Új hozzászólás Aktív témák

  • -v-

    addikt

    válasz Goose-T #1643 üzenetére

    én 1,2 millióért vettem 2013-ban, ez volt a legdrágább a piacon akkor, és szerkezetileg, motorikusan teljesen jó állapotban van

    És így is ennyi minden kellett rá. Meg még fog is. Ez amúgy valóban nem sok, de azért mérhető anyagi teher.
    Ha veszel egy lefingottat jó eséllyel annyit kéne rá költeni, hogy tip top állapotban legyen, amennyit már nem éri meg, és a legtöbben nem is költenek .. emiatt aztán ha rohad az úgy is marad, és még jobban rohadni fog csak, ha futómű gatya akkor nem költenek rá 6 jegyű összeget hanem marad olyan, meg az egyéb hibák is ...
    El lehet vele járni, de a) elveszik az előnye annak, hogy hűdejó autó a focus, mert lefingottan semmi sem az, b) az már onnan csak tovább amortizálódni fog, ha valakinek ez oké, hajtja pár évig és kidobja akkor nincs ezzel baj. Ja meg a patent állapot mindenkinek mást jelent ám .. valaki eljár kopogó, lógó futóművel, fingja sincs mennyi baja van az autónak, indul reggel akkor jó az, "hibátlan".

    (#1642) Dorien: az emberek 99%-a nem akar klímátlan, 1.4 fapad focust. Az azért volt olyan olcsó ;)

    (#1641) Vesztor87: lehetni mindent lehet, lottón nyerni is. De igazából nem akarok már válaszolni erre mert akkor behisztizik mindenki hogy hátdehátde van olyan is meg ne állítsunk valótlanságot mert az övé is patent és igenis. Az, hogy az emberek nagy része arra kíváncsi, mi a piaci átlag, a reális kockázatok meg esélyek, az mindegy, ha mondasz valami teljesen realitáson alapuló átlagot, ami jól közelíti a piaci viszonyokat, akkor jön pár embertől a hiszti hogy hátde az nem úgy van (gondolom mert akkor elégedettség tölti el a kis lelkét mekkora bizniszt csinált ő annó, vagy nem is tudom .. kezdi sorolni a kivételeket stb.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák