-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
m4rekb
csendes tag
válasz szőröscica #35850 üzenetére
Akkor termosztát csere... Melyik márkát érdemes venni? Eddig a Mahle-Behr márkát ajánlották.
-
Skimaster
senior tag
válasz #54630400 #35848 üzenetére
Szerintem kicsit elszaladtál az árral,ennyiért nem fogják megvenni.Az sem igaz,hogy 1.4-ért csak bontószökevény van.Az enyém(2002-es e46 320d(150LE) touring,majdnem fullos) 1.1-ért ajándék volt,és rendben volt az autó.Igaz nem akartam évekig árulgatni,gyorsan el is vitték.
-
Joker94Hun
tag
Sziasztok!
Új vagyok itt köztetek,volt egy e46 20d-m most lecseréltem egy e92 30d-re.Szeretném h kicsit morgósabb mélyebb hangja legyen de a turbó véletlense huhogjon! Elég lehet csak a hátsó dobot kiiktatni és üres csőre cserélni? Sajnos a youtubeon nem találtam videot. :/
-
Kisfundy
aktív tag
Sziasztok!
Esetleg tudja valaki hogy milyen példányszámban készült a 325ix touring? (e30)
Érdemes beleugrani egy ilyen felújításába,illetve tudtok valamit az alkatrész ellátásról?
Tudom hogy nem pont ezzel a szériával foglalkozik a topik,de hátha tud valaki valamit rólaElőre is köszi a válaszokat!
-
r.levente75
addikt
válasz Kisfundy #35855 üzenetére
E30-as alkatrészutánpótlás a mai napig műkszik, ha erre gondolsz. Mindent lehet hozzá kapni eredeti alkatrészeket a szalonokban, de arany áron, mint a mai autókhoz. Használt piac is elég jó, az utóbbi három évben azért itt picit tapasztalatom szerint, kikopóban vannak.
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok !
Azt szeretném kérdezni tőletek, ha a 15-ös felnit amin 205/65 gumi van lecserélem 18-as felnire és 235/35 gumira. Akkor az autó mennyit fog veszteni a komfortosságából illetve mennyire fogom nyírni a futóművet ? Egy 2002-es 525i -m van.
-
negro
őstag
válasz Maxell014 #35858 üzenetére
E39 -en 18 collra 235/40 a gyari meret nem /35. Ha ilyen meretet akarnal akkor ora szerinti 100km/h -nal csak 95-el haladnal kb. csalna egy keveset. illetve mivel nem lenne olyan ballonos a gumi ezert jobban felutne minden utbiba.
Konkret kerdesre valaszolva feszesebbe lesz a tartasa de sokat nem veszit a komfortbol. (mar a gyari meret eseten) En lassan 10 eve mar ilyen merettel jarok eleg jo birja a futomu persze nekem gyari alkatreszek vannak alatta nem utangyartott.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
Anubris
őstag
Autószerelő tulajdonostó!!! [link]
-
fasirTTT
őstag
Segítséget szeretnék kérni 2 hasonló témába
1. 2009-es E92-be szeretném a mapot frissítenide nem tudom milyen mapot kell beszerezzek ehez, mert több féle volt. 2008-as van rajta jelenleg.
2. Régebben kérdeztem a szoft. frissítést, és ebbe is szeretnék segítséget kérni
Minden infó ami kell azt leírom, de így hirtelen most nem tudom mire van szükség 😃
-
whitezo88
nagyúr
Milyen lenyegi kulonbseg van az e60 lci 25d es 30d kozt? Ua. a ccm, de plusz 40 loero. Mivel erik ezt el? Melyik megbizhatobb? Vagy jobb?
[ Szerkesztve ]
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz fasirTTT #35867 üzenetére
Szia !
Szoftverfrissítés miatt írj rám meg minden miatt kereshetsz
(#35859) m4rekb
Természetesen tudok. Bármiben
(#35860) lali81
Az patika nincs baj vele
(#35868) whitezo88
Befecsik turbó szoftver. inkább a 30D egyébként de nincs olyan,hogy megbízhatóbb ugyan olyan de erősebb nyomatékosabb teljesítménynövelésnél is jobb én azt venném inkább
(#35869) aero.
A kuplung az E39 M5 ön elég gyenge ha csúsztatod szétmegy.... nem bírja.... Simán 1 kör alatt le lehet rúgni róla a kuplungot.....
(#35870) Möhe
Egyszer lesz lista ígérem Magamat sem értem utol De a fényképek azért önmagukért beszélnek nem ?
Bármi lehet a végén hozzám kerül ténylegMás: Ma kapott remapot is 1.4 bar-on dolgozik a turbó 0,8-1 helyett + a 2 katalizátor sincs alatta jobb jobb de ezzel a gyári turbóval stabilan többet nem igen bír.... szedi a lábát de kell a nagy turbó meg a nyitott rendszer alá ZF6HP-t akarnék alá a GM helyett a kézi 5 sebesség felejtős mert a végsebesség alacsony 230-nál vége és a difi is a kéziváltó alatt a leghosszabb :/ 3 személlyel ki is próbáltam délután pályán 245-nél többet jelenleg nem akar menni valahogy kell még az erő. A Videó alatt pont 245-nél állt az óra 277777 Km-en
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
válasz H.Ezredes #35871 üzenetére
Köszi erre gondoltam. Adóban ugyanannyi a ccm miatt, tehát ha 25d meg 30d közel azonos gépek akkor inkább 30d. 35d ugye már más kategória a duplaturbó miatt... e39 klubos Lepkének van olyan akit ismerek és találkoztam vele, de ő már mégegyszer a kocsi árát ráköltötte, annyira figyelt rá. Azt nem tudom hogy LCI vagy utáni, fórumon 2007 van írva ami alapján mindkettő lehet.
-
szőröscica
addikt
ZF6HP váltóban érdemes 200 ezer km-nél olajat cserélni, ha eddig még vélhetően nem volt (a szervizkönyvben nem találtam nyomát, sem a számlák között)? Vagy már nagyobb a kockázat, többet veszhetek, mint nyerek?
Szép finoman vált, de néha, közvetlenül megállás előtt ránt egyet.
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35876 üzenetére
A csere ajánlott természetesen. szelep probléma meg kikopnak a perselyek és azért üt
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
whitezo88
nagyúr
válasz szőröscica #35875 üzenetére
Ja, ugy tudom volt mar parszor dolga a rendorokkel es nem 30 ezres birsagok miatt...
-
szőröscica
addikt
válasz H.Ezredes #35877 üzenetére
Ilyennel is foglalkozol? A wandlert újíttattam fel, mert az gyengélkedett már (kicsit ingadozott a fordulatszám, és 40-50 körül nem tudott dönteni, hogy összezárjon, vagy visszaváltson). Ha igen, felírnád légyszi ezt is az árajánlathoz? Már lassan nem 2 napos programnál fogunk tartani.
Nyaralás előtt az olajcsere, pcv, vízcsövek kört mindenképp meg szeretném ejteni, viszont egy mélyebb váltóturkászás az lehet, hogy csak az azt követő olajcsere idején fog beleférni, most épp kert projektben égetem a húszezreseket.
-
MPowerPH
félisten
Egy foto a horvatoktol. Fasza a keramia bevonat, tenyleg van egy gyenge ontisztulo kepessege az autonak. Mostanra hangolodtunk ossze, egy alom benne utazni, ez a 880km ide lefele meg sem kottyant, vegig lehetett jonni 160-180 kozott, kozben meg evett 7,5l-t 100km-enkent. Ha egyszer eladom, akkor viszem az uleseket, mert eletemben nem ultem meg ilyen pihenteto pozicioban, valami brutalisan eltalaltak oket. Egy idegesito dolog van, hogy a hutesuk egy ido utan visszavesz kozep erossegre, igy mindig vissza kell nyomni.
Holnap irany Mo, aztan vasarnap go home, meg egy 3k km befigyel.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #35882 üzenetére
Es ez mar nem is akkora szam... Minden masodik Kia -ban vagy Mondeoban benne van... Az Audi meg pl. nem is tudja, F10-ben is csak ritkan latni.
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
Nem sokáig bírta a P-rendszámos az a gondom, hogy ezek miatt elítélik a márkát....
UAG Metropolis LT MagSafe Apple iPhone 15 Pro Max tok eladó
-
Satyricon
addikt
Sziasztok
Nektek köszönhetően lemondtam a 316-318-akról, maradok a sorhatnál! Azért inkább a benzinért és a vezetési élményért fizetek!
Nézegettem sorhatos 320-asokat a környéken, és ezzel szemezek: [link] Felhívtam a srácot, holnapra találkát beszéltünk meg. Állítólag törve/horzsolva nem volt, csak az első lökhárító volt fújva, kavicsfelverődés miatt, de majd ez kiderül. Ugyanis vásároltam a napokban egy rétegvastagság mérőt, azt hiszem jól fog jönni!
Nektek szakiknak mi a véleményetek erről az autóról?
(lOo \ (llll) (llll) / oOl)
-
negro
őstag
válasz Satyricon #35888 üzenetére
Nekem nem szimpi de ez en vagyok. Eleve amugy 2milla alatt, tenyleg jo E46-ot nem fogsz kapni! Az, hogy mennyi kompromisszumot valalsz, az meg magan ugy.
Az, hogy az eleje nem eredeti gyari fenyezes nem sok semmit szamit plane ~15-20 eves autoknal. En is anno ujra fenyeztem mhaztetot, elsolokost, kavics miatt. Majd utana serules miatt csere, epp elemre es ugyancsak fenyezve. Ha csak elem csere van es az van ujra festve (jol) semmi jelentosege.
Pl. nekem ez az eleje, serules mentes, gyari bontott mhazteto, sarvedoivek, uj lokos... ujrafenyezve. Mondanad ra, hogy korforgoban belem jottek? Nem! Mert serulesmentes elem csere tortent. Ergo ujra serelusmentes az auto.
Ahol lenyeges a festek elteres azok a B oszlopnal keresendok, kuszob ugye, motorteren belul a kerekjarati ivek, hatul a lokos es a kaszni talalkozas... Ezek szamitanak mert akkor ott kapott amit huzni, kalapalni kell. Ergo rohad vagy fog.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
Skimaster
senior tag
-
Skimaster
senior tag
válasz Satyricon #35894 üzenetére
Sajnálom,de itt van helyette ez:
[link]
Szerintem ezen felszereltség alá ne menj,mert bánni fogod.Lehet hogy több pénz,de megéri.Persze 2 milla alatt van,de attól még biztos nem egy bontószökevény.És ez sem rossz:[link]
Persze én ragaszkodnék a bőrhöz.Bőr nélkül egy BMW egy f...s.Szerintem.De ha te nem ragaszkodsz hozzá,akkor több autó is van.
Többiek:Az X3 amit most vettünk 2 milla alatt volt és teljesen rendben van,nem költöttem rá szinte semmit.Gyakorlatilag e46 20i pedig nincs 2 milla felett,mert annyiért senki nem venné meg.
[ Szerkesztve ]
-
tomcica
addikt
Hali skacok!
Benzines 320-as E91-et szeretnek venni,erdekelne,hogy van-e valami a sima modellel es inkabb keressek facelifteset,vagy siman bevallalhato a regebbi 150 lovas motor?!
Csaladi kocsi lesz, evi 10ezer km kornyeke.
Nemet vagy svajci kocsin gondolkodom,placcos kollega hozna be (elmenne a kiszemelt kocsikat megnezni amikor a szokasos korutjat teszi odakint).There are two mistakes along the way to Mastery: Not starting it and not going all the way."
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- Okos Otthon / Smart Home
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Formula-1
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Futás, futópályák
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen