-
IT café
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zzola
félisten
Felvettem az ablaktörlő hibát .
Ez most esőszenzor hiba? Vagy?[ Szerkesztve ]
-
zzola
félisten
Köszi srácok!
Bontóban mit kóstál egy ilyen kapcsoló?
-
ReFleXx
addikt
válasz Oryctolagus #38946 üzenetére
ra kell dobni egy turbot
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
darvinya
titán
Nem.rossz családi kombi. [link]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Pippen
csendes tag
Hello Mindenkinek!
Ma voltam M3 Fordéknál,korrekt kis állapotfelmérő videót dobtak fel a Video Check oldalukra a 10 éves járgányomról.Olyan sok szépet mondtak róla,hogy el is fogadtam az ajánlott hátsó fékbetétek cseréjét.(amúgy csak olaj+szűrők cseréjére mentem).Viszont az éves Assistant ára jól felment az évek alatt...sajna. -
darvinya
titán
válasz Earl_Muttley #38964 üzenetére
Hát 800m 13mp lenne.
Gyorshajtás garantált városban.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz gabor9991 #38902 üzenetére
Egyelőre egy ilyen Kárfelvételi és Pótszemle jegyzőkönyv-et kaptam, de még nincs rajta összeg.
⭐ Stella
-
gabor9991
őstag
válasz radi8tor #38967 üzenetére
Ez egy hátsó lökhárító 50százalékkal avultatva +fényezés
Egy csomagterfedél javítás+ fényezés
Összesen picit több mint 8 munkaóra lett rá elszámolható.
Nem tudom most mennyi egy új gyári hátsó lökhárító és milyen óradíjakat lehet elszámolni de nagyjából lehet azért számolni.
Elemenként a fényezés legyen 40 ezer Plusz nyolc munkaóra legyen 120ezer
Szerintem ajánlanak számlával 250 ezret
Vagy kézbe adnak ennek megfelelő nettó összeget és úgy javittatod ahogy akarod.De ha szét lesz bontva lehet pótszemléztetni, ha sérült a lökhárítótartó vagy bármilyen kis műanyag bizbasz az is k.rva drága azt is ki lehet fizettetni velük.
[ Szerkesztve ]
-
Oryctolagus
tag
Koszonom a valaszokat, tok jo hogy normalis valaszok jottek!
Katalizatort miért csereltek?Per aspera ad astra.
-
darvinya
titán
Végre egy jó cikk. [link]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
TigerCat
nagyúr
Sziasztok!
Van egy MK4-es Focus ST-m, ami gyárilag 19-es felnivel van szerelve. Sajnos pótkerék nem volt hozzá, csak defektjavító szett. Ha szeretnék pótkereket, milyet nézzek szerintetek? Tudtommal nem megy rá minden és a csomagtartóban sem feltétlenül van hely nagy keréknek...
Köszi szépen!
Szerk.: gondolom mankókerék jöhet csak szóba.
[ Szerkesztve ]
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
TigerCat
nagyúr
-
A Zéé
addikt
válasz TigerCat #38975 üzenetére
Szüleim Mondeojánál ugyanez volt a helyzet. 3 hónap bontóvadászat után találtunk olyan csomagtér betétet, amibe lehetett rakni mankókereket is, aztán még fél év után lett is egy másik bontóból egy ép mankókerék is
Mondjuk ha a csomagtér alján a padlólemezben alapból nincs semmi hely a mankókeréknek, akkor ez is bukó.Just a simple Lineman...
-
TommyX_
őstag
válasz TigerCat #38973 üzenetére
Nekem MK3-as Focus ST van, és a pótkerék helyének a felét a gyári mélynyomó foglalja el, így nálam ez kiesett, de a kerékre visszatérve, az első ajtónál van a matrica, amin le van írva, milyen méretű kereket lehet rárakni az autóra.
"Elvileg" nekem a 2012-es Focus ST-re nem megy rá a 17-es kerék a nagy fék miatt.Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TommyX_ #38978 üzenetére
Pedig rá kéne menjen, múltkor árult valaki 17" acélfelnit RS-ről. Csak nem raktak nagyobb féket a gyengébbre
Ahogy nézem, Ford főleg 16-os mankókat adott, viszont Volvo vonalon gyakoribb a 17", gondolom XC90 és társai miatt... Osztókör, középfurat ugyanaz asszem, de wheel-size.com megmondja. -
flymi
addikt
Két év után először raktam fel a tető csomagtartót a kocsira. Holnap lesz a napja, h hazahozzak vele egy fácskát.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
TommyX_
őstag
válasz molnarpeter #38980 üzenetére
Ez már jó hír lenne, utána nézek.
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
molnarpeter
nagyúr
válasz TommyX_ #38982 üzenetére
Focus mk3 csoportban közben ránéztem, és nem RS, hanem ST2-ről árulták, mondjuk ez még mindig kedvező számodra V60 keresőszóval megtalálod a hirdetést is. Márkánál maradva talán Kuga felnije volt még ugyanez, lehet ott is találni 17" virsli mankót... Vagy ugye Volvo vonal.
-
TommyX_
őstag
válasz molnarpeter #38980 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Hand's Up Music isn't dead \O/ | Ford Puma A Driver's Dream
-
Sys85
veterán
válasz vviktor1 #38986 üzenetére
Mikori ez a C-Max?
Csak mert legjobb tudásom szerint az utolsó csavarig ugyanez a motor van a focusban is (az enyémben is) és ebben sehol sincs AdBlue rendszer.
Nem pörögtél túlságosan rá a tv híradók és a hírportálok hülyeségeire?#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
bajnokpityu
félisten
válasz vviktor1 #38986 üzenetére
minden környékbeli mol és ömv kuton van adblue pisztolyból, és boltokban is kapni flakonost.
oké, dupla áron, mint fél éve, de még mindig semmise a költsége a többihez képest...
egyébként az 1.6osokban sztem nincs adblue, ez 2018tól van, ha jól emlékszem.
egyébként úgy, hogy volt ez az adblue paraztatás, is inkább vennék adblueset, mint anélkül működőt, rengeteg modern diesel problémát kiküszöböltek ezzel.eladó Kawasaki j300 robogó
-
7Sony7
addikt
válasz vviktor1 #38986 üzenetére
Üdv. Eolys 176 vagy Walker 80617 kell a tartályba, abban az esetben, ha az autódban van ilyen. A tartály űrtartlma kb 1,8liter. Veszett ára van, de ez a mennyiség minimum 60000km-re elég, de akár 100000-re is elég lehet, így már nem olyan vészes. Ezen a linken van ár is, meg írnak is róla, olvasd el.
A Tartály feltöltése házilag is megoldható, viszont
a: utána számítógéppel "meg kell mondani" a vezérlő egységnek, hogy fel lett töltve,
b: többeknek 9-10000km után hibát dob a tartály szintérzékelője. MIL lámpa, tehát nem hagyható figyemen kívül.
Ezért talán érdemesebb ezt hozzáértő márkaszervizre bízni.
Egyébként ezt 60000km-enként után kellene tölteni a gyári leírás szerint. Lehet, hogy akkor elég bele egy liter is, és talán nem is dob hibát utána.A dpf-et meg nem árt ilyenkor átmosatni, azt is csinálják 30000ft körül. Ki-beszerelés házilag megoldható, de nagyon szívás. Utána itt is kell visszaállítás szoftveresen.
Én nem üttetném ki amíg ésszerű határokn belül javítható, direkt dpf-es autót kerestem, elegem volt a koromból a kocsi után.
Ha nem tudod, mikor volt töltve, érdemes lehet feltöltetni mielőtt MIL-t dobna.
Meg egy általános élő adatos szoftveres átvizsgálás is kell néha, van ami így kiderül, és megelőzi a nagyobb bajt.-
-
7Sony7
addikt
válasz vviktor1 #38991 üzenetére
Azért, mert bevetted a média maszlagot. A dpf felfogja a kormot, nem jön ki a kipufogóból korom. (Nálam 230-270km után) telítődik annyira, hogy megkezdi a regenerálást.
A regen felfűti a dpf-et 600 C fok közelébe, ekkor a korom nagy része gázzá alakul, elég, elpárolog. A dpf tiszta, kezdődhet újra a ciklus. Az nem igaz, hogy "autópályán kifújja a kormot". Ilyen egy normál állapotú szűrő esetén nem lehetséges.
kb.: 100000-150000km között a korom égetéséből fennmaradó hamu miatt már túl gyakori a regenerálás, ekkor átmosás vagy csere.
Nincs csoda, kémia az egész. Ha ez vigasztal, mieőtt utánaolvastam volna én is elhittem ezt a kifújja magából maszlagot.-
-
bajnokpityu
félisten
válasz 7Sony7 #38992 üzenetére
Aha, és mi van azokkal a pályán használt smaxokkal, amik dpf je bontatlan 500e km után is?
Mondeom dpfje is jó volt 190nel.
Míg az adblue előtti dieseleknel volt akinek sikerült 30e alatt kivegezni csak városi használattal. Adblue meg azért jó, mert jóval alacsonyabb hőmérsékleten történik az egész, így akár a várost is kibirja.
[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bajnokpityu #38993 üzenetére
AdBlue tudtommal csak a NOx katinak kell, DPF regentől független
-
bajnokpityu
félisten
válasz molnarpeter #38994 üzenetére
Igen, de mióta van adblue, azóta a dpf is más, min három helyen nézi a nyomaskulonbseget pl. Meg sose sikerült a smax an elkapnom a regent, kíváncsi lennék az adblues diesel hány fokig hevit. Állítólag 250.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
#27070592
törölt tag
válasz bajnokpityu #38993 üzenetére
Le is írtad a kulcsszót: pályán használt
Ahol majdnem ideális üzemben dolgozik a motor, alig képződik diesel particulate
Városban pedig fuldoklik a saját kormában. -
bajnokpityu
félisten
válasz #27070592 #38996 üzenetére
Kolléga meg azt írta h azon nem múlik. De, sztem meg de, ezért válaszoltam. Egyébként pontosítok. Nekem a mondi 180-200nal szintén sűrűn regenerált. De ha jót akar vki a dpfnek adblue előtti motoroknal, akkor pálya 120 balcsi és ha amúgy jó még a szűrő, akkor helyreall a regeneralas intervallum.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
7Sony7
addikt
válasz bajnokpityu #38993 üzenetére
"Aha, és mi van azokkal a pályán használt smaxokkal, amik dpf je bontatlan 500e km után is?"
Ha létezik ilyen, örüljön neki a gazdája, de asszem C-max ról volt szó. Más motor, sokkal kisebb űrtartalmú dpf. (Mármit a C-max)"Mondeom dpfje is jó volt 190nel. " -1.6 os volt? A2.0-ásnak szintén nagyobb a dpf-e, me nem is arról volt szó.
"Adblue meg azért jó, mert jóval alacsonyabb hőmérsékleten történik az egész" Én igazán nem akarom itt osztani az észt, de semmi köze nincs hozzá, Adblue a NOx miatt van, ahogy már írták is. A korom égéshő csökkentésére az Eolys/Walker van.
"Kolléga meg azt írta h azon nem múlik" Ezt meg szerintem csak simán félreértetted. Azt mondtam nem fúj ki semmiféle kormot a pályán (sem).
Pályatempótól azért füg, mert nagyobb sebességhez több üzemanyag kell, - több lesz a korom - hamarabb telítődik a dpf. Ha! nagyon nyomod neki, és eléri a dpf a 450-500 fokot menet közben a pályán, (vagy bárhol), akkor a regeneráció magától megtörténik, nem kell a kocsinak elindítania a regent. Ebben az esetben sem jöhet ki korom a kipufogóból.Ar 1.6 tdci 80 as temónál 4. fokozatban kb 10 perc alatt elvégzi a regent.
[ Szerkesztve ]
-
-
Sys85
veterán
válasz bajnokpityu #38993 üzenetére
Mk3-as 1.6TDCI fókám DPF-je 330k-nál még a gyàri és tökéletes.
Igaz napi 2x50km-t megyek jobbára lakott területen kívül melóba és haza.Lakott terület 50-60km/h 4. tempomat,azon kívül 95-100km/h 6. tempomat.
Nem is regenerál túl sűrűn.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs