- Programozásról_szubjektíven
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Tomato firmware
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Milyen routert?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
-
senior tag
válasz Pikkolo^^ #8005 üzenetére
Tavaly nyáron előg sokat légkondiztam az új meg a régi kocsiban is, komolyan semmit nem vettem észre, nam, de fene bánja. Lehet kihagyom most a klímatisztítást, megspórolok 12 ezret vagy mennyit. 7 ezer km-t mentem egy év alatt, az semmi.
[ Módosította: radi8tor ]
Your car, your life ;)
-
atila4
senior tag
Sziasztok! Van egy 98as focusom. 175ezer km van benne. 4ezer km-re cseréltünk olajat és ma néztem nem volt benne olaj. Rá töltőttem és 2.5 liter belement. Ez normális?
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
-
Real_Necro
veterán
A 99es G Astram 10ezer utan fel decit el szokott fogyasztani , szerintem az meg normalis, az altalad irt inkabb brutalis.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
X Factor
addikt
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
A véleményeteket kérném. 3 éve már törött első lökhárítóval vettem az autót (2005 Ford Fiesta 1.4 TDCi), már akkor is kicsit csálén állt, de az első útján sikerült is alaposan összetörni (kutya volt, de megúszta). Akkor hegesztették, teli fényt kapott, ~60e volt minden járulékos költséggel. A lógással nem nagyon tudtak mit kezdeni. Azóta megint kapott az élettől, elrepedt, törött itt-ott (igazából nem nehéz törni, a legvacakabb PC-ból készül).
Ezek kapcsán gondolkodom, mit kezdjek vele, mert ezt újra hegesztetni és fényeztetni nem szeretném. Bontót ezen okokból szintén lutrinak érzem. Utángyártottak mennyire vállalhatóak, pl. Klokkerholm? Azért is gondoltam rá, mert azok talán már nem PC-ból készülnek...
Illetve még egy kérdés: van olyan dobbetét, amit 2 nyár alatt nem kezdenek ki a röpködő kavicsok?
-
Dorien
veterán
Nem villant ki az alacsony olajnyomást jelző lámpa 2,5 l hiánynál? Vagy csak nem vetted észre, hogy menet közben is világít?
---------
Most cseréltem vezető oldali ablaktörlőt a Mk1 Focuson. A gyári 550mm-es helyett prímán felment a 650mm-es is, csak a régi kapoccsal kellett rögzíteni. Most faltól-falig töröl. (Valeo First ~2200Ft, Tesco) Az anyós oldalin viszont szerintem nem nagyon lehet a gyári 475mm-es fölé menni, talán még az 500-as, 510-es ráfér, de az 530-as már elég necces...
"Wherever you go - go with all your heart." --- Eladó iBasso SR3 high-end nyitott fejhallgató 175.000Ft --- https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/dorien/index.html
-
atila4
senior tag
Nem világított a lámpa. Szerintem nem is jó. Olajfolyas nincsen mert, látnám a patkolóba. Hát nincs mese meg kell nézetnem szerelővel.
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
-
senior tag
Sziasztok!
Ma reggel megvolt az első kötelező szervize a Fordomnak az egri Fordban. 8 órára kaptam időpontot, 8 óra előtt 10 perccel ott voltam, 8 óra után pár perccel már álltak is be a műhelybe. Előtte a szervízvezetővel mindent átbeszéltünk. 41.900 forintot beszéltünk meg úgy, hogy ebben már benne van a megkötött Ford assistance is. Olajcsere, olajszűrő csere lesz, mást nem kértem. Kérdezték, hogy minden rendben van-e a kocsival van-e bármi, mondom minden okés. Munkalapot megírtuk, 1-1-5 órát mondtak, hogy kész lesz a kocsi. Alig több, mint 1 óra után hozták is, hogy kész. Mindent átnéztek, minden rendben van. Kifizettem, kitöltötték a szervbízkönyvet, kaptam részletes számlát, melyen minden rajta van, munkaidő, stb. Megnéztem az olajat rendben van a szint is és ténylegesen kicserélték, nem csak a számlán volt. Ott helyben megvártam, közben be-be nézegettem és csinálták szépen. Közben elbeszélgettem az egyik kollégával, akitől az autót rendeltem. Oda adta a Mustang kulcsát, hogy nyugodtan nézegessem meg az autót, stb. Közben az érkező kollégák kérdezgették, hogy tudnak-e segíteni, mondom csak az autómat várom. Kedvesek voltak, közvetlenek.
Szerintem minden rendben van, nagyon korrekt csapat, csak ajánlani tudom!
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
aginor
addikt
válasz Bazsee71 #8015 üzenetére
Szerintem bontott lökös + fényezés.
A lógással szerintem nem tudnak majd csinálni semmit, mivel műanyag a zárhíd (és a rögzítőelemek is) és az idővel elengedi magát kicsit.Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
cuebler
senior tag
válasz Gergőke88 #8021 üzenetére
hondámé 60 körül, én nyertem de azért vegyük azt is figyelembe, hogy hol az a szerviz, mert egy vidékinek kevéssé kell tartania a konkurrenciától. nekem száz kilométeren belül volt pécs és szekszárd, ráadásul ugyanaz a cég. a fordommal még nincs tapasztalatom, de a hatvanat bármikor aláírnám látatlanban
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik csak a csúfságot látják a világban... a zűrzavart. Én a szépséget látom..."
-
-
nagyúr
Srácok, kocsi jobb oldali tompított izzóját folyamatosan kivágja. Ma már 3 izzót cseréltem de ugyan úgy kivágja. Szerintetek mi lehet a gond. A csatlakozó nincs elégve, paszol rendesen a foglalat. Ötlet? Vagy menjek villamossági szerelőhöz?
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Napot!
Az mk3 Mondeoban lévő 131 lovas 2.0 tdci és pl. a Focusban vagy C-Maxban lévő 136 lovas motor ugyanaz, vagy az utóbbi már PSA?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz radi8tor #8030 üzenetére
Elfeketedik az izzó vége előtt pár milliméterre. Vagy 3 hetet bír ki, vagy 70 km-et és már nem ég. Igaz, ezek csak 300 Forintos kék színezésű izzók voltak. Most vettem bele tungsramot. Meglátjuk. Rámértem de 12,4-et mutat a mérő, mindkét izzónál. Az nem probléma szerintem.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz molnarpeter #8032 üzenetére
Most szemüvegtörlő ronggyal fogtam meg és úgy tettem a helyére. Köszi, de van még tartalékban 2 db nightbraker laser is. ☺
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz molnarpeter #8032 üzenetére
Köszi, az izzóőrt! Mentem is magamnak! ☺
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
molnarpeter
nagyúr
Mindenesetre hosszabb lesz az izzó élettartama, aztán, hogy a fesszab enged sokat magas fordulaton, vagy az izzó volt gagyi; illetve a típus jellegzetessége a magasabb fesz, vagy rendellenes, tovább kéne méregetni Ha a többi égőt nem fogyasztja, akkor esélyes, hogy minőségbeli gond volt csak. Az egyik TC-s cikk az emelt fényerejű izzókról is említette, hogy a névleges 12V-tól a valós fesz eltérése sokkal rövidebb élettartamot eredményez.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #8040 üzenetére
Többit nem eszi, csak a jobb oldali lámpatestből a topmítottat. Igaz, nighbrakerből meg mindkettőből vágta már ki, de legalább tovább tartott.
Amúgy meg felkapcsolt állapotban 12,4 - 12,48-cat mutatott a mérő, az izzó csatlakozójánál. Szerintem az meg normális."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
kcsa
veterán
válasz Sub-ZeRo #8041 üzenetére
Döglődő generátornál lehetnek olyan tüskék, amiket a multiméter a lassúsága miatt nem tud megmutatni, szkóppal nézhető. De akkor a többi izzó is fogyna szvsz. Ezért tippelek inkább a gagyi izzóra
@molnarpeter: az emelt fényerejű izzók mindenképpen hamarabb égnek ki, persze emelt fesszel hatványozottan.
[ Szerkesztve ]
-
aginor
addikt
válasz Bazsee71 #8026 üzenetére
Eddig azt mondtad, hogy lóg, most meg azt, hogy csálé. Nem mindegy, mert a lógás típushiba, ha csálé, akkor lehet csak a műanyagos volt kókler. Képed nincs a problémáról?
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
senior tag
Szia!
Nem, hagytam a francba. Lebeszéltem magam róla. Egy részt leszaggatná szerintem vagy a garázs küszöbe, vagy pedig a kapu küszöbe, szívni sem akarok vele, másrészt meg úgyis rendszeresem van mosva a kocsi meg jön rá a kerémia. Komolyabban retkes még nem volt az autóm.
Your car, your life ;)
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz Pardise #8049 üzenetére
Mert egy átlag autóra nincs értelme ennyit költeni csak azért, hogy kicsit szebb legyen a fényezése. Ez is lekopik róla idővel, a kövek ellen nem véd, főleg nem a járdán közlekedő gyalogosoktól, akik végig karcolják a fém csatjaikkal a fényezést.
Nem lebeszélni akarlak, mert arra költöd a pénzed amire akarod, de szerintem nem ér annyit amennyiért adják.
Mennyiért is adják?⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest