- Milyen routert?
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Aliexpress tapasztalatok
- Linux kezdőknek
- Tomato firmware
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
Nem. És a 10-es hideg oldali viszkozitásnak meg pláne semmi értelme, csak árt.
Markabol/tipusbol milyet ajanlanatok bele?
A ford 5w30 kiváló ár érték arányú, ha jobbat akarsz valami full synthetic 5w30 ami tudja a normát, de gondold át van-e értelme drágábbat tenni bele.
(#2002) DeFranco: ha 2000en megeszi akkor az 3.5 dl / 1000km az még egyrészt mindig nem olyan vészes, másrészt nem mindegy miért eszi HA eszi, ha pl. szelepszár csak a baj és ott fogyogat akor jó nagy faszság ha valaki emiatt beleteszi a vastagabbat mert "kicsit csipegeti már az olajat biztos a vastagabb kell bele"
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
úgy értettem, ha megeszi (ami az olajteknőben van), tehát a teljes feltöltési mennyiséget, ami nyilván lehetetlen, csak érzékeltetésként írtam.
amúgy igazad van, ki kell deríteni, vajon miért és hol is eszi, csak nem akartam megint én lenni ennek a patikamozgalomnak a szószólója lenni, bíztam benned
-
Atlantis
veterán
Szerintem az nem kevés utántöltés. Persze függhet a megtett km-ek és az üzemviszonyok aránya között, ha pl.: sok a város és a rövid utas hideg üzem, akkor nem szóltam.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ha már ennyire bele melegedtünk az olaj témába. Miért olyan egyértelmű, hogy városban több olajat esznek a motorok? A sok gyorsítás miatt?
⭐ Stella
-
Atlantis
veterán
válasz radi8tor #2009 üzenetére
Városban jellemzően nem sokat megy egyfolytában az ember, nagyobb a hő- és terhelésingadozás és a hideg üzem, ezeket egy korosodó motor már nehezebben tolerálja + az olajban is több szennyeződés halmozódhat, amik szép lassan teszik tönkre a szigorú tűréssel tervezett és jó esetben gyártott alkatrészeit a motornak. Új korában még frissek a tömítések, dugattyúgyűrűk sem kopottak, ott még nem tűnik fel, aztán ha az ember el-elhalasztja időben cserélni az olajat vagy nagyon elhiszi, amit az alapvetően profitorientált gyártók mondanak, egyszer csak elkezdi "csipegetni" a motor a nedűt, amit visszafordítani...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
-
Atlantis
veterán
válasz radi8tor #2011 üzenetére
Ez is igaz, az első 1000 km után illik olajat cserélni, de utána új motoroknál nem kéne, hogy olajfogyasztás legyen. A 20e km-t meg én sem hiszem el, rosszat nem teszel vele a motornak, ha gyakrabban cseréled, ahogy írták, 10-12e vagy 1 év. 6-8k-ba kerül 5L olaj a Fordhoz, ennyit megérdemel.
Dorien: úgy valóban belefér.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
nagyúr
Üdv!
Az új focusok (2014-től) automata váltójával van valakinek valami tapasztalata? Illetve a 150LE körüli dízelmotorral. (2.0TDCi) Ajánlott/nem ajánlott?
Előre is Köszi!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Matthisa
tag
Sziasztok!Mk4-5 Fiestára jó a 14es Focus 1es acélfelnije?
-
Matthisa
tag
Vagyis asszem a fiesta felnije ET43 a focusé pedig ET47,5.
-
Joker88
őstag
az lenne a kérdésem, hogy Ti hogyan szoktátok a fagyállót ( már aki használ) használni ?
Egy az egyben beleöntitek a tartályba/rendszerbe, vagy raktok hozzá ioncserélt vizet is ? Ha raktok hozzá vizet, milyen arányban ?
ugye átlag -22 és -35 Celsius fokos fagyállók vannak..másik rövid kérdésem, az az hogy, december 20-án lenne újra műszakis a kocsi, de november közepétől nemigen leszek elérhető, el lehet vinni mondjuk november elején is a kocsit műszakira ( persze előtte átnézve/kijavítva a hibákat) ?
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
-
Ł-IceRocK-Ł
addikt
Üdv!
Egyik ismerősömnek Ford Focus MkII van, kérdezném hogy a zöld színű műszerfalvilágítás, illetve a középkonzolvilágítést meg lehet-e változtatni gányolás nélkül. Úgymond szakszerűen, patentre."lol, rock, te egy kib*szott médium vagy. mit médium, HARD " by FireKeeper
-
hurenzon
senior tag
Az ESS milyen áron dolgozik ?
-
Kephamos
addikt
Üdv!
4. éves Focus Mk3 1.6 tdci-nél esedékes az olajcsere. Érdemes márkaszervizbe vinnem? Az ajtónál van egy matrica, ami 3+2 év garanciát hirdet, azonban arra nem jöttem rá a szervizkönyvből hogy mire vonatkozik a garancia, illetve mik a garancia feltételei.
Már csak azért is érdekes a dolog, mert mostanában hidegen rángat kicsit az autó. Eddig cégautó volt, megkapta a gyári előírt karbantartásokat, 100000 km van van benne eddig, ennek 98%-a hossz út volt, javarész autópálya. -
DeFranco
nagyúr
csináltattam egy rendes pótkereket a már 11 éves szükségkerék helyett, be is fér a pótkeréküregbe, de meglepve tapasztaltam, hogy a gyári leszorítócsavar így már rövid, nem ér le az üreg rögzítési pontjáig (okos mérnökeink arra nem gondoltak, hogy valakinek eszébe jut teljes értékű pótkereket tenni a kocsiba a mankókerék helyett).
járt már valaki így? van valami megoldás a rögzítésre? mk1 sedan fóka.
-
tomiii.
aktív tag
-
gaborbol
őstag
válasz tomiii. #2036 üzenetére
Felesegem testvere kiszedte a 2010-es kokuszbol a potkereket meg az emelot, mert azt hitte az zorog
Persze kerekcsapagyas volt, de abba igaza volt, hogy a hang haturol jott
Mondja nekem, hogy nem tudja visszarakni az emelota potkereket meg a csavart a helyere. mar vagy haromszor probalta, es nem nem jon ossze, de mar olyan ideg tole ,hogy bevagja a kukaba az egesszet.Hat negyed orat en is forgattam mire rajottem,hogy hogy kell visszarakni ezt a szart.
-
tomiii.
aktív tag
válasz DeFranco #2040 üzenetére
Ismerős ismerősére gondoltam, aki mindenhez IS ért. Hát, kellene egy átmérő a menetes résznél meg egy hossz a leszorító felülettől a menetes rész végéig, tehát az a szakasz, aminek a hosszúságával gond van. Ja, meg egy kép, hogy miféle kialakítású. Aztán hátha más Fordnak is van ilyenje.
-
Mi5u
tag
válasz Kephamos #2031 üzenetére
100000km felett már csak kiterjesztet garancia van, persze ha kértek rá.
Olajcsereügyileg akkor jársz a a legjobban ha te veszel hozzá mindent. A lényeg hogy az olaj a WSS-M2C913C vagy WSS-M2C913D specifikációnak megfeleljen. Ezen kívül ajánlott még a gyári 20000km-es ajánlást csökkenteni 10-15000km-re(használatfüggő). A rángatás miatt viszont mindenképp megnézetném szervizben.[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
válasz tomiii. #2041 üzenetére
ja, pont most szívok párhuzamosan egy ügyben azért, mert ismerősismerőse ehhez IS ért, egyben meg azért, mert nincs se ismerős se ismerőse
a hosszával meg a vastagságával se érnék túl sokat, a menetemelkedést meg a menetsűrűséget meg hogy mérem le...
őszintén szólva már elegem van belőle, hogy minden szar pont nem stimmel, pont mindenki okos a probléma elvi természetében (ne vedd magadra nem rád gondolok) de amikor a megvalósításra kerül a sor, akkor kiderül hogy ööööö vót valamikó olyan hogy vót ilyen de legalább is hasonló, de nem itt hanem sopronban meg hát minden sarkon van egy bót ahol kapol ilyet vagy legalább is nem ilyet hanem hasonlót de hát én nem is tudom csak gondoltam de jóazúgyhe.
de lesz egy utam a csavarboltba úgy is megyek arra, hátha segít rajtam az ürge.
@[rvilike]: mert 11 éves a szükségkerekem, és alapból nem is tartja a nyomást már állásában sem, lehet ha ráeresztem a kocsit ott fingja el magát vagy a szelep vagy a köpeny, nincs kedvem ott szívni vele az út szélén. de annyira az se vicces, hogy egy ilyen elöregedett gumit 6 bar nyomáson kell tartsál zárt térben.
vicces dolgokat tud produkálni az élet, volt már hogy ismerős kocsija az m3 lehajtón kapott defektet, majd kiderült, hogy az előkerült pótkerék enyhén lapos, majd az előkerült pumpa hibás/elöregedett szelepe a maradék levegőt is kieresztette belőle. mire visszaértünk 2x5 km-ről a pótpumpával a vészvillogó lemerítette az akksit is. mindezt ősszel egy várandós anyával és egy egyéves kisgyerekkel.
gumim volt, amivel vettem a kocsit, azt a szett debicát anno ledobtam szálhúzódás miatt, de a maradék három még jó volt, abból egyet felhasználtam erre a célra. felnit szereztem 3k-ért, 1,7k volt a festék rá és davaj. még a szükségkereket el is tudnám adni úgy hogy kb. 0-ra jöjjek ki.
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
1: az eset btw. vasárnap délután történt. ismerve a hazai szolgáltató szektor hozzáállását... mellesleg mi ha használjuk a kocsit az rend szerint nem a szomszéd kerületet jelenti, hanem kemény interurbán.
2: melyik a gyorsabb, kicserélni a kereket a rendben levő pótkerékre és tovább haladni vagy megvárni a trélert?
3: melyik az olcsóbb, a 4500 Ft-os pótkerék vagy a tréler?
ha egy láda pótalkatrésszel járnék feszt, és üzemanyagpumpáról beszélgetnénk, akkor érteném mit szeretnél, de a pótkerék az kb. a kocsi üzemszerű állapotban tartásának része (régen úgy is tanultuk kreszen, hogy "hány kerékkel lehet biztonságosan közlekedni?" "öt kerékkel").
az egy másik kérdés, hogy költségcsökkentés és helykihasználás okán most már szeretik lespórolni, de ha megvan a helye, akkor ennyit meg lehet tenni.
-
Kephamos
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen