-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#27070592
törölt tag
válasz #31600896 #24000 üzenetére
Tudomásom szerint az nem sárfogó hanem hővédő lemez. Ha a kéziféked nem old ki tökéletesen és egy picit is hozzáér a betét a tárcsához, elég komolyan fel tud forrósodni a tárcsa, ami persze szépen sugározza magából a hőt kifelé. Hogy megvédjék az érzékenyebb részeket (pl gumi fékcső) tettek ide egy hővédő lemezt. mk1 Focuson is ezért van hátul egy ilyen "hőpajzs", legalább is a négytárcsás változatokon.
Ha rosszul tudom, javítsatok ki. -
darvinya
titán
válasz #27070592 #24003 üzenetére
Mindegy minek mondjuk, lényeg a védelem.
kcsa és x_424
MK2 tényleg nincs tárcsán belüli plusz fékdob kialakítva.
Egyszerűen dugattyút használja, mintha főfék lenne.
Akkor viszont át.kell.rendesen nézni, mert kezd darabokra esni a fék, a csörög/zörög.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
KilgoreTrout
senior tag
válasz #27070592 #23977 üzenetére
Vettem bele olajat, beletöltés után nem látszott semmi a nívópálcán.
Beindítás után, járó motornál kihúzva a pálcát viszont jó a szint. Azóta mentem is vele, nem villant fel az olajlámpa.
Úgyis vizsgáztatni kell majd a kocsit, akkor lecseréltetem az olajat és a szűrőt. Most nincs garázsom, utcán meg nem állnék neki szerelni tapasztalat nélkül.
-
darvinya
titán
válasz KilgoreTrout #24006 üzenetére
5 perc kell mire tényleg lefolyik nívópálcához.
Azért ilyen lassan, mert sok levegő lesz betöltéskor járatokban, és lassan cserélődik át.
Ez szivattyúzás rásegít, de a szivattyúnak nem tesz jót, hogy több levegőt keringet.
Az viszont érdekes, hogy ilyen későn jelez, mert Min. alatt nagyon kicsivel már jeleznie kellene.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
#27070592
törölt tag
válasz KilgoreTrout #24006 üzenetére
Ha éjszaka vízszintes helyen áll az autó, akkor reggel nézd meg az olajszintet, hideg, álló motornál. Járó motornál, amikor az olajszivattyú is dolgozik, nem sok értelme van olajszintet nézegetni.
Bővebb infót itt is találsz. -
#27070592
törölt tag
válasz bajnokpityu #24010 üzenetére
Nem hiszem hogy szignifikáns különbség lenne hideg motor vs. meleg, öt perce álló motor pálcán mért olajszintje között (feltéve hogy ugyanott áll az autó). De nem kötekedni akarok.
Talán fontosabb hogy KilgoreTrout túl legyen egy nagyjából szaxerű olajcserén és megszűnjön az olajnyomás lámpa villogása. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
diablo1984
veterán
válasz darvinya #24014 üzenetére
nekem volt 90es escortom, na abban nem volt semmi premium, még a központi zárat is én rakattam bele!
U.I: az első autóm volt 5 évig volt meg 1,8D, én szerettem a maga módján. Nézett ez ki jobban is, mikor megkapta az átlátszó indexeket és a ford alufelnit, de már olyan rég volt, hogy képem sem nagyon van róla![ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz #27070592 #24012 üzenetére
próbáld ki.
annak olyan blokkok, ahol akár fél cm nivószint difit okozhat. ez van, ahol sok, van, ahol kb semmi. úgy emlékszem, az 1.8 TSI, a 300as robogóm, és a régi sportage 1.6 benyás is láthatóan eltért hidegen és melegen. igen, régebben nekem zömmel benyássaim voltak, de megtértem, mióta 2tonnás vassal járok.
lehet, h a szervizesek találták ki, de sztem benne van a használatiban is.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #24015 üzenetére
Ez '80-as, nem '90-es.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
válasz bajnokpityu #24016 üzenetére
Ojal témához, ezt írja a használati:
ForrásSelenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #24019 üzenetére
Pontosabban ez MK4 '86-92-ig, MK5 '90-97-ig gyártották.
Nekem '91-es MK5 volt, 1.4, MTX75 váltó, GTE vezérléssel.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
[HUN]Dani
őstag
Hello. Adott egy 2010-es smax. 100kw automata váltós. Tudja valaki, hogy mi a különbség a 100kw 136le és a 103kw 140le között pontosan? Illetve, hogy a 100kw-s ps vagy aisin váltós? A karon nincs powershift felirat.
magyarsrac
-
#31733248
törölt tag
válasz Real_Necro #23937 üzenetére
Másfél éves a Mondeom, most lett cserés a gyári gumi (Bridgestone Turanza T001 Evo), közel 60 ezer kilométer(!) ment bele. A teszteken jól szerepelt és én is elégedett voltam vele.
Amúgy éppen eladnám, az utódját már megrendeltem, erre leállt minden.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Earl_Muttley #24026 üzenetére
S-Max csoport... De poénnak jó a'
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Shodan
addikt
Sziasztok!
Srácok itt használ valaki forscant? A legjobb lenne , ha fiesta és digit klíma. A belső hőmérsékletre 215C fokot ír ki, kiszedtem a szenzort megtisztítottam ,de ugyanaz. Most nem tudom hogy vagy a senzor a hibás vagy a forscan ír valamit rosszulwww.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
darvinya
titán
-
Sys85
veterán
Fóka mk3 1.6TDCi
Itthon leálltam,5 órával később nem indul az autó.
Minden elektromos cucc működik,viszont az önindító kattanik csak.
Betolással sikerült elindítani,de kulccsal nem megy,csak kattanik az önidító.
Önidító nem nagyon szokott csak úgy előjel nélkül megdögleni,legalábbis nem láttam még ilyet.
Feszkó bt-s obd csati szerint 12,05V ,indítási kísérletnél 11,75V.
Na most az önindítom szórakozhat,vagy az akku?
Akku kora bizonytalan,gyári Ford (Varta) ezzel vettem,de az autó 8 éves.
Eddig simán indult mindig,sose volt nyűgje,ma este nem indult.
Mókás lesz ha az udvarból se tudok kiállni kedden...[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
11.75V még bőven jó, ha 12V-os a rendszer.
Szerintem megszorult az önindító, azaz csapágyai eddig bírták.
Ha akku lenne, akkor indításkor beesne 9V alá is.
Indítónak sok A kell indításkor, de összefügg V-al, így esik mindkettő.
Indítórelé rendben van?[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #24032 üzenetére
Most felraktam töltőre,az azt jelezte félig van,el is kezdete vadul tölteni.Reggelre kiderül.
Viszont ha kiderül hogy lemerült,akkor ott bajok lesznek,mert 50-70km-nél kevesebbet egyszerre nem megy az autó,ma is belekerült 2x70km városon kívül megállás és extra indítás nélkül.
Ennyi meg azért töltene vissza.
Reggel kíderül mi volt/van vele.
Ha reggel jó lesz,akkor viszont sanszos,hogy az eredeti kapacitásának töredékét tudja már csak alapjáraton,főleg hogy 20 perc alatt elég sokat tolt bele a töltő,20 perc után már 12,5V-ról 14,2-re ugrott a töltő,4 csíkból 2ről 4re,vagyis már az villogott és a töltő is elcsendesedett.
Bár a töltők is tudnak hazudni.
Na majd reggel...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
diablo1984
veterán
válasz darvinya #24033 üzenetére
Hamarabb lesz szénkefés, mint csapágyas egy önindító, megszoruló csapágynál már jó ideje brutál hangjának kellett volna lenni, egyszerűen nem jellemző, pláne, hogy nem 0-24ben megy, de a szénkeféje kophat természetesen és akkor a bendixet betolja(kattan), de nem tudja forgatni. Ilyenkor egy kis kopogtatásra(az önindítót) még indul...
-
darvinya
titán
válasz diablo1984 #24036 üzenetére
Igazad van, annak lenne hangja.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #24035 üzenetére
Na az akku elvileg feltöltött,de ugyaúgy semmi.
Nagy eséllyel akku halál lesz,egy ideje a start-stop is nagyon ritkán működött csak.
Gépjárműmérnök cimbora szerint cellazárlat lesz,ő is azt mondta,hogy a start-stop is ezért működhetett ritkán.
Megpróbálom rávenni,hogy az ő akkujával próbáljuk ki,nem szeretnék egy halom pénzt kiadni teszt nélkül,a start-stopos akku nem gyenge áron megy...#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
Shodan
addikt
válasz molnarpeter #24030 üzenetére
Lehúzva sajnos pont nem néztem.
Viszont a neten találtam egy ilyet is valami lengyel fórumban.:
Szóval most nem tudom hogy a forscan olvassa e rosszul vagy tényleg rossz... Az a baj hogy ugye fiestaban nincs belső hőmérséklet kijelzés csak azt látom , amit itt látok.
Igazából nem is zavarna, csak a klímám nem túl acélos és arra gondolok hogy esetleg emiatt.www.pc-style.hu - Első magyar minimal modding oldal.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Sys85
veterán
válasz radi8tor #24045 üzenetére
Na kimértük.
Nem a legerősebb az akku,de még jó kéne hogy legyen.
Másik ugyanekkora akkuval se jó,bikázva se indul.
Nagy eséllyel az önindítónál lesz valami.
Kraftot megkapja Forscan szerint,csak meg sem mozdul.
Délután aláfekszem és megnézem a testkábelt.
Youtubeon találtam videót ezzel a hibával,ott egy testkábel le-pucolás-testkábel vissza megoldotta.
Remélem ezen is elég lesz ennyi.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
darvinya
titán
Nem új, de legalább Alu felni.
Gixxer88
Kattanó hang még indítóreléből is jöhet.
Mert ha relé érintkezője összeéget zárt állásban, és nyitott állásban érintkező eltört.
Ekkor csak behúzás kattanás hallható, de nincs áramkör zárás.
De amit írtál, a test csatlakozó korrodált, akkor is így viselkedik a relé.
Rosszabb esetben tényleg indító motor adta fel a szolgálatot.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
7Sony7
addikt
Srácok, imerős mk4 es mondiját a minap nem tudta kinyitni távirányítóval. Valami zavarta vagy nem tom, sokadjára sikerült csak. Nincs rajta kulcsos ajtózár. Nem csak letakarva van, hanem a takaró elem alatt nincs egyáltalán.
Ebből adódik a kérdés: ha kemerül az akku, hogy kehet kinyitni rongálás nélkül?Gixxer88: Nekem off autónál hasonló tünet önindító felújítást eredményezett.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
- Opel topik
- Xbox 360
- Xbox Series X|S
- kissgábor007 károsultjai
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen