-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolás
addikt
Üdv urak, és kellemes ünnepeket mindenkinek.
Hogy az ünnepek alatt se unatkozzak, tesóm autójában elkezdett meghalni az akku. 2006-os ford fusion 1.4 benzin. A kérdésem az lenne, hogy ebben is már az intelligens töltés van, és vehetem a drágábbik akkut, vagy ebbe jó egy sima is? Nem fizetnék több pénzt, ha nem szükséges.
Másik kérdés, hogy most egy ezüst-kálciumos ford akksi van benne, amit felraktam tölteni, de pár óra után elvileg feltöltött, és egy kicsit sem pezseg. Ez normális ennél a fajta akksinál?[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
ReFleXx
addikt
-
Zolás
addikt
válasz ReFleXx #22004 üzenetére
A kocsi már 5 éve nálunk van, ezzel az akksival vettük. A töltő be is fejezte a töltést, szóval elvileg fel van töltve. Hétfőn nézek bele akkor valamit.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
válasz 7Sony7 #22002 üzenetére
Bosch, talán ez áll legközelebb a gyári minőséghez.
(55k volt az anyag + 6k munkadíj. Gyári 120k-nál kezdődik ha egyáltalán kapható, mert ugye ennyiért senki nem veszi.)
Nem tudom, h az üzemanyag ellátás köre miatt volt-e (nem figyeltem a pumpa hangját), de ma egy alkalommal megint nem indult elsőre a kocsi, csak másodjára.Szélvédő cserén én is gondolkozom (volt már egy kavicsfelverődés, javítva lett) ha lesz rá pénzmag.
Az előző tulajnál (2017 őszén) is volt, de trógerül lett felrakva és le van csúszva cirka fél centit, meg azt sem értem h két év alatt mi a bánattól lett annyira karcos, mint amilyen. Lehet bontottat raktak fel?[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Zolás
addikt
Lehet kapni gagyit is, van amelyik karcolódik, meg olyan is van amitől hányingert kapsz, mert torzít. A karcosabbal jártál jól.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
Igazából annyira nem zavaróan karcos és a javított felverődés sincs a látómezőben, úgyh annyira nekem sürgős a dolog de ha ilyen ütemben karistolja tovább a lapát az ablakot akkor két-három év múlva kötelezően cserés lesz.
Egyébként nem bírom elviselni ha retkes a szélvédőm így sűrűn használom a mosót. Tavaly vásárlás után azonnal cseréltem az első lapátokat, de már hagy csíkokat és ha száraz felületet kapar akkor iszonyatosan dübög (pl: szemerkélő esőben ezért csak manuálisan adagolom a törlést, az automata túl gyors). Letapad a gumi vagy nem is tudom, talán szar a lapát. Nem tudom milyen márka került rá, mert csak beszambáztam egy autósboltba ahol a tulaj levette a régit, hozta az újat, felrakta, fizettem osztjónapot./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Lefty
addikt
Hello,
adott egy 2011/11 1.6 Ti-VCT Focus III, takarítottam ma a kocsit, aztán a csomagtartóban arra lettem figyelmes, hogy a pótkerék gyakorlatilag vízben áll. Maga a csomagtartó kárpit része teljesen száraz, még maga az alsó rész is, amit ki lehet venni, ami alatt a pótkerék van. Miután kivettem ezt az alsó kárpitolt részt, az alatt volt nyirkos minden, a pótkerék mélyedésében meg nagyjából állt a víz. Gőzöm sincs mitől lehet így hirtelen. Nincsen dohos szag és ezen kívül a csomagtartó mindenhol száraz, oldalt is.
Ilyennel találkozott már valaki? Van ötlet, hogy honnan került ide víz? Kösz előre is.
-
7Sony7
addikt
ReFleXx: jövő augusztus.
darvinya: 27;40;50; fene tudja melyik a jó. Mármint márkából.
flymi: Bosch? Azért annak jónak kéne lennie...
Az jutott eszembe, hogy feszültséget mértél már a pumpánál? Lehet valami testhiba miatt nem elég a feszkó, és azért nem indult a régi.?[ Szerkesztve ]
-
-
darvinya
titán
válasz 7Sony7 #22013 üzenetére
Kérdez rá melyik jó és miért.
flymi kocsijánál gányolt ott a vill.rendszer, szóval.ott nagyobb a gond.
Az hogy visít az új pumpa, az lehet pumpa hibája is, de lehet vill.rendszer miatt is.
Elsőnek rendbe kellene rakni vil.rendszert, mert végén komolyabb bajt is okozhat.
Nemrég néztem 1.6-os Escort-ot, amiben hálózati kapcsoló volt berakva hűtő motorhoz, amit megfejeltek végén külső relével.
Szét volt gányolva, s nagy ívben fordultam ki és intettem pát.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz darvinya #22014 üzenetére
gányolt ott a vill.rendszer -> Azért ez erős túlzás.
Elektromos hibája igazából nincs, hacsak nem az az egy kábelköteg ami a pumpához megy, de elég kicsi rá az esély.
Az ABS viszont azóta folyamatosan világít, h ki lett cserélve a jobb első kábel és így nem is dolgozik.../// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Most írtad le amit már írtam.
Az ABS viszont azóta folyamatosan világít, h ki lett cserélve a jobb első kábel és így nem is dolgozik...Ez csak gányolt rendszernél van.
Végig néztétek az összes kábelt? -Nem, mert ahhoz műszerfal, stb. is meg kellett volna bontani.
Ki tudja hol van még toldozgatva, ami egyszerűen úgy oldottak meg, hogy kicsit visszahúz összeforrasztottak.
De már rendes zsugorcsővezés nem volt kivitelezhető, csak szigszalag, ami behúzáskor legyalulódott.
És még sorolható milyen hibák lehetnek.
Nemrég néztem 1.6-os Escort-ot, amiben hálózati kapcsoló volt berakva hűtő motorhoz, amit megfejeltek végén külső relével.
Szét volt gányolva, s nagy ívben fordultam ki és intettem pát.
Ez csak nekem tűnt fel, mert velem lévő autós ismerős nem vill.szakmás.
Már amit beraktál múltkor képet, abból már sejthető volt a hiba.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nfsu17
veterán
Ford-jelenlét.
Költséges hibák, ha nem veszed észre időben - Tibi műhelye 4. -
Lefty
addikt
válasz molnarpeter #22012 üzenetére
Ma megnéztem megint a csomagtartót, illetve szárazra töröltem a pótkerék mélyedését. Azon a mélyedésen kívül minden más száraz. Nem értem honnan tud ott összegyűlni a víz ilyen mértékben. Abban a csoportban nem említettek semmi használható dolgot?
-
#49155328
törölt tag
Sziasztok!
2016-os Cmax, guminyomás hibát dobott a gép, kúton ránéztem tökéletes a nyomás mindegyik kerékben.
Mi lehet a gond
Rádugtam egy obd olvasót de hibát nem mutat. -
molnarpeter
nagyúr
-
SPeti1984
senior tag
A 2008-as Focus 2-es 1.8 TDCI 116 mennyire kerülendő? Ez láncos vagy szijas? Mikor kell cserélni?
-
n1nja
tag
Sziasztok.
Focus mk1 1.6b 2002 üzemmelegen alapjáraton gyenge, remegős, főleg ha lámpa, rádió és fűtés is be van kapcsolva. Gép szerint 800rpm körül mozog, nem ingadozik. A műszerfal világítása mintha pislákolna kicsit.
Alapjáratit és fojtót ma fogok takarítani. Ha ez nem hoz pozitív változást, akkor mit érdemes még megnézni?Plusz infók:
- fékezéskor néha fulladós,
- 2 hete a fékrásegítés is elment, de motor elindítása után helyreállt. Ezt 3x játszotta el.
- akku 1 éves lesz (az autóban).Hozzászólásokat előre is köszi.
-
DeFranco
nagyúr
nekem nem volt ennyire extrém tümet, de az alapjárati remegés, pislákolás megvolt főleg akkor ha fel voltak kapcsolva a nagyobb fogyasztók és pl. még fékeztem is egyet a lámpánál (fékrásegítés)
ez sokat javult, szinte teljesen megszűnt akkucserével. egy egyébként teljesen jónak látszó de ki-tudja-hány-éves-azzal-vettem 40 ah körüli banner volt benne, 47 ah-s exide premiumra cseréltem
nem biztos, hogy akkucsere lesz a megoldás, de én valahol a "betáp" oldalon keresném a hibát, mert úgy tűnik így reagál ha nem tudja lekövetni az áramellátás valamilyen okból a nagyobb fogyasztást vagy annak kiugrásait.
[ Szerkesztve ]
-
n1nja
tag
válasz DeFranco #22027 üzenetére
A hideg miatt tolom legalább 1 napot a tisztítást és a vákuumcsövek áttekintését. :)
Diagnosztikai módban 12.3V-ot mutatott motor elindítása előtt, indítózás alatt 9.5V, 2 tekerés után elindult, aztán 14.8V volt a visszajelzés.
Nem emlékszem milyen akku került bele. 55Ah talán?! Aztán ennyit tudok róla, nem én vásároltam. Kalciumosra kellene váltanom? Remélem tényleg csak egy cső és max az akku problémája. Esetleg lerakódások a szelepeknél.
Köszi! -
#31600896
törölt tag
Sziasztok!
Tegnap este még okés volt, reggel nem. Valakinek ötlet? Új akksival is ilyen...
[link] -
Real_Necro
veterán
Nem régen beszélgettem faterral az új üzemanyagról. Lényegében a benzines astránkat jobban érinti, mint a mondeót, mert utóbbi sokat megy, de aki alkalomszerűen vagy csak kevés kilométeren használja átlagban az autóját, érdemes a jövőben nem tele tankolnia, csak amennyi kb 1-2 havonta kiürül, mert az új benya állítólag 3 hónap után szépen el kezd kocsonyásodni, így pl nem csak autót, hanem kerti gépeket stb is szépen haza tud vágni. Utóbbiakból is érdemes lesz kihajtani a maradékot...
Nem tudom mennyire igaz, fater autószerelő egy opel márkakereskedésben vidéken, ahol már egyes kutakon az új üzemanyagot kapni.„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Lefty
addikt
válasz molnarpeter #22023 üzenetére
Kiszedtem ezt a 2 gumidugót hátulról, amit mutat és egy csomó víz kifolyt, ami eddig ott állt ezek szerint. Van egy másik videója is a témában, ami tavalyi, ott leszedte a hátsó lökhárítót, van mindkét oldalt 2 szellőző, azok tömítését cserélte, szerinte ott folyt be a víz. Aztán rá bő egy évre csinálta ezt, amit linkeltél, mondja is benne, hogy visszatért a probléma. Amúgy nem értem ezt a tervezést, a szellőző mögött van ez a lyuk, ami töltődik meg folyamatosan vízzel, egy bizonyos szint után meg átfolyik a csomagtartóba (szerencsére a kapcsolók is ezen az útvonalon vannak). Na ennek a lyuknak az alján van ez a gumidugó is, nehogy ott ki tudjon folyni a víz... Teljesen nem értem ezt a mérnöki elképzelést. Kiszedtem mindkettőt hadd szellőzzön meg tudjon a víz is kifolyni. Majd szerelőmmel megnézzük januárban.
-
gabor9991
őstag
válasz #31600896 #22031 üzenetére
Erre szokták javasolni, hogy a műszercsoport felett a műszerfalra rá kell csapni egy nagyobbat, ha esetleg az óracsoport forrasztása lenne hibás akkor ez segíthet.
Ez simán elképzelhető ma eléggé hideg van lehet ez a repedt forrasztásnál már kontakthibát okoz.Hátsó üléssort felhajtva nem jutsz a tankhoz(kivéve flymi autójánál ), így a benzinszag se lenne érezhető erősebben felhajtott üléssel.
[ Szerkesztve ]
-
SPeti1984
senior tag
Szerintetek kb mennyi lenne a reális ára egy 2004.12. havi Ford Fiesta 1.3 Comfort 5 ajtós gépkocsinak? 129 ezer km van benne, 2. tulaj, klíma, első elektromos ablak, 4 légzsák, ABS, kp zár, 90%-os Uniroyal 14"-os nyárigumi, fekete metál színben. Ősszel lett alvázvédelem megcsináltatva, egyedül az egyik első sárvédőíven van rozsda máshol nincsen valamint ekkor lett féktárcsa, fékbetétek cserélve illetve néhány kisebb futómű alkatrész amit a szerelő úgy látott, hogy lassan érdemes lenne cserélni. Amúgy jó állapotban van olajat abszolút nem eszi, mióta nálam van 10 ezrenként cseréltem és sosem csökkent egy mm-rel sem a két csere között. Nagyobb autó vásárlása miatt tervezzük a lecserélést ezért gondoltam megkérdezem szerintetek mennyiért lenne érdemes meghírdezni. Nekem van elépzelésem, de a tieteké is érdekelne. Köszönöm előre is. :)
-
válasz gabor9991 #22036 üzenetére
Na ja. Csak legalább szépen csinálták volna meg...
Újabban szeret a kocsi maga alá piszkítani. Vagy az ablakmosó tartály lett lukas/repedt vagy a cső.
Majd meg kell nézzem, mert nem győzöm utántölteni.A váltó bovdent külön lehet cserélni? Próbálnám a lötyögős sebváltót kijavíttatni, de nem akarok feleslegesen összevásárolni hozzá mindent. (Kaphatnék bontott kulisszaházat és/vagy komplett váltót is, de ha egy bovdencserével is feszessé lehet tenni akkor nem költenék rá többet.)
Tavasszal első lámpák + kasztni polír tuti esedékes lesz és szeretném egy alváz és üregvédelemre is befizetni. Nincs átrohadva az alja, csak felületi rozsda van de ahogy írtam is korábban szeretném ha 8-10 év múlva is egyben lenne.
Szintén tervben van, h amint jó idő lesz (május környéke) kiszedem az üléseket és eltüntetem a rozsdát a sínekről vagy addig szerzek bontóból másikat. Elvileg ez vízkárra utal + alapos teljeskörű belső takarítást is eszközlök, a kárpit alatt is.
(Vagy talán sokáig állt lehúzott ablakkal, mert az ajtópanelben is rozsda van, viszont maga az ülés fém szerkezete nem rozsdás és az ülésekkel nincs gond. A szőnyegen sem látszik semmi ami vízkárra utalna, csak a sín rozsdásodása és az ajtóban lévő rozsda gyanús.)/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
laci laci
addikt
Üdvözlet.Van egy gy Transit 2.2tdcdi,2010 évjáratú.Sainos előjöttek erőnlét csökkenés, enyhén zörgő hangok a motor felől.Olyan mintha a kipufogó lyukas lenne.. Tudnának ajánlani normális és Korrekt szerelőt Pesten? Köszönöm előre is.
Xiaomi mi3-4-5-6-8-pro8-9-9t-9tpro,mi note 10,10,10pro,redmi k30/4g,pocof2pro,mi 10 ultra,mi11 ultra,11pro,11t-pro,11 lite 5g,12x,12s
-
#27070592
törölt tag
Ha IB5 váltó van az autóban, érdemes megnézni a váltóbowden váltó felőli végét. Egy műanyag gyűrűben végződik, ami rá van cuppantva egy kis rövid fémcsapra, ami tulajdonképp a sebességeket kapcsolja a váltóban. Ebben a műanyag gyűrűben van egy puhább anyagból lévő belső gyűrű, ami a váltás "zsíros" (de nem lötyögős!) érzetét adja. Viszont ez a belső gyűrű szeret az idő és a használat függvényében elfáradni és darabokban kipotyogni a helyéről, ekkor lesz lötyögős holtjátékos a váltókar.
A lényeg hogy nem kell a komplett váltóbowdent kukázni, csak ezt a műanyaggyűrűt gyári állapot közelébe visszahozni.
Ez egy elég jó video a témáról
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs