- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Milyen program, ami...?
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Vírusirtó topic
- Mozilla Firefox
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- Facebook és Messenger
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
luciferc
őstag
válasz #00809728 #105 üzenetére
kicserélni elvileg nem kötelesek, viszont van egy olyan kitétel a megfelelő jogszabályokban, hogy a javítást a vevőnek okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni, 4 javítás ugyanarra a hibára már szvsz jelentős kényelmetlenség. Illetve ha jól tudom arra is van lehetőség, hogy elállj a vásárlástól, ha nem tudod rendeltetésszerűen használni a készüléket. adtnál kicsit több infót? ugyanazzal a hibával? milyen gyakorisággal volt gariztatva?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen