- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz paulo92 #12351 üzenetére
Ott van a kiskutya elasva, hogy az a sigma garancia az mit is jelent (kerdes, meg tudod-e nezni, mik ennek a reszletei, vallalasi feltetelei, egyaltalan, ki vallalta, vagy nincs nalad a garjegy, mert leadtad a termekkel egyutt).
Mert a torveny egy ev kotelezo jotallast ir elo a termekre, abbol pedig mar kifutottal (de a szavatossagon belul vagy, ekkor viszont neked kellene bizonyitani -birosagon megallo szakvelemennyel-, hogy a jelzett hibat nem te okoztad). Az onkent vallalt tovabbi jotallasnak meg jellemzoen korlatai vannak.Mondjuk a hivatalos magyar importor a Hama, annak partnerei kozott a 220 Volt pedig nem szerepel, es barmely random hama objektivet megnezve a 220 Volt oldalan nincs ott a nagy magyar lobogo, hogy a hivatalos garfeltetelekkel aruljak, tehat ha jol tippelek, ismet huzhatunk egy strigulat a miert ne vegyunk szurkeimportos cuccot a helyi importor altal ertekesitettek helyett rovatba...
[ Szerkesztve ]
-
rabbit87
tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni, hátha van köztetek naprakész!
Adott egy Lenovo laptop, amit gariban visszaküldtem javításra, az adott hibát kijavították, de generáltak is egy másikat, konkrétan recseg a hang...
Írtam a garanciámmal kapcsolatban a szervíznek és nem épp kielégítő választ kaptam!
A gép dobozának oldalán található széria szám alapján a Lenovo oldaláról a garancia státuszt lekérdezve 2014.08.08-áig ir rá garit!
A dobozon szerepel még, hogy Manufactured date: 2012.08.08.
Leírom, hogy érthető legyen:Tisztelt Lenovo Ügyfélszolgálat!
Korábban már több problémám is akadt a gépemmel, a wifi kapcsolót garanciában javították is, viszont a szervizelésből visszaküldött recsegő-sistergő hangra azóta sem sikerült megoldást találnom.
A gépet 2012.09.13-án vásároltam a pécsi Laptopszalon üzletben.
2014.06.03-tól 2014.07.02-ig Önöknél volt javításon, információim szerint a gyári garancia a javítási időtartammal hosszabbodik, ezt jól tudom?
Tehát eszerint 2014.10.13-ig él a garancia a gépemre.válasz:
Tisztelt Ügyfelünk!
A készülék garanciája lejárt 2014-08-08-án.
Csak a kötelező jótállási idő növekedik meg a szervizben töltött idővel, az azonban csak az első 12 hónapra vonatkozik.
Most akkor nekem az nem világos, ha én ezt a gépet aminek a dobozán Manufactured date: 2012.08.08. történetesen 2013.08.08-án veszem meg, akkor csak 1 év (?) a gyári garancia???
Köszönöm az építő hozzászólásokat!
Iphone 12, Dell Inspiron 3521
-
-
rabbit87
tag
válasz Attix82 #12354 üzenetére
Szia Attix82!
Van a garipapíron egy Lenovos link, ahol az egy éves jótálláson túli javítások részleteiről irnának, ha lenne ilyen oldal.
Az új lenovos linken a garancia fül alatt sem találok ilyen infot...idézem a garigegyről:
Az ezen jótállási jegyen feltünetett termékekre ha 151/2003 9.22 korm rendeletben meghatározottaknak megfelelő kötelező jótállást vállalunk a vásárlás napjától számítottan 12 hónapig terjedő időszakra. Jelen jótállás a vevő törvényből eredő jogait nem érinti. A jótállási jegy a termékhez kapott Lenovo korlátozott jótállási nyilatkozat rendelkezéseit egészíti ki. A jótállási jegy és a Lenovo jótállási nyilatkozat (amely megtalálható a lenovo.hu/garancia oldalunkon) rendelkezéseinek esetleges ellentmondása eseténa jótállási jegy rendelkezéseit kell alkalmazni az első 12 hónapban. Bizonyos esetekben a Lenovo ennél hosszabb időtartamra szóló garanciát vállal egyes termékeire, ezekben az esetekben a vásárlástól számított 12 hónap után a jótállási jegyen feltüntetett (EZ NÁLAM 2év szervízben ) időtartam leteltéig fennmaradó időszakra vonatkozó garanciavállalásra a Lenovo korlátozott jótállási nyilatkozat feltételei érvényesek. A termék kijavítása esetén a jótállás időszaka meghosszabbodik azzal az idővel, amely alatt a vásárló a terméket a javítás miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.
[ Szerkesztve ]
Iphone 12, Dell Inspiron 3521
-
csucsotke
aktív tag
Sziasztok! Az igaz, hogy Magyarországon nincs határidő megszabva ameddig kötelesek megjavítani a hibás készüléket? Csehországban 30 nap a határidő. Ha nem javítják meg, akkor kötelesek újat adni vagy visszafizetni az árát. Teljesen abszurd, hogy itt meg akármeddig muttyoghatnak rajta. Nem azért vásároltam azt a sz..t, hogy az Euronics túszul ejtse, beláthatalan időre.
-
Idiofil
aktív tag
Sziasztok, lenne egy kerdesem, melyre nem talaltam valaszt.
Hibas SSD, garancialis csere. Viszont megingott a bizalmam az adott gyartoval kapcsolatba, kerhetek-e levasarlast, hogy mas hattertarat vasaroljak? A kereskedo azt mondta, hogy ha a gyartohoz tartozo szervizzel meg tudjak beszelni, akkor nem cseretermeket kapok, hanem levasarolhatom.
Ha netan azt mondjak, hogy nem vasarolhatom le, kuldik az uj termeket, gondolom kuldenek hozza uj garancialevelet es egy 0Ft os szamlat. Ebben az esetben 0 Ftos vasarlasnak minosul es elhetek a vasarlastol valo elallas jogaval?
Hogy tudom elerni, hogy ne cseretermeket kapjak, hanem az aktualis arat levasaroljam?
Elore is koszonom
Udv
Mate"Those who want respect, give respect"
-
Topikgazda
válasz csucsotke #12361 üzenetére
Szia!
Nincs megszabott határidő. 15 napra kell törekedni, de ha túlszalad a bolt, nagyon könnyű kimagyarázni azzal, hogy ő elküldte a szerviznek/nagykernek és várja, hogy visszaküldjék neki. Valójában itt nem a boltot kell hibáztatni, mert nem ő javítja (jó esetben). A szervizekre kellene szigorúbb szabályozásokat hozni.
-
-
Telda
addikt
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak van telefonos ügyfélszolgálata, vagy csak az elektronikus ügyfélkapu?
-
asdf_
veterán
válasz csucsotke #12361 üzenetére
A regi ptk-ban volt olyan, hogy fogyasztonak okozott jelentos kenyelmetlenseg vagy mi a gorcs, a javitas kapcsan, erre hivatkozva el lehetett allni a szerzodestol (es kb. automatikus ut oda, hogy csak birosagon lehet kiverni a penzt az adott cegbol). Hogy ez valtozott-e, az ujban is benne van-e, az jo kerdes.
-
Josi
aktív tag
válasz Idiofil #12362 üzenetére
Elállsz a vásárlástól és kapsz 0 ft-ot.
Számlát, meg minden egyebet a bolt állít ki feléd, így inkább a bolttal kell egyezkedned.
Ha ők egy original új terméket kapnak amit gond nélkül el tudnak adni másnak, akkor szerintem simán megoldhatják. (legalábbis én így csinálnám.)
Ha viszont nem, akkor el kell fogadnod a javított vagy csereterméket.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Attix82
őstag
válasz csucsotke #12361 üzenetére
NFH oldalról:
Nyilvánvaló, hogy mindig az adott eset összes körülményére tekintettel lehet csak meghatározni, hogy mit lehet megfelelő határidőnek tekinteni. Amennyiben azonban a forgalmazó a fent hivatkozott, 15 napos határidőn belül egyáltalán nem tesz intézkedéseket a kijavítás/csere elvégzése iránt, úgy felelőssége kétséget kizáróan megállapítható.
-
ggyula
tag
Sziasztok!
T-mobil kálvária... 4X vittem vissza iPhone 4S-t cserélni, de minden készüléknek amit adtak "újat" ugyanaz volt a hibája... eldobálta a hálózatot, nem engedett hívást kezdeményezni... sim-kártyát cserélték, az nem lehetett a baj... valószínűleg a hálózattal lesz a probléma, mert szinte csak itthon a lakásban volt ilyen... (ez csak most derült ki, ugyanis vásároltam teljesen más készüléket LG G3 és ugyanaz a probléma áll fenn) A gondom az, hogy nem voltam hajlandó elfogadni ismét egy ugyanolyan telefont, immár az ötödiket... visszavásárolták a készüléket, de nem az egész vételárat adták vissza, mint levásárolható összeget, hanem csak 50.000.-FT-ot a 89.000.-FT helyett. Ugye mint írtam vásároltam belőle másik készüléket.... olvasgatva itt a fórumokat, azt a következtetést vontam le, hogy a teljes összeg visszajárna... tehetek utólag valamit az ügy érdekében vagy csúnyán bebuktam azt a majd 30ezret
-
optikus
senior tag
válasz ggyula #12374 üzenetére
sztem nem buktad be, mert visszajar a teljes vetelar. azt nem tudom milyen feltetelekkel, netan huseggel vetted, de ha mezei vasrlas es fizetted a teljes arat akkor az visszajar. Letezik az arleszallitas fogalma is, de gondolom a cucc naluk maradt, igy az nem forog fenn.
Az árleszállítás esetén a termék vételárából kell kiindulni, és azt olyan mértékkel kell csökkenteni, amely az elszenvedett érdeksérelem megfelelő kiegyenlítésére alkalmas. Elállás esetén a már teljesített szolgáltatások visszajárnak, vagyis az eladónak a termék visszavételével egyidejűleg a vételárat vissza kell adnia.
Sem kicserélés, sem elállás esetén nem vagyunk kötelesek a terméknek azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.
Mem vagyunk kötelesek elfogadni azt sem, ha az eladó a termék árának levásárlását ajánlja fel, mivel ilyen szavatossági igényt nem ismernek a vonatkozó jogszabályok.
Buy books not gear.
-
ggyula
tag
válasz optikus #12375 üzenetére
Hűséggel vettem és részletre, de már az említett időpontban nem volt törlesztőrészlet és hűség sem ki volt fizetve a teljes vételár... irtam email-t a sok "hibás" telefon ügyében, hogy találjunk valami megoldást (akkor még nem vásárolták vissza a készüléket), majd jött tőlük egy levél, hogy sajnálják, de nem tudnak mit tenni és elnézést kértek, az okozott kellemetlenségekért jóváirtak a számlámon 5.000.-Ft-ot
Tehát akkor írhatok nekik egy szép levelet hogy azt a fennmaradó összeget egyenlítsék ki? Mi ennek a menete? Mire kell hivatkozzak ill. mivel érveljek?
A telefon természetesen náluk maradt! Azzal érvelt az ott lévő hölgy, azért 50.000, mert ennyi volt az utolsó forgalomban lévő ára ezt már akkor tudtam hogy badarság, hiszen meg sem nézte a szerződésemet, azt sem tudta mennyiért vásároltam a készüléket, csak a jótállási papírt látta! Sajnos sürgősen kellett másik használható telefont és nem "értem rá" leállni vele/velük vitatkozni hetekig...[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz ggyula #12376 üzenetére
nem tudom ilyen huseges esetben mi a teendo. lehet, az eredeti szerzodesed 25. oldalan valahol kis betukkel le van irva hogy ilyen esetben hogy szamoljak (mas kerdes hogy szabalyos e). sztem az nfh-tol kerdezd meg es meseld el reszletesen mi a kinod. mindenkepp ird meg a pontos korulmenyeket mert ha valamirol nem tudnak (mint ahogy eloszor ide sem irtad hogy huseg), akkor nem tudnak majd ertelmeset valaszolni. peldul nem tudom milyen garid volt. mert ha huseges, akkor eselyes hogy az 2 eves. ilyenkor a 2. evre mar egesz masok lehetnek a feltetelek, lehet hogy orulhetsz hogy visszakaptal ennyit...
Buy books not gear.
-
ggyula
tag
2012.05.24 készülékvásárlás
2014.07.15 visszavásárlás
De mint írtam ugye 4X volt cserélve a telefon, mindig az 1 éves jótállási időn belül!
2013.05.08
2014.03.17
2014.04.24
2014.07.03
Vásárláskor 2 évre írtam alá a díjcsomagra és a törlesztőrészletekre is, de a fenti adatok alapján ezek már lejártak.... de ez biztos, hiszen az új készüléket is újabb 2 év hűséggel vásároltam... -
bullseye
addikt
Szerintem ilyet nem játszhatnak, ha garanciális hibával fizetik vissza az árát, jótállási időn belül, hiszen az a megelőző állapot visszaállítása lenne, és a megelőző állapot más összeg volt. Az más kérdés, hogy ezek szerint nem a készülék hibája, úgyhogy egyáltalán nem kéne visszaadniuk a pénzt - de ezt gondolom nem tudják.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
rabbit87
tag
válasz Attix82 #12359 üzenetére
Nos sikerült rábírnom a szervizt és elviszik a gépet.
Az lenne a kérdésem, hogy hány javítás után kérhetem a gép cseréjét vagy az árát?
Illetve most semmi jogom nincs atekintetben, hogy 1-1 hónapra javítgatják a gépem és a garancia sem hosszabbodik???Iphone 12, Dell Inspiron 3521
-
Idiofil
aktív tag
válasz Superhun #12364 üzenetére
Sziasztok újra!
Na az a helyzet, hogy se szó, se beszéd a bolt úgy döntött, hogy a Corsair Force GT helyett küld egy End-of Life státuszú "OCZ Vector" SSD-t (holott többször jeleztem, hogy levásárolnám az aktuális összeget).
Ha a garanciáztatott termék kapható még, van-e joga a boltnak egy másik terméket küldeni? (Arról nem is beszélve, hogy a garanciajegy szerint amit ők adnának cserébe 1 év garanciával rendelkezik, a Corsair pedig 3 évvel )
Írtam nekik, hogy nem tartom korrekt eljárásnak ezt, mert ha már nem típusazonos terméket küldenek (pedig kapható), akkor gondolom le kellene, hogy tudjam vásárolni. Vagy én gondolom rosszul?Üdv
M"Those who want respect, give respect"
-
asdf_
veterán
válasz Idiofil #12384 üzenetére
OCZ Storage Solutions Limited Warranty
If the product proves defective during the warranty period, OCZ Storage Solutions, at its option, will either:
replace with a new or refurbished product
provide a refund at current market valueDiscontinued or Unavailable Products
OCZ Storage Solutions will attempt to replace all products that do not conform to this warranty, with the same model as originally purchased. In the event OCZ Storage Solutions is unable to replace a product with the same model purchased, OCZ Storage Solutions, at its option, will: either replace that product with a product of similar function or provide a refund at current market value.
Product of similar function is defined as a product with the same, similar, and/or equivalent specifications, of OCZ Storage Solutions and/or competitors product within the territory and/or continent. Current market value is determined based on the price of an OCZ Storage Solutions product and/or Competitor(s) product having the same or similar chipset, specification, and/or features. Current market value will be determined based on the average of current market prices and product availability. Notwithstanding anything to the contrary, the amount of a refund shall in no event be greater than the original purchase price of the product. OCZ Storage Solutions is not responsible for any banking charges, currency exchange charges, and/or currency exchange fluctuations.
-
Idiofil
aktív tag
Köszönöm, de akkor szerintem félreértettük egymást.
Eredetileg Corsair SSD lett garanciáztatva. Jelezték, hogy a hibás termékkel megegyező típusú SSD-t küldenek, vagy ha a beszállító visszaveszi tőlük, akkor levásárolhatom. Mondtam okés, várok. Erre minden előjel nélkül OCZ-t küldenek. Tehát nem OCZ volt a hibás termék, csak valamiért ők azt akarnak küldeni (holott még az eredetileg hibás termék is kapható náluk)"Those who want respect, give respect"
-
Topikgazda
-
asdf_
veterán
válasz Idiofil #12386 üzenetére
Hiaba lehet kapni naluk a termeket, ha a kisker lead egy hibas termeket a nagykerben javitasra, az elkuldi a gyartonak, a gyarto a fenti szoveg (=korlatozott jotallasi feltetelei) alapjan egy javitott/masi tipusu keszuleket kuld vissza cserere, akkor a nagyker azt adja a kiskernek, a kisker meg azt adja neked.
Amennyiben egy even tuli a vasarlasod, akkor a gyarto feltetelei szerint jartak el -az persze mas kerdes, hogy valahogy az osszes szamtech ceg elfelejti kozolni a vevoivel, hogy az a 2-3 ev gari, az tulajdonkepp valojaban mit is jelent, mert kurvara nem azt, amit a vevo gondol (maris megvan ugye, hogy miert nem kozlik ezt, lehet a kamu 3 evvel atverni a vevot), amennyiben viszont az egy ev kotelezo jotallason belul vagy, akkor csak es kizarolag ugyanolyan keszuleket kaphatsz cserekent, mint amit megvasaroltal.[ Szerkesztve ]
-
Tybike81
őstag
2014.06.30-án vettem egy Prémium kategóriás Sony mobilt egy webshopból gyártói garanciával.
Amire én azt hittem hogy tényleg a baj esetén a Sony fogja javítani, de sajnos nem hanem az általa megbízott Sufni szerviz.
3 és fél hét használat után kisebb nagyobb problémák lettek a készülékkel. Elküldve a szervizbe ott javították, értesítettek hogy kész, megadtam hogy hova kell küldeniük, nagy nehezen vissza küldték. Megjött 2 hét után a készülék futárral, és azóta iszonyatosan néz ki a 130.000 telefon úgy össze gányolva rakták össze.
Még egyszer nincs kedvem hozzájuk küldeni mert lehet megint más baja lesz. Mit tehetek? Tudok cserét kérni a webshoptól? Vagy nézzem a szarul össze rakott prémium telefont és nyugodjak bele?Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Idiofil
aktív tag
Hat igen, csak en mint naiv, alulinformalt vasarlo a kiskerrel vagyok kapcsolatban. Mindegy, elegge felhuztam magam ezen, illetve eleg volt mar, h a notebook honapja all a polcon. De igy egy kicsit megorrolzam a PCX-re ( meg ha kozvetlenul nem is az o hibajuk).
Koszi az infokat
Szep Napot!
Udv
M"Those who want respect, give respect"
-
optikus
senior tag
válasz Tybike81 #12390 üzenetére
es reklamatal mar? mert nem tom mit szeretnel. en megnezetnem a sonyval hogy ez mifele garis mert ezek a sufni gsmwebshopok nem szoktak rendes garit adni a szurkeimportos hasznalt xarjukra (eleve sufnigsmbol nem veszunk telefont, persze ha valakinek csak az ar szamit akkor kinlodhat).
Buy books not gear.
-
optikus
senior tag
-
Powerpityu
csendes tag
Sziasztok!
Ma vettem egy Koobe e-book-ot az egyik számtek keresketésben.
Internetről rendeltem a második napon jött az sms, hogy át lehet venni a terméket.
Haza hoztam, feldobtam töltőre, megpróbáltam bekapcsolni és "se kép-se hang".
Felhívtam a Koobe.hu-t és ott azt mondta a srác, hogy ez nem természetes ennel a gépezetnél, és inkább próbáljam meg vissza vinni.
Az a kérdés, hogy ilyenkor mik a lehetőségek?
Azt tudom, hogy már nincs 3 napos csere vagy pénz vissza fizetés.
Arra gondolok, hogy mivel online rendeltem akkor van valmiféle 8 napig el állhatok a vásárlástól ha még nem használtam dolog.
Számít az, hogy személyesen voltam átvenni a készüléket?
A legszívesebben a pénzt szeretném vissza szerezni.
Mellesleg a számlán, ami a garancia levél is egyben rajta van, hogy azonnal cserélik ha valami gond lenne a készülékkel.(külön fizettem ezért)
Köszi -
Powerpityu
csendes tag
Közbe beszéltem a fogyasztó védelemmel és azt mondták, hogy ha 3 napon belül vettem és hibás a termék, vissza kérhetem a pénzt...
Ha nem adja vissza akkor írásban forduljak hozzájuk. -
Idiofil
aktív tag
válasz optikus #12394 üzenetére
Eddig úgy voltam, hogy jó lesz ez, nem érdekel, de....
Megjött a csomag, a belső dobozon rajta virít, hogy Refurbished. És egyből látszódik rajta, hogy nem érintetlen, itt ott karcos, plusz még vegyek külön egy beépítő-keretet (ami az eredetihez járt, ehhez nem)...Csodálatos..."Those who want respect, give respect"
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz Tybike81 #12390 üzenetére
Sufni GSm bolttal ez van. Első körben képekkel írásban jelezném nekik említve ha a fogyasztóvédelmet. Ha ez se megy akkor vásárlók könyve és fogy véd majd békéltető. Persze ezzel se biztos, hogy elérsz bármit is, legvégső esetben perelni tudsz.
Üdv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz Powerpityu #12395 üzenetére
tudtommal 3 napon belül annyi van, hogy nem javíthat hanem cserélni kell, ha nem tudja cserélni akkor pénz vissza.
Elállni 14 napon belül tudsz abban az esetben ha neten rendelted, az meg mind1 hogy hogyan vetted át.Üdv
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Attix82
őstag
válasz Powerpityu #12395 üzenetére
Hali.
De már visszavitted garis problémával? Vagy hol tart az ügyed.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen