- ASUS routerek
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
- VMware
- Videó stream letöltése
- Aliexpress tapasztalatok
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- DIGI internet
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
Te vagy szerintem az 1. akitől ilyet hall(ok), hogy elégedett vagy velük 1. alkalommal.
Nekem pl. a T azt mondta, hogy futárra beküldjem az nem játszik. Nekem is az MPL hozta vissza 1. alkalommal a mostani készülékemet, de kritikán aluli volt a csomagolása: bubis boríték (használt vagy csak nem megfelelően leragasztva, újra "cellukszozva"), a bubis borítékon belül egymás mellé bedobva készülék+töltő+kábel, ezek egymáson zötyögnek, ez benne egy megnyomorgatott nyitott karton dobozban és bedobva egy nejlon zacskóba... -
Josi
aktív tag
-
#41133696
törölt tag
Helló, lenne egy ilyen sztori: http://prohardver.hu/tema/re_lg_leon_4g_lte_nem_profi_de_teszi_a_dolgat/hsz_499-505.html.
Fogyasztóvédelemnél be lehetne őket fújni?
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Edigi-nél garanciáztatok épp leadtam egy telefon és tabletet, mindkettő az elektrodoki körébe tartozik. A telefon visszajött egy hónap múlva cserélt kijelzővel, másnap ment is vissza, mert hibás volt az új kijelző, tabletről semmi hír. Miután visszament a telefon, rá egy hétre írtam egy levelet nekik, hogy nem tudnának-e segíteni nekem, mert hát , hogy ez így nem az igazi az év vége felé, hogy se telefon se tablet.
Kevesebb mint egy hétre rá jött is a válasz, hogy egyeztetnek a szervizzel, jövőhéten tudnak valamit mondani. nagy meglepetésemre tényleg maguktól írtak, hogy vigyem be a telefon töltőt és segítenek levásárolni vagy visszaadni a pénzt és nem sokra rá jött egy sms, hogy elkészült a tabletem is.Be is mentem tegnap, mint kiderült a tablet nem javítható, vissza is adják az árát, de hogy a telefon a rendszerük szerint még döntésre várakozik, és azt így nem tudják vissza fizetni, mert hogy ez ebben a formában a junior ügyintéző önkéntes döntése volt stb.
Ezek után kitalálhatják, hogy mégis várjak 30 napot vagy ha már egyszer le lett írva egy hivatalos válaszban, akkor ragaszkodhatok hozzá? Mi ilyenkor a gyakorlat.
Más kérdés, hogy a töltő a dobozban van, de tény, hogy nincs felírva külön adapter a szervizlapra, épp a tablettel akartam demonstrálni, hogy ott sem szerepel a lapon, de mégis benne van a dobozban.
Let's begin, de gozaimasu!
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #14603 üzenetére
A 14 napos elállási jogommal élhetek elvileg. Ilyenkor elég csak az üvegfóliát visszaküldenem nekik, becsomagolva?
Ugyanis két termék érkezett tőlük, az egyik a sérült üvegfólia, a másik pedig a TPU szilikon tok, ami viszont nem problémás. Szóval azt azért nem szeretném visszaküldeni, csak az egyiket.
[ Szerkesztve ]
-
#41133696
törölt tag
Szerintem elég logikusan érveltem, hogy mivel a sérülés a sarkot érintette, tehát nem a kapacitív kijelző közepét, és nem volt kettétörve sem az üvegfólia, valamint nem volt itthon más amit ráhelyezhettem volna hogy védve legyen, és azt sem akartam, hogy a telefon a dobozában pihengessen, ameddig megy a kínlódás a postázással oda-vissza... illetve nem volt leírva, hogy felhelyezés után nem vehető vissza így ideiglenesen tettem fel. Mert gondolom ha nem helyezem fel, és úgy küldöm vissza, akkor sem adhatná el másnak törötten...
-
#41133696
törölt tag
válasz #41133696 #14607 üzenetére
Úgy éreztem, hogy nem megy hatalmas vállalkozás. Speedshop-ból fogok szerintem rendelni másikat, innen meg kb soha semmit, de azért még fogyasztóvédelemmel is felveszem a kapcsolatot
-
313313
addikt
válasz #41133696 #14607 üzenetére
Akkor most nézzük a kereskedő oldalát:
Vesz termékeket nagykerből, amire a nagyker garanciát vállal. Előfordulnak gyártási hibák és sérülések is. Ha a kereskedő jelzi, hogy törött volt egy termék, amit vett, akkor a nagyker kicseréli neki. De ha a törött terméket eladja, amit a vevő felhelyez, annak ellenére, hogy sérült, akkor nem tudja visszaküldeni a nagykernek. Ha már egyszer fel lett valami helyezve, nem lehet begaranciáztatni, kivéve a speckós garanciájú fóliákat.
Az érvelésed meg, ha félted a telefont:
- addig nem használod, még nincs rajta fólia
- vagy veszel a sarki gsm boltba olcsóbb mezei fóliát
- esetleg nem veszed le a gyári demó fóliát és használod úgy a készüléketHP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
#41133696
törölt tag
válasz 313313 #14609 üzenetére
A kereskedő oldaláról én is megvizsgáltam korábban a kérdést, de én két másik vetületét néztem meg.
1. Mi bizonyítja, hogy nem a vásárló törte el felhelyezés közben? Nos nagyon bénának kell lenni ahhoz, hogy egy ilyen edzett üveget olyan erővel helyezzen fel valaki hogy ott lepattan.
2. Csomagolás. Nagy ész nem kell hozzá, hogyha valami törékeny (a hagyományos fóliák nem azok), akkor azokat NEM papírborítékban küldje az eladó. Itt követte el az első hibát, a másodikat pedig ott, hogy nem látta ezt be azután sem, hogy lefényképeztem a csomagolást, amit mellékeltem az emailhez. Nyilvánvaló, hogy szállításnál nem a sofőr ölében fogják eljuttatni a PPP pontig, hanem jó eséllyel több más csomag lesz rajta, akár egészen nehéz dolgok is.
3. A CDGalaxisból rendelni szoktam játékokat, mindig szabványos, biztonságos papírdobozban küldik.
4. Az általad leírt dologhoz annyit, hogy lehet nála sérült, lehet már sérülten vette át, lehet szállításkor sérült, de engem mint vevőt, csak az érdekel, hogy én már sérülten vettem át, bokszolja le a szállítóval, a nagykerrel vagy írja le tanulópénznek, nem igazán zörget.
Ha a 3K - ami nagyker ároon nyilván lényegesen kevesebb miatt rinyál - ekkor már éreztem, hogy mekkora is lehet a cég - akkor már csak azért is a fogyasztóvédelemhez fordulok, aztán meglátjuk mi lesz.
Az email okiratnak számít, ezért sem telefonon, hanem emailben kommunikáltam velük, nálam minden megvan, hogy időben szóltam, és hogy megindokoltam miért is helyeztem fel. Egyébként az LG LEON-nál nincs Demó fólia.
-
313313
addikt
válasz #41133696 #14610 üzenetére
Azért, ha minden második netes rendelésnél szólnak, hogy törött/sérült biztos nem nyeli le egy cég se.
Nem az eladót akarom védeni, csak felhívni a figyelmet arra, hogy olykor a vevő is lehet hibás, illetve(nem személyeskedés, ne vedd magadra) a kedves vevők hátsóját már fényesre kell nyalni szerintük, és még akkor is "trükköznek"/reklamálnak.
Visszatérve hozzád, ha 3.000ft volt az üvegfólia, annyiért bármelyik mobilboltban megkapod, sőt még fel is rakták volna a kijelzőre...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
#41133696
törölt tag
-
Solad
őstag
válasz #41133696 #14617 üzenetére
Már megbocsáss, de most komolyan azon megy a hiszti, hogy elkezdtél használni egy sérült terméket, ráadásul olyat, aminek a használatával az ha még hibátlan is lenne, eladhatatlanná válik, majd nem tetszik hogy a cég nem akarja visszavenni/cserélni?
Rossz a fék az autómban, de azért csak leruccanok vele a Balcsihoz. Ha meg balesetem lesz, akkor jól ráuszítom a fogyasztóvédelmet a szalonra ahol vettem
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
#41133696
törölt tag
Azon megy a hiszti maximum, hogy üveget küldtek borítékban, nem tudom hogy miért nem érezhető az, hogy már itt bukott a dolog, hogy onnantól kezdve már nem is kellene tovább nézni a dolgot, ez is bőven elég. Ha lehet csámcsogni, a felhelyeztem e dolgon, ha az eladó részéről rendben lett volna a csomagolás.
Ezek szerint itt is páran a kristálypoharakat is borítékban küldözgetik?
-
Biznisz Elek
aktív tag
válasz #41133696 #14619 üzenetére
Te nem erted. Ha valami hibas akarhogy is csomagoltak akkor nem kezdem el hasznalni hanem etybol jelzem es cseret kerek....de te annak tudataban hasznalatba vetted hogy hibas...ezek utan nem tudom mit is varnal el. Ahogy jogod van a csere keresre ugy vannak kotelezetsegid is. Hogy jelezd es vard a cseret, es ne hasznald addig.
▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂
-
Solad
őstag
válasz #41133696 #14619 üzenetére
Amennyiben egy termeknek nem megfelelo a csomagolasa, at sem veszem.
Mellesleg nyilvan nem kuldenek ilyen csomagolasban ha tomegesen serulne szallitas kozben, ergo kirivo eset lehet a tied
Szerk.: eliras
[ Szerkesztve ]
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
bullseye
addikt
T. Durex!
Az óvszerük jól láthatóan kiszakadt állapotban volt a dobozban, ennek ellenére felhasználtam, de a barátnőmnek most késik. Kérem ezért az óvszer cseréjét és amennyiben barátnőm terhes, a gyermek felnevelési költségeinek megtérítését!
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
bullseye
addikt
Nagy a pofám, aztán közben a Logitech-vel levelezgetek éppen, hogy a 2+ éve garanciális csereként kapott egerem belassuló görgője most garanciális vagy sem, mert ők a dobozon 3 évet írnak, de a weben azt, hogy nem indul újra a garancia, viszont a hazai szabályok szerint azt hiszem igen, szóval nekem is van mulatságom.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
-
bullseye
addikt
Ja, sejtem is, hogy így jártam, meg végül is a kettő együtt majd hat évig bírta. Csak azért zavar, hogy egy amúgy jó gyártó nagyon jó (és nem éppen olcsó) egerei is lerobbannak rendszeresen. Mondjuk itt a görgő vacakolása azért messze nem olyan durva, mint az előző modellnél, amikor néha duplán kattintott, típushiba miatt.
'Micsoda nyűg" by Rest (FA Brotherhood) │ Szarkazmus valószínűsége: 70%
-
nTopee
csendes tag
Sziasztok!
Kedves Eboltnál garanciáztattam egy Corsair HX850-et lassan 3 hónapja. Azóta baszogatom őket telefonon ,hogy nincs gépem és szükségem lenne rá. Válasznak rendszerint megkapom, hogy majd utánanéznek, talán a beszállítónál van, stb. Sajnos jogszabály nem kötelezi őket hogy időre kijavítsák, cseredarabot nem kötelesek biztosítani, csupán annyi van hogy a 15 napon belüli javításra törekedniük kell. De kérdem én, milyen problémája lehet amit 3 hónap alatt nem sikerült kijavítani de még javítható?? Nem tudom, hogy a Corsair vagy az Ebolt ül-e rajta 3 hónapja, de szerintetek tudnék tenni bármit az ügy érdekében? Legszívesebben otthagynám és vennék egy másikat, ha nem egy 50e forintos PSU-ról lenne szó. Valakinek volt már hasonló problémája? Tehetek valamit vagy már felejtsem is el a tápomat? -
asdf_
veterán
válasz nTopee #14631 üzenetére
A standard valasz pedig ilyenkor, hogy a torveny egy ev kotelezo jotallast ir elo a termekedre, ez letelt, a gyarto pedig tovabb x ev, y feltetelek melletti korlatozott jotallast vallalt a termekre, ennek felteteleirol a csomagolasban talalhato leirasbol vagy a gyarto weboldalarol lehet tajekozodni (na meg persze ahonnan vetted, nekik is tajekoztatniuk kellett volna). Egy even tuli hibanal jellemzo kor, hogy a termek bejarja a kisker, nagyker, kozbeeso forgalmazok, gyarto es vissza utat, ez idoigenyes, es meg a gyarto is ul rajta jelek szerint egy jo adagot. Sajna ez van.
Ha a forgalmazo ceg "elfelejtett" arrol tajekoztatni, hogy az a 3 vagy 5 ev gari az tulajdonkepp 1+2 vagy 1+4, meg a plusz evek csak korlatozott, egyedi feltetelesek, kerd a hatosag allasfoglalasat az ugyben, hogy itt vagy ezer eve tap nelkul, neked x ev garit igertek, kozben utolag kiderult, hogy az nem teljesen ugy van es most ilyenkor mi a szitu.[ Szerkesztve ]
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
A független szakértői vélemény kiállításának mi a menete vagy egyáltalán mikor és kinek a kezdeményezésére indul?
Az egy év kötelező jótállás előtt kb. 1-2 héttel leadtam a telefonom az egyik edigibe javításra, már akkor győzködött a szervizes, hogy vigyem be az elektrodokiba, mert úgy gyorsabb. Mivel nekem az nem esik sehogy sem útba, kitartottam amellett, hogy ők intézzék a dolgot, be is került a szervizlapba, hogy tájékoztattak, hogy gyorsabb lenne, ha magam vinném be a szervizbe, de mivel nem éltem ezzel a lehetőséggel, így vállaltam a hosszabb ügyintézést. A várható 30 napos javítást szintre napra pontosan be is tartották, eredménye kijelző csere volt (subpixel hiba volt).
Az új kijelzővel viszont jött új probléma, az alsó gombsor nem világított jól, ill. a multitouch is hibádzott. A jobb felső vagy a bal alsó sarkot érintve tartva, a bal felső sarok nem érzékel, de hasonlót középen is lehetett produkálni, ha párhuzamosan akartam érinteni.
Ezekkel a hibákkal másnap ment is vissza a telefon.
Kb. 2 hét ott lét javították, legalábbis ami a gombsort illeti, de a kijelző továbbra is hibásan érzékel, így ma megint ment vissza az edigibe.Sajnos nem tudtam most személyesen elmenni, így a párom vitte be és ezúttal őt próbálta meggyőzni a pultos, hogy butaságot csinál, ha leadja, mert hogy:
- csak le fog járni a garancia,
- az iphoneján is tud olyat csinálni, amit elvileg nem lehetne, ezek ilyenek,
- nem is köteles bevenni, kiállíthat egy jegyzőkönyvet és csak akkor javítják, ha egy független szerviz is javítaná,
- akárhányszor elküldheti, nem fogják megjavítani,
- majd a legvégén felhívta a figyelmet arra, hogy a közelgő ünnepekre való tekintettel 30 napig várható a javítás.Mindezek végén átvette, de ha nem muszáj nem szeretném sokáig húzni kölcsöntelefonokkal, mit célszerű tenni?
Let's begin, de gozaimasu!
-
Topikgazda
Szia!
Független szakértői véleményt akkor kell kérned a bolttól, ha úgy érkezik vissza a telefon, hogy hibát nem talált a szerviz és Te mint vásárló, ezzel nem értesz egyet. A boltnak kötelező ezt elvégeztetnie egy független szakértővel, vagy ha nem hajlandó, akkor a szakvéleményezést elvégeztetheted Te is és ennek minden költségét a boltra háríthatod, hiszen a jótállás ideje alatt a bizonyítás költségeit a boltnak kell állnia. Ha a bolt nem fogadja el a szakértői vélemény eredményét, akkor a békéltető testület lesz a következő lépcső, de ennyire még nem szaladjunk előre...
-
[-HERO-]
senior tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy a fogyasztóvédelemnek hol és milyen formában tudom benyújtani a panaszom?
Nagy nehezen megtaláltam az oldalukon hogy az ügyfélkapunk keresztül kell, csináltam ügyfélkaput, de itt elszakadt a cérna és szétszaladt a ménes
Konkrétan csak nézem ezt az ügyfélkaput mint borjú az újkaput.Találtam az oldalukon egy ilyen részt is:
Tájékoztatjuk a T. Érdeklődőt, hogy Ügyfélkapunkon keresztül jelenleg az eljárás iránti kérelmek benyújtása - technikai okokból - nem lehetséges, ezért kérjük, hogy azt a lakóhelye, vagy a vállalkozás székhelye szerint illetékes területi Kormányhivatal fogyasztóvédelmi szervezeti egységéhez szíveskedjen benyújtani. Elérhetőségeket itt talál: www.nfh.hu/teruletiEzt nem tudom eldönteni vagyis számomra nem egyértelmű hogy az ideiglenes regisztrációra vonatkozik vagy a teljes ügyfélkapus témára?
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
Topikgazda
válasz [-HERO-] #14636 üzenetére
Szia!
Ha a panaszod publikus, akkor röviden írd le légyszi, lehet mi is tudunk segíteni.
Egyébként ezen az oldalon a jobb oldali listából kellene kikeresned a területileg illetékes fogyasztóvédelmi hivatalt és felvenni vele a kapcsolatot a felsorolt elérhetőségek valamelyikén (szerintem az email a legjobb).
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Superhun #14638 üzenetére
Publikus persze.
Gumikkal vannak problémáim, eddig két szett gumi elment az autón szettenként olyan 40-45 ezret, a harmadik szett guminál a jobb elsőm 15 ezer km után szétszakadt a jobb hátsómnak kb 50 km volt hátra a bal oldalon elöl hátul kb 200.
Első körben az importőrnél jártam második körben a good yearnál, azt állapították meg hogy laposan jártam vele.
Ezt nem fogadom el mert hülyeség, van az autóban guminyomás ellenörző rendszer egy gumishoz járok rendszeresen ellenőrizte a nyomásokat.
A futó felület és a gumi oldala elvált, ez silány minőség és ráadásul élet veszélyes.
Nem csinálnék belőle ügyet, de egy szett gumi 400 ezer jó magyar forint.
Ennyiért nekem ez a minőség nem fér bele és a gumis is azt mondja hogy bizony ez anyaghiba.Röviden tömören ennyi.
A good year javasolta hogy forduljak a fogyasztóvédőkhöz.### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
asdf_
veterán
válasz [-HERO-] #14639 üzenetére
a harmadik szett guminál a jobb elsőm 15 ezer km után szétszakadt a jobb hátsómnak kb 50 km volt hátra a bal oldalon elöl hátul kb 200.
Ha mindezt leforditom magyarra: azt irtad, hogy miutan 15 ezernel szetszakadt egy gumid, ezutan 200 km-en belul meg a masik harom is? Ha nem, akkor mit?
-
[-HERO-]
senior tag
A jobb első szétszakadt a jobb hátsó már ki volt puklisodva, a gumis szerint még megyek 50 km ert és az is szét szakad, a bal oldalon már a repedésnél ki volt a vászon de még nem puklisodott ki.
Természetesen ezek a kilóméterek tippek, de ha már puklis és kivan a vászon az nem megy el még 30 ezret.### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
asdf_
veterán
válasz [-HERO-] #14641 üzenetére
Na jo, de egy szalszakadast siman ossze lehet hozni egy bena parkolassal is, hogy kicsit megcirogatja a gumi oldalfala a padkat, no meg egy elmebeteg peres gumit is siman ki lehet nyirni katyuval. Tehat az, hogy ott virit a pukli rajta, az meg az egvilagon nem jelent semmit a termek minosegevel kapcsolatban. De mivel meg van 3 nem hibatlan gumid, ilyenkor szerintem az a celszeru, hogy megegyezni az eladoval (o meg esetleg leokeztatja elote a gyartoval), hogy te kinezel egy fuggetlen szakertot a bevizsgalasra, kersz egy irasbeli visszajelzest, hogy a jelzett szakerto okes-e nekik is, aztan hajra. Ha a szaki azt mondja, hogy nalad az igazsag, akkor birosagon is tied az ugy (mas kerdes, hogy neked nem a Good Yearrel kell bajszot akasztani, meg szakertoben megegyezni, hanem azzal a ceggel, melytol vasaroltad a gumit, vele allsz jogi kapcsolatban -remelem, maganszemelykent vetted, cegkent/vallalkozokent kicsit mas a leanyzo fekvese-, a Good Yearhez semmi kozod).
[ Szerkesztve ]
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Attix82 #14642 üzenetére
egy 5 ös GT, a gumi méretek pedig 245/40 R20 elöl és 275/35 R20 hátul Good Year Exxelence a tipus.
asdf_:
Mind a 4 guminak a belső fele nem a külső, szóval ez a béna parkolás lehetőségét kizárja.
Félre beszélünk egymás mellett, de megpróbálom újra.
Volt már kátyú miatt kipuklisodott gumim, azon kivülről semmi nem látszott csak a pukli.
Itt más a helyzet, a futó felület és a gumi széle ahol találkozik elválik egymástól konkrétan a vászon elszakad.
Nem egy 10 centis foltban hogy mondjuk egy kátyú odaver neki hanem körben az egész gumin.Cégre vásároltam.
A magyar importől ahonnan származik mossa kezeit és mindennel rögtön a good year magyarországhoz irányít.
De mondjuk elmond mindent a szakmai hozzáértésükről az hogy szerintük túl erős az autó nagy a nyomatéka és ezt nem bírják a gumik
Még jó hogy ezekkel a gumikkal adták ki az autót gyárilag és ezt is ajánlja rá változatlanul a gyár.### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
asdf_
veterán
válasz [-HERO-] #14644 üzenetére
Akkor elso korben annak kell utanajarni, hogy ceges vevokent fordulhatsz-e egyaltalan a fogyasztovedelemhez, elso blikkre ezt most nem tudom (a bekelteto testulethez nem, azt tudom), meg a vasarlas datuma is lenyeges lehet, hogy pl. melyik ptk-t kell nezni, a 2014. marcius 15 elottit vagy utanit (15 ezres futassal barmelyik elkepzelheto lehet).
(latom, az elmebeteg peres gumival palcat lottem )[ Szerkesztve ]
-
-
Danex
addikt
Hello, lehet nem a legjobb helyre írok, de azt hiszem ide illik be a legjobban.
jófogáson meghirdettem a használt laptopom és jelentkezett egy vevő is. Hétfőn fog lezajlani az eladás.
Mire kell figyelnem? Milyen papírt kell csinálni róla? Kell-e valamit vállalnom? (A terméken még 1 hónap bolti garancia van).
Előre is köszönöm és elnézést a sok kérdésért
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Diablo IV
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Tőzsde és gazdaság
- Toyota topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen