Új hozzászólás Aktív témák
-
Ezekiell
veterán
válasz Füleske #8148 üzenetére
Legalább a 90es években volt indexkar... (rohadjak meg ha értem az új M3-at, hogy elhagyta.. körforgalomban tuti mókás lesz)
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8149 üzenetére
Tényleg az, elöl-hátul. Mit szeretnél mondani ezzel?
Csúsztatás? Miért, szerinted nem így néz ki? -
titán
válasz Shadowbull #8145 üzenetére
Miben volt kicsi? Érdekes, amit mondasz, kevés autóban van több hely hátul cm-ben mérve. A model3-mal hátul nem a lábhely mennyisége a gond, hanem a magas padló/alacsony ülések.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Ezekiell
veterán
válasz Füleske #8153 üzenetére
Hát, azért a kézifék kart és a váltót nem kell annyit működtetned és olyan biztonsággal, mint egy indexkart. Az index fontosabb biztonsági dolog a vezetésben, mint az a kettő együtt.
Nyilván meg lehet majd szokni, de a kérdés, hogy miért kellene egyátalán megszokni? Mit nyerek én, a vezető vele? Szerintem semmit, sőt vesztek csak. Ez az "innováljunk csak az innovációért" a halálom.
Arról nem is beszélve, hogy eddig is sokan voltak akik szarul használták/nem használták az indexet, most még többen lesznek. Szar design, szar döntés volt szvsz. Érted, egy nagy bal kanyarban jobbra szeretnél indexelni, sok szerencsét 100% biztonsággal megtalálni a fejjel lefelé kormányon átfogás után a helyes gombot.
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
Shadowbull
addikt
Rettentő szűkös és klausztrofób érzés volt. A térdem a nyakamban, rövid ülőlappal, háttámla fura szögben, a fejem meg koppan az üvegtetőn....
Oké, én magasabb vagyok mint az átlag, de valahogy azt képzeltem hogy nagyobb hátul mint az i4, de nem úgy tűnt.Ott állt mellette egy TMY, az már jobb, de például abban sincs akkora hely mint a saját autómban, és nem is olyan kényelmes.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8158 üzenetére
De miben?
-
őstag
válasz Ezekiell #8151 üzenetére
Igen, ez eléggé fura, de éppen tegnap olvastam a használati utasítását az új Model3-nak, és van benne automata kikapcsolás funkció is, kamera képek, navi alapján figyeli a sávváltást, kanyarodást, és akkor kinyomja - ha nem akarod hogy így tegyen akkor talán hosszan kell nyomni a gombot.
-
Shadowbull
addikt
Ja és még valami: továbbra is elől kamera. Sem az autó orrán, sem a lámpákban...
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Ezekiell
veterán
válasz koxkids #8161 üzenetére
Tehát ugyanúgy kikapcsolja az indexet, mint... az összes többi autó eddig is? Csak neki ehhez mindenféle technika kell, míg a többinek megpöckölöd az indexét sávváltásnál, és kész
[ Szerkesztve ]
Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #8163 üzenetére
Ez valóban fura, hogy nincs.
Bár előkerült pár fotó, ahol meg van. Azt pletykálják, hogy lesz benne mire szállítják. Meglátjuk, nagyon kellene, főleg az elb#szott vision only parkolás segítő mellé.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
WiZARD
addikt
válasz Ezekiell #8164 üzenetére
Nem.
Teljesen más.
Hagyományos index vagy fixen 3at villant kis nyomásra, vagy ha teljesen lenyomod akkor ha nincs elég nagy kormanyforditas (pl savvaltas) akkor nem láttam vissza, hanem manuálisan kell.
Ez meg kamera alapján kikapcsolja pl savvaltas után. Én nagyon szeretem, tök jó funkció. (Körforgalomban nem az igazi, az után nem kapcsolja ki)Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
Amúgy a legnagyobb durranás mégiscsak ez volt. Hogy egy kicsit hazabeszéljek.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
WiZARD
addikt
válasz Shadowbull #8169 üzenetére
Mint láthattuk eddig is, a Tesla változtat random a nélkül a futó szérián is, szóval jöhet bármikor...
Inkább kérdés lesz-e retrofit azoknak akik az elmúlt 1 évben vettek kamera és radar nélküli autót.BMW koncepciónak legalább már nincs olyan 90es évek beltere mint a linkelt audinak. Rakás apró kijelzővel, kapcsolóval.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
titán
Az automata index annak jó, aki sokat közlekedik többsávos úton és gyakran vált sávot. Nagy városban és autópályán. Nekem egy kincs. Kiteszem az indexet, hogy sávot akarok váltani, és villog, amíg nem sikerül, majd abbahagyja. Könnyebben beengednek, és sosem marad úgy. De aki kisebb településen él, vagy külső sávban haladva sosem előz, annak max akkor ad hozzá, amikor olyan befordulás van, ahol a kormányfordulat-kapcsolós visszatérítő nem tudja visszatéríteni (mert pl. megy tovább a kanyar íve).
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Shadowbull #8159 üzenetére
"A térdem a nyakamban, rövid ülőlappal, háttámla fura szögben, a fejem meg koppan az üvegtetőn...." Ez komoly hibája a Model 3-nak. Hátul nem elég kényelmes magas személyeknek. Lábtér van bőven, de az ülőlap magassága miatt magasan van a térd, ami nem túl kényelmes. A listádból a fejem koppan az üvegtetőn furcsa kissé. Hátul komoly mennyiségű fejtér van a Model 3-ban. Erre még nem hallottam panaszt senkitől.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Tesla gyűlöli a körforgalmat, mint egy hisztis texasi redneck. Mintha körforgalom valami ördögtől való volna. Körforgalomban bepánikol az autopilot, nem tudja kikapcsolni az indexet kijáratkor, és a táblafelismerő sem kezeli jól, beragad a körforgalom előtt felismert sebesség.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz koxkids #8161 üzenetére
"nem akarod hogy így tegyen akkor talán hosszan kell nyomni a gombot."
Ha hosszan (mélyen) nyomod le, akkor is így tesz, ha be van kapcsolva ez a funkció. Akkor villog sávváltás után tovább, ha olyan sávba érkezel, ami táblák vagy felfestés alapján kanyarodásra szánt sávnak van jelölve a sávváltás helyén. Tehát ha jobbra váltasz sávot egy olyan sávba, ahonnan jobbra is lehet továbbmenni (csak jobbra, vagy jobbra és egyenesen is), akkor felkapcsolva hagyja az indexet. Ha viszont a kanyarodó sáv hosszú, és nincs benne végig kanyarodás jelölés, és az elején térsz át, akkor kikapcsolja azt. Nem navi alapján dönt (hiszen ki tudja, hogy el akarsz-e térni a tervtől).
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8162 üzenetére
Szóval szerinted a Tesla a tekerős/gombos, az Audi meg az érintőképernyős? Vagy mit jelent az neked, hogy "ferdítesz ezerrel"?
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8178 üzenetére
Először a kérdésemre válaszolj.
Másrészt szerintem pontosan tudod, hogy mire gondolok változás néven. Ha nem, akkor nézd meg a BMW koncepciót. Az nem változás, hogy a gombokat máshová pakolom, meg hogy nyilván nincs már kazettás rádió vagy analóg műszerek. -
Shadowbull
addikt
válasz Füleske #8179 üzenetére
Minek válaszolnék a kérdésedre? Már abban is csúsztatsz.
Megnéztem a BMW koncepciót, tegnap, élőben.
"Az nem változás, hogy a gombokat máshová pakolom, meg hogy nyilván nincs már kazettás rádió vagy analóg műszerek."
Te tényleg azt képzeled hogy ennyi változott 30 év alatt? Tényleg halvány fogalmad sincs az autókról? Nade akkor minek vitatkozol ekkorra lendülettel?
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Füleske
addikt
válasz Shadowbull #8180 üzenetére
Szóval nem tudod megmondani, hogy miben csúsztatok. De azért csúsztatok. Persze.
"Te tényleg azt képzeled hogy ennyi változott 30 év alatt?"
Na, ez a csúsztatás. Beltér kinézetről beszéltünk, amit most kiterjesztesz mindenre. Még egyszer: nézegesd meg a BMW koncepciót. Na olyat széria BMW - ben nem fogsz látni, azt lefogadom. -
-
Chereiose
addikt
Szerintetek Dacia Springhez [link] ez a töltő megfelelne? Ugye asszem 6,6kw-tal tud tölteni, viszont inkább az itthoni áram a kérdéses. Jelenleg 3x16 amper van, gondoltam az egyiket le kéne teljesen választani szerelővel és azt adni a töltőnek, de mondjuk az se érné el a 4kw-ot, bár gyorsabb lenne, mint a vészöltő, na meg nem kéne mindig előrángatni azt a kábelt. Bár tudom, hogy 3x32 amper lenne az ideális, de egyelőre most az még nem valószínű, hogy lesz, így ennyivel kell beérjem. Illetve van ez 3,7kw-osban is [link] , de ha már ugyanannyiba kerül akkor egyszerűbb a jobbat venni gondolom, hát ha később lesz bővítés is.
[ Szerkesztve ]
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #8150 üzenetére
Most Te is csúsztatsz, mivel nem erről beszéltem. Nem kell mindent betenni, de egy tolatókamera ma már lassan egy Astrában is alap. Az alapfelszereltsége sajnos tényleg siralmas, és ezt még tetézik azzal, hogy alap dolgot sem vehetsz meg külön, csak csomagban. Szeretnék egy kulcs nélküli indítást, ok. de csak biztonsági csomagban érhető el (ami egy riasztót meg lopásgátló kerékcsavarokat jelent), és akkor potom 448k-ért enyém lehet...ja nem, mert ez még így sem rendelhető, kötelező mellé megvenni az elektromos csomagtérnyitót további 230k-ért. Tehát 680k-ért akár még hozzá is juthatunk egy kulcs nélküli indításhoz.
Ugyanez kormányfűtéssel: Jól hangzik, hogy 85k, de kell hozzá venni egy "klimatizálás csomagot" 390k, és egy
Asszisztens Pluszt 465k-ért. Úgyhogy további 942k-ért akár még hozzá is juthatunk egy kormányfűtéshez.Szerencsére engem ez nem érint, mert 2 éves behozott lesz, amiben elég sok extra benne lesz, de azért na, ez így nagyon gáz. Koreai izékben is minden benne van, enyém is fullos, csak a tetőablak nincs benne.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #8168 üzenetére
Ez nagy durranás lesz valóban...a lejtő eleje lesz a BMW-nél. Szerintem kb. itt fog véget érni az én BMW márkahűségem, ha ebből tendencia lesz és így fog kinézni a jövő BMW-je. A Bangle féle tévedéshez tudnám hasonlítani (dizájnról beszélek, nem a technológiáról).
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
veterán
válasz Füleske #8181 üzenetére
Abban mi az innovatív, hogy van a nagy üres semmi előtted, meg egy monitor középen? Legalább lenne benne egy új fejlesztésű kiterjesztett HUD vagy valami...Mondjuk 1994-ben már volt HUD-os Pontiac-om, úgyhogy innovációnak azt sem tartom.
Megjegyzem, úgy tűnik nem csak engem zavar az, hogy nincs a vezető előtt semmi. Léteznek third party megoldások, amivel a megszokott helyre lehet mókolni display-t. Ezek szerint van rá igény, ha külön terméket fabrikáltak erre a hiányosságra. Habár, elég béna az egész. Itt még többfajta megoldást is bemutatnak.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
WiZARD
addikt
Az, hogy van valamire igény, vagy csak gyártanak valamit, hátha van rá igény, az nem azt jelenti hogy az tényleg jó/fontos.
Pl a belinkelt videóban az indiai úriember, akinek van igénye a kijelző mellett kék ledes lábtérvilágításra, aftermarket yoke kormányra, piros-fehér "bőr" huzatra és még ki tudja mi minden gagyiságra amit megtalálsz a youtube csatornáján...[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Vesa
veterán
Ok, de ha megnézed az utolsó linket, ott számos megoldást mutatnak be egy videón. Elég sok gyártó csinál mindenfélét. Megjegyzem, az "advanced" szekcióban van egy 10 colos display megoldás, ami egészen használhatónak tűnik. Persze szebb ettől nem lesz az egész, de legalább megoldja a problémát. Külön tetszik benne, hogy maximálisan testreszabható, tehát úgy lövi be magának az ember a kijelzőn az adatokat és a grafikát, ahogy akarja. Ez pl. tök jó, ha már innováció...mivel végre nem a gyártó találja ki, hogy nekem mi a jó, hanem a user állítja be magának úgy, ahogy akarja.
A tudomány a valóság költészete!
-
cOxeR
Ármester
válasz Chereiose #8183 üzenetére
Ez úgy netto szívás, 3 fázison nem tud ac-t neked az lenne a 3x16A miatt a legjobb. Viszont csak 1 fázison megy 29A-al, így sok alternatíva nincs. 1 fázisú 16A vagy 32A, ha előre gondolkozol. Mondjuk inkább ha lesz következő auto, az biztos tud AC 3 fázison tölteni, szóval nehéz dönteni.
1x32A kellene neked, tehát kell egy amper bővítés nem lesz olcsó se gyors átfutású (ha van napelemed nem is éri meg, mert bukod a szaldót) Illetve csak úgy lesz jó ha egyik fázis dedikáltan csak ez lesz, vagy kell egy árammegosztó is, -
titán
Csomó embert ismerek, akik vásárlás előtt előre berendelték ezeket a szarokat. Egy részük már be se építette, páran pedig inkább kiszedték. Talán 2 embert ismerek, aki megtartotta, de szerintem ők is csak azért, hogy legalább maguknak igazolják a döntés jogosságát. Nem szoktak ódákat zengeni róla, hogy milyen jó.
Amúgy meg a legnagyobb marhaság szétcseszni a Model 3 messze legjobb funkcióját: a szellőzést. Hogy a levegő egyenletesen mindenhonnan jön. A kormány között is.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
WiZARD
addikt
Mennyire vagy biztos benne, hogy akkor bukó a szaldó?
Nekem is kéne amperbővítés előbb-utóbb.Azt mondták hogy működő rendszernél marad 10 évig, meg csak az új telepítésre nincs innen kezdve szaldó.
Nyilván a részletek hiányoznak, de az amperbővítés "független" a hmke-től, nem is új telepítés...Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Shadowbull
addikt
Lattam eloben (virtualisan mar evekkel ezelott) es nekem kifejezetten tetszik. Nagyon jo aranyai vannak, es kifejezetten szep reszletei. A muszaki tartalom is teljesen rendben lesz. Jol teszi a Tesla hogy nem nagyon akarja eroltetni a premiumsagot meg a premium arakat.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Vesa
veterán
válasz Shadowbull #8194 üzenetére
A tech nekem is bejön, a forma nagyon nem. De ez nyilván ízlés dolga. AutoBild-en is azon örömködnek a kommentelők, hogy milyen jó ez a "70-es évek BMW-je" utánérzés. Csak nem értem, hogy az elvileg forradalmi és jövőbe mutató "Neue Klasse", miért 50 évvel körábbról merít ötleteket? A német nyuggereknek mondjuk tuti be fog jönni.
A tudomány a valóság költészete!
-
Chereiose
addikt
Hát akkor megvagyok lőve. A 3x32A-t mar megkerdeztük, elég horror lenne a bővítés, na meg az ideje is, napelemem amúgy nincs szóval az nem érint úgy sem. Így akkor értelme sincs egy ilyet se venni? Csak ez a vésztöltővel szarakodás annyira rossz, na meg lassú, habár éjjel telemegy csak akkor is..Azt hittem ha egy 1x16A-t kap dedikáltan akkor egy ilyen 3.6kw-os alaptöltővel elleszek, kicsit gyorsabb is mint a sima vésztöltő.
-
cOxeR
Ármester
válasz Chereiose #8196 üzenetére
Neked kell tudni mit szeretnél a későbbiekben, ha marad az EV vonal tuti mennék a 3x32A-ra. Idővel úgy is kelleni fog, olcsóbb meg biztosan nem lesz. Hiszen most ebbe fonódik be az uralkodói réteg kifacsargatni az utolsó fityinget is a népből.
2021 február óta van I3-am, kb 1 honapja van 3x16A-es töltöm, élhető volt eddig is (12A-es egyfázisú gyári töltővel) de így kényesebb sokszor.[ Szerkesztve ]
-
Füleske
addikt
Kb. le is írtad, miért nem lesz soha a koncepció szériában a német gyártóknál.
"a műszerfal sokkal szebb" Szintén régi stílusú. Mert a vásárlóiknak a megszokott dolgok kellenek.
"Abban mi az innovatív, hogy van a nagy üres semmi előtted, meg egy monitor középen?"
Kb. ezt a nyomógombos telefon vs. érintő képernyős telefonhoz tudnám hasonlítani. Minek eléd valami? Azon kívül, hogy azt szoktad meg. -
axioma
veterán
válasz Chereiose #8196 üzenetére
Nalunk az autok egyfazisuak, de felteszem a Dacia is 10A-rel tolt 230-rol. A wallbox 1 fazison felmegy 15-re (ugyse eri el a 16-ot). Tehat 2/3 ido alatt van meg idealis esetben (amugy nem teljesen). Biztos er ennyit?
Amugy kb. hasonlot ersz el kenyelemben, ha a szuksegtoltonek nevezettet otthon fixen bedugva hagyod a konnektorban, ha utkozben kene tolteni ugyis az utcai toltot hasznalod, nem? Azon ritka alkalmakkor amikor toltoszegeny helyre mesz amikor jo lenne a 230-as (pl. kemping), akkor me'g mindig tervezetten elrakhatod. Legfeljebb kell a toltokonnektor ele egy kapcsolo ha nem akarod se kihuzogatni se fixen aram alatt hagyni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen