- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Microsoft Outlook topic
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Zyxel NAS326
- Asustor NAS
- Apple TV+
Új hozzászólás Aktív témák
-
.DLL
veterán
Aszerint kell megnézni, hogy milyen on-board töltők vannak az elektromos autókban (leszámítva a DC villámtöltést)
A legtöbb, amelyikben van DC villámtöltés, azokba, emellé csupán egy 1 fázisú, kb. 7kW-os AC fedélzetitöltőt szerelnek. De pl. a Renault Zoe-ban nincs DC villámtöltés, helyette 3 fázisú AC töltő van a fedélzeten. Ha erre is fel akarsz készülni, akkor 3 fázist kell biztosítani a garázsba, de szerintem elég a kiállás, majd a leendő vevő olyan fali töltőt szereltet fel, amilyen kell a kocsijához: a fenti példából is láthatjuk, van pár különböző. De a lényeg, hogy a lehetősége meg lesz rá, ha legalább 3x16A kiállás ott lesz a garázsban előkészítve.
(a telekre meg érdemes min. 3x25A bejövőt megrendelni, és a ház különböző részeit is elszeparálni külön fázisra, nálunk pl. külön fázis a világítás, külön az alsó szint dugaljak, és a felső szint dugaljak.)(P.H.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Ez a mondat angolul?
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Alkoholista nevelde
- BestBuy topik
- BestBuy ruhás topik
- fűnyíró traktor
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen