- LibreOffice topik
- Microsoft Excel topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- PHP programozás
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- AI segítségével fociztak Genfben a robotok
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Gmail
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szabi325
tag
válasz KAMELOT #59451 üzenetére
Rideg hogy már sokadjára tolod ezt az egetrengető faszságot hogy egy család nem fér el egy 3-as 4-esben amikor az utakon lévő autók 80%-a kisebb mint egy 3as BMW és komplett családok utaznak vele. A 90 -es években apámnak E36-ja volt és 4 fővel bejártuk vele Európát és egyikünk se sírt hogy leszakad a lába stb pedig egyikünk se alacsony meg pakolni is tudunk rendesen.
Szóval bocs de nem mindenkinek ez a család:
Így nem csoda h nem fértek el egy 3asban v 5ösben meg kell a V8 amire nem kell költeni... -
KAMELOT
titán
Akkor ami van tökéletes, minek váltani!
szabi325: saját véleményem írtam le. Nekem fontos a kényelem, ami azt jelenti, hogy 12ó autókázás után is úgy szálljak ki, mintha nem is mentem volna sehova.
Bremerhaven-ba mentünk Octival 4-en. Köszi, de soha többet! Kényelem mindenkinek mást jelent.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Vaze
őstag
válasz szabi325 #59452 üzenetére
Mert nem tud mast irni!Senki nem hiszi el,hogy csak a hozzaszolasokat gyujtogeti szerencsetlen!Mas topikokban is ossze vissza firkal sokszor,azt sem tudja mar hogy mit ir sokszor!
MSI Raider GE78 HX 13V Intel® Core™ i9-13980HX -- GeForce RTX 4090, GDDR6 16GB -- 32GB, 2TB SSD
-
Puma K
veterán
Helló!
Tudtok javasolni olyan villanyászt aki ismeri a BMW-ket azon belül az E39-et?
Van az autómban egy utólagos riasztó amit az előző tulaj szereltetett be és ezt akarnám úgy ahogy van kibaszni az autóból a büdös picsába....
Plusz az autó saját kulcsaival is foglalkozni kellene...
Nem gányolós és önjelölt villanyász mukit keresek.
Budapest, de Pest megyén belül ha lenne ilyen illetékes akit tudtok javasolni az jó lenne.[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
hdanesz
senior tag
Sziasztok,
Kinéztem egy kombi 520d-t. Íme.
Ha jól csalódom, akkor ebben is a problémás N47 motor van...Megnéztem élőben, nekem nagyon alacsonynak tűnt...vagy ez természetes? Főleg a hátulja tűnik úgy. Érdekes, hogy pár dolog ellene szól...de beleülve mégis elfog az a jó érzés, hogy nekem ez kell. (Ellene szól pl.: elidegenítési jog van bejegyezve rá, az egyik első lámpa vizes/párás belül, nincs meg a csomagteret fedő 'roló'...stb.) Illetve nagy rizikónak érzem, ennyi idősen, ennyi km-rel...belefuthatok egy óriási pénztemetőbe.
Viszont, marha kényelmes autó, nagyon tetszik is..főleg ebben a színben és minden van benne ami nekem érdekes lehet.
Az ára elég alacsony a többihez képest. Nektek mi a véleményetek? Esetleg ismeri valaki a konkrét autót?
Köszönettel,
Dani -
molnarpeter
nagyúr
válasz hdanesz #59462 üzenetére
F10 eleje N47, vége B47, de vezérlés ugyanaz. F11 hátul légrugós mind, annak a hibája miatt parkolva le szokta engedni magát, aztán gyújtásra lassan felemelkedik megint, de úgy már túlórázik a kompresszor, nem egészséges állapot Új lánc és csapágy szett, meg a beeső javítani valókra ha nem sajnálod a pénzt, lehet belőle jó kocsi, de már megérett több ilyen tétel rajta, ára is gondolom ezt tükrözi. Kérdés, konkrétan mennyit lennél hajlandó költeni rá a vételáron felül
-
hdanesz
senior tag
válasz Chris0321 #59463 üzenetére
Hello! Jó kérdés, csak a SZÜF oldalon lekérve láttam ezt meg. Majd megkérdezem a kereskedőt.
@molnarpeter, KAMELOT: Köszi nektek is a választ! Igazából tényleg minden ellene szól, a magam megnyugtatására kértem tőletek tanácsot, hogy valóban nem érdemes vele foglalkoznom.
A vételáron felül kb.6- 700ezer ft lenne amit rá tudnék szánni azonnal.
-
Anaren91
senior tag
válasz CharlieDrop #59468 üzenetére
Hát utángyártottba 100k/darab körül vannak a normálisak. De ez szerintem pont olyan tétel amiből nem feltétlen éri meg utángyártottat venni... Gyárit most így hirtelen a Schmiedmannon 180k/darabért látok, de biztos be lehet olcsóbban is szerezni, ha van kapcsolata az embernek.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
KAMELOT
titán
-
FIREBLADE78
addikt
Ezek az új 4 hengeres benzines motorok mennyire jók? Valaki hajtott már ilyet? Dízelt nem nagyon akarnék venni. 40i-k meg már "horror" árban vannak.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Ck.
addikt
Na, úgynézki tegnap eladták a tesztvezetésre lefoglalt 435d-t. Ertem én, hogy pénz beszél, de én meg 1 nappal előtte foglaltam le, elkérték minden adatomat, még a seggemen lévő pattanások száma is érdekelte őket, erre b@sznak felhíni, hogy 'hé te jobbágy, viszik a szekeret', á dehogy, onnan kellett megtudnom, hogy eltűnt a hirdetés és az autóra rá is rákerült már a 'SOLD' tábla, arra gurultam direkt. Na mindegy, amúgy is félek már mostanában dízelt venni, nem véletlen van most is egy benzines PHEV-em.
Mindenesetre az i3 Rex megvan még, meg ott van még az említett 440i is, bár ez utóbbi árban nagyon meredek falat, nem ennyivel számoltam...de azért megnézzük.[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
Meggyőződtél az eladásról? Nem tudom hogyan működik náluk a foglalás. Nem azért vették le a hirdetést mert lefoglaltad? Lehet hülyeség, amit kérdezek. Mondjuk a felirat elég egyértelmű.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
Ck.
addikt
Csak nem bírtam most este magammal, zárás után elgurultam arra, annak az autónak már csak a hűlt helye van.
Viszont megláttam egy igazi gyöngyszemet majd’ £5000-al olcsóbban, mint a 440i. Eddig F30-akat ugyan nem néztem, de ez nagyon odab@szós...konkrétan egy 2016-os, gyönyörűen felextrázott, M-csomagos, adaptív LED-es, harman-kardonos, hud-os, surround views 340i, úgyhogy reggel nyitáskor azonnal zendítem is rájuk a telefont és foglalom le izibe. Remélhetőleg ezt tudják arra az 1 napra tartani. Ha pedig minden jól megy a tesztvezetés során és az autó sem tüdőrákos belül, akkor sok kérdés nem maradt. -
Carlytoo
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #59482 üzenetére
Igen. Egy jó Earl Grey-el a kézben közlik, hogy " It has been already sold, long live the Queen."
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Ck.
addikt
Mit gondoltok ezekről a kötelező keresztértékesítés keretein belül agyontukmált 100-200 ezer forintos paint protection bevonatos mókáról, savas eső, madár szar, levél enyv, stb ellen? Az előző 2 autónkon rábólintottunk, előtte sose volt és megmondom őszintén, semmi különbséget nem vettünk észre a vékonyított pénztárcán kívül.
@FIREBLADE78:
Nekem is meg kellene tréfálnom őket valami magyar humorral.[ Szerkesztve ]
-
Highend55
tag
válasz FIREBLADE78 #59486 üzenetére
Gondolkozzunk mar eladoi szemmel is!
A magyar forumtag besetal a kereskedesbe es jelzi, hogy erdekli auto. Idopont egyeztetes utan elmegy haza.
Masnap besetal mondjuk egy angol csoka, es kiprobalja az autot es rogton lefoglalozta. Ki az a madar aki elhajtana, hogy oreg te ezt nem veheted meg, mert elotted mar jelezte egy masik tag es kiprobalni mert ot is lehet hogy erdekli!
Egy fix vevot senki nem fog elhajtana egy "bizonytalanert"...
Nem kell ezt tulgondolni.[ Szerkesztve ]
-
windlord
őstag
válasz FIREBLADE78 #59486 üzenetére
Reszben?
Lefogalalt idopontra erkezel egy markaszervizbe.
Nem egy zs kategorias lokupechez.En is maximalisan fel lennek haborodva, ha erre mennem el az idom, energiam es kurvara feleslegesen lovalnam bele magam.
Szerintem az adatok kikerese utana ez a minimum szint alatt van.
Az eladas meg ertheto.
-
BeZol
őstag
válasz FIREBLADE78 #59489 üzenetére
Fel kell hozni h mekkora görények voltak h nem szóltak és h ez extra 1k font discountjukba kerül
-
Carlytoo
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #59489 üzenetére
Angoloknál talán még annyira nem jellemző ez a mentalitás. A németeknél viszont nagyon.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
windlord
őstag
Hasznal valaki fel-le szerelhető vonohorgot?
Bosal ak40/41 a tipusa.Annyi a problemam, hogy amikor becsattan a helyere, a biztonsagi retesz nem fordul vissza, igy a kulcsot nem tudom elforditani es zart allapot hijjan kivenni sem tudom a zarbol.
Viszont a vonohorog a helyene van. Stabilan.Foldon mukodik, igaz a reteszelo gombocskere nagyobbacskat kell poccintani, hogy a helyere ugorjon es elforditsa a reteszt, hogy kulcsolni lehessen.
De szerintem a helyen nem tud ra ekkora ero hatni.Gondolom ez szetszedheto.
Jo dzsuvas lehet?[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
Egy jó a hétvégi munkanapban, a reggeli meg az esti hazaút, valahogy sose sikerül a 15km-t megtennem, úgy hogy az ne legyen inkább 25-30 erre arra kerülve és élvezve, hogy nincs forgalom.
#59478 Ck.
Kíváncsi leszek mi a véleményed az I3-ról. Én nagyon nem bánom, hogy nem benzines/diesel autót választottam, napi használatra.[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
Kis nyálcsorgatás
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
windlord
őstag
válasz Gézengúz #59493 üzenetére
Atmostam ugy 100ml wd40 -el.
Elfordult a zarokupak.
A mechanika jol bepattant, azt hallottam, tapasztaltam edddig is.Ugye a vegallast ha kezben probalom es kopogtatom valamivel,ugy becsattant akkor a zarokapak. Vissza is ugrott rendesen.
Mosas utan, a zarokupaknal volt most kb. 2mm difi, hogy beforduljon es zarhato legyen.
De azt 3x gyors egymasutanba kis kezi rasegitessel sikerult fel es le szerelni.Most megnyugodtam, jovo heten kell vontatmom vele.
Utana kiokosodok es szetkapom es leszervizelem.
[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
Megvolt a 340i vizit, a legnagyobb illúzió romboló tény, hogy tüdőrákos volt az autó, kevés undorítóbb dolog létezik ennél, konkrétan a hányinger kerülgetett a tesztvezetés alatt...
Ezt leszámítva maga az autó kellemes volt, összehasonlítva a Mercedes AirMatic futóműve és sportülése számunkra azért klasszisokkal kényelmesebb és nem vágja a combom mint ez tette, de maga az úttartás, valamint a gáz és fék reakció nagyon jó meggyőző volt, a durrogó kipufogó is tetszett (hosszabb úton nem tudom mennyire lehet zavaró), a manuális ülésmagasság állítás viszont kicsit gagyi benyomás keltett, de hát ez felszereltség függő. A hud és a surround kamera nagyon tetszett, a 8-as sport váltó is rendkívül gyors és precíz volt, ebben a miénk 7-es váltója kicsit alulmaradt. Fordulaton brutálisan megjön az ereje, de alsóbb tartományokban és álló helyből a C350e sokkal rugalmasabb, jobban megindul, de ez a villanymotor + a turbós benzin közös sajátossága, erre számítottam is, összeségében erőben nagyon közel áll egymáshoz a két autó, magasabb tartományokban azért a 40i jobban elhúz, csak van köztük egy 40 ló és 0,6 sec eltérés 0-100-ban. Jó autó nagyon és sokkal jobbat lehet autózni az F30-al, mint az F10-el, ez bebizonyosodott, de a fenti okok miatt végül visszaadtam a kulcsokat.Egyelőre marad a C350e, a komfortja és a belső tér minősége meggyőzött, azt meg igyekszem elengedni, hogy ki mit gondol.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Assetto Corsa Competizione
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házimozi haladó szinten
- Steam topic
- Politika
- Futás, futópályák
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen