- Programozásról_szubjektíven
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Tomato firmware
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
- Újabb országba vihet akkumulátorgyárat Elon Musk
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Milyen routert?
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz molnarpeter #22917 üzenetére
Megvettem a töltőt, holnapután lesz időm felrakni és megnézni hányadán áll az akksi.
Akku és generátor tesztert is megvettem, a generátor és a fesszabályzót jónak mutatja, az akkut félig töltöttnek látja. De egy percnyi járatás után gyújtást levéve telinek. A töltő majd megmondja mi is az igazság, de a múltkori multiméteres számolás sem tévedhet akkorát./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
Megvolt első olajcsere az 1.5 ecoboost-os ótón.
Számlát nézem: olda 0w 20 15b0bb
Bazz, mintha ebbe 5w 20 vagy 5w30 lenne
Most megnéztem a [link] oldalt, és a 15b0bb az dízel olaj...
Most kérdés, hogy rosszat tettek bele, vagy rosszat számláztak...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #23003 üzenetére
mivel abban is van részecskeszűrő, jó eséllyel spec olaj kell bele, hiába bennyás. simán lehet, h "diesel olaj" kell bele.
ha 0w20at raktak bele, akkor az jobb, mint az 5w20, egyébként, hidegindításnál.egyébként nekem a kawasakimba raktak 2x rossz tipust, még túl is töltötték, visszavittem, hogy anyjukat. cseréltek benne olajat újra, ingyé. de tökömnek van kedve ilyennnel foglalkozni.
amúgy ott van előirt olajcsere pár száz kmnél? dieselnél nincs. 15e és ennyi. ami tök reális.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #23004 üzenetére
Nincs előírt csere 3000km-nél.
De a sok autószerelő, meg gépész kolléga javasolta, hogy 3000-5000 között valahol legyen egy "bejáratós olajcsere".
Nem értek hozzá (és magas a parafaktorom amúgy is), tehát inkább úgy vagyok vele, hogy ártani nem árt, ezt előre belekalkuláltuk a költségekbe.
Amúgy is fogom tartani a 10k-s olajcsere intervallumot.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #23005 üzenetére
benyásnál mennyi az előirt csereperiódus?
ártani biztosan nem ártasz neki, de ha belegondolsz, mennyi autóban nem cserélik ki, és semmi bajuk, talán fölösleges. De biztosat sehol se olvasni, nem lehet megcsinálni, hogy ugyannazt a motort egyszer cserélik egyszer nem 3000nél, várunk 20évet, azonos használat mellett, és megnézzük..eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #23008 üzenetére
Ha igaz, akkor a csere periódus 20k km.
De én tartom a 10k-t, ez biztos.
Igyekszem vigyázni rá már az elején, ez az első új autónk, többé már nem lesz ilyen.
Szeretném, ha később is jól menne. (Mert gyorsan is szeretek menni)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Gibo
senior tag
válasz bajnokpityu #23008 üzenetére
Én is inkább 20e km-enként fogom cseréltetni az olajat+szűrőket..remélem meghálálja.
Azt nem tudjátok véletlenül, hogy utángyártottból melyik márka vezérműszíja ajánlott a 2.0 180LE duratorq diesel-hez? Nem akarok úgy járni mint az 1.8tdci-nél...[ Szerkesztve ]
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
nagyúr
20k?! Azt pont nem fogja meghálálni de a te pénztárcád bánja majd.
Ha nézel autós műsorokat akkor láthatod hogy milyen olaj jön ki belőle ha az előírt csere periódust tartod be. Ajánlják a 10k olajcserét. Mindegyiknél.
Ha meg 30k az előírt ott meg azzal nyírod ki a kocsit. 100k+ kilométernél majd veszel új motort a verdába. Legalább támogatod a szereőket."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
bajnokpityu
félisten
válasz cappa72 #23009 üzenetére
Nekem elozo dieselnel 20k volt, ott szerelom 10,max15 ot javasolta. Most eleve 15k a hivatalos, szoval ha a regi tanacsot tartom, akkor oke.
az,h musorokban mit cserelnek le,azert nem erdekel, mert szinte az osszes olajat lattam, amit az utobbi idoben leengedtek, es szemre nekem tokeletesen jonak tuntek, hiaba kukaztuk eppen. Volt olyan kocsi is,ahol 50ezernel jott le olaj, semmi baja nem volt. Pedig turbos kozvetlenbefecsis volt.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #23012 üzenetére
A réginél is tartottam a 10-et (egyszer beugrott egy 15k véletlenül, de annyi volt a gyári ajánlás)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
válasz bajnokpityu #23012 üzenetére
Szemre lehet. De az olaj attól még veszthetett a tulajdonságaiból. 10k v 1 év én ezt tartom, mondjuk épp annyit is megyek, így nem nehéz számolgatni.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Sys85
veterán
Ez nagyon függ attól,hogy hogyan van használva az autó.
Egy városi rohangálósnál a 10k is sok,de egy 99%ban nagyobb távokra használtnák simán jó lehet a 15k is.
A 1,6 olajkályha mk3 fókához 20k-t írnak elő,de azt azért én is sokallom,legkésőbb 15k-nál cserélem.
mondjuk ez nekem évente 2x van.
Az előző olajcserém november elején volt,azóta beleszaladt 9000km.
Igaz én napi szinten megyek vele kb 80km-t csak munkába,de én városon kívül.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Dißnäëß
veterán
Ez már egyéni döntés kérdése. Ha annyira jó egyébként, egyéb funkcióiban a mostani fej, hogy nagyon megtartanád, érdemes megnézetni valami villamosmérnök-affinitású szakival, vagy kicsit jobban hozzáértő hobbistával. Ha nem tartanád sokáig, azt mondanám, androidos fejegység, igen.
Utóbbi esetén érdemes az XDA Developers-en körülnézni kicsit, melyik modellről miket beszélgetnek egymás között, ott azért van sok igazság és okos gondolat leírva. Illetve a RAM-ra ügyelni, 3G alatt nem vennék már, 3-4G RAM-osak az időtállóbbak, de amúgy kb. ennyi. Jó-jó persze, van egy raklap 2G RAM-os rendszer is, csak ott máshogy viselkedik az egész, az android minden egyes verzióváltással nő egy kicsit, akkor is, ha továbbra is csak Google Térkép-re használja az ember + rádió, tolatókamera, esetleg egy OBD eszköz.. szóval az első, komolyan lassulók a mostani 2G-s rendszerek lesznek. Viszont a fejlődési görbe legmeredekebb szakaszát már abszolválta az android ökoszisztéma, innentől inkább csicsásodik, mint "úristen, nagyon kellett" funkciókat kapni, így a technológiai fejlődés ellenére simán állítom, hogy egy ma 4G RAM-os modell még 6-8 év múlva is klasszul fog Google Maps-ezni, ellentétben a 6-8 évvel ezelőtti Android telókkal, amik ma már mind kukák kvázi, frissíthetetlenek, szűk hardveresek, stb. Szóval az android fejlődési görbe meredekebb része magunk mögött, egy sokmemóriás mai modell hosszabb életű lehet ma már, mint régen az akkori csúcsmodellek. Pláne, ha az említett XDA Developers közösség mókol egy-két kedvenc darabra Lineage OS-t vagy hasonlót és olyan új android rendszerverziót is kiad, amit a kütyü gyártója már nem, például ma kapsz valamit android 9-10-el, holnapra még a gyártó kihoz egy 11-et (talán!), aztán a gyártó elfelejt supportot, szoftverfrissítést és úgy tokkal vonóval mindent, átáll a következő hardware verzióra, mert ezek a kínai gyártók már csak ilyenek.., 12-t már nem fog kitolni az eszközre, XDA dev-esek viszont lazán megoldják, természetesen összes funkció átemelve és bennehagyva. Ezért érdemes 3-4G RAM körülit venni (minimum). 6G-seket még nem láttam nagyon.. De ami ma az erősebb hardver miatt kicsit drágább, holnap jól térül.
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
nagyúr
válasz Dißnäëß #23017 üzenetére
"úristen, nagyon kellett" funkciókat kapni
Én ezt a droid hanyatlásaként élem meg. Optimalizálás helyet vegyél mégnagyobb hardvert... (meg olyan régi Windows fíílinget is kölcsönöz... na ezt hagyjuk... bocsi)Ez a sípolás dolog nálam egy kínai dac esetén jelentkezett (nem autóban), amikor gagyi kapcsolóüzemű tápot használtam hozzá. Egy lineáris (trafó, graetz, pufferkondi, 7805) táp teljesen megszűntette.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Sys85
veterán
válasz Dißnäëß #23017 üzenetére
Mindenféleképpen valami komolyabb cuccot fogok venni,nem a 20-30e forintos árkategóriát céloztam meg.
4GB ram,4G modul,Canbus csatlakozás stb.
Nem olcsó,de egy dupladines Android Auto/Apple Carplay kompatibilis Alpine 200e forint feletti árához képest még mindig jobban megéri.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Dißnäëß
veterán
válasz cappa72 #23018 üzenetére
Egyetértek. Amúgy nem hanyatlanak ezek, csak már nem nagyon van mit újat belevinni a rendszerekbe, érdemi újat, így értem. Eladni viszont el kell őket, fogyassz, paraszt. A technológia egy hulladék amúgy, de ki lehet vele békülni. Apple dettó ezen az úton jár, Jobs ha most élne, szerintem ő is vakarózna, mi a pék legyen az előre, azért túl azon, hogy elismerem, kicsit zseni volt az ürge, jó helyen is volt, jó időben. Talán már kihozták volna a hajtogatható kijelzőket, amiket még mindig csak reklámanyagban látunk, de élőben nem nagyon terjed, vagy holografikus dolgokat izélne, passz. De eléggé lelassult a "telefon" és igazából minden iOS/Android eszköz fejlődése. Ez mindaddig jó, míg egy friss verziós Maps nem ugat, hogy már öreg alatta az OS, frissítsd. (Vagy ha hagyod az előző Maps-et futni és nem frissítesz semmit, kíváncsi vagyok, hány évet menne, mielőtt elkezdene bugoskodni, vagy kiírná, hogy frissítsd őt mosmár, mert a jövőbeli online térkép-szeleteket nem fogja ismerni).
Autóban egyszerűbb a táp oldal, egy irdatlan akkumulátor elég sima DC-t szolgáltat - jó esetben. Ha nem zavar rá semmi, de sajnos van elég kütyü az autóban, ami simán... De olyat is láttam (nem autóban), hogy gyártó eszközön belül még megcincogtatja AC-re, hogy abból újra DC-t kreálva (esetleg akár más feszre is) vagy valami egyéb okosság, stabi, akármi miatt, az lehet zavaró. Nem a cincogó, hanem az utána tett "hiper minőségű" pici kapcs. üzemű rész. Ehhez látni kéne az áramkört.
Ha sima DC betápot feltételezünk (kicsit leegyszerűsítve akksi felől), egy szűrést megpróbálnék rajta, vagy autón kívüli lineáris DC-ről etetve asztalon lepróbálni, mit mutat. Ehhez nincs is jobb magánál az akksinál, az akksi tetejére feltenni két kis hangszóróval és úgy nézni (akksi saruk le). Ezeket a játékokat egy autóelektromos szerintem 1-2 óra alatt meglépheti és akkor hamar azonosítható lenne a hiba, mert ha az akksi-DC-re direktbe kötve (autó nem zavar be) megszűnik a sípolás, akkor a kocsiból szed össze zavart, ha továbbra is sípol, akkor belül lesz valami kaki (és maradhat kiszedve az egység, hiszen javítani kell).
Valahogy így állnék hozzá elsőre. Amúgy rohadt szar jelenség lehet, én hülyét kapnék egy ilyentől.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Dißnäëß
veterán
+1, én is ezen agyalok most. Nálam GPS-es a gyári fejegység, azon kattogok, vajon egy droidos modern cucc tudna-e kezdeni valamit a gyári GPS-emmel, hiszen kábele lehozva a cápauszonyból a rádióig gyárilag ugye. Vagy újra kell kábeleznem és a kis uszony alá betennem a hozzá adott modernebb vevőegységet. Még alszok rá kettőt.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Sys85
veterán
válasz Dißnäëß #23023 üzenetére
Nagy eséllyel más a gyári antenna csatija.
Amúgy a fejekhez adott utólagos antenna a műszerfalban is tökéletesen teszi a dolgát,pontos a műszerfal alatt is,nem muszáj a tetőre tenni.
Plusz szerintem annyira nem is hosszú az utólagos gps antenna kábele,hogy mókolás nélkül elérjen a cápauszonytól a fejig.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Dißnäëß #23025 üzenetére
Teló talál GPS jelet a kocsiban?
Ha igen,akkor az utólagos antenna is fog,nem hiszem hogy “Faraday-kalitka” lenne a kasztniból a fűtőszálaktól.
Mondjuk ha veszel egy fejet,akkor ahhoz úgyis jár az antenna,letesztelhető mennyire talál jelet a kasztnin belül.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Dißnäëß
veterán
Talál. Mondjuk biztosan fog valamennyit, de működik, igen. De ha ott az uszony, használom. Ha üresen állna, b*ná az agyam, hogy a semminek van ott, leszedés esetén meg tető újrafényezés .. Azt hiszem, először megnézem majd némi guglizás után, adapterezhető-e (ha natívan nem cuppan be) és ha igen, látja-e a droid. Ha igen, marad. Ha nem, mókolok inkább, de rendes, tiszta megoldás lesz végül.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
Gibo
senior tag
válasz Sub-ZeRo #23011 üzenetére
30e az ajánlott, a kocsi csak hosszabb távon megy (Sopronból ki > a köv település ahova behajtok Bécs, szal végig föút / pálya), bejáratáson mér rég túl van. Ehhez képest a 20e km nekem reálisnak tünik. Ahogy lentebb is írták...ne müsort nézz, hanem azt amit leengednek a kocsiból Mivel sokat megyek az olaj az egy évet soha nem éri meg, így elöregedni sincs ideje.
Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro
-
darvinya
titán
válasz Dißnäëß #23016 üzenetére
Ha neves gyártókra gondolsz, azokon is meg van Sony LDAC-ja, csak nem ezen a néven, emiatt kötelez saját eszköze használatára.
Amúgy AptX/HD, LDAC, AAC, SBC, ezek mind SW kodek-ek, és A2DP képes készülék tudja, csak telepíteni kell.
Alapból Android 7-től benne, 8-tól +LDAC.Ha neves gyártó a gondod, akkor nem kell bedölni a reklámjának, inkább utána olvasni.
Már 6 éve kerülöm, mert csak gondom volt vele, mindig sokat faragnom kellett rajta nehezen.
Most negyed annyi pénzért könnyen faragom és kicsit.Fejegység meg olyan amilyen, aki minőséget akar az vegye meg külön.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#31600896
törölt tag
Bosszant, hogy nem találok már egy hozzáértő autóvillamos szakit 2 hónapja. 2 hozzá se tudott szagolni, csak találgatás ment. Még mindig kattog az óracsoport és remeg a mutató gyújtás ráadása után kb. 2-3 másodpercig, óra bekapcsoláskor, és gyújtás ráadásakor még mindig 15 órára visszaáll. Egyetlen külföldi fórumon írnak róla, de kb 6-7 komment van, és nem írnak működő receptről. Ez biza nem típushiba, csak szopat a rohadék.
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #23029 üzenetére
Ááá.. márkára nem adok, több korlátot jelentenek gyakran, mint szabadságot. Én alapvetően masszív FLAC fogyasztó vagyok, azt a droid helyből tudja, nincs iTunes mókolás és szarakodás, mint almánál + nyilván konvertálgatni sem fogok, illetve innentől vezetéknélküli lejátszásra sincs igényem, minden a kütyüben van. Kínai fejegységnél android esetén minden adott, az analóg kimenete a maiaknak már kivétel nélkül D osztállyal előállított cucc, ami olyan, amilyen (nagyon pénztől és modelltől függ, egynek elmegy a nagytöbbség), vagy upgrade-elem, vagy nem.. majd meglátom. Feleségem kis 2012-es Civic-jébe olyan klassz androidos fejek vannak, wow + XDA-sok is mókolnak kettőn is, jobbfélének tűnnek. Ki lehet kis odafigyeléssel fogni a jót.
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
nagyúr
válasz cappa72 #23007 üzenetére
Felhívtak, visszaigazolták, hogy a cikkszámot rögzítették rosszul (azért ez értekes...), idén még nem cseréltek 0w-s olajat. Tehát 5w-20 van benne.
(Kérdés, hogy akkor a raktárkészletüket hogyan tartják nyilván...)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Dißnäëß
veterán
válasz cappa72 #23032 üzenetére
Vagy belement, csak adtál nekik kis időt kiagyalni, most mit mondjanak.
Fiktív beszélgetés:
- Mi való ebbe ? 5W20 ? Jó. Mondd akkor azt az ügyfélnek kisbarátom, hogy cikkszámot rosszul vitted fel oszt jónapot, biztos, hogy nem állunk neki lecserélni az egész olajat megint, most megy az autó egy kört 0W-vel, azzal sem lesz nyűgje, na bumm, majd ha jön újra, kap belevalót.
- Biztos, főnök ?
- Peersze, ne foglalkozz vele, de azért legközelebb figyeljetek jobban oda..És így már nincsen kérdésed a raktárkészlet nyilvántartást illetően. Biztos vagyok benne, hogy - legalábbis e téren - rendben van az a nyilvántartás
Magyarországon élsz..
[ Szerkesztve ]
POKE 16017,44 ..... SYS 2077
-
nagyúr
válasz Dißnäëß #23033 üzenetére
Sajna nincsenek illúzióim. Teljesen reálisnak tartom amit írsz.
Ha értenék hozzá és lenne eszközöm, biztos megmérném.
Nem tudom mennyi időbe telne kideríteni, hogy mi van benne ténylegesen.
Igazából az lenne a fontos, hogy a motor ne károsodjon.(Látom benéztél a "viszlát FLAC" topikba is)
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
nagyúr
Én is sokat megyek vele, mert egy évben 3-4 olaj cserém van. Persze én 10.000-ént cserélek olajat. Nagyobb részt hosszabb utakra megyek, 80 km/nap hét napból 6-ot tuti, vasárnap meg ahogy adja.
De nézek műsorokat, mert nem mondanak benne hülyeségeket.
Láttam 60k-s olajat 30-nál cserélve, meg ugyan így 30k-nál elfogyva is a motorból, persze az is 60k-s olaj volt. Ezt nem műsorból, mert ott voltam, meg nálam volt ez az olajcsere.
Ha ráírják hogy 30k-t bír, 15-nél csere, ha 60, akkor nagyon maximum 30, de inkább 20-25.
Szerintem.
Hiába írják rá, mennyit bír, meg mikor kell cserélni nem szabad azt követni, 10 maximum 15k és csere.
Persze ez az én véleményem.
Amikor vettem a kocsit nem cseréltem olajat, mert előtte cserélték le. 8k-nál nem volt benne, ami meg volt sötétebb volt mint a pokol. Rátöltöttem.
Miután gyárit raktam be, 11-nél csere, érdekes volt, hogy nem kellett csak fél decit rálocsolni,
10k-nál és alig volt sötét. Akkor is cseréltem, nem hagytam benne, pedig nekem is azt hiszem 15k, vagy 20k a csere intervallum.
Szóval mindenki eldönti, nekem a 10k jobban hangzik mint a 20k. Én úgy nem tudnék nyugodtan aludni, hogy 20k-nál cserélek olajat, de ki hogy érzi."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Sys85
veterán
3 hónapja nem használt,felújításig garázsban leparkolt Mk1-es fóka nem indul.
A videón látható és hallható jelenséget produkálja.
Az akku feszültség lehet alacsony,vagy beállt az önindító?
Amikor le lett támasztva még jó volt.
[link][ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Sys85
veterán
válasz Mikulásbá #23039 üzenetére
Max töltős megoldás,keskeny garázsban befelé parkoltam le..
Jó lenne ha csak az lenne a baja.
Furcsa ez nekem,mert más autóknál csak simán kattanik egyet az önindító,vagy nyögve lassan fordul egyet-egyet,de nem így kattog ha nincs elég kraft az akkuban.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
nagyúr
A Ford DSR-t el tudom érni valahogy?
Megy a reklám, hogy milyen jó, de hogy én magam lekérdezzem, erról nincs szó.
Arról igen, hogy a Ford Etis oldalon a szervizek hozzáférnek...
Erről van valakinek bővebb infója? Vagy a júzer bele sem nézhet otthon?Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoltan.bagi #23041 üzenetére
hát dombon ülő vadászkutya legyek ha nekem ilyen volt az akku merülés. nekem úgy merült le ahogy az elemek szoktak, még először nye-nyegett egyet ahogy próbált tekerni aztán onnantól se kép se hang.
-
DeFranco
nagyúr
válasz zoltan.bagi #23047 üzenetére
fókában nekem sem. de ez nem hiszem, hogy autóspecifikus.
@Gixxer88: legyen
gültemakku, az a legolcsóbb megoldás.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen