- ASUS routerek
- DIGI kábel TV
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Milyen routert?
- Aliexpress tapasztalatok
- Donald Trump lehet a kriptobajnok elnök az USA-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Windows 11
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
anderledani
őstag
válasz anderledani #12177 üzenetére
Holnap megyünk a C-szervizbe, milyen tanácsaitok vannak, hogy álljunk hozzájuk? (Olvassátok el az előzményt.)
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
asdf_
veterán
válasz anderledani #12201 üzenetére
Sehogy, ket munkafelvevovel fogsz talalkozni. Elmondod a hibat, egyikuk felirja a munkalapra, atveszik a gepet, kapsz egy papirt, aztan ennyi. Mint mindig, a rovid, pontos hibaleiras a lenyeg. Az elszallasrol csinalhatsz videofelvetelt kameraval, telefonnal, odaadhatod cd-n, vagy siman kirakhatod az asztalra is, hogy majd ott nezzek meg, ha ott tervezed hagyni a gepet (nem tudom, ugy egyben atveszik-e).
-
anderledani
őstag
Dehogy tervezem otthagyni, addig "verjük az asztalt" amíg ott meg nem mutatom a saját gépemen a hibát.
Aztán szépen kivesszük és odaadjuk a kártyát. A halál fog 3 hétig gép nélkül létezni.iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
turorudi
aktív tag
Sziasztok, ha a terméket kiszállítással rendeltem meg, garanciális ügyintézéskor kérhetem-e, hogy jöjjenek ki érte, majd hozzák is vissza?
Egy táp romlott el két héten belül, mégis személyesen kellett bevinnem, de eljuttathattam volna postán vagy futárral is az ügyintéző szerint. Ő azt mondta, hogy vagy be kell mennem majd érte, ha kész, vagy az én költségemre szívesen kiküldik.
Ja, igen. Még annyit mondott, ha nem lenne látogatható üzletük, akkor kellene csak kijönniük érte, majd visszahozni, de mivel ott az üzlet, így nekem kell ezt megoldani vagy kifizetni.[ Szerkesztve ]
-
-
turorudi
aktív tag
Köszönöm. És még egy hasonló kérdés.
Telekomos internet előfizetés mellé rendeltem notebookot, majd az előfizetés meghosszabbításkor egy másikat. Mindkettő elromlott garanciális időn belül. Az első egy Acer volt, azt az Acer support hozta vitte egy héten belül (pedig Csehországban szervizelték) úgy, hogy napi jelentést küldtek arról, hogy mi a helyzet a géppel és földrajzilag hol tart.
A HP-val ez sajnos nem működik, nekem kell elvinnem egy szervizbe és a garanciát ott érvényesíthetem. A Telekom ügyfélszolgálat elutasítja, hogy náluk adjam le, pedig nekem az megfelelőbb lenne. Miért nem adhatom le egy T-ponton, mikor tőlük vásároltam? -
Telda
addikt
Hali!
XY webshopból vásároltam több kerékpár alkatrészt is és az egyik termék nem az amit rendeltem.
Ha el szeretnék állni, akkor mindent vissza kell küldenem, vagy csak ezt az egy dolgot? -
anderledani
őstag
Már miért kéne?
És ha rosszat küldtek akkor ne elállj hanem reklamálj, hogy vigyék vissza inygen a rosszat és hozzák a jót.[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
psg5
veterán
válasz turorudi #12204 üzenetére
Jótállási időn belül minden költség az eladót terheli.
A gyakorlatban ez úgy szokott működni, hogy ha te viszed hozod, kifizeted a futárt és beigazolódik a gyártási hiba, akkor szaladgálhatsz a pénzed után. Ha előre leegyezteted PTK-ra való hivatkozással, akkor rendben szokott lenni.[ Szerkesztve ]
F.K.T.
-
psg5
veterán
válasz turorudi #12213 üzenetére
Ha március 15 előtti vásárlás akkor a régi Ptk:
309. § (1)
„A szavatossági kötelezettség teljesítésével és a szerződésszerű állapot megteremtésével kapcsolatos költségek - ideértve különösen az anyag-, munka- és továbbítási költségeket - a kötelezettet terhelik. Fogyasztói szerződés esetében a felek ettől eltérő megállapodása semmis.”
Ez utáninál új PTK:
6:166. § [Költségviselés]
"(1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik."F.K.T.
-
#51736960
törölt tag
lenne egy pcx-es problémám, megosztanám veletek:
pár hónapja vettem egy félkonfigot náluk, egy intel g3220 procival. a hűtőventi elég hangos, ha terhelés alatt van a proci, akkor az egész ház rezonál.
megkerestem őket a problémával, amire az volt a válasz, hogy "a gyári intel hűtők nem kiemelkedő minőségűek, ezért nem cserélik".persze tudom, nem egy nagy tétel új hűtőt venni, de valahogy mégis zavar ez az egész eljárás.
ami még érdekes, hogy mikor újkorában átvettem a procit, a doboz le volt zárva a gyári matricával, viszont a proci tetején is volt egy karc, plusz a venti lapátjai is karcosak voltak -
Telda
addikt
válasz anderledani #12211 üzenetére
Tegnap már küldtem egy levelet, sajnos a telefont nem veszi fel senki.
Az ami küldtek, az elvileg nem is kapható náluk.
Most ha nem tudják cserélni, arra amit rendeltem, akkor vissza kérhetem a pénzt?
De akkor a többi cuccot is vissza kell küldenem, vagy csak ezt az egyet? -
őstag
Hibás teljesítés, ott nem kell elállni, azonnal jár vissza a pénz vagy a csere a megrendelt árúra.
Szállítást azt nem tudom, nekem mikor ilyen volt(ipon számtech) akkor ők küldték a futárt.
Ezt korrektség vagy, kötelességből tették nem tudom.AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
Josi
aktív tag
válasz #51736960 #12215 üzenetére
A ház rezonálás lehet a vékony anyagvastagság miatt is.
Sajna olcsó házban lévő gépeknél gyakori ez a berezonálás, akár cd haszálatnál is.
2500-3000 ft-ért már van hűtő.
Megér neked ennyit ha 2-3 hétig nincs géped?
(tudom vásárló jogai, stb. de nem biztos hogy minden esetben érdemes ilyennel foglalkozni.)''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
#51736960
törölt tag
egy régi compaq házat használok pont ezért, cirka 30 kiló üresen
amúgy igazad van, még ha vállalnák a cserét, akkor se élnék vele, mert addig gép nélkül maradnék...
csak valahogy az háborít fel, hogy egy az egyben kijelentik, hogy nem cserélnek egy hibás terméket, mert az "nem kiemelkedő minőség"... (hab a tortán, hogy a termék Intel)na mindegy, befejeztem, kidühöngtem magam
viszont legközelebb ha bármit veszek, inkább lemegyek a számtech bolta a szomszéd utcába, ahol mondjuk egy ezressel drágább ez a proci mint a pcx-ben, viszont sokkal segítőkészebbek, ha bármi ilyen gond előfordul... -
Attix82
őstag
Mind1 ..
[ Szerkesztve ]
-
Tybike81
őstag
Üdv nektek, és a segítségeteket kérném.
Van egy Xperia Z1-es készülékem, ami a gyártó szerint IP55/IP58 por és vízálló, zárt csatlakozó fedelek esetén. A gyártó leírása szerint idézem:
Készüléke porálló, ellenáll a kisnyomású vízsugárnak, védett a legfeljebb másfél méter mélységig, 30 percig történő édesvízbe merítés hatásainak.Készüléke használható:
• poros környezetben, például szeles tengerparton;
• ha az ujjai nedvesek;
• szélsőséges időjárási körülmények között is, például havazásban vagy esőben;
• édesvízben legfeljebb 1,5 méteres mélységig, például édesvizű tóban vagy folyóban.
• klórozott vizű úszómedencében.
Bár készüléke por- és vízálló, ne tegye ki szélsőséges körülményeknek, és óvja a túlzottan poros, homokos, sáros vagy nedves, nagyon meleg vagy hideg környezettől.
A micro USB-port, a SIM kártya és a memóriakártya foglalatának, valamint a headset csatlakozójának vízálló képessége nem minden környezetben garantált.Most volt a hivatalos Sony szervizben a telefon garanciális javításon, ahol a fél külsejét cserélték és darabokra szedték. Na már most ha ezek után, zárt fedelek mellett ha beázik mit tudok csinálni? Hogy bizonyítom be, hogy én a leírásuk szerint használtam, és a szervizben bakiztak valamit az össze rakásban. Van valami jogszabály, vagy valami lehetőségem készülék javításra vagy cserére, mert állítólag beázás esetén nem érvényes a garancia. Ez olyan mintha egy kicsit a fogyasztó átverése lenne...
Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
Attix82
őstag
válasz Tybike81 #12229 üzenetére
""A micro USB-port, a SIM kártya és a memóriakártya foglalatának, valamint a headset csatlakozójának vízálló képessége nem minden környezetben garantált.""
Úszni nem kell vele, itt a lényeg, hogy ha pl esik az eső és rámegy valamennyi nem árt. A tömítések elöregednek, az illesztése biztos nem 100%os.
Röviden: Jobb védelmet biztosít mint a többi készülék.
Bizonyítás? Sehogy.
[ Szerkesztve ]
-
wacek068
tag
Sziasztok!
Ma volt 3 hete, hogy leadtam a telefonomat garanciális javításra!
LG G2, Szfv. gsm boltban lett vásárolva, ide vittem vissza! / kijelző sárgulás /
Kérdésem az lenne, hogy van-e valami határidő a javítás idejének hosszára?
Ha fődarabot cserélnek,/ kijelző /, ennek nem-e hosszabbodik meg a garija?
Köszönöm a segítséget!A semmitől, a kevés is sokkal több!!! Már van 41 piros pöttyöm!!!! Szerintem megbízható vagyok! Ha nem írok vissza azonnal, valószínű vezetek,csak olvasni tudok, de pótolni fogom!
-
wacek068
tag
-
313313
addikt
válasz Tybike81 #12231 üzenetére
"Bár készüléke por- és vízálló, ne tegye ki szélsőséges körülményeknek, és óvja a túlzottan poros, homokos, sáros vagy nedves, nagyon meleg vagy hideg környezettől."
Ezt te írtad. Tehát a Sony ezzel a mondattal el is intézte, hogy vízálló bár a készülék, de jól megáll benne a víz...Szerk: wacek068: az még valamikor 2000-es évek elején volt...
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz Tybike81 #12237 üzenetére
Értem én, de a marketing az marketing...
Ha beázik a telefonod, akkor azon ugrik a garancia, a Sony-t meg nem fogja érdekelni, hogy milyen körülmények között színeződött el az indikátor, csak az, hogy el van színeződve...
Aki meg 100-200-300k-s telefont simán bevisz vízbe, az meg is érdemli...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
wacek068
tag
Köszi mindenkinek!
Már megint kiderült, hogy tényleg öreg vagyok!
Egy előnye azért lesz: ha vissza kapom, megint örülni fogok neki mint egy újnak!A semmitől, a kevés is sokkal több!!! Már van 41 piros pöttyöm!!!! Szerintem megbízható vagyok! Ha nem írok vissza azonnal, valószínű vezetek,csak olvasni tudok, de pótolni fogom!
-
Tybike81
őstag
válasz 313313 #12239 üzenetére
Ha csak marketing akkor az fogyasztó megtévesztése...
De itt most arról van szó hogy a szerviz előtt bírta a vizet. Ha ezek után beázik, hogy bizonyítom hogy nem az én hibám, hanem esetleg a szervizben rakták rosszul össze. Mik a lehetőségeim.... hisz ott is hibázhatnak hisz emberek.Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
asdf_
veterán
válasz 313313 #12242 üzenetére
En meg azt mondanam, hogy hol a szereles utani proba eredmenye, amiben bedugtak az osszes dugot, es beleraktak egy pohar vizbe fel orara. Egy ilyen telefonnal szerviz utan egy ilyet kb. kotelezo lenne elvegezni.
(fuggetlenul attol, hogy a budos eletben meg nem fogom erteni, hogy mi a raknak vizallo telefon) -
Tybike81
őstag
válasz 313313 #12242 üzenetére
Pedig rendeltetés szerű használat, mert vízállónak van hirdetve mindenütt a világon. Minden reklám filmjükben a víz alatt fényképeznek, videóznak vele. Csak míg máshol legtöbb helyen a Sony maga intézi a garanciás ügyintézést, addig sajnos itt Magyarországon egy megbízott szerviz látja el a garanciás feladatott. Eleve gyártói garanciás készüléket vettem. Ha gyártói akkor meg elvárnám hogy a Sony végezze a saját gyárában a garanciás javítást.
Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, SGW4 Classic 46mm
-
asdf_
veterán
Az a baj ezekkel a vizallo(nak nevezett, neha csak cseppallo) telefonokkal, hogy a vevo soha a budos k. eletben nem fogja tudni bebizonyitani, hogy igen, o az osszes nyomorult gumibigyot bezarta, helyesen zarta be es meg duplan le is csekkolta azt. Mig egy vizett kapott telefonrol feketen-feheren, a nyomok alapjan bizonyithato, hogy hat ott bizony bement a viz. Tehat barmit csinal, ha vizet kap a telefon, tuti hogy bukik, vagy mehet pereskedni. Emiatt is ugy baromsag ez a vizallo telefon, ugy, ahogy van. Tessek venni pl. egy olympus tough szerias fenykepezogepet, az valo vizalatti fenykepezesre.
-
Zoll21
tag
Sziasztok, kellene egy kis segítség.
Lenne egy Kingmax Nano Gaming ddr3 1600mhz 2x4gb cl9 kittem, amelyből az egyik ram hibás, és szeretnék élni a gyártó által vállalt élettartam garanciával, mivel még gyártja.
A problémám ott kezdődik hogy akitől vettem nem tudott adni számlát vele, e nélkül hol tudnám megoldani a cseréjét, és esetleg van e itt olyan fórumtárs aki tudna segíteni ebben.
köszönöm előre isKeress telefonon vagy email-en bármikor.
-
Telda
addikt
XY webshopnak kedden emailben jeleztem hogy nem azt küldték amit rendeltem.
Szerdán sikerült elérni telefonon, valami olyan mondott akivel beszéltem, hogy hát az irodában nincs sem áram se víz, de délután mindenképp megnézi a levelet. Szerdán megint csak küldtem egy levelet, de azóta sincs válasz.
Most kivárják a 8 napot, hogy még csak véletlenül se tudjak elállni és után elhajtanak a fenébe, vagy mi...
Igen csak kezd fogyni a türelmem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen