- Synology routerek
- Linux kezdőknek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Windows 10
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Milyen routert?
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #551 üzenetére
Kár bizony
Valószínűnek tartom, hogy ezt az összejövetelt nem tennék tönkre a furkó osztrák vendégek ( nekem legalábbis baromi idegen volt Sopronban az Ő ordibálós stílusuk - az egyik figura túlkiabálta a kipuffogó hangerősségverseny győztes gépét is, pedig 110dB környékén üvöltött a gép... )
Ahogy elnéztem a kecskemétiek üzenőfalát, családiasabb, barátibb jellegű rendezvény körvonalai alakultak ki a fejemben Jó fejnek tűnnek a srácok
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #553 üzenetére
Talán legközelebb összejön
Kecskemét felé amúgy is van egy hangulatos kis fogadó, remek kajákkal, és hozzámérten kedvező árakkal Legutóbb amikor arra jártam, már elkészült az étterem előtt a halastavacska, és a játszótér - szívesen betérek, ha arra járok Ugyan nem a reklám helye, de a Csalánosi Csárdáról regélek
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #549 üzenetére
oda minimum 2.5ös mocikkal mennek..nem lenen értelme....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #556 üzenetére
Rendes ember lehet
Amikor az autóra vadásztam és a debreceni példány mellett döntöttem, két héten belül háromszor jártam arrafelé - először megnézni a gépet, másodszor elindítani a papírmunkát és harmadszor már a saját autómmal álltam be a parkolóba
Szép emlékek fűznek a helyhez - kb. két hónapra rá egy kedves barátommal jártam ugyanarra, csak mert kíváncsi voltam a halastóra és a teraszra, hogy milyen lett
Tényleg szép hely és a kaja is kedvező árú - akkora adaggal, hogy alig tudtam benyomni, pedig nem vagyok kákabélű A szakács pedig megéri a pénzét
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Gézengúz
addikt
Sziasztok!
No a közepébe....E36 első
lengőkar vagy kormányszilent....ez...5-ös alkatrész...
Mennyire problémás ennek a cseréje....Alkatrész(Febi) kijön 6000-ből....szervízben azt mondják ha nincs vele egyéb gond akkor 2*1 óra 3500ft/órával számolva...
Itthon ne is próbáljak belevágni iga???
Vagy mégis...???
Thx minden kék fehérnek......
[ Szerkesztve ]
-
Bubu79
addikt
válasz Gézengúz #560 üzenetére
Első lépésben húzd le ezt ( BMW E36 service manual - az amerikai verzió, ékes angol nyelven szövegezve 95MB ), olvasd át a lengőkarszilentről szóló értekezést az első futóműről szóló részben és gondold végig, hogy megéri-e kockáztatni.
Nem tudom mennyire vagy benne az autószerelésben, ha profi vagy, vágj bele nyugodtan, ha nem...Én biztos nem állnék neki itthon...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
God Vazzeg
veterán
válasz Gézengúz #560 üzenetére
Nagyon egyszerű cserélni, 7-es, 8-as csavart leoldod, (8-ast nem muszáj, de akkor bebukik a kerék a sárvédőívbe, nem férsz normálisan hozzá csak aknából, ezért old le egyben!) 3-as, 19-es gömbfejet picit elkezded lefele kocogtatni, anya színig rajta legyen, akkor nem vered el a menetet. Ha ezek megmozdultak, akkor 5-ös szilentet kell lütni a tengelyről, vagy kiveszed egyben, vagy ott helyben, a 9-es csavarral felfogatott házából ki tudod ütni, hátrafele. Kb 2 óra, ha balfax vagy, nekem a szerelőm segített, rutinmeló, nem is akart érte pénzt kérni
Szerk: csak aknából indulj neki
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Ernő
tag
Aki ezt a formát megrajzolta az k**va nagy zseni volt, e mellett Chris Bangle borzalmai igazi szánalmak.
[link] -
-
Bubu79
addikt
Szánta már rá valaki magát arra, hogy ítélkezzen autója felett a Totalcar honlapján? Kíváncsi lennék, hogy névtelenül, az elfogultság felhőjét ellegyezgetve mik derülhetnek ki a gépekről
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #570 üzenetére
Tényleg elkövettem egyet - de az elfogulatlanság nagyon távol áll tőle
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
A sima egyessel találkoztam már párszor az utakon - nem kicsi autó, mégis olyan érzésem van amikor ránézek, mintha egy duzzogó kisgyereket látnék, amint az útra feszül ( ez persze hülyeség, az egyik úgy otthagyott, hogy még azt sem tudtam leolvasni a fenekéről, hogy konkrétan mivel is volt dolgom... )
Nem tudom ez vajon élőben hogyan mutat, de olyan érzés fogott el a képeket nézegetve, mintha egy rövidke kis kényszerkupét látnék...
Közben felsasoltam a BMW Magyarország honlapjára, de még híre-hamva sincsen semmilyen infónak róla...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
szerintme is klassz, de asszem csak ezzel a biturbós 3.0ásslaleszs emmi más kisebb mocival nem....sokba fog fájni olyna 1 0körül...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #580 üzenetére
az 1es cuopéból simán nekem tetszik..enne 5 litert
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #580 üzenetére
Városba bőőőven elég az a kisebbfajta ménes, ami abban van Ami még így is rendesen több, mint ami az enyémben van
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
kisninja
őstag
Sziasztok még odébb van az én bmw gyüjtögetnem kell még pár hónapót. (E34 520)
Épp azon vacilálok miért jó a gázos Tudtommal tönkreteszi a motort nem megy úgy és sok helyet foglal.
Javítsatok ki ha tévedek, kis ideig autószerelőnek is tanultampowered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #583 üzenetére
Nem is rossz fogyasztás egy kályhától
kisninja: Az 5-ös szép nagy vas, csipeget szépen naftát, hiszen a nagy kasztnit hurcibálni is kell.
A gázzal valamelyest jobban jöhetsz ki üzemanyag szempontjából - talán...
Tekintve, hogy sok közöm nincsen az autószereléshez, nem tudnék érdemben nyilatkozni arról, hogy mennyire viseli meg a gáz üzem a motort
Hogy sok helyet foglal a gáz-szett? Gondolom ehhez a típushoz is elérhető a pótkerék helyére telepíthető tartályos verzió - így "csak" a pótkerék helyét buknád el, a csomagtartóba még simán elfér egy-két termetesebb hulla"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
dragonfx
veterán
válasz kisninja #584 üzenetére
ezt a gázos dolgot felejtsd el, elvetemültek témája, egy bmw benzinnel megy...netán a mostani dízelek okésak....
azé 177 ló hogy viheti azt a kis kasztnit 120d..123d...na ha az bejön lehet elmek tesztvezetni.....kb 205 ló lesz asszem..biturbó ..áh szétver mindent
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
God Vazzeg
veterán
válasz kisninja #584 üzenetére
Szia
Az enyém gázos (E30 320i), és úgy van ahogy mondod, nem megy úgy gázról, és el is foglalja a tartály a fél csomagtartót. DE: 168Ft a gáz, a motorhoz én 4 éve nem nyúltam, és semmi baja. Szerintem teljesen fasza a gáz üzem, ami negatívum, hogy a BMW hajlamos visszadurranni a légszűrőbe gázról, ehhez lehet kapni gumis nyomáskieresztőt, és kész. Máris nem b@sz szét semmit
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #588 üzenetére
jujjjjjjjjjj
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
kisninja
őstag
Köszönöm mindanyiotuk válaszát, akkor csak a költség csökkentése a pozitv tullajdonság.
Én úgytudom amugy, hogy sokkal hamarabb szétmegy a motor nem olyan kenés stb.. (gáz az szárazabb mint a benya)
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
God Vazzeg
veterán
válasz kisninja #590 üzenetére
Ami gáz () lehet gáznál:
- kipufogó hamarabb kirohad a kondenzvíz miatt
- hengerek fala megkeményedik a gáztól, nehezebb megfúrni (nem az én gondom )
- injektorok hűtése ugye 0 gázról, szal hamarabb tönkremehetnek.. (én is cseréltem már)
- szelepeket nehéz beállítani hogy ne legyen hangja, vagy benzinről fasza vagy gázról, a kettő együtt kivitelezhetetlenAmúgy ezektől eltekintve én azt mondom megéri
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #591 üzenetére
Végülissssss......
-Szétmegy a Remus -100
-Sztémegy a blokk..mi az nekünk...felbecsülhetetlen..jó persze kapcsival meg szerelő/bontóhaverral rulzz...
-injektor...szintén bontósba max. amugy kb -300Megéri de tényleg -2L 100km-enként
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Rover623
félisten
válasz God Vazzeg #591 üzenetére
hengerek fala megkeményedik a gáztól, nehezebb megfúrni
Annó vesződtem mindenféle állapotábrával, de (vagy éppen ezért) ez kicsit meredeken hangzik...
Bővebben?primus inter pares
-
God Vazzeg
veterán
válasz Rover623 #593 üzenetére
Amikor kikopik a henger sok-sok kilóméter után, akkor kiveszik a motort, és elviszik megfúrni, vagyis a henger falán képződött "vállat" leveszik eszterga géppel és felszabályozzák a felületet a dugó méretéhez. Majd összerakják. Ezután nagyobb lesz a kompresszió ha mindent jól csináltunk
Na ekkor gond ha kemény a henger fala, mert az eszterga kés hajlamos elpattanni Ha még mindig nem világos, szólj
-
Rover623
félisten
válasz God Vazzeg #595 üzenetére
Te most komolyan hülyének nézel...?
Gondolod hogy nem tudom mit jelent a "felfúrás"
Ja...hónolni nem kell?Azt magyarázd meg nekem (link is jó) hogy milyen kölcsönhatásba lép a Pb gáz a henger falának (ami ugyebár általában vmilyen acélötvözetből készül persely) anyagával...
primus inter pares
-
God Vazzeg
veterán
válasz Rover623 #596 üzenetére
A kémiai és fizikai hátterét nem tudom, de többfelől is hallottam már, én utána nem jártam még sose, egyszerűen elhiszem ha szakember mondja Miért? Te minden állításnak utána jársz amit egy számodra ismeretlen szakma szakembere mond?
A kérdést meg úgy tetted fel, mintha nem tudnád mi az a felfúrás
-
Rover623
félisten
válasz God Vazzeg #597 üzenetére
Miért? Te minden állításnak utána jársz amit egy számodra ismeretlen szakma szakembere mond?
Nem.
Viszont nem is "osztok észt" olyan témában amihez nem értek, nem írok le olyat aminek a helyességét nem tudom megvédeni...nem hivatkozom arra hogy "vki mondta"...A kérdést meg úgy tetted fel, mintha nem tudnád mi az a felfúrás
Azt a kérdést nem lehetett félreérteni...hacsak nem akkor, ha fingod nincsen arról hogy az "állapotábra" kifejezés milyen szakterületen divatos...de ezek szerint nincsen...No de sebaj...majd utánajárok magam a dolognak...kösz a semmit...
Ja...azt ugye tudod, hogy mivel a gáz nem csapódik ki a henger falán, ezért nem oldja le az olajat sem...tehát hideg motornál csökken a kopás mértéke a benzines üzemhez képest.
[ Szerkesztve ]
primus inter pares
-
-
God Vazzeg
veterán
válasz Rover623 #598 üzenetére
"Ja...azt ugye tudod, hogy mivel a gáz nem csapódik ki a henger falán, ezért nem oldja le az olajat sem...tehát hideg motornál csökken a kopás mértéke a benzines üzemhez képest."
És azt tudtad hogy víz is képződik? Ami viszont lemossa, és korrodálja is a hengert, meg az injektorokat. Te is észt osztani jöttél látom..
Egyik régi kedvencem (nem neked Rover, csak eszembe jutott): "lelöktek a tajgetoszró, túléted oszt most eszet osztó?"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest