebb benne a hely is. Prémium érzésed pedig nem a fapados verziótól lesz, ahhoz kell még további 2-3milla minimum!
Én 2,5 év-es octaviáról tudok nyilatkozni, egyáltalán nem látszik meg rajta a használat. Ugye mondanom sem kell, hogy nem mindegy, h ki mennyire éli le a kocsiját a használat közben.
Szerintem nem fikázott itt senki semmit, csak tapasztalatokat osztott meg, csak te a szívedre vetted.
Nem mind1, hogy hol él a másik? Vagy irigykedsz h jobban keres nálad és jobb autót engedhet meg magának?
Én se vennék régi bmw-t ha csak egy közlekedési eszköz kell. Racionálisan kell gondolkodni, és igen, vannak jobb alternatívák is, jobb ha tisztában van vele az ember. Ez ne fájjon neked.
Szerintem is igaz az, hogy régen jóval nagyobb volt a szakadék egy bmw és egy pl. skoda között, de mostanra ez jóval kisebb lett. Már lényegében lecsengett a nagy dieselforradalom, nem igazán tudnak újat mutatni ott sem (turbós benzinesek detto). Kimondottan értelmes "prémium" extrát nagyon nem is tudok mondani, ami ne lenne egy 2/3, 3/4 annyiba kerülő kocsiban, sőt kifejezetten felháborít, hogy pl. ülésszellőztetés, masszázs még mindig nem kapható a 3asban, holott már az új astrába is kérhető.
Két dolog van, ami miatt úgymond megéri ma még prémium márkájú autót vásárolni, az a belső ingerek okozta minőségérzet (főleg ha rendesen fel van extrázva a kocsi), és a 2literesnél nagyobb motorok (habár volvora már ez sem igaz).
Az, aki 2literesnél kisebb motorral vesz pl. bmw-t, az csak a minőségérzet miatt vette (vagy jampizni akar persze), mert 2literes motorral és ehhez illő teljesítménnyel olcsóbban megkap az ember más márkánál ugyanannyi extrát. (te természetesen a jampizós 2literes kategória vagy boyracer formulában, mert ugye hátsókerék hajtás 150 lóerővel, hajaj)
Most megint kell valami "extra" a prémiummárkáknak, mert a választható opciókban tulajdonképpen utolérték őket az olcsóbb tömeggyártók (régen nagyon le voltak maradva), egyedül a minőségérzet az, ami le van maradva, DE a mostani sem olyan rossz! A motorok terén sincsen már olyan nagy fejlődés, mert a régebbi turbós motorok is hozzák majdnem ugyanazt a dinamikát, és szerintem nem érdemes egyik generáció után a másikra sem váltani, érdemesebb 1 generációt kihagyni, annyira kevés az újítás.
A régi szívókat még taposni kell, hogy menjenek, egy új turbós benzines már úgy mozog, mint egy turbodiesel. Nem kell szénné pörgetni h menjen, hanem "sleeper" carok. Persze ismét megértelek, gondolom olyan vagy mint a civic-esek a kályhacsöveikkel. Megy 50nel, de közben beszakad a dobhártyája, annyira menő.
-
aktív tag
Köszi, hogy így látatlanba Te is személyeskedsz, amikor "hozzád sem szóltam". Persze, az, hogy más is ezt írja, hogy "1-es, 2-es padló", az már nem számít... nem tudom, miért pont engem találtál meg.
Hogy mi értelme van? Semmi! Talán pont ezért, mert egy BMW nem csak közlekedési eszköz. Egyszerűen jól esik hallani a motor hangját. Valakit ez érdekel, valakit nem. Nyilván a BMW azért készít 3 hengeres családi autókat is, mert nem mindenkinek kell a sor6.
Viszont ha én szeretem, akkor fogadd már el, légy' oly' kedves!Az autópályázás úgy jött, hogy BMW001 mondta, hogy ott lehet "versenyezni".
Én is pont ezt mondtam, amit Te, hogy "Ehhez nem kell vezetési tudás.". De úgy látom, hogy szövegértelmezési gondjaid vannak.
Amúgy én meg pont ezt tartom veszélyesnek, hogy BMW001 is 260-al megy egy alapvetően utcai kocsival, "utcai" pályán.Nem mind1, hogy hol él a másik? Vagy irigykedsz h jobban keres nálad és jobb autót engedhet meg magának?
Örülök, hogy már a pénztárcámban is turkálsz! Honnan tudod,hogy Ő mennyit keres és hogy én mennyit keresek? Nem lehet, hogy nekem azért van e46-om, mert nekem ez tetszik?
Honnan tudod, hogy nem engedhetek magamnak egy E92-őt (akár többet is)?! De az is utcán állna, mint a mostani (mivel itt a belvárosban nem sok garázs van) és csak este vagy hétvégén vezetném.
Nem használom munkára a kocsit, nem megélhetési eszköz.Valószínűleg én sem a 13 literes fogyasztású kupémat használnám munkára.
Arra meg, hogy BMW001 csak külföldön tud boldogulni és több ezer km-t utazik, hogy lássa a családját, hogy' legyek írigy? Gondolom a kocsija is jobb kormányos, ami nekem biztosan nem kellene és tudjuk, hogy a jobb kormányos kocsi mennyit ér...
Sajnálom, hogy itthon nem talált munkát, DE engem nem érdekel, hogy hol él, ez legyen az Ő dolga, semmi közöm hozzá!
Ha pedig figyelmesen elolvasnád, amiket írok (szerintem nem túl sok hozzászólásom van), akkor láthatnád, hogy én is írtam, hogy az új 3 éves BMW már zörög, ergo nem olyan minőség, mint a régi gépek.
De úgy látom, hogy Te is csak kötözködni tudsz.
De akkor mégegyszer: Felfogtam, hogy ez itt nem a fanatikus topic. Ígéretemhez híven nem is írtam több hozzászólást! Nem is fogok!
(Nyugodtan lehet törölni a hozzászólásaimat!)
Szerk.: Amúgy már csak azért sem értem, hogy miért engem találsz meg, mert pl. most is (#30203) CharlieDrop és (#30206) whbear ajánlgat 3 literes motort.
Miért kell egy közel 200LE-s motor Magyarországra, ahol maximum 150el lehet menni.
Lehet, hogy Ők is úgy gondolkoznak, ahogy én?! Velük miért nem kötözködsz egy kicsit?[ Szerkesztve ]
-
whbear
senior tag
válasz CharlieDrop #30203 üzenetére
+1 az M54B-nek. Nekem is nagy kedvencem.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
-
Declare
őstag
Minden nemzetnek megvannak a maga boyracerjei...otthon még az E46 kategoriaban ülnek, nemeteknel mar az e9X kerül a kezeikbe szep lassan ....nekem az e92 a mai napig nagyon tetszik....de sajnos egy komoly visszatarto erö, hogy sok esetben (plane az "1 kipugos verziok" ) ugyan ez, amit lefestettel. Piroslampanal üveghangon toljaneki, miközben kikönyököl es huppog benne (nemeteknel jelen esetben a török) zene es arra nyaladzik, hogy kiket tud a varosban az 50 es korlat mellet (amit a nemetek az esetek többsegeben az M4 ben ülve is betartanak) letolni ..... ök igy erzik a "bmw feelinget" ....es festik a "bmw-s" kepet
-
B-L-A-C-K
titán
válasz stickermajom #30208 üzenetére
Ő ezt kérdezte, és viszont meg kell védjem, Ő elmondta az élvezet miatt használja a kocsit, hangja miatt, teljesítménye miatt stb, na most ilyen szempontból nem mind1 hogy 150LE alatt van vagy 200 felett...
[ Szerkesztve ]
-
B-L-A-C-K
titán
válasz stickermajom #30210 üzenetére
Gondolom arra gondolt hogy 150-ig nem büntetnek pályán, azaz annyival lehet még menni. Én is 148-ra lövöm be mindig a tempomatot ha vidékre megyek pályán, sose büntettek még meg, pedig 1 alkalommal oda vissza minimum 3-4 mérőautó mellett elmegyek.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz B-L-A-C-K #30211 üzenetére
Az, hogy meddig nem büntetnek nem egyenlő szerintem azzal, hogy mennyivel lehet menni itthon.
Szerintem amúgy veszélytelenebb BMW001 Autobahn-os 260-a, mint a hazai ~150. Ott tudják, hogy a belsőben páran repülő üzemmódban közlekednek, úgy is viszonyulnak hozzá. Nekem kinn nem kellett nagyot fékeznem, mert Jóska bá úgy gondolta 110-zel nekiáll előzni, itthon viszont rendszeres, hogy kivágnak, mert halvány lila fingjuk nincs hogyan becsüljék meg az érkező autó sebességét.
Nem is teljesen értem honnan jött ez a "te vagy a boyracer, nem én" vita alapból és hogy mi értelme. Bár tény, hogy sok E46-os boyracer van mióta az átlag embernek is elérhető áron lehet megkapni őket. Illetve ezt a sértődést sem értem, hogy mivel ez nem "fanatikus topic", ezért nem ír ide a kolléga. Van itt tulajdonos, leendő tulajdonos, volt és leendő tulajdonos, BMW szerelő. Mi ha ez nem fanatizmus? De attól, hogy valaki BMW-t hajt még lehet objektív.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz stickermajom #30212 üzenetére
Sőt én még az indexet is használom és 2000-2500-nál elváltom
(#30214) ADAM1337: Nekem sem fanatizmus, én nem tudom átérezni a BMW feelinget, mert nem tudom miben merül ki. E46 mióta létezik tetszik a formája, az újaknak nem. Audi A4-ből is a B7-es tetszett, azért volt az az előző autóm. Ezek az újak nem tetszenek. Ugyan ilyen(2004) idős volt, de a belsejét tekintve prémiumabb érzést keltett amúgy, hogy a szellőző tekerője is háttérvilágításos volt, lábvilágítás, stb...
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
-
brickm
őstag
válasz maajsz #30202 üzenetére
Itt nem a fogyasztás az elsődleges szempont, persze nem mellékes. A kérdésem inkább arra a megfigyelésre iráányult, hogy ha pl az egyest kihúzatom 4000-ig, meg a kettest is, elveszem szépen a gázt, szépen áttolom a váltót, majd ráengedem a kuplungot, nincs az a rántás, ami 3000 körüli fordulatnál még megvan. Gondolom a kettőstömegű kerék miatt lehet ez a jelenség. Igazából a szilenteket kímélném a futóműben, meg a motorbakot, mert gondolom nem tesz nekik jót ez a rántás. 4000-es fordulatnmál egyenletesebbnek tűnik a haladása a gépnek.
-
H.Ezredes
őstag
válasz brickm #30201 üzenetére
1500.... 28i 30i.... Úgy megyek városba 1000-1500 40-45 nél már mehet az 5 is.... egyébként simán mehetsz 1500-2000 környékén.... Minek forgatnád le.... indulásnál se forgasd el 3000 fölé mert minek ??? Én lazán hozom a városi tempót ezekkel a fordulatokkal....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
maajsz
senior tag
válasz brickm #30215 üzenetére
Nem vezettem még 320i-t, csak szemet szúrt a komment és mint ahogy ez is, nem szánom offenzívnek a kijelentést, de elég kezdő jogsisnak hangzik . Megtűzve okoskodással sör után, a sor6nak az egyik legjobb(hanemalegjobb) a tömegkiegyenlítése, ráadásul kisebb motorral, nem igen rángatja a lendkereket, ahol már úgy érzed nem dadog nyugodtan elválthatod. Nem feltétlen olyan lent mint a 30i, ahhoz azért lakkolsz nyomatékban.
Na már most ha neked 3000nél ránt, lehet hogy egyéb oka van, nézd meg hogy rángat e lejjebb is esetleg, ha igen az már lehet valami. A kettőstömgűnek pont az a célja további "káros" lengéseket csillapítson, amiatt valószínűtlen a hiba, hacsak pont az nem ment már gallyra, de először inkább kuplungra gyanakodj, már ha ez a "rántás" valóban nem természetes a gépnél. De van itt biztosan hozzáértő szerelő kollega, úgyhogy nem trollkodok tovább -
nagyúr
válasz maajsz #30218 üzenetére
Emlékeim szerint E46 benzinesekben nincs kettőstömegű, az újakban már lehet, vagy rosszul tudnám?
(#30220) brickm: Jobb volt míg nem tudtam, hogy van. Ezekbe mi a szarnak raknak? Egy dízelnél értem.. Örültem, hogy az Auditól megszabadultam, pedig nem volt baja, erre ebbe is van.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
E53 X5 a 218 lóerős dízellel, automatával milyen? Nagyon nyűgös konstrukció?
-
CharlieDrop
veterán
válasz szőröscica #30222 üzenetére
kíváncsi vagyok Ezrdes úr véleményére, mikor én érdeklődtem másfelé X5 témakörben erősen lebeszéltek róla, bár nekem előny, ha nem anyázik a szerelő mikor viszem és ilyen szempontból lett leszólva
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
nolika
aktív tag
AUX-os business CD fejegységet keresek (2002/9 utáni) e46-ba. Merre vannak pesten BMW bontók ahol utána kérdezhetek?
[ Szerkesztve ]
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #30223 üzenetére
Ha jól tévedek uzemszeruen utálja őket
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #30222 üzenetére
Motor váltó szokásos kör amit tud az M57TU ill ZF6HP. osztómű nyűgös futómű nyűgös mert nagy terhelést kap és hamarabb is tönkre megy mint a többi... De nézd meg az E53-ak 90%-át hátulról dőlnek a kerekek rogyik össze.... a hídházszilent állandó nyűg ezeknél első féltengelyek légrugó.Váltótartszó X-esbe mindig szétszakad... kilincsek ( spiátár mindig széttörik csak gyári új.... ) Ha nem sajnálod a pénzt és a többlet szerelési és alkatrész költséget akkor nem rossz. Egy jól felszerelt facelift jó állapotban vállalható. remap mindenképp érdemes rá fogyasztás és menetdinamika szempontjából is. Egyébként én valóban nem szeretem őket annyira...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
atenza
senior tag
Sziasztok!
1-es BMW-ről(2004 − 2013) szeretnék kérni egy kis tapasztalatot, gondolkozom a vásárlásán, de nem tudom mennyire megbízható típus, vannak-e gondok valamelyik motorral, benzines lenne mindenképp. Nézegettem e46-ot is mert az jobban tetszik, de abból a 320i lenne ajánlott ami meg már lehet h túl sokat eszik. Amivel versenyzik az 5-ös golf 1.4tsi meg 2006 körüli toyota corolla 1.6benzin .[ Szerkesztve ]
-
atenza
senior tag
válasz szőröscica #30231 üzenetére
joamilestoné
köszi!ADAM1337
a hátsó vs első kerékre gondolsz? vagy a golfnak rosszabb a felfüggesztése, nem érezni úgy az utat a kormányon? köszi neked is! -
Anubris
őstag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy az F30 316/318D-nél mik azok az alkatrészek amik rendszerint elszoktak kopni és számolni kell a cserével egy használtauto vásárlásakor?
-
ADAM1337
nagyúr
-
atenza
senior tag
válasz CharlieDrop #30237 üzenetére
remek
sima 1.6 meg gyenge a golfból
120i nincs 2m-igCorollának a kinézetével nem vagyok megbékülve, de nagyon sokan dicsérik, hogy mennyire megbízható. Vezetni nem tudom milyen, remélem azért nem szörnyű és legalább a felfüggesztés/kormány/váltó jó, ha nem is szép az autó :S
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz SocketA #30205 üzenetére
Innen latszik, hogy eletetben meg nem jartal a nemet palyakon... Ott vagy felveszed a ritmust, vagy kenytelen vagy a visszapillantot bamulni. Tudod, ott ahol nincs tiltas lehet menni. Egy utcai autoval is, utca gumikkal. Persze nem a kinai szarral, amit a boyracerek felpattintanak a 19"-os uberfelnikre negyed annyiert. Vezetesi tudas nem kell, de a folyamatos nagysebessegu haladashoz fel kell noni. Ha nem latod elore, mi fog tortenni elotted, nem tudod olvasni a gesztusokat az elotted levo autok mozgasabol, akkor konnyen ott a baj.
Soha nem dolgoztam itthon(hivatalosan), nem is kerestem munkat, kozvetlen az egyetem utan mentem UK-ba, mert igy lattam jonak. Cserebe bevallalom az alsobb osztalynak valo munkat a parommal egyutt. En szeretek kint, azt tekintem az otthonomnak, es ez nem fog valtozni.(sajnos) Nem is ertem, hogy lyukadtal ki ide.
Az, hogy mennyibe kerulnek a jobbkormanyos autok, abbol ne indulj ki. Kint dragabbak, es en a 3 ev alatt kifizettem kint annyit biztositasra, amibol az E46 -odat 2x megvehetnem. Valszeg en is megengedhetnek magamnak valami jobbat az oreg traktor helyett, de jelen pillanatban fontosabb lenne egy sajat haz. Es hulye lennek beszallni valami penztemetobe.
Es ez nem fanatikus topik, realitasok talajan el mindenki. A fanatikusok a soltvadkerti talikon vannak, es oszinten mondva, jobb is lenne, ha ott maradnanak orokre.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egyebkent visszakaptam kedden este H.Ezredestol az autot. Minden kafa, bele is ment mar 1200km. (megjegyzem, 6.9 -es atlaggal ) Koni gatlok nagyon jok (megegyszer koszonom KINKY_007 -nek), bar a rossz utakat tovabbra sem veszi az auto, szerencsere kint olyanbol nem sok van. Elol a vegen sima allasba lett kapcsolva, nem vallaltam be a sportot. Jol fut az auto, futomu is rendben van vegre, minden ugy all, ahogy kell. Kint megjottek a gumik, mar nagyon kivancsi vagyok ra, hogy fut veluk az auto, utalom a telivel hasznalni. Egy kisebb vagyont otthagytam, persze felig-meddig az en hulyesegembol, ketszer kellett megcsinalnia ugyan azt 8 honap alatt, mert en b@rom ket reszletben hoztam meg az alkatreszeket.
Elviekben minden kesz az auton, par evig nem kell hozzanyulni, addigra meg mar eladom. Veszek a helyere valami fos VW -t vagy Skodat, touringban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
Hol érdemes futóművet állíttatni? Múlt héten állíttattam újpesten az AKH-nál(1x vissza is mentem, mégegyszer állíttatni rajta), de még mindig húz jobbra az autó kicsit, gumikat is megcseréltem már. Nem akarom elhinni, hogy szinte minden út jobbra lejt. Járok pár autóval, a többiben nem tűnik fel.
[ Szerkesztve ]
-
Isual
veterán
válasz atenza #30246 üzenetére
Legjobb, legélvezetesebb kocsi a kategóriában és a motor-váltó páros páratlan szóval kiváló kocsi, én ebben az V Golf kategóriában biztosan azt venném. De ha a forma nem tetszik, akkor nem szabad megvenni. Nekem anno is bejött, amikor még új volt, most is tetszik és belül elég nagy elől+hátul, plusz a csomagtartó is méretes. Megbízható müszakilag, jól megy és 8 literből elvan 100 km-en.
Egy a lényeg, hogy egészség legyen… meg beteg
-
brickm
őstag
válasz fullextra #30229 üzenetére
Nekem ha kihúzatom az egyest mondjuk 2100-ra, még ha lassan váltok is 1300 körülre tér vissza a fordulatszámmérő. Így 1300-1500 körül nem tudok még fentebbváltani, mert akkor gyakorlatilag tehetem egyből háromba...A 2000-et ma kipróbáltam, igazából okés tempó szempontjából, de így is érzem azt a rántást. Mikor kinyomom a kuplungot ugye elkezd esni a fordulat, teszem lassan kettesbe, vagy hármasba, engedem a kuplungot, meg adok pici gázt és érzem hogy ránt egyet az autó. adjak több gázt, vagy engedjem rá előbb lassan teljesen a kuplungot és csak utána adjam a gázt?? Kicsit új még nekem ez a 6 henger 2000ccm
[ Szerkesztve ]
-
atenza
senior tag
válasz CharlieDrop #30237 üzenetére
Egyébként mi a baj a 116i és 118i-vel azon kívül h gyenge? Nem túl megbízhatóak? Sokat esznek? Komolyan érdekel Tudom h bmw-hez nem illenek ezek a motorok.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- BestBuy topik
- Bestbuy játékok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Ford topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Autós kamerák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs