-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz
Livius #15151 üzenetére
Az ilyenre azert nem lehet amugy tutit mondani, mert mondjuk a kiskered regen A beszallitotol vette a cumot 2 evvel, de az idokozben draganak minosult, es most mar B beszallitotol veszi olcsobban, 1 evvel. Igy a webshopjaban is 1 evvel hirdeti. Ugyanakkor, a hibas A beszallitotol szarmazot csak az A beszallitohoz viheti vissza, es onnan is fogja visszakapni a cseredarabot, azt meg velhetoen ugyanugy, ahogy regen, 2 evvel. Szoval az ilyeneket sajna sosem lehet elore tudni, hogy mi lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Csapi007
veterán
Sziasztok,
iPon-ból kapott garanciális papír azt írja, hogyha a csere nem lehetséges, akkor csak értékcsökkent áron tudják jóváírni a terméket.
Ez régen is így volt? Mennyire szabályos ez?"Csak úgy mondom"
-
asdf_
veterán
válasz
Superhun #15155 üzenetére
Mar amennyiben kozlik, hogy a 2, 3, meg 5 ev garancia az lenyegeben k-ra nem 2, 3, 5 ev garancia, hanem 1 ev teljeskoru, es tovabbi x ev korlatozott, es kozlik a korlatozas felteteleit is. Ellenkezo esetben szerintem siman full szabalytalan csokkentett aron beszamolni.
-
Sziasztok!
Nekem is lenne egy kérdésem. 1 hónapja szervizben van a telefonom és még semmit nem jeleztek. A fórumba többen azt írtak hogy kifutó model ezért valószínűleg nem fogják javitani. Azt olvastam hogy nem vagyok köteles elfogadni azt, ha az üzlet azt mondja vásároljam le náluk. Mi várható az ügyben? Egyáltalán mennyi idő van erre hogy teljesítsék? Mert az 1 hónap egy kicsit hosszú idő nekem...iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
Attix82
őstag
válasz
Jeanne d'Arc #15157 üzenetére
1 év után a bolt feltételi vannak érvénybe.
-
-
-
Gyuri27
félisten
válasz
xxxjjjkkk #15161 üzenetére
Igen.
Ezért nehezményezem, hogy félrevezető a weben is és a számlán is.laleh: a boltok többsége addig nyal mig nem költesz. Utána le vagy szarva. A szervizek meg. Pfff.
Egyébként neked a szervizhez semmi közöd. A gyártóhoz se. Te a bolttal állsz szerzödésben.[ Szerkesztve ]
Amd - Radeon - Ryzen
-
optikus
senior tag
válasz
Jeanne d'Arc #15162 üzenetére
Ha alapinfokat nem irsz akkor hogy varsz hasznalhato valaszt?
Buy books not gear.
-
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Jeanne d'Arc #15165 üzenetére
Szerintem kb ezt meg a hiba okát.
Telemax?"Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
-
Hurkafej
aktív tag
válasz
Jeanne d'Arc #15165 üzenetére
Van topikja is is a remek Telemax GSM-nek, de ha nem szeretnél további idegeskedést, ne nézz bele...
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Ti hol vennétek inkább készüléket, T-Mobile vagy Extrem Digital?
Illetve, ha Samsung terméket szeretnék garanciáztani amire vonatkozik a Premium Assistance SGS6, akkor érdemesebb a T-mobilt kihagyni és a Samsungot direktbe megkeresni?
Elore is köszönöm!
-
válasz
bmwsan #15171 üzenetére
Ha kártyás csomagban olcsóbb a T-nél és nem gond a függőség, akkor vedd meg ott nyugodtan.
Minden garanciális ügyintézésnél érdemes bevonni a boltot, még ha így egy pár nappal meghosszabbodik az ügyintézés, mert bármilyen probléma esetén a jogaidat érvényesíteni csak a bolttal szemben tudod.
[ Szerkesztve ]
-
Megoldódni látszódik a történetem, öt hét után értesítettek hogy csere termék érkezett az importőrtől.
-
xxxjjjkkk
senior tag
válasz
Superhun #15172 üzenetére
Na azért az ED sem panaszmentes.
Mondjuk ismerősöm bevitte a tmobilehoz gariztatni a telefonjat. Elküldték, hogy személyesen, vagy futárral vitesse a szervizbe, mert ők nem foglalkoznak vele.
Biztos irtam volna a pánászkönyvbe."Attól, hogy valaki tud fogat húzni, még nem lesz fogorvos"
-
VIBO
őstag
Sziasztok
Adott egy iPhone 5s, ami egy GSM-ben lett vásárolva. 3 hónap gari van rá. Eddig 1 hónapon belül 3x kellett visszavinni mert a kijelző érintőpanel nem volt yo. Vagy nem érzékelt, vagy magától ugrált pötyögött, vagy foltos volt......
Mit lehet tenni ilyen esetekben? Nagyon égő nekem mert a páromnak vettem és gyakorlatilag nem is tudta használni, mivel folyamatosan szervízben volt.
Szeretnék helyette új készüléket kérni. Most írtam nekik. Nem tudom, hogy mit fognak írni.
Mit tehetek, hogy simán menjen az ügy?
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
asdf_
veterán
válasz
ANDROID??? #15179 üzenetére
Mar amennyiben van ra lehetosege. Ha adasveteli szerzodessel, 0%-os afaval vett jogilag hasznalt (de amugy nullaperces) keszuleket- akkor abbol szerintem IJ kategria lesz, legalabbis elallas semmikepp, mert jogilag lehetosege nincs ra.
-
313313
addikt
Azért a megfelelő határozott fellépés csodákra képes. Értem én is a jogi útra terelést. Egy ügyvéd által megfogalmazott levél csodákra lehet képes...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
Azt nem írta, hogy újat vagy használtat vett (vagy átsiklottam felette...)
Az új(nem aktivált készülékeket) általában aktiválástól számított 1 évig javítják, független attól, hogy hol lett vásárolva...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
VIBO
őstag
válasz
Biznisz Elek #15185 üzenetére
Igy van. Hasznalt. Remelem ki tudom csereltetno egy masik tellara.
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
VIBO
őstag
Képzeljétek el, azt írták vissza, hogy persze simán kicserélik egy másik tellára
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
Surda-
őstag
Interneten vásároltam egy LG Tv-t az Av Planettől.
Hazahoz,összerak,mindenjó, csatlakozik a wifihez, majd elkezdi hangolni a csatornákat.
Közben jövök megyek, ránézek,kikapcsolva áll,azóta meg sem nyekken..
Led se ég, semmire sem reagál,konnektor pedig jó.
Av Planet még vásárláskor azt mondta,ha 3 napon belül elromlik,akkor is bevizsgáltatják a szervizükkel.
Én ezt nem szeretném végigvárni.
Holnap viszem vissza.
Ilyenkor el tudok állni a vásárlástól,visszakérhetem a pénzem vagy mi a teendő?"Ha kicsi a tét, a kedvem sötét!"
-
Josi
aktív tag
válasz
Surda- #15193 üzenetére
Ezen nincs mit bevizsgálni.
Bekapcsolják, nem működik.
Mivel 3 napon belül vagy csak csere vagy pénz vissza jöhet szóba.
Az elállással annyi a gond, hogy nem köteles azonnal visszaadni a pénzt, van rá 14 napja.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
VIBO
őstag
Ma benn voltam a GSM-ben (Határ Úti Mobil Adás Vétel) és kicserélték a tellát egy másikra ami volt és a garit is újra indították ami eredetileg volt vásárolva a készülékre.
Korrekt
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 pro, Buds Pro, Apple Watch Ultra, MK7 GTI, Zenbook i7
-
r9 270, majdnem két év működés után mondta be az unalmast.Kicserélték kb. 5 hét után (iway). Null km.-esnek látszik. Örülök hogy a rémisztgetések helyett normálisan sült el az egész.
A gari nem indult újra, gondolom ez normális. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen